quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het er niet echt smakelijk uitzien.
Dan nog vind ik het er niet lekker uitzien.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Maar het is zó lekker! Frisse, zoet-zure, pittige komkommer!
Dat kanquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het er niet lekker uitzien.
Doe mij maar gewoon een goed stuk vlees
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi, kan ik mijn bestelling gewoon bij je doorgeven?
Vroeger een snijder, nu een rollerquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben jij een roller of een snijder?
Wat heeft je naar de goede kant doen overlopen?quote:
Snijder, zeker sinds ik het in Italië de Italianen het ook gewoon heb zien doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heeft je naar de goede kant doen overlopen?Heb je je toiletpapier ook achterlangs hangen?
Wat is het voordeel van achterlangshangend toilet papier?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heeft je naar de goede kant doen overlopen?Heb je je toiletpapier ook achterlangs hangen?
Verlaagde frictie als je een toiletrol in een houder met deksel hebt. Dit verschijnsel komt voornamelijk voor als de rol nog veel papier bevat. Overhangend dan klem je hem tegen de muur aan en zal hij bij één blaadje afscheuren, of zelfs nog eerder.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van achterlangshangend toilet papier?
Maar als de rol ver genoeg van de muur afhangt maakt dat dus niks uit?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verlaagde frictie als je een toiletrol in een houder met deksel hebt. Dit verschijnsel komt voornamelijk voor als de rol nog veel papier bevat. Overhangend dan klem je hem tegen de muur aan en zal hij bij één blaadje afscheuren, of zelfs nog eerder.
Als de rol volledig kan freewheelen moet dat niets uitmaken nee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar als de rol ver genoeg van de muur afhangt maakt dat dus niks uit?
Watte? Achterlangshangend wc-papier?quote:
Ik heb genoten van mijn avond. Het feit dat jij overdreven cynisch reageert op mijn vrolijkheid geeft mij enkel aan dat jouw avond zuigt. Nog steedsquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb genoten van mijn avond. Het feit dat jij overdreven cynisch reageert op mijn vrolijkheid geeft mij enkel aan dat jouw avond zuigt. Nog steeds
Ik doe niet alsof. Dat is juist het hele punt, maar ik kan je wel 1 ding vertellen: ik ben echt blij dat ik ben zoals ik ben ipv van zo cynisch als jij. Want DAN zou ik pas een kutleven hebben. Op andere mensen afgeven, me de hele dag irriteren... om echt hele kleine dingetjesquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]! ik heb n prima avond en hoef niet te doen alsof ik n leuke avond/dag of leven heb zoals jij
* Spezza19 is gek op katten/poezen... heb er zelf 2....quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaw!!! *hysterisch vrouwen gekweel* Laat mij maar fijn een crazy cat lady worden!!
ik zit hier ook de hele dag jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof. Dat is juist het hele punt, maar ik kan je wel 1 ding vertellen: ik ben echt blij dat ik ben zoals ik ben ipv van zo cynisch als jij. Want DAN zou ik pas een kutleven hebben. Op andere mensen afgeven, me de hele dag irriteren... om echt hele kleine dingetjes
Ik zeg ook nergens dat je hier de hele dag zitquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zit hier ook de hele dag ja![]()
maar wat jij wilt
Oh wacht, ik las t verkeerdquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat je hier de hele dag zit
Haha, dat ene pootje ook zwart.quote:
Met je date?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:03 schreef Cue_ het volgende:
hi
Leuk avondje gehad en ook nog beetje geslapen
Cue in luvquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:03 schreef Cue_ het volgende:
hi
Leuk avondje gehad en ook nog beetje geslapen
Crap. Hem op z'n ogen slaanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:34 schreef Cue_ het volgende:
Alleen mocht ie door de screening komen van de Luchtmacht schijnt ie 1,5 jaar in Amerika te moeten gaan zitten
Dat is zieligquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:34 schreef STING het volgende:
Crap. Hem op z'n ogen slaan
Wanneer weet hij daar meer over?
Moet ik ze eerst lezenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef PeuRac het volgende:
Dat staat alleen maar bovenaan elke post
Gelukkig op korte termijn dus. Hoe schat hij zijn kansen in?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is zieligMaar wel terecht!
Aanstaande di/wo heeft ie weer twee keuringsdagen.
Daarna zijn er nog enkele selectiedagen, dus tis nog niet allemaal zeker.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:41 schreef STING het volgende:
Gelukkig op korte termijn dus. Hoe schat hij zijn kansen in?
Ja! zeker met zoenen, en seks enzo?quote:
Zeker!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:45 schreef HeatWave het volgende:
Ja! zeker met zoenen, en seks enzo?!!!!11111
You go girlquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker!!!![]()
![]()
![]()
Ik bedoel, ja jammer genoeg wel
Hij slaapt er ondertussen meer in dan ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:50 schreef STING het volgende:
Je hebt je date weer in bed achtergelaten?
Hehe, herkenbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij slaapt er ondertussen meer in dan ik
Ik vind het veels te leuk om IK te zeggen, dus komt goedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:58 schreef HeatWave het volgende:
ja je gaat nu niet de hele tijd van die zoetsappige "wij" verhaaltjes posten he?.
Mooiquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het veels te leuk om IK te zeggen, dus komt goed
Fantastisch voornemen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 is gek op katten/poezen... heb er zelf 2....
Dan maar crazy cat guy....
Anders ga ik ook gewoon even los hoor, maar dan moeten de anti-depressiva weer in de aanbiedingquote:
Ga gerust je gang! Hebben we weer wat te beleven op deze rustige vrijdagquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Anders ga ik ook gewoon even los hoor, maar dan moeten de anti-depressiva weer in de aanbieding.
Date natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:02 schreef Cue_ het volgende:
Maar hoe is het met HW dan? Beetje weekendplannen? of nieuwjaarsborrels ofzo?
Neuhquote:
Radio.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:57 schreef Cue_ het volgende:
3fm.. bagger versie live van een nummer.. wij zeuren over z'n stem en gewoon lelijk. Zegt die gast "prachtig.. prachtige versie"
Je hebt een scharrel en een date? En toen scharrel hoorde van date.. toen kwam ze erachter dat ze je niet kwijt wil? Begrijp ik dat zo goed?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh.
Wel leuk dat ik dat heb laten doorschemeren aan scharrel, die me gisteren dus luxe uit eten heeft genomen EN de film betaald heeft..
Niets tegen Pinguinradio eigenlijk, 27/4 muziek, geen DJ'squote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt een scharrel en een date? En toen scharrel hoorde van date.. toen kwam ze erachter dat ze je niet kwijt wil? Begrijp ik dat zo goed?
Maar wil Scharrel jou evt ook als vriendje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Zoiets ja.
Scharrel weet dat ik niet vreemd ga, dus die ziet de bui al hangen als zaterdag date 3 is.
Dat noem ik 'iPod'. Kan je ook nog zelf bepalen wat je wil luisteren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets tegen Pinguinradio eigenlijk, 27/4 muziek, geen DJ'sen geen reclame
.
Neuh, dat nou ook weer niet, maar wel als scharrelquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wil Scharrel jou evt ook als vriendje?
Date 3 alnice! Wat gaan jullie doen?
True, maar daar moet je bij nadenken wat je wil horen, en nu hoor ik ook nog eens allerlei nieuwe dingen. Hoe had ik anders Young the Giant ontdekt bijvquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat noem ik 'iPod'. Kan je ook nog zelf bepalen wat je wil luisteren.
Tis en blijft zielig voor haarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, dat nou ook weer niet, maar wel als scharrel.
Dat moet ik nog even bedenken.
Sja, zo werkt het nou eenmaal.....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis en blijft zielig voor haarsterkte!
inderdaad, ze moet het maar slikken.. uhm niet meer slikkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Sja, zo werkt het nou eenmaal.....
Tnx, komt wel goed hoor.
Waterhole uiteraard, das een soort RL-FOK!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
inderdaad, ze moet het maar slikken.. uhm niet meer slikken
Natuurlijk! Wordt vast leuk![]()
waar/hoe heb je der leren kennen dan?
Daar zit het ook vol met krassers, borderliners en headcases?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waterhole uiteraard, das een soort RL-FOK!.
Nee hoor: België.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:13 schreef STING het volgende:
http://www.belegger.nl/ni(...)t-toch-bonussen.html
Ongelooflijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |