quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het er niet echt smakelijk uitzien.
Dan nog vind ik het er niet lekker uitzien.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Maar het is zó lekker! Frisse, zoet-zure, pittige komkommer!
Dat kanquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het er niet lekker uitzien.
Doe mij maar gewoon een goed stuk vlees
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi, kan ik mijn bestelling gewoon bij je doorgeven?
Vroeger een snijder, nu een rollerquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben jij een roller of een snijder?
Wat heeft je naar de goede kant doen overlopen?quote:
Snijder, zeker sinds ik het in Italië de Italianen het ook gewoon heb zien doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heeft je naar de goede kant doen overlopen?Heb je je toiletpapier ook achterlangs hangen?
Wat is het voordeel van achterlangshangend toilet papier?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heeft je naar de goede kant doen overlopen?Heb je je toiletpapier ook achterlangs hangen?
Verlaagde frictie als je een toiletrol in een houder met deksel hebt. Dit verschijnsel komt voornamelijk voor als de rol nog veel papier bevat. Overhangend dan klem je hem tegen de muur aan en zal hij bij één blaadje afscheuren, of zelfs nog eerder.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van achterlangshangend toilet papier?
Maar als de rol ver genoeg van de muur afhangt maakt dat dus niks uit?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verlaagde frictie als je een toiletrol in een houder met deksel hebt. Dit verschijnsel komt voornamelijk voor als de rol nog veel papier bevat. Overhangend dan klem je hem tegen de muur aan en zal hij bij één blaadje afscheuren, of zelfs nog eerder.
Als de rol volledig kan freewheelen moet dat niets uitmaken nee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar als de rol ver genoeg van de muur afhangt maakt dat dus niks uit?
Watte? Achterlangshangend wc-papier?quote:
Ik heb genoten van mijn avond. Het feit dat jij overdreven cynisch reageert op mijn vrolijkheid geeft mij enkel aan dat jouw avond zuigt. Nog steedsquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb genoten van mijn avond. Het feit dat jij overdreven cynisch reageert op mijn vrolijkheid geeft mij enkel aan dat jouw avond zuigt. Nog steeds
Ik doe niet alsof. Dat is juist het hele punt, maar ik kan je wel 1 ding vertellen: ik ben echt blij dat ik ben zoals ik ben ipv van zo cynisch als jij. Want DAN zou ik pas een kutleven hebben. Op andere mensen afgeven, me de hele dag irriteren... om echt hele kleine dingetjesquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]! ik heb n prima avond en hoef niet te doen alsof ik n leuke avond/dag of leven heb zoals jij
* Spezza19 is gek op katten/poezen... heb er zelf 2....quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaw!!! *hysterisch vrouwen gekweel* Laat mij maar fijn een crazy cat lady worden!!
ik zit hier ook de hele dag jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof. Dat is juist het hele punt, maar ik kan je wel 1 ding vertellen: ik ben echt blij dat ik ben zoals ik ben ipv van zo cynisch als jij. Want DAN zou ik pas een kutleven hebben. Op andere mensen afgeven, me de hele dag irriteren... om echt hele kleine dingetjes
Ik zeg ook nergens dat je hier de hele dag zitquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zit hier ook de hele dag ja![]()
maar wat jij wilt
Oh wacht, ik las t verkeerdquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat je hier de hele dag zit
Haha, dat ene pootje ook zwart.quote:
Met je date?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:03 schreef Cue_ het volgende:
hi
Leuk avondje gehad en ook nog beetje geslapen
Cue in luvquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:03 schreef Cue_ het volgende:
hi
Leuk avondje gehad en ook nog beetje geslapen
Crap. Hem op z'n ogen slaanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:34 schreef Cue_ het volgende:
Alleen mocht ie door de screening komen van de Luchtmacht schijnt ie 1,5 jaar in Amerika te moeten gaan zitten
Dat is zieligquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:34 schreef STING het volgende:
Crap. Hem op z'n ogen slaan
Wanneer weet hij daar meer over?
Moet ik ze eerst lezenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef PeuRac het volgende:
Dat staat alleen maar bovenaan elke post
Gelukkig op korte termijn dus. Hoe schat hij zijn kansen in?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is zieligMaar wel terecht!
Aanstaande di/wo heeft ie weer twee keuringsdagen.
Daarna zijn er nog enkele selectiedagen, dus tis nog niet allemaal zeker.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:41 schreef STING het volgende:
Gelukkig op korte termijn dus. Hoe schat hij zijn kansen in?
Ja! zeker met zoenen, en seks enzo?quote:
Zeker!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:45 schreef HeatWave het volgende:
Ja! zeker met zoenen, en seks enzo?!!!!11111
You go girlquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker!!!![]()
![]()
![]()
Ik bedoel, ja jammer genoeg wel
Hij slaapt er ondertussen meer in dan ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:50 schreef STING het volgende:
Je hebt je date weer in bed achtergelaten?
Hehe, herkenbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij slaapt er ondertussen meer in dan ik
Ik vind het veels te leuk om IK te zeggen, dus komt goedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:58 schreef HeatWave het volgende:
ja je gaat nu niet de hele tijd van die zoetsappige "wij" verhaaltjes posten he?.
Mooiquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het veels te leuk om IK te zeggen, dus komt goed
Fantastisch voornemen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 is gek op katten/poezen... heb er zelf 2....
Dan maar crazy cat guy....
Anders ga ik ook gewoon even los hoor, maar dan moeten de anti-depressiva weer in de aanbiedingquote:
Ga gerust je gang! Hebben we weer wat te beleven op deze rustige vrijdagquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Anders ga ik ook gewoon even los hoor, maar dan moeten de anti-depressiva weer in de aanbieding.
Date natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:02 schreef Cue_ het volgende:
Maar hoe is het met HW dan? Beetje weekendplannen? of nieuwjaarsborrels ofzo?
Neuhquote:
Radio.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:57 schreef Cue_ het volgende:
3fm.. bagger versie live van een nummer.. wij zeuren over z'n stem en gewoon lelijk. Zegt die gast "prachtig.. prachtige versie"
Je hebt een scharrel en een date? En toen scharrel hoorde van date.. toen kwam ze erachter dat ze je niet kwijt wil? Begrijp ik dat zo goed?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh.
Wel leuk dat ik dat heb laten doorschemeren aan scharrel, die me gisteren dus luxe uit eten heeft genomen EN de film betaald heeft..
Niets tegen Pinguinradio eigenlijk, 27/4 muziek, geen DJ'squote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt een scharrel en een date? En toen scharrel hoorde van date.. toen kwam ze erachter dat ze je niet kwijt wil? Begrijp ik dat zo goed?
Maar wil Scharrel jou evt ook als vriendje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Zoiets ja.
Scharrel weet dat ik niet vreemd ga, dus die ziet de bui al hangen als zaterdag date 3 is.
Dat noem ik 'iPod'. Kan je ook nog zelf bepalen wat je wil luisteren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets tegen Pinguinradio eigenlijk, 27/4 muziek, geen DJ'sen geen reclame
.
Neuh, dat nou ook weer niet, maar wel als scharrelquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wil Scharrel jou evt ook als vriendje?
Date 3 alnice! Wat gaan jullie doen?
True, maar daar moet je bij nadenken wat je wil horen, en nu hoor ik ook nog eens allerlei nieuwe dingen. Hoe had ik anders Young the Giant ontdekt bijvquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat noem ik 'iPod'. Kan je ook nog zelf bepalen wat je wil luisteren.
Tis en blijft zielig voor haarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, dat nou ook weer niet, maar wel als scharrel.
Dat moet ik nog even bedenken.
Sja, zo werkt het nou eenmaal.....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis en blijft zielig voor haarsterkte!
inderdaad, ze moet het maar slikken.. uhm niet meer slikkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Sja, zo werkt het nou eenmaal.....
Tnx, komt wel goed hoor.
Waterhole uiteraard, das een soort RL-FOK!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
inderdaad, ze moet het maar slikken.. uhm niet meer slikken
Natuurlijk! Wordt vast leuk![]()
waar/hoe heb je der leren kennen dan?
Daar zit het ook vol met krassers, borderliners en headcases?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waterhole uiteraard, das een soort RL-FOK!.
Nee hoor: België.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:13 schreef STING het volgende:
http://www.belegger.nl/ni(...)t-toch-bonussen.html
Ongelooflijk
Touche, ik doelde op de easy-score-heidquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar zit het ook vol met krassers, borderliners en headcases?
Het zegt me niets, maar ze is wel echt leuk?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Waterhole uiteraard, das een soort RL-FOK!.
Gezelligquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:17 schreef Q. het volgende:
Morgen trouwens naar Antwerpen voor een vakantiereunie.
nee, het is een lelijke trol met libelle-opmerkingen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zegt me niets, maar ze is wel echt leuk?
Zielig voor je .. sterktequote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:19 schreef HeatWave het volgende:
nee, het is een lelijke trol met libelle-opmerkingen natuurlijk.
Ach ja, een kansloze vent als ik moet alles aangrijpen dat op zijn weg komt he?quote:
Gelukkig doe je het ook. Wie weet heb jij dan ook een beetje kans op gelukquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, een kansloze vent als ik moet alles aangrijpen dat op zijn weg komt he?.
Mr. Patserquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, een kansloze vent als ik moet alles aangrijpen dat op zijn weg komt he?.
Die komen wel weer regelmatig op zijn pad hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, anders compenseert hij het wel met z'n gadgets
op zijn iPad, har har.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die komen wel weer regelmatig op zijn pad he
Ach, soms moet er iemand (cue dus ook) een beetje laten zien dat singles niet alleen uit kanslozen bestaatquote:
Dat is waar. Nobel van jequote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, soms moet er iemand (cue dus ook) een beetje laten zien dat singles niet alleen uit kanslozen bestaat.
Waarom heb jij slecht geslapen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:29 schreef STING het volgende:
Ook ik heb vannacht slecht geslapen, dus heb een goed excuus
Pardon, is dit de Seth Gaaikema-fandag?quote:
Moet je hem wel volledig doen hequote:
Ik kan niet eens in zijn voetsporen lopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pardon, is dit de Seth Gaaikema-fandag?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:41 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je hem wel volledig doen he
Ik was laatst in Frankrijk met Seth Gaaikema. We waren bij een voorstelling. Naast mij stond meneer Gaaikema, en daarnaast stond ik weer. Ik vroeg aan een Fransman: "Connaissez-vous Gaaikema?" Hij vroeg: "Quel Gaaikema?" en ik zei "Cette Gaaikema."
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, Finkers is dan weer wel grappig.
Ben nu net weer single, dus daarom helaas nietquote:
Was jij bezet?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:46 schreef STING het volgende:
Ben nu net weer single, dus daarom helaas niet
Nee, overspannen periode achter de rug, werk problemen, relatie problemen, dus moet nog een beetje tot rust komen.
Lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:53 schreef STING het volgende:
Jep.
Geen nieuwe baan hoormaar doe nog wel even rustig aan
Zo'n uitstraling maakt haar voor mij een stuk minder aantrekkelijk hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft er wel een chagerijnige kop bij gekregen, maar daar kijkt toch niemand naar.
Alle aandacht die ze nu krijgt is waarschijnlijk wat overwhelming...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft er wel een chagerijnige kop bij gekregen, maar daar kijkt toch niemand naar.
Je wordt er ook strontchagrijnig vanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Slank zijn en een lekker lijf hebben, daarom ben jij altijd zo chagrijnig dus?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wordt er ook strontchagrijnig van
This is my sunny disposition.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slank zijn en een lekker lijf hebben, daarom ben jij altijd zo chagrijnig dus?.
In hondenkilo's welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:23 schreef missbehavin het volgende:
Volgens mij is dat ook echt geen 16 kilo hoor.
Mijn gedachtequote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:23 schreef missbehavin het volgende:
Volgens mij is dat ook echt geen 16 kilo hoor.
quote:
Als ik niet meer eet zou ik ook geen happy camper meer zijn nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wordt er ook strontchagrijnig van
Die goede oude tijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toen ik dun was, was ik pas erg.
Pak de vliegenmepperquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:25 schreef missbehavin het volgende:
Oh boss man is stom! Was hij gisteren boos op mij vanwege anderman's fout, fix ik het vandaag, bromt ie alleen maar.
Dunquote:
Nee joh, ik ben veel leuker nuquote:
quote:
Hey, Balkan-tukkerquote:
Gezelligerquote:
Heb jij ondertussen L-E´s schutting al gemaakt?quote:
Ik ben altijd leuk geweestquote:
Ook nooit dun dan?quote:
Ook dat.quote:
Neuh echt dun ben ik nooit geweestquote:
Met een vlammenwerper.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij ondertussen L-E´s schutting al gemaakt?
20 kilo hier, al slaat het nu wel de verkeerde kant op en had ik halverwege al moeten stoppen met etenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:29 schreef missbehavin het volgende:
Maar geloof me, die 13 kg scheelt een hoop klotebui
Wat ben je toch een held!quote:
Ah jij was ook zo'n onuitstaanbaar scharminkel dat niet te harden was?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
20 kilo hier, al slaat het nu wel de verkeerde kant op en had ik halverwege al moeten stoppen met eten
Ik was toenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah jij was ook zo'n onuitstaanbaar scharminkel dat niet te harden was?
Smokin' hot bedoel je zeker?quote:
Oh ja, dat maakte het nóg leuker natuurlijk!quote:
Mijn vader koopt gewoon altijd dezelfde telefoon als ik hebquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:32 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder is jaloers op m'n telefoon
Ik baal er nu stiekem een beetje van dat mijn vader mijn schutting al gemaakt heeft.quote:
Lekker warm met dit weerquote:
En terecht, het is zooooo'n toffe telefoon.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:32 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder is jaloers op m'n telefoon
Maak hem weer kapot, ik weet dat je het kan!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik baal er nu stiekem een beetje van dat mijn vader mijn schutting al gemaakt heeft.
Kan je siri met zichzelf laten pratenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:34 schreef Q. het volgende:
Ik heb zometeen twee iPhone 4Sen, eentje privé en eentje van de baas.
Oeh, dat is tof.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je siri met zichzelf laten praten.
Biggel anders welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Maak hem weer kapot, ik weet dat je het kan!!
Gezellig samen truffels zoeken in de achtertuin!quote:
same!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
20 kilo hier, al slaat het nu wel de verkeerde kant op en had ik halverwege al moeten stoppen met eten
Vergis je niet, Iquote:
Heavy metal English breakfast, yes?quote:
Dus met ei, witte bonen in tomatensaus, sausages en toast ben je NIET lekker?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vergis je niet, Ibacon. Alleen niet mijn eigen bacon
Om nou het mes in je eigen kont te zetten is ook wel een beetje raar jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je wel waar die tomatensaus allemaal gaat zittenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus met ei, witte bonen in tomatensaus, sausages en toast ben je NIET lekker?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om nou het mes in je eigen kont te zetten is ook wel een beetje raar ja.
*hap*quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Are you saying I have a big ass?
quote:
Huisgemaakte Biggel-bacon?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Ja nee, laat nu maar.quote:
Nu dus niet meerquote:
Dat sowieso natuurlijkquote:
Alsof je pa dat beest aan het eind van z'n leventje niet als een ware balkan-carnivoor aan het spit zet...quote:
Nuhuhquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alsof je pa dat beest aan het eind van z'n leventje niet als een ware balkan-carnivoor aan het spit zet...
Discipline... ik heb het... al is het moeilijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Discipline... ik heb het... al is het moeilijk.Ik doe niet aan goede voornemens en dat werpt nu al z'n vruchten afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2012 stressvrij beginnen, zodat je ontspannen de zombie-apocalyps ingaat in decemberquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan goede voornemens en dat werpt nu al z'n vruchten af
Ja, jij zit nu lekker te knagen op een hartig broodje en ik zit met een rommelende maag te lurken aan een kopje groene thee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan goede voornemens en dat werpt nu al z'n vruchten af
Ik heb hem al opquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, jij zit nu lekker te knagen op een hartig broodje en ik zit met een rommelende maag te lurken aan een kopje groene thee.
Dus de laatste dagen/weken van 2011 heb je nog wel stressvol doorgebracht?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
2012 stressvrij beginnen, zodat je ontspannen de zombie-apocalyps ingaat in december
Zo groot is ie toch heul niet!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Biggel, hij was oké.
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Hij is wel uitgegroeid inmiddels hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hij gaat toch nog wel wat groeien? Of is het een Shih tzu-varken of zo?
Bonzai-pig, bonzai-pig.....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hij gaat toch nog wel wat groeien? Of is het een Shih tzu-varken of zo?
Die heeft geen honger, die heeft trekquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heeft geen honger, die heeft trek.
Een beetje wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus de laatste dagen/weken van 2011 heb je nog wel stressvol doorgebracht?.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heeft geen honger, die heeft trek.
Dit is toch het Kumbajaa-topic?quote:
Soms het libelle "ik hou van hobbiesquote:
Hobbies? Euh...Backgammon, Scrabble, neuken.....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms het libelle "ik hou van hobbies![]()
![]()
"topic, maar nee....
No way, I'm not going therequote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat vind jij nou eigenlijk van die dikke drilkont van Missb?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:10 schreef missbehavin het volgende:
Verkeerde onderwerp tukje, ik ben wel te spreken over mijn achterwerkje.
Nuhuh.quote:
Ik weet het. Bambi en zo...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:10 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach wat, ik zag je best wel kijken toen bij Dazzled Kidquote:
Ik praat er ook wel eens tegenaanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:10 schreef missbehavin het volgende:
Voicstquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach wat, ik zag je best wel kijken toen bij Dazzled Kid
Maar luisteren ho maar zekerquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet het. Bambi en zo...Had Bambi een lekker kontje ja? Nooit zo op gelet eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
crapquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach wat, ik zag je best wel kijken toen bij Dazzled Kid
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zat dat er aan ja? Dat is dan wel weer een beetje vies.
daarom ook dequote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Howjajungeneujquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Had Bambi een lekker kontje ja? Nooit zo op gelet eigenlijk.
Maar niet even wat zeggen dan he, bedankt.quote:
Vrije uitloopquote:
Nee, ik weet niet wat het was. Van ontzetting.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat drillen van die billen heeft een hypnotiserend effect op mij.
WTF DUUUUDE!quote:
quote:
Lekker!quote:
Don´t doubt. Do, or do not.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Moeder vermoordt baby in emmer
I guess that was....
On her bucketlist, yeaaahhhhhhh!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Moeder vermoordt baby in emmer
I guess that was....
On her bucketlist, yeaaahhhhhhh!
Morgen na 5 uur pasquote:
Ik zou me pas zorgen maken als je dat zelf niet had danquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:03 schreef Barbusse het volgende:
Is het raar dat ik het een beetje verontrustend vind dat een collega uit het niets op me afstapt om te zeggen dat een 5´o clock shadow een teken is van hoge viriliteit, terwijl hij zelf zo goed als geen baardgroei heeft?
Nee, daaover geen zorgen * Barbusse schuurt nog maar eens over zn baardquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen maken als je dat zelf niet had dan
Dat verklaart wel wat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:03 schreef Barbusse het volgende:
Is het raar dat ik het een beetje verontrustend vind dat een collega uit het niets op me afstapt om te zeggen dat een 5´o clock shadow een teken is van hoge viriliteit...
quote:
quote:
Balkan he?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja ja, ik moet me weer scheren, I know..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |