Die Belgen weten inderdaad goede aftermovies te makenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:55 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mjah doe mij maar een statische DJ met een snoeiharde set en goede mix skilz dan een lauwe zijnde DJ die continu voor de show aan 300 knopjes zitten...
Thera en Alphaverb zijn dan uitzonderingen want zij zijn gewoon BAAS en kunnen het beide!
Ik heb nog steeds geen betere aftermovie gezien dan deze
Al die verrekte gangetjes zijn lastig als je wat teveel op hebt hehe. Maar de sfeer is altijd goed in het sportpaleis! Alhoewel in 2009 (geloof ik) stond er toch klote beveiliging, bah opgefokte diknekken. Ze hadden jassen aan met een slang erop, python of cobra beveiliging ofzoiets. Ze hebben toen zelfs gasten en een dj klappen gegeven.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar die show was ook ontzettend dik en vind 't Sportpaleis wel sfeer hebben.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
mooien nrs
elektronik vond ik ook altijd vet, als een van de weinige geloof ikmisschien 1 of 2x op een feest gehoord.
Bedankt!quote:
Rond die tijd waren er zoveel goede nummers, maar het is inderdaad jammer dat die plaat nooit de erkenning heeft gekregen die het verdiende.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
mooien nrs
elektronik vond ik ook altijd vet, als een van de weinige geloof ikmisschien 1 of 2x op een feest gehoord.
Ik had toen aardig wat op, maar zijn toen niet echt verdwaald voor zover ik weetquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:45 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Al die verrekte gangetjes zijn lastig als je wat teveel op hebt hehe. Maar de sfeer is altijd goed in het sportpaleis! Alhoewel in 2009 (geloof ik) stond er toch klote beveiliging, bah opgefokte diknekken. Ze hadden jassen aan met een slang erop, ze hebben zelfs toen gasten en een dj klappen gegeven.
De eerste keer reverze heb ik uren rond gelopen om de lotto arena te vinden, was ik er eindelijk, mocht je er niet meer in... Te druk...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik had toen aardig wat op, maar zijn toen niet echt verdwaald voor zover ik weet. Al was een extra rondje lopen niet zo erg natuurlijk
.
Dat probleem was er vorig jaar niet (was alleen wat druk met Coone in de Lotto, maarja 't blijft België). De bewegwijzering was afgelopen jaar wel wat duidelijker van wat ik heb gehoord.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:19 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
De eerste keer reverze heb ik uren rond gelopen om de lotto arena te vinden, was ik er eindelijk, mocht je er niet meer in... Te druk...
Ik zag er de lol wel van in, wij waren ook niet de enige groep met dat probleem dus na een tijdje vormt er een band met andere vago's die in het zelfde schuitje zaten hahaha.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat probleem was er vorig jaar niet (was alleen wat druk met Coone in de Lotto, maarja 't blijft België). De bewegwijzering was afgelopen jaar wel wat duidelijker van wat ik heb gehoord.
Hebben wel een halfuur lopen zoeken naar ons kluisje toen 't was afgelopen. Waren een van de laatste, lui waren ontiegelijk boos (ze verwezen ons ook telkens naar de verkeerde kluisjes).
Alphaverb! Ik woon in Enschede, dus mooi dichtbij!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:18 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[ afbeelding ]
Nette line-upalleen jammer dat het op dezelfde avond is als H4L
Mede Twentenaarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:31 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Alphaverb! Ik woon in Enschede, dus mooi dichtbij!
Beide goud.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
Elektronik vond ik ook vet maar tekno music vond ik nog beter...:Y
neeeee manquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
mooien nrs
Komen er (weer) albums uit van NC en HHZ dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik ben meer een liefhebber van de 'mainstream' hardstyle, zoals het laatste werk van Noisecontrollers en Headhunterz uit Hard With Style 8.
Ik wacht dus met smak op de albums van deze 3 heren.
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
neeeee man
elektronik
tekno musik
tekno musik is wel door pavo (& zany) gemaakt toch? maar bas oskam's 2008 stijl beviel (bevalt) me wel jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:49 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik vind die tracks beter dan de huidige noisecontroller tracks
Goffer, ik lig dubbel! Ruffianquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Do you know where your teenager is at 5 o'clock in the morning?
Do I give a fuck?
Je hebt helemaal gelijk. Alleen Elektronik is door de Noisecontrollers geproduceerd. Alleen Elektronik is van 2007quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
tekno musik is wel door pavo (& zany) gemaakt toch? maar bas oskam's 2008 stijl beviel (bevalt) me wel ja
oeh, Hengeloquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:18 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Tormented en Silentium ook goeieng plateng jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
tekno musik is wel door pavo (& zany) gemaakt toch? maar bas oskam's 2008 stijl beviel (bevalt) me wel ja
Prachtige herinneringen jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:31 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Ik zag er de lol wel van in, wij waren ook niet de enige groep met dat probleem dus na een tijdje vormt er een band met andere vago's die in het zelfde schuitje zaten hahaha.
Ik heb er wel ontzettend vette setjes meegemaakt. Het was het jaargang
2008, ik arriveerde op een soort balkon in de main area en net toen mijn eerste pil duidelijk begon te werken knalde Scope DJ - Lockdown knetterhard door de zaal, gvd wat ging ik losKrijg nog kippenvel als ik daar aan terug denk. Wát een saamhorigheid en wat een euforie, geweldig!
19 maart is een maandag, denk het niet dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:08 schreef -Menn0- het volgende:
https://twitter.com/iboorgut/status/155693914433658880
Wtf?!
IQ 2005 had als thema 2012quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:08 schreef -Menn0- het volgende:
https://twitter.com/iboorgut/status/155693914433658880
Wtf?!
Niet zeker of trol of dom.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tormented en Silentium ook goeieng plateng ja
is van bas oskam(p)quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tormented en Silentium ook goeieng plateng ja
Scherpquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:10 schreef T_Killer het volgende:
[..]
19 maart is een maandag, denk het niet dus.
Owquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
IQ 2005 had als thema 2012
Nice man, vooral Ran-D! Vind het huidige werk van Wildstylez niet denderend om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Prachtige herinneringen ja
Vanavond feestje in de buurt met Wildstylez, Kodex en Ran-D
Is laatst Qore daar niet gehouden ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:00 schreef 16meter het volgende:
Er zou toch een feest van Q-dance in dat Ziggo Dome komen?
Niks meer van gehoord verder... zal dan binnenkort wel aangekondigd worden. Wel een flinke hal met plaats voor 15.000 bezoekers.
Oja moet ik ook nog ff doen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ola neue leute![]()
Welkom in de leukste reeks op FOK! Jullie input/mening/getroll/gebash wordt met open armen ontvangen.
Graag zouden we een beetje info willen over welke feestjes je hebt bezocht, welke liedjens je graag luistert, op welke albums je zit te wachten, welke dj's je als facebook-vriendje hebt etc. etc.
Dat heb ik ook, als er "drive" en ritme in de muziek zit, sta ik te stuiterenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:51 schreef Futureshock het volgende:
[..]
Ik waardeer bijna alles wel, zolang ik er maar los op kan gaan. Zelfde geld met hardcore, trance en techno.
Fuck! Juul moet daar draaien en het is tegelijk met slaves to the rave! Unexist, daymar en nog veel meer om de hoek!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:18 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[ afbeelding ]
InCasa lekker dichtbijquote:Op zondag 8 januari 2012 01:45 schreef RiKe het volgende:
Stukje reclame maken voor een eigen event mag toch wel?
Voor een maandelijks evenement in InCasa te Leiden zijn wij opzoek naar (early) Hardstyle & Hardcore talent.
Om hiervoor in aanmerking te komen dien je een demo, en onderstaande gegevens, naar info@djlinq.nl te sturen.
- Naam
- Artiestennaam
- Leeftijd (minimaal 18 jaar)
- Tracklist van je demo
- Manier waarop je draait (Vinyl, CD, MIDI, etc.)
Voorwaarden
- Je demo duurt tussen de 30 en 45 minuten, 1 genre.
- Gebruik alleen tracks die uitgebracht zijn, promo's e.d. zijn niet toegestaan.
- Ingestuurde demo's kunnen gepubliceerd worden
- De demo dient geüpload te worden naar: WeTransfer, in het ontvang veld vul je "info@djlinq.nl" in
Deadline
Demo's kunnen tot en met 31 januari 2012 worden opgestuurd. Na het verstrijken van de deadline word, uiterlijk 8 februari contact opgenomen met de deelnemers of zij wel of niet in aanmerking komen voor één of meerdere optredens.
Voor meer informatie kan je contact opnemen met mij of info@djlinq.nl.
En thuisquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:00 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Nice man, vooral Ran-D! Vind het huidige werk van Wildstylez niet denderend om eerlijk te zijn.
Edit, in Takens?
En ik dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 06:15 schreef -Menn0- het volgende:
All access gekregen bij de aankomende Masters Of Hardcore!!!![]()
![]()
Moest ik even melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |