Je moet het ergens kwijt als je alleen thuis zit. Kletsen tegen je katten of honden gaat ook vervelen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:26 schreef TwistedDarling het volgende:
Deel zoveel, damn we ouwehoeren wel heel veel.
Wel een stuk inhoudelijker en minder discussie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet het ergens kwijt als je alleen thuis zit. Kletsen tegen je katten of honden gaat ook vervelen.
En doorgaans stuk hoger niveau.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel een stuk inhoudelijker en minder discussie.
Ik moest zo maar eens naar scheveningen gaan eigenlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja, soms is dat wel fijn B.
Het waait hier op de Uithof nu enorm hard. Dat doet het al vrij snel hier, maar dit klinkt wel een beetje belachelijk. Zo'n irritant fluitgeluid in je woning.
Daar ben ik al lang niet meer geweest, maar dat is met weer als dit wel erg leuk. Dan is er ook bijna niemand, strand voor jezelf.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik moest zo maar eens naar scheveningen gaan eigenlijk.
Als het strand niet is weggewaaid.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar ben ik al lang niet meer geweest, maar dat is met weer als dit wel erg leuk. Dan is er ook bijna niemand, strand voor jezelf.
Ga je mee?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar ben ik al lang niet meer geweest, maar dat is met weer als dit wel erg leuk. Dan is er ook bijna niemand, strand voor jezelf.
Ik blijf vandaag even binnen, sorry.quote:
ff doorzetten zee, zo hoppa Den Haag mee de zee in nemenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:17 schreef JDude het volgende:
Een plaatje van Scheveningen dan maar?
[ afbeelding ]
Delft aan zeequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ff doorzetten zee, zo hoppa Den Haag mee de zee in nemen
Spion van Oranjequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
Doe dan niet zo moeilijk en leg de hele Duitse/Belgische grens aan zee.
Net als in de tune van De uitdagingquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
Doe dan niet zo moeilijk en leg de hele Duitse/Belgische grens aan zee.
True, true. Maar recentelijk voor het eerst gekekenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Over de allerslechtste aller tijden gesproken...
quote:
Je moet vanaf seconde 1 scherp zijn, zegt de presentator.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik? Nee
Ik kijk een heeeel slechte film op de bbc met een jonge sean connery
dat is toch altijd?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je moet vanaf seconde 1 scherp zijn, zegt de presentator.
Hij bracht het als een soort hint.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch altijd?
naja ik mis al die aanwijzingen toch maar vorige keer had ik het wel goed
Tof, strand bij Tilburg!quote:
Zullen we het strand anders gewoon bij Etten-Leur leggen? Bij Tilburg lijkt me iets te ver gaanquote:
Dan is PSV voortaan bijna elk jaar kampioenquote:
NAC maakt dan ook nog kans!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan is PSV voortaan bijna elk jaar kampioen
Welnee, zoals op dat plaatje is prima!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zullen we het strand anders gewoon bij Etten-Leur leggen? Bij Tilburg lijkt me iets te ver gaan.
Muhahahahaha!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan is PSV voortaan bijna elk jaar kampioen
Je realiseert je dat de Oh Oh Cherso-crew dan ook meeverhuist?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, zoals op dat plaatje is prima!
Niks verhuizen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je realiseert je dat de Oh Oh Cherso-crew dan ook meeverhuist?
dat dusquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks verhuizen!Die laten we gewoon verzuipen!
Als gewoon niemand tegen ze zegt dat het hoog water is, gaan ze MTV-kijkend tenonderquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks verhuizen!Die laten we gewoon verzuipen!
Als ze verzuipen zijn die woonboten ook overbodig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dus
laat ze maar op woonboten gaan wonen
*burp* Hoezo: 'bijna'?quote:
Wij op een eilandquote:
Ik durfde eigenlijk de deur niet uit vandaagquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:17 schreef JDude het volgende:
Een plaatje van Scheveningen dan maar?
[ afbeelding ]
Nog even en je krijgt een gratis diploma bij twee pakken melk. Iedereen ir.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:35 schreef Tegan het volgende:
Hm. Misschien moet ik maar in Delft gaan studeren.
TU Delft gaat studies versimpelen
je woont op Urk?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:32 schreef Tegan het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ia-sql-injectie.html
.
Geen glimlach van xkcd? Het gaat niet goed met jou?quote:
Bloedneuzerig vandaagquote:
Smaakt wel lekkerquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:19 schreef Tegan het volgende:
Nee, stom jaar. 2011 was al beter.
En jij?
2011 was iig minder stormachtig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:19 schreef Tegan het volgende:
Nee, stom jaar. 2011 was al beter.
En jij?
Ze zijn niet bij mij geweestquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe gastvrij is CL-wijk zo/nu op 1voorstukje laat weinig gastvrijheid zien
quote:
Nu moet je helemaal langskomen en batsen ipv fappen voor de tv.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]had mn tv avond nog mooier gemaakt
zit ik met de rommelquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu moet je helemaal langskomen en batsen ipv fappen voor de tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |