Als ze rijden dan doen lampen het vaak niet of weten de bestuurders niet dat de knipperlichten via de ECC gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zijn die dingen achterop bergingsauto's toch?
moderne juist moeilijker.. oudjes kunnen gewoon op gefilterde frituurvet lopenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:49 schreef allesbeterweter het volgende:
Er zijn inderdaad motoren die 300 kilometer kunnen rijden op een liter brandstof. En waarom deze niet nu in de produktie worden genomen ?
Elke diesel vanaf 1996 kan ook op slaolie of andere uit de supermarkt(staande olie soorten) rijden daarom zijn deze zonnebloem en sla olieën ook in 1996 duurder in de supermarkt geworden.
vroeger wasdat in die jare 80quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:06 schreef Ridocar het volgende:
Over een auto op gas: "blabla......kop krom...blabla...kleppen verbranden...meer dan 2 ton...babla...sloop"
das geen onzinquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef JDude het volgende:
En met een Frans logo op de kap zit er standaard gare electronica in.
echt nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef Gokhan03 het volgende:
"Is je auto nou alweer kapot? Hij zit elke keer weer in de garage"
Domme kut, jaarlijkse APK moet iedereen ondergaan
dat is wel de standaard gedachte... APK is geen garantie!!! zie nog wel eens een topic staan hier in ptaquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:24 schreef silenthill het volgende:
Ja die auto die ik ga kopen heeft 1 vol jaar APK, dus dan moet hij helemaal veilig en technisch in orde zijn, toch?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zijn die dingen achterop bergingsauto's toch?
Sommige oldtimers zijn inderdaad behoorlijk vervuilender dan een moderne auto...quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:19 schreef T42 het volgende:
[..]
vroeger wasdat in die jare 80
[..]
das geen onzin
[..]
echt niet
[..]
dat is wel de standaard gedachte... APK is geen garantie!!! zie nog wel eens een topic staan hier in pta
ook mooie
oldtimers zijn 100x vervuilender dan moderne auto's....
Sommige moderne auto's zijn inderdaad behoorlijk vervuilender dan een oldtimer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Sommige oldtimers zijn inderdaad behoorlijk vervuilender dan een moderne auto...
Wou je zeggen dat dat goedkoop is dan? En er dan vanuit gaan dat ze nieuw worden gemonteerd door een garagist. Niet door een beun uit Hoekekutterhielkema.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:24 schreef 2cv het volgende:
"Jij rijdt in zo'n auto die omhoog komt als je hem start he ? Nou, kijk maar uit dat je niets met de hydroliek of de veerballen krijgt, dat is heel duur om te repareren ! "
Ligt dat naast Schubbekutteveen?quote:Niet door een beun uit Hoekekutterhielkema.
"Voor xenon moet je meteen nieuwe bekabeling aanleggen omdat ze veel stroom verbruiken"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:04 schreef Barcaconia het volgende:
Oja: een heel vaak gehoorde:
"Als je xenon achteraf inbouwt kom je niet meer door de APK."
EenBMW zuipt veelquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:01 schreef Catch22- het volgende:
Een BMW is haske duur
Een BMW rijdt niet lekker
Een BMW is niet het beste merk ooit
allemaal onzin
Hangt van je bouwjaar af toch? Auto's van na 200zoveel mogen achteraf geen xenon meer hebben, tenzij automatische niveauregeling en een wis/was installatie?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:04 schreef Barcaconia het volgende:
Oja: een heel vaak gehoorde:
"Als je xenon achteraf inbouwt kom je niet meer door de APK."
Tja, vanaf een bepaald bouwjaar moeten auto's met xenon ook niveauregeling en wis/was hebben, maar dat is algemeen bepaald en heeft niets met origineel of achteraf inbouw te maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Hangt van je bouwjaar af toch? Auto's van na 200zoveel mogen achteraf geen xenon meer hebben, tenzij automatische niveauregeling en een wis/was installatie?
Of
Fixedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:14 schreef Charged het volgende:
"Een trekhaak zorgt voor minder meer schade bij een aanrijding degene die jou aanrijdt van achteren"
Als je voorganger maximaal vertraagt, dan heb je na 1 seconde ongeveer 5 meter meer afgelegd. In die seconde zit je er in elk geval niet achterin als de afstand meer dan 5 meter is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:41 schreef silenthill het volgende:
2 seconden afstand is ruim voldoende.
In die 1 seconde reactietijd, zit je al achterin je voorganger als die vol in zijn ankers gaat.
Beter voor wat? Slijtage?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:43 schreef FransDeens het volgende:
Ik heb ook eens gehoord: Het is beter voor je remmen om op het laatste moment heel hard te remmen, dan geleidelijk ver van tevoren.
Huh? wut? 5 meter in een seconde? waar haal je dat vandaan? 120 km/u is nog steeds 33 meter per secondequote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:50 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Als je voorganger maximaal vertraagt, dan heb je na 1 seconde ongeveer 5 meter meer afgelegd. In die seconde zit je er in elk geval niet achterin als de afstand meer dan 5 meter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |