Ja, dat haar doet ook veel! Daarom ziet Lena er nog steeds uit als mijn kleine baby.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja, vooral eind 2011, omdat ze 'nog maar 2'was.
Sowieso hebben ze dat altijd gedaan, ze heeft een ernstige blik en altijd veel haar gehad.verder is het een curvekind, ze zit echt exact op de lijntjes
Goed zeg!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:44 schreef Poppejans het volgende:
En ook in de categorie laat maar apetrots: Wolf zegt sinds een paar dagen geen ''baby'' meer tegen zichzelf, maar ''Boowf'', zijn naam dus![]()
![]()
Haha, ja dat doet ze iddquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat haar doet ook veel! Daarom ziet Lena er nog steeds uit als mijn kleine baby.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef Meimeltje het volgende:
Wat goed Boowf!!![]()
![]()
Dyon zegt na tijden 'Jonntje' (Doordat we vaak Dyonnetje zeggen) gezegd te hebben nu wel 'Dijonn'.
Hij noemde Kyllian altijd 'Kyla', maar dat is nu steeds vaker 'Kylliwann'.
Mama Meniek en papa Lola vindt hij ook leuk om steeds te noemen. Papa is er minder blij mee
Ik heb zelf altijd het gevoel gehad dat kinderen dat soort dingen zeggen om grip op de wereld om zich heen te krijgen. Als ze het woordelijk kunnen duiden kunnen ze dat mentaal ook, zeg maar. "Die Grenzen meiner Sprache bedeuten die Grenzen meiner Welt." Het brengt overzicht en schept orde in chaos.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:05 schreef Twinkly het volgende:
KD, dat herhalen en vertellen wat je doet is zo herkenbaar! Niels heeft dat ook al een tijd, het lijkt wel een peuterversie van de waarom-fase. Mama, wat doe jij? (terwijl hij dat wel weet) Mama, wat doet die mevrouw/ meneer? Of steeds bevestiging vragen "mijn trein ligt beneden, in de huiskamer"
haha ja pas net een weekje 3!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:57 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind Elin ook al zo groot overkomen, maar ze is dus maar een jaartje ouder dan Dyon
Ze heeft het dus netjes gedaan op het CB!
Ja ik denk regelmatig na over van die op maat gemaakte oordopjesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou ook wel het waarom daarachter willen weten, Stiemie.
En OMG, je hebt nu gewoon twéé Lindes!
de keren dat ze ging wennen ging het supergoed. Ze was vrolijk, wilde niet mee naar huis. De 1e keer de hele dag ging goed en toen werd het drama.. ze heeft de hele dag gehuild en alleen maar om mij gevraagd. Rond half 5 zijn ze met d'r naar de keuken gegaan want er kwamen andere papa's enmama's om hun kindjes op te halen maar wij kwamen nog even niet. Steeds ging ze helemaal over d'r toeren als er een andere papa of mama kwam.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:21 schreef Claudia_x het volgende:
Jep, hier ook een "wat is dit?"-fase, ook als hij dat zelf best weet.
Ik heb niet meegekregen wat er met het kinderdagverblijf is, Vicky. Ging het ineens slechter? Is er een reden voor?
Ik herken het wel in mijn werk, ik werk met mensen met een verstandelijke beperking en vaak ook nog een autistische stoornis en die herhalen ook de hele dag wat er gebeurt en wat er gaat komen. Dit alles om voor zichzelf te weten wat er komt en het veilig te houden. (ik moet het ook niet wagen opeens het plan om te gooien want dan komt het niet goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb zelf altijd het gevoel gehad dat kinderen dat soort dingen zeggen om grip op de wereld om zich heen te krijgen. Als ze het woordelijk kunnen duiden kunnen ze dat mentaal ook, zeg maar. "Die Grenzen meiner Sprache bedeuten die Grenzen meiner Welt." Het brengt overzicht en schept orde in chaos.
Nou ja, het is maar een idee.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:19 schreef Vicky het volgende:
Oh fijn Stiemie..
Tess zit in de wat-is-dit-fase. Bij elk plaatje in een boek vraagt ze wat is dit? Terwijl ze het echt wel weet.
ja ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:25 schreef Grijs het volgende:
[..]Meestal zeg ik dan: "Nou? (Wat is dat?)"
Ohh, ze gaat er nog niet zolang naartoe! Dat klinkt op zich wel heel normaal, hoor. Ik geloof dat het Karin was die mij indertijd ook op het hart drukte dat het heel normaal was als het ineens even slechter ging. Dat komt vast wel weer goed. En Ivan heeft nog steeds wel een beetje moeite met het afgezet worden 's ochtends.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
de keren dat ze ging wennen ging het supergoed. Ze was vrolijk, wilde niet mee naar huis. De 1e keer de hele dag ging goed en toen werd het drama.. ze heeft de hele dag gehuild en alleen maar om mij gevraagd. Rond half 5 zijn ze met d'r naar de keuken gegaan want er kwamen andere papa's enmama's om hun kindjes op te halen maar wij kwamen nog even niet. Steeds ging ze helemaal over d'r toeren als er een andere papa of mama kwam.
De leidsters vinden wel dat ze momenteel nog erg veel aandacht vraagt maar vonden ook wel dat het steeds beter gaat. Daarnaast zeggenz e dat Tess heel veel nadenkt over dingen die (gaan) gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |