SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me het moment van dat zinnetje nog wel herinneren en dat het een bazenset was.. Ik weet alleen niet meer welke het wasquote:
Zeker interesse, zal kijken of ik aankomend weekend even een demo kan maken. Zal een combi van 2007-2008 en heden worden gok ik zo.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:45 schreef RiKe het volgende:
Stukje reclame maken voor een eigen event mag toch wel?
Voor een maandelijks evenement in InCasa te Leiden zijn wij opzoek naar (early) Hardstyle & Hardcore talent.
Om hiervoor in aanmerking te komen dien je een demo, en onderstaande gegevens, naar info@djlinq.nl te sturen.
- Naam
- Artiestennaam
- Leeftijd (minimaal 18 jaar)
- Tracklist van je demo
- Manier waarop je draait (Vinyl, CD, MIDI, etc.)
Voorwaarden
- Je demo duurt tussen de 30 en 45 minuten, 1 genre.
- Gebruik alleen tracks die uitgebracht zijn, promo's e.d. zijn niet toegestaan.
- Ingestuurde demo's kunnen gepubliceerd worden
- De demo dient geüpload te worden naar: WeTransfer, in het ontvang veld vul je "info@djlinq.nl" in
Deadline
Demo's kunnen tot en met 31 januari 2012 worden opgestuurd. Na het verstrijken van de deadline word, uiterlijk 8 februari contact opgenomen met de deelnemers of zij wel of niet in aanmerking komen voor één of meerdere optredens.
Voor meer informatie kan je contact opnemen met mij of info@djlinq.nl.
Ja dat dacht ik dus ook alquote:Op maandag 9 januari 2012 00:02 schreef eQuaL het volgende:
Ja laten we nu allemaal Ripper feliciteren, hoeven we dat 30 maart niet meer te doen
quote:
Daar is de jarige jobquote:Op maandag 9 januari 2012 07:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Niks daarvan! Feliciteren met mn verjaardag doe je op mn verjaardag, hoe ist?
Waarom JSU me feliciteerde weet geen man!?
Maar Levitas: congratulations .. met je verjaardag home alone?
Thanks allen!quote:Op maandag 9 januari 2012 07:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Maar Levitas: congratulations .. met je verjaardag home alone?
Woops, sorry. Iemand op PF genaamd Tha Rippah was jarig en met mijn brakke harses dacht dat jij dat wasquote:Op zondag 8 januari 2012 20:44 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
AAAhhh thanks man![]()
[..]
Mooi spul, dat gezichtenboek ... je wordt ekt ekt gemist!
Waar? Wie gaat zich daar nou druk om maken.quote:
Ik niet, en ik vind het ook bullshit om je daar druk over te maken...quote:Op maandag 9 januari 2012 11:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Waar? Wie gaat zich daar nou druk om maken.
Inderdaad, alhoewel ik wel blij ben om van die verrekte hardkick10 sample verlost te zijn, bah meest uitgemolken kick in nu-hsquote:Op maandag 9 januari 2012 11:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zou me eerder druk maken over de staat van de hardstyle van tegenwoordig, maar dat ben ik he...
Heerlijke plaat is dat ja.quote:
quote:
Jullie breken de eerste twee regels van Fight Club.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:57 schreef haakon het volgende:
Oja, Fight Club is: This is it. Ground Zero.
Op het einde ergensFraaie film trouwens.
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:10 schreef haakon het volgende:
Ik vind Skrillex echt de meest overgewaardeerde artiest van het moment.
quote:
quote:
ditquote:Op maandag 9 januari 2012 10:59 schreef haakon het volgende:
Levitas congrats!
Succes met de tentamens
datquote:Op maandag 9 januari 2012 11:10 schreef haakon het volgende:
Ik vind Skrillex echt de meest overgewaardeerde artiest van het moment.
Ben benieuwd. Wil dit jaar toch wel eens een kijkje nemenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:20 schreef Sethje het volgende:
Kevin gefeliciteerd!
En vanavond de line-up voor rebirth festival
Ben benieuwd. Gaan jullie weer een stapje groter?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:20 schreef Sethje het volgende:
Kevin gefeliciteerd!
En vanavond de line-up voor rebirth festival
FL studio? Da's voor mietjes! Heb ik niet, heb Logic Pro, da's dé shit als je er iets mee kunt that isquote:Op maandag 9 januari 2012 16:24 schreef Patje1987 het volgende:
Lev heb je laatst nog wat gemaakt met fl studio?
en dat moet je hem ook niet horen zeggenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:46 schreef K.A.Bouter het volgende:
Dit vind ik altijd lekkere intro kicks + revbass, je hoort hem nog net niet zeggen: This is the summer of hardstyle...
Zekerheidje!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:28 schreef haakon het volgende:
Rebirth
Line-up
Alphaverb
Alpha²
Audiofreq
B-Front
Brennan Heart
Coone
Frequencerz
Frontliner
Headhunterz
Josh & Wesz
Noisecult
Ran-D
Scope DJ
Wildstylez
Zatox
MC: Villain
De tent word weer wat groter jaquote:Op maandag 9 januari 2012 18:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Gaan jullie weer een stapje groter?
Nja, we zien het straks wel..
Ben momenteel wel met iets tofs bezig, stardust heb ik ook eens geprobeerd, maarja toen kon ik nog niet echt toffe kicks makenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:31 schreef Levitas het volgende:
Thx allemaal voor de felicitaties! Voel ik me vandaag toch nog een beetje jarig!
[..]
FL studio? Da's voor mietjes! Heb ik niet, heb Logic Pro, da's dé shit als je er iets mee kunt that is
Heb niet echt veel meer gedaan, behalve wannabe Noisecontrollers/Wildstylez lead die nog veel te leeg klinkt, zoals gewoonlijk: Stardust lead by Kevv1990
Het is een aanrader! Top feestje gehad vorig jaar maar dit jaar zit ik, net als Levitas 'helaas' in het buitenlandquote:Op maandag 9 januari 2012 18:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Wil dit jaar toch wel eens een kijkje nemen
Jezus, ik word echt gek als ik dat langer dan 5 seconden luisterquote:Op maandag 9 januari 2012 19:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben momenteel wel met iets tofs bezig, stardust heb ik ook eens geprobeerd, maarja toen kon ik nog niet echt toffe kicks maken
http://www66.zippyshare.com/v/97549890/file.html
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jezus, ik word echt gek als ik dat langer dan 5 seconden luister
Is jullie doel straks ook winst maken? Vette line up ! Vorig jaar was het echt super alleen beetje warm:)quote:
Wat een weer was het op die dag. Daar had heel NL niet op gerekend.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:37 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Is jullie doel straks ook winst maken? Vette line up ! Vorig jaar was het echt super alleen beetje warm:)
De kwaliteit van het origineel haalt ie net niet...quote:Op maandag 9 januari 2012 22:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jezus, ik word echt gek als ik dat langer dan 5 seconden luister
Speaking of which, hoe is het met jouw studio ervaringen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:40 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
De kwaliteit van het origineel haalt ie net niet...
Lastig melodietje dat stardust. Is trouwens origineel van een tiesto track hequote:Op maandag 9 januari 2012 19:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben momenteel wel met iets tofs bezig, stardust heb ik ook eens geprobeerd, maarja toen kon ik nog niet echt toffe kicks maken
http://www66.zippyshare.com/v/97549890/file.html
Het probleem zit voornamelijk in het vinden van tijd. Ben voornamelijk veel tijd kwijt aan The Magic Show. Maar als ik bezig ben, gaat het elke keer vooruit. Dus ooit komen we ergensquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Speaking of which, hoe is het met jouw studio ervaringen?
Waarschijnlijk wel aanwezig.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:28 schreef haakon het volgende:
Rebirth
Line-up
Alphaverb
Alpha²
Audiofreq
B-Front
Brennan Heart
Coone
Frequencerz
Frontliner
Headhunterz
Josh & Wesz
Noisecult
Ran-D
Scope DJ
Wildstylez
Zatox
MC: Villain
Nu zou ik hem ook een stuk beter kunnen namaken, enige wat ik bij mijn ding had gedaan was midi inladen met standaard preset van z3ta, en een standaard kick van Hydraquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:57 schreef K.A.Bouter het volgende:
Deze moet beter zijn:
Fokdust2 by Cliffs beats
Supadupa!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
inladen met standaard preset van z3ta,
Haha die wordt vaak gebruikt ja, ik weet niet meer welke ik hier gebruikte. Tevens Chords of Life altijd voor Deadmau5 soundsquote:
En laten we nu onze wannabe producer talk maar voortzetten in Produceren # 36.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha die wordt vaak gebruikt ja, ik weet niet meer welke ik hier gebruikte. Tevens Chords of Life altijd voor Deadmau5 sounds
Ik gebruik meestal Sylenth trouwens.
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
En laten we nu onze wannabe producer talk maar voortzetten in Produceren # 36.
Oh nee, niet voordat we een sneaky peaky van Mind.Illusion hebben!
Laten we dat maar niet doen... dat schept verwachtingenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh nee, niet voordat we een sneaky peaky van Mind.Illusion hebben!
Onze verwachtingen van jou zijn altijd hoog, maar daar heb je zelf voor gezorgd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen... dat schept verwachtingen
Ik vind het lekker klinken hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:22 schreef K.A.Bouter het volgende:
Klinkt mijn stukje nog ergens naar dan? Of is het totale bagger?
Haha ik zag het net jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:27 schreef Levitas het volgende:
ROFL.. "Wat mag er niet ontbreken op een feest?"
-"PILLE!"
Nutteloze remix.quote:
Ga jij ook naar hardbass? Anders drinken we daar wel wat want tijdens fusion was je niet helemaal meer in staat om iets te doen volgens mijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:34 schreef yosander het volgende:
Van de remixen van de afgelopen tijd vind ik de remix van Crump door Ran-D behoorlijk gelukt
Vanaf 4:30 is fijn
Zeker ga ik naar Hard Bass, lijkt me primaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ga jij ook naar hardbass? Anders drinken we daar wel wat want tijdens fusion was je niet helemaal meer in staat om iets te doen volgens mij
Ik was echt naar de graf dat weekend.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Zeker ga ik naar Hard Bass, lijkt me prima.
En was prima in staat hoor, voor water dat wel. Vriend van me wat minder
Hahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik was echt naar de graf dat weekend.
De avond daarvoor had ik ook al haast niet geslapen omdat ik een feestje hadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha.
Ik moest 's avonds nog werken, stond volgens collega's niet met beide benen op aarde. Maar voelde me verder toppie, alleen wat afwezig.
Niet geheel mee eens.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Nutteloze remix.
Producers lijken maar weinig inspiratie te hebben de laatste tijd zo te zien aan het aantal remixen/remuxxen/re-amps/remakes/reshits.
Één ding hebben ze gemeen het zijn allemaal nutteloze remixen van oudere nummers..
Goed bezigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De avond daarvoor had ik ook al haast niet geslapen omdat ik een feestje had
Ja hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Goed bezig.
Nog snoepen op Hard Bass?
Maar als producers die plaat graag aan een nieuw publiek willen laten horen, waarom dan niet gewoon de oude draaien...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens.
Je zou je kunnen afvragen wat deze remix als meerwaarde biedt ten opzichte van het origineel, en de plaat daarom als nutteloos bestempelen. Feit blijft wel dat pareltjes uit deze tijd helaas amper gedraaid worden.
Als er dan een remix uitkomt die het origineel goed in zijn waarde laat vindt ik het niet een nutteloze remix, de plaat word dan teminste (in een iets andere vorm) weer gedraait
Prima plaatje! Orgineel was ookw el sterk, dus was volgens mij ook niet makkelijk te verneuken.quote:
quote:In 2 hours, the Substreamshow will be broadcast at Q-dance radio (19:00-20:00CET)
For tonight I made a special mix with exclusively own productions.
Personally I think thats a nice way to start off the year, but mainly because yesterday my first ALPHAVERB LIVEACT has been announced: Rebirth Festival 2012
Now I have a little challenge for you, if you have a twitter account:
1. Listen to the substream show tonight and try to ID my tracks
2. Tweet the trackname and try to be fast
Please use this formats, so I will not miss your tweet:
- #np #substreamshow @AlphaverbNL - Tracktitle (Mixname)
- #np #substreamshow Artist - Tracktitle (@AlphaverbNL Rmx)
3. I will retweet the first correct trackname that comes up over here (don't blame me, if their serverspeed becomes a problem)
In the end (after 19 tracks), I will buy a Rebirth VIP ticket for the person who's correct ID's I retweeted the most!
I don't tease much in the substream show, so it will be difficult to be the fastest
Good luck!
Ik ben het met je eens, maar aangezien de kans dat je NC - Aliens origineel ooit nog zult horen op een feest 0 is, neem ik genoegen met de remix. Die ik overigens wel vet vindt, het is de originele melodie met kicks en een basslijn die meer van deze tijd is. Kortom: Dicht genoeg bij het origineel gebleven imo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar als producers die plaat graag aan een nieuw publiek willen laten horen, waarom dan niet gewoon de oude draaien...
Maar waarom is het dan zo moeilijk om gewoon de oude te draaien, dat is dan de vraag.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:59 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar aangezien de kans dat je NC - Aliens origineel ooit nog zult horen op een feest 0 is, neem ik genoegen met de remix. Die ik overigens wel vet vindt, het is de originele melodie met kicks en een basslijn die meer van deze tijd is. Kortom: Dicht genoeg bij het origineel gebleven imo.
Omdat dj's denken dat mensen blijer zijn met een oude plaat in een nieuw jasje. En dat zou best kunnen, want de meesten kennen de plaat niet of nemen genoegen met de remix en gaan toch wel los. Dus we geven als publiek blijkbaar aan dat we het leuk vindenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar waarom is het dan zo moeilijk om gewoon de oude te draaien, dat is dan de vraag.
Ja dat is inderdaad een goede vraag. Het feit dat er tegenwoordig meer dan ooit onderscheid wordt gemaakt tussen early HS en tegenwoordige HS (aparte feesten en aparte area's) is denk ik een gedeelte van het antwoord.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar waarom is het dan zo moeilijk om gewoon de oude te draaien, dat is dan de vraag.
Geen kritiek op jou hoor, want ik begrijp je punt, maar dat blijf ik me gewoon afvragen.
quote:
origineel is echt zo f*cking geweldigquote:
Damn je maakt een nostalgisch gevoel bij me losquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
enne, wat betreft dat origineel-remix gedoe; als de remix goed is, kan ik er best naar luisteren, maar er gaat niks boven het origineel(in 99% van de gevallen)
plus dat ik graag oude plaatjes hoor, opdat die gouden tijden (2003-2007) nooit nooit nooi vergeten zullen worden!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |