SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Ticket SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
gogosweden - Vbownswow
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - mschol
Zenato - Bereton
Delano.888 - Delano888
Audreyoot - Chaoot
Rensie23 - Rens23
BELASTING - basserbasquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door MineraalWater op 06-01-2012 15:42:41 ]![]()
TOPICKAPER!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
ik had betere TT, waar slowchat is toegestaan
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
FREE BOBBERNAUT!!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
haal mij maar uit de op.. ben dat constante kinderachtige gedoe in dit topic zat
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
God wat een mooie, rustige TT. Ik ben helemaal ontroerd.
En Exentric, je past wel bij de TT.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:08 schreef TJV het volgende:
En Exentric, je past wel bij de TT.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:24 schreef Mender het volgende:
[..]
Het is alleen nog maar een snapshot he. Nog geen officiele update. En in die update zit geen nieuwe content zo te zien. Dus is het updaten van minecraft client en server (+map change) niet waard. (vind ik)
Maar als je perse een nieuwe map wil omdat "biomes slightly more varied" dan mag dat.![]()
Hehe, nee geen map change.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik ga misschien binnenkort een tweede server opzetten. Don't worry, gewoon een engelse server. Maar iemand ideeen? Onze main server is al survival![]()
![]()
Dat iemand die lijst nog leestquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:33 schreef Audreyoot het volgende:
gogosweden staat verkeerd om genoemd in de OP btw![]()
![]()
je bent de eerste die dat ziet!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:33 schreef Audreyoot het volgende:
gogosweden staat verkeerd om genoemd in de OP btwwaarom wil je nieuwe server?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:32 schreef Berend. het volgende:
Ik ga misschien binnenkort een tweede server opzetten. Don't worry, gewoon een engelse server. Maar iemand ideeen? Onze main server is al survivalmaak die je nu hebt gewoon groter
Dat zeg je ook alleen maar omdat hij het topic heeft geopend. Als het Mordecai was geweest, was het plots een vreselijke TTquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:08 schreef TJV het volgende:
En Exentric, je past wel bij de TT.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Oplettende kijkerquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
je bent de eerste die dat ziet!![]()
![]()
of nolifer dat je dat leestquote:![]()
Ahhw huilie huilie, koetsjekoetsjiekoetsjie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat hij het topic heeft geopend. Als het Mordecai was geweest, was het plots een vreselijke TT
Het is een perfect samenvattende TT. Die gave is maar aan weinig mensen besteed.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Gewoon een tweede, dus bijvoorbeeld PVP. :3quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
je bent de eerste die dat ziet!
[..]
waarom wil je nieuwe server?maak die je nu hebt gewoon groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |