Nee ik kom gewoon op voor een gewaardeerde mede-FOK!ker.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:57 schreef mikemareen het volgende:
[..]
haha, is het je chick ofzo? :-P
En wederom reageer je niet inhoudelijk. Ik vroeg toch niet of je het pak dan wel of niet mooi vindt of wel soms?
Lig je nu weer te slapen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:00 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ooit zal je naast me lopen, hand in hand, in dit pak van 30 euro
What a load of crapquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:55 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Dan nog heeft dat andere topic niks met dit topic te maken, dus je zwamt maar wat. Los van het feit dat het uiteraard een koopie is (hij was trouwens 90 euro) kan je me gewoon normaal een advies geven. Er komt alleen maar onzin uit dat (overigens lekkere) bekkie van je en dat is op z'n zachtst gezegd toch zonde van zo'n mooie sexy meid als jou.
Zand en sperma erover zou ik zeggen!
Kusje van Mike Mareen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:03 schreef LompeHork het volgende:
Heb je hier al eens aan gedacht TS? Staat wel oke zo!
[ afbeelding ]
Kijk, dat is pas stijl!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:03 schreef LompeHork het volgende:
Heb je hier al eens aan gedacht TS? Staat wel oke zo!
[ afbeelding ]
Van mij mag TS dan gewoon wegblijvenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Samen met Leandra en Lienekien op de catwalk![]()
Lekker wijf ben je; ik hou wel van dat virtuele bijdehandje mondje van je. Vaak knappen mensen op iets af als ze dan horen dat het "maar"zo weinig heeft gekost. Complete nonsens uiteraard.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
What a load of crap
Zelfs als ik al warm zou worden van je vermeende complimentjes dan zou die warmte meteen weer tot onder het vriespunt gedaald zijn door dat "als jou".
Misschien moet je je doelgroep verleggen naar het iets naïevere en minder intelligente deel van de bevolking, want vrouwen als Lienekien en ik zijn duidelijk veel te hoog gegrepen.
Als mijn man een kostuum van ¤ 90,- zou overwegen zou ik hem al vragen of hij een grapje maakte.
Iets anders kan het toch niet zijn, lijkt mij?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar TS, is het nou bedoeld voor dat soort werk, wat ik noemde...?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:09 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Iets anders kan het toch niet zijn, lijkt mij?
Pas maar op, Bianca. TS wordt erg histig van welbespraakte dames.quote:
Terecht.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Pas maar op, Bianca. TS wordt erg histig van welbespraakte dames.
Ik heb een stropdas van 100¤, vind je me nu net zo geil als TS denkt met zijn pak te zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
What a load of crap
Zelfs als ik al warm zou worden van je vermeende complimentjes dan zou die warmte meteen weer tot onder het vriespunt gedaald zijn door dat "als jou".
Misschien moet je je doelgroep verleggen naar het iets naïevere en minder intelligente deel van de bevolking, want vrouwen als Lienekien en ik zijn duidelijk veel te hoog gegrepen.
Als mijn man een kostuum van ¤ 90,- zou overwegen zou ik hem al vragen of hij een grapje maakte.
Amen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:09 schreef Copycat het volgende:
TS is nog smakelozer dan zijn kostuum. Dat dat mogelijk is, is al bizar.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een stropdas van 100¤, vind je me nu net zo geil als TS denkt met zijn pak te zijn?
Uiteraardquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen als de stropdas goed bij je pak en overhemd past
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZO HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HILARISCH MAN!!!!!!!! EINZ! DIE GRAP WAS GELUKKIG NOG NIET GEMAAKT!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:17 schreef Lesnar het volgende:
Een KOSTUUM voor 30 euro afgeprijsd van 90 euro? Zoiets is niet mogelijk, alleen de stoffen zijn al een veelvoud van die prijs. Tenzij je dus een vuilniszak verknipt.
conclusie: het is een dure vuilniszak TS
Da risico zou ik als vent niet nemen, ik heb niet alleen een scherpe tong.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik Mike was, dan had ik allang mijn lul uit mijn (plastic) broek gehaald. Leandra hapt zo lekker, dat moet een keer goedkomen.
En ik een scherpe nagel, dus pas maar op schatjequote:Op donderdag 5 januari 2012 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Da risico zou ik als vent niet nemen, ik heb niet alleen een scherpe tong.
picardmike ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:37 schreef Lienekien het volgende:
Blijf optimistisch, mikemaureen. Er zijn vast vrouwtjes bij wie dit soort praat wel effect heeft.
ALLE HOOP IS NOG NIET VERLOREN!
Oostbloksletjes, toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:37 schreef Lienekien het volgende:
Blijf optimistisch, mikemaureen. Er zijn vast vrouwtjes bij wie dit soort praat wel effect heeft.
Die kunnen geen Nederlands (of wat die taal van TS ook voor moet stellen), dat helpt natuurlijk.quote:
Al was het alleen maar om hem een beetje te luchten, polyester ademt niet zo bestquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik Mike was, dan had ik allang mijn lul uit mijn (plastic) broek gehaald. Leandra hapt zo lekker, dat moet een keer goedkomen.
Sletten van het boerenland in fryslan zijn ook prima! Waar kom jij vandaan lienespermaopjouwkien?quote:
Nou, als je in zo'n *kuch* kostuum *kuch* achter de vrouwtjes aangaat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:37 schreef Lienekien het volgende:
uit Broekopslettedijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:42 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Sletten van het boerenland in fryslan zijn ook prima! Waar kom jij vandaan lienespermaopjouwkien?
Zegt iemand die niet eens het woord "vogel" kan spellen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die kunnen geen Nederlands (of wat die taal van TS ook voor moet stellen), dat helpt natuurlijk.
Dan hoop ik dat ze van kaas houdt...quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Al was het alleen maar om hem een beetje te luchten, polyester ademt niet zo best
Oh, jij bent echt te triest.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:43 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Zegt iemand die niet eens het woord "vogel" kan spellen.
Homoooo
Over respect gesproken en ontopic blijven enzo. Topperquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:43 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Homoooo
En TS topt het af met stupiditeit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:43 schreef mikemareen het volgende:
Homoooo
Kaas en vis is een prima combi!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze van kaas houdt...
kijk een echte aanwinst op fok, weet niet eens hoe je homo schrijftquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:43 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Homoooo
Toch gek voor iemand die het zelf is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kijk een echte aanwinst op fok, weet niet eens hoe je homo schrijft
Vis moet zwemmen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:45 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Kaas en vis is een prima combi!
Ik was niet de aanstichter, daarvoor moet je bij mn chIck in spé zijn: Lienespermaophaarkienquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Over respect gesproken en ontopic blijven enzo. Topper
Hij moet nog uit de kast komen waarschijnlijk. Alleen is hij de enige die het zelf nog niet doorheeft dat hij homo is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch gek voor iemand die het zelf is.
Hear hearquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:43 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Homoooo
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja jij wel, pisnicht van me! Xquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kijk een echte aanwinst op fok, weet niet eens hoe je homo schrijft
Ja, de kleerkast.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij moet nog uit de kast komen waarschijnlijk. Alleen is hij de enige die het zelf nog niet doorheeft dat hij homo is.
Gaybird ben je. Heb je je schoonvader al een bird gegeven?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij moet nog uit de kast komen waarschijnlijk. Alleen is hij de enige die het zelf nog niet doorheeft dat hij homo is.
Gezellig tussen alle polyester "pakken".quote:
Hihi, homo :-)quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in 1 keer goed geschreven, moest je het opzoeken?
Ik denk dat hij nog advies wil of hij die 18 karaats gouden ketting van 30 cent nou wel of niet moet kopenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Zeg TS, als pimp moet je ook wel gouden sieraden dragen. Heb je al wat op het oog?
Dus dat betekend voor jou meteen dat je dat gewoon mag doen omdat volgens jou iemand anders dat doet? Tss tss tssquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:47 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ik was niet de aanstichter, daarvoor moet je bij mn chIck in spé zijn: Lienespermaophaarkien
+0,5 voor spitsvondigheid.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:50 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Gaybird ben je. Heb je je schoonvader al een bird gegeven?
Nee, hij koopt dan 2 kettingen maar 1 is te klein. Dus wil 'ie weten of hij nog een setje moet kopen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:51 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog advies wil of hij die 18 karaats gouden ketting van 30 cent nou wel of niet moet kopen
Actie - reactie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dus dat betekend voor jou meteen dat je dat gewoon mag doen omdat volgens jou iemand anders dat doet? Tss tss tss
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:51 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog advies wil of hij die 18 karaats gouden ketting van 30 cent nou wel of niet moet kopen
An eye for an eye, and the whole world goes blind.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Actie - reactie.
Zo werkt het ook in de politiek
Iets zegt me dat jij daar nou niet zo heel veel kaas van hebt gegeten..quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef mikemareen het volgende:
Actie - reactie.
Op zich een prima pak. Ik zou hem op maat laten maken, kost je 12,50 bij SuiteSupply en dan zit ie als gegoten. Ik zou niet een tweede bestellen, dan zit je thuis met een broek die te klein is en een blazer die te groot is.quote:
Maar kopkaas daarintegen lust hij pap van!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij daar nou niet zo heel veel kaas van hebt gegeten..
Waarom niet? Je kan het altijd weer voor 30 euro doorverkopen aan mensen met stijl, zoals TS.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:58 schreef RBWO het volgende:
Al kreeg ik er geld bij wilde ik dat pak nog niet.
Actie = -reactiequote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Actie - reactie.
Oh jawel hoor, maar dat boeit me niet zo. De stupiditeit en kleinzerigheid des te meer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:01 schreef lurf_doctor het volgende:
Machtig mooi topic![]()
Maar TS moet wel een kloon zijn, zulke seksistische debielen bestaan toch niet meer echt in 2012
Ik ben benieuwd of hij nog dieper kan zinken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar dat boeit me niet zo. De stupiditeit en kleinzerigheid des te meer.
Ja op die onderdelen scoort hij ook goed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar dat boeit me niet zo. De stupiditeit en kleinzerigheid des te meer.
Nee, die broek houdt lucht vast...die blijft drijven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij nog dieper kan zinken.
Die broek is trouwens ook niet in de zomer te dragenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, die broek houdt lucht vast...die blijft drijven.
het was geen grap losertje, het waren feiten hahahahahquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ZO HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HILARISCH MAN!!!!!!!! EINZ! DIE GRAP WAS GELUKKIG NOG NIET GEMAAKT!
HAHAHAHAHA GOEIE GRAP MANG!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, die broek houdt lucht vast...die blijft drijven.
Zelfs daar komt je smakeloosheid bovendrijven; in de traditionele Italiaanse keuken mag vis niet met kaas gecombineerd worden....quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:45 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Kaas en vis is een prima combi!
Ik heb het over je kut, kutquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs daar komt je smakeloosheid bovendrijven; in de traditionele Italiaanse keuken mag vis niet met kaas gecombineerd worden....
Inclusief jou, precies 30!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar kopkaas daarintegen lust hij pap van!
Hij moet toch ergens die 30¤ mee verdienen...
Zeg TS, hoeveel mannen heb je af moeten werken achter CS om dit pak te kunnen kopen?
Waarschijnlijk trek ik de broek alleen aan als ik een keer uit ga in een chique tent. Het colbert kan altijd ook over een spijkerbroek bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:44 schreef the85mc het volgende:
Geniaal topic
Naar wat voor gelegenheid wil je dit pak aantrekken? Travellers wedding? Dan moet je wel oppassen dat je niet overdressed en te classy bent..
Even serieus. Als ik een man was, en ik zou op chique willen naar een bepaalde gelegenheid, dan zou ik me in een goedkoop pak erg ongemakkelijk voelen. Want reken maar dat de andere heren die in pak zijn wel herkennen dat jij goedkoop spul aan hebt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:53 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk trek ik de broek alleen aan als ik een keer uit ga in een chique tent. Het colbert kan altijd ook over een spijkerbroek bijvoorbeeld.
Moet jij je neusje niet even poederen, schat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:58 schreef Leandra het volgende:
Ja, in de broek van een kostuum van ¤ 30,= naar een chique tent.... La Place?
Circus Renzquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:58 schreef Leandra het volgende:
Ja, in de broek van een kostuum van ¤ 30,= naar een chique tent.... La Place?
Niet alleen andere mannen, vrouwen nog veel beter.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even serieus. Als ik een man was, en ik zou op chique willen naar een bepaalde gelegenheid, dan zou ik me in een goedkoop pak erg ongemakkelijk voelen. Want reken maar dat de andere heren die in pak zijn wel herkennen dat jij goedkoop spul aan hebt.
Ik heb ook blazers van 100 euro, en dat verschil zie je echt niet. Ik koop gewoon wat ik leuk vind en dat anderen pas iets leuk vinden als het pas vanaf 200 euro in de etelage staat, be my guest.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even serieus. Als ik een man was, en ik zou op chique willen naar een bepaalde gelegenheid, dan zou ik me in een goedkoop pak erg ongemakkelijk voelen. Want reken maar dat de andere heren die in pak zijn wel herkennen dat jij goedkoop spul aan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |