Het feit dat je alleen maar kan kraken en zelf geen eigen voorbeelden kan geven zegt alleen maar hoe goedkoop je zelf bent.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij wil in een pak lopen. Een pak is om een bepaalde uitstraling te hebben en die uitstraling doe je teniet als je dan een postorderuitverkooppak draagt.
Dat is een kwestie van gezond verstand. En waar ik dan in rondloop, dat doet dan helemaal niet ter zake.
Haha, met deze schoenen ben je helemaal de blits.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Deze toch, maar dan met klitteband
[ afbeelding ]
Nee, als ik goedkoop was, dan vond ik dit een mooi pak.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:25 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Het feit dat je alleen maar kan kraken en zelf geen eigen voorbeelden kan geven zegt alleen maar hoe goedkoop je zelf bent.
Stijl heeft niks met duurkoop te maken namelijk.
prijs hoeft idd niks te zeggen, maar 30 ekkies voor een pak is niet mogelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:37 schreef Tinkepink het volgende:
Wat betreft het feit dst de prijs niet boeit heeft TS gelijk. Een heel duur pak kan er ook goedkoop uitzien. Ik xou er nog een 2e bijkopen.
Verder vind ik ts achterlijk reageren
Als ik de prijs niet had gezegd dat je het wel mooi gevonden. Je zeikt alleen maar over "30 euro kan niet" en "pfff, goedkope rommel".quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, als ik goedkoop was, dan vond ik dit een mooi pak.
Misschien; de levertijd is meer dan 2 weken, dus ik heb de tijd. Overigens is het nog maar de vraag of de broek dan zal passen, maar grote kans van wel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:18 schreef Lesnar het volgende:
nou ts wat ga je doen? ga je dat plakpak nog kopen?
Lieve ts,quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:35 schreef CaptainCookie het volgende:
TS lijkt me wel zo'n figuur dat Air Max onder z'n pak draagt.
Fout, ik draag mooie nette bruine suède schoenen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:35 schreef CaptainCookie het volgende:
TS lijkt me wel zo'n figuur dat Air Max onder z'n pak draagt.
En waarom vind je het niet staan dan? Als ik een vrouw zou zijn geweest zou ik er behoorlijk opgewonden van worden namelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:38 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Lieve ts,
Als het die retegeile vent in die foto al niet staat, waarom wil je dan in godsnaam dat pakje aan?
Ipv 2 equally lelijke pakken te kopen, geef 3x het bedrag uit voor n wat meer fatsoenlijke outfit...
Om te beginnen, van naakte mannen wordt men sneller opgewonden dan van mannen in een aluminiumfoliekostuum.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:40 schreef mikemareen het volgende:
[..]
En waarom vind je het niet staan dan? Als ik een vrouw zou zijn geweest zou ik er behoorlijk opgewonden van worden namelijk![]()
Haha, bruine schoenen onder een pak, falerquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef mikemareen het volgende:
[..]
[..]
Fout, ik draag mooie nette bruine suède schoenen.
Ik geloof dat jullie mij een beetje onderschatten; degene met de grootste mond hier (buiten mezelf) heeft volgens mij de grootste wansmaak qua kleding.
Ik zou zeggen: laat eens zien wat voor mooie dure kleding jullie hebben.
Grote mond, kleine pik
TS zegt dat 'ie mooie chicks weet te scoren met dat mooie pak. Je kent dus zijn definitie van "mooi".quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:47 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Wellicht zal je n date scoren in dat pak, maar dat zal dan weinig met het pak te maken hebben, de dame die je mee naar huis neemt ligt waarschijnlijk zo erg om opvulling verlegen, dat het pakketje wat er omheen gebonden is haar niet zo veel meer kan schelen. Dus in dat geval kan je net zo goed je geld in je zak houden.
Ik vond het ook al zo'n eerlijke onthulling van TS.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoor je weinig mensen zeggen dat ze een kleine pik hebben. Dat compenseert voor je lange tenen.
Oooooooow,quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
TS zegt dat 'ie mooie chicks weet te scoren met dat mooie pak. Je kent dus zijn definitie van "mooi".
Dat zijn helemaal mijn teksten niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:29 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Als ik de prijs niet had gezegd dat je het wel mooi gevonden. Je zeikt alleen maar over "30 euro kan niet" en "pfff, goedkope rommel".
Daarom ben ik benieuwd wat jij dan een mooi kostuum vindt.
Een beetje lopen afzeiken maar zelf niet met argumenten komen. Dat maakt juist jou goedkoop
Overdag draag je bruine schoenen onder een pak ja. Alleen niet van suède.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Haha, bruine schoenen onder een pak, faler.
Oh, en mijn pak was 360 euro. Ook nog niet bijzonder veel, maar het is in ieder geval van zuiver scheerwol en in de winkel vermaakt waardoor hij perfect past. Nette zwarte Van Lier puntschoenen eronder met Van Lier-riem erbij. En de trui die ik vandaag aanheb is alleen al 140 euro.
Met je 30-euro-pak.
TS geeft duidelijk aan het pak 's avonds te willen dragen. Bruine schoenen zijn vrijetijdsschoenen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Overdag draag je bruine schoenen onder een pak ja. Alleen niet van suède.
Wat voor clubs zijn dat dan dat de mannen daar glimpakken dragen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:01 schreef Copycat het volgende:
Het is zijn uitgaanspak ... Voor in de club met Svetlana.
Shine on!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |