Je doet maar!quote:
O daar ben ik vaak, kom wel op bezoek.quote:
Denk met de verhuizing naar Delfshaven?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:42 schreef Nautilus. het volgende:
Gecondoleerd, dat vind ik zo ongelooflijk truttig. Zeg dan tenminste: "Mijn innige deelneming". En waarmee, trouwens?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:42 schreef GSbrder het volgende:
mumasidoemdasihimilsuowahslieaa
husimialsusobioeoassagoboliaa
mususmasidoiweoajhgoehaoaliaaa
HEEE MACARENA!
Marina, marina, marina,quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:41 schreef Picchia het volgende:
La cucaracha, la cucaracha, bladibladibladibla.
la la weeha bladiblada wompatombatompa ta
Misheard lyrics.
Ze bekijken het hier maar met het etenquote:
Gecondoleerd, dat is afstandelijk genoeg voor begrafenissen waarbij je de overledene niet kent, maar de nabestaanden wel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:42 schreef Nautilus. het volgende:
Gecondoleerd, dat vind ik zo ongelooflijk truttig. Zeg dan tenminste: "Mijn innige deelneming". En waarmee, trouwens?
Ik zat alleen in een vuile kameeel...quote:
Ik had ook verwacht dat hij zijn doctorsgraad al had mogen ontvangen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, ik had je hoger ingeschat.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:42 schreef Nautilus. het volgende:
Ja dat gaat natuurlijk niet meer lukken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat hij zijn doctorsgraad al had mogen ontvangen.
Wat is dit voor feministisch gedoe? Hup naar de keuken!quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Ze bekijken het hier maar met het eten
Bedankt natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:47 schreef De_Nuance het volgende:
Trouwens , wat is de correcte reactie op 'gecondoleerd'.
Zeg je dan 'bedankt' of iets anders ?
Nu hebt u zijn leven verwoest.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat gaat natuurlijk niet meer lukken.
Ik mis het gedeelte "De vrouw als een broze vaas behandelen" Dus ga ook staken vandaag!quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is dit voor feministisch gedoe? Hup naar de keuken!
Ja maar 'best werkend' waarvoor? Om mensen buiten de deur te houden moet een land onverbiddelijk zijn, lijkt me. Als je alle afgewezen mensen die nergens heen lijken te kunnen in de maatschappij opneemt, loont het zich voor de meest kansloze mensen om toch hierheen te komen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt, het is een afweging , maar ik denk dat deze manier niet de best werkende is.
Het huidige strenge immigratiebeleid is trouwens door de PvdA ingevoerd.
Meer dat ik nog nooit op een Nederlandse begrafenis ben geweest tot nu toe.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bedankt natuurlijk.
Tsss... autist.
Uitspraak over veertien dagen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Verder wens ik hier niet op in te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |