Oh, dat is heel herkenbaar! En nu praat ik zelf dus ook zo. "We gaan naar de supermarkt. Ja, de supermarkt. Zeker."quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:24 schreef Stiemie het volgende:
Ze kan ook nooit gewoon iets vragen en dan na het antwoord gewoon stil zijn. Er moet dan altijd een toevoeging achter als "moeten we nie hebben he? (dat moeten we niet hebben he?)" of "gaan nie doen he?"(maar dat gaan we niet doen he?) Kleine kwek
Oja, wij doen hetzelfde werk, das waar ook! (ik begreep laatst via je fb al zoiets)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:24 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ik herken het wel in mijn werk, ik werk met mensen met een verstandelijke beperking en vaak ook nog een autistische stoornis en die herhalen ook de hele dag wat er gebeurt en wat er gaat komen. Dit alles om voor zichzelf te weten wat er komt en het veilig te houden. (ik moet het ook niet wagen opeens het plan om te gooien want dan komt het niet goed)
Juhp we zitten ook al een flinke tijd in die fase hoor, meestal mompel ik ook 'dat zie je toch' of ik laat alles los waar ik mee bezig ben en kijk een beetje boos 'Wat denk je nou zelf?' ik heb niet een al te lang lontje momenteel want soms dan kwetterkopt ze me idioot moe. woensdag en vrijdags gaat ze naar de opvang, kan Lex rustig slapen (wat ie ook de hele dag doet dan) en ik kan gewoon zitten en starenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:17 schreef Stiemie het volgende:
KD helaas een hele bekende fase die we hier met de oudste helaas heeeeel lang gehad hebbenHet hielp om gewoon te vragen: "Wat denk je zelf dat ik aan het doen ben?" of om te zeggen dat je aan het fietsen was als je onder de douche stond
Zelf nadenken werd dan wat meer in gang gezet in plaats van steeds maar om die bevestiging vragen.
En het lijkt wat vroeg maar we zitten met Esmee gewoon echt al in de waarom-faseDan hoort ze een geluid en leg ik uit dat het een duif is die roekoe doet en dan meteen "waarom?" dus ik leg uit dat ie zijn vriendjes roept en meteen weer "waarom?" *zucht*
Dat ken ik andersom(ook heel leuk)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:55 schreef Twinkly het volgende:
Als ik Niels tegenwoordig vraag wat iets is zegt hij met opzet iets heel anders![]()
Oh en hij speelt nu steeds dat hij een poesje is
Haha ja, same herequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat ken ik andersom(ook heel leuk)
'mama waar ben je?'
'in de koelkast'
'NIET!' en een lol heeft ze dan
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:09 schreef MamaPurk het volgende:
Wij spelen verstoppertje en dan mag Jaël zich verstoppen en dan ga ik zoeken en dan zeg ik waar zou Jaël nou zijn en dan springt ze tevoorschijn en roept "hier ben ikke" haha, en we krijgen het maar neit aan haar verstand dat ze moet wachten tot wij haar vinden
Of 'Elin! Waar ben je?'quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:09 schreef MamaPurk het volgende:
Wij spelen verstoppertje en dan mag Jaël zich verstoppen en dan ga ik zoeken en dan zeg ik waar zou Jaël nou zijn en dan springt ze tevoorschijn en roept "hier ben ikke" haha, en we krijgen het maar neit aan haar verstand dat ze moet wachten tot wij haar vinden
Marlien kruipt bij het naar bed gaan onder de dekens: "Mama, waar ben ik?"quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Of 'Elin! Waar ben je?'
Onder de tafel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |