SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me het moment van dat zinnetje nog wel herinneren en dat het een bazenset was.. Ik weet alleen niet meer welke het wasquote:
Zeker interesse, zal kijken of ik aankomend weekend even een demo kan maken. Zal een combi van 2007-2008 en heden worden gok ik zo.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:45 schreef RiKe het volgende:
Stukje reclame maken voor een eigen event mag toch wel?
Voor een maandelijks evenement in InCasa te Leiden zijn wij opzoek naar (early) Hardstyle & Hardcore talent.
Om hiervoor in aanmerking te komen dien je een demo, en onderstaande gegevens, naar info@djlinq.nl te sturen.
- Naam
- Artiestennaam
- Leeftijd (minimaal 18 jaar)
- Tracklist van je demo
- Manier waarop je draait (Vinyl, CD, MIDI, etc.)
Voorwaarden
- Je demo duurt tussen de 30 en 45 minuten, 1 genre.
- Gebruik alleen tracks die uitgebracht zijn, promo's e.d. zijn niet toegestaan.
- Ingestuurde demo's kunnen gepubliceerd worden
- De demo dient geüpload te worden naar: WeTransfer, in het ontvang veld vul je "info@djlinq.nl" in
Deadline
Demo's kunnen tot en met 31 januari 2012 worden opgestuurd. Na het verstrijken van de deadline word, uiterlijk 8 februari contact opgenomen met de deelnemers of zij wel of niet in aanmerking komen voor één of meerdere optredens.
Voor meer informatie kan je contact opnemen met mij of info@djlinq.nl.
Ja dat dacht ik dus ook alquote:Op maandag 9 januari 2012 00:02 schreef eQuaL het volgende:
Ja laten we nu allemaal Ripper feliciteren, hoeven we dat 30 maart niet meer te doen
quote:
Daar is de jarige jobquote:Op maandag 9 januari 2012 07:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Niks daarvan! Feliciteren met mn verjaardag doe je op mn verjaardag, hoe ist?
Waarom JSU me feliciteerde weet geen man!?
Maar Levitas: congratulations .. met je verjaardag home alone?
Thanks allen!quote:Op maandag 9 januari 2012 07:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Maar Levitas: congratulations .. met je verjaardag home alone?
Woops, sorry. Iemand op PF genaamd Tha Rippah was jarig en met mijn brakke harses dacht dat jij dat wasquote:Op zondag 8 januari 2012 20:44 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
AAAhhh thanks man![]()
[..]
Mooi spul, dat gezichtenboek ... je wordt ekt ekt gemist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |