SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Ik haat je.quote:
One love.quote:
Met je huilende vagina.quote:
Met je keyboardles.quote:
Wij hadden in ieder geval een telefoon vroeger, in tegenstelling tot de rest van het dorpquote:
Touché.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wij hadden in ieder geval een telefoon vroeger, in tegenstelling tot de rest van het dorp
Begin dan over boobietownquote:
Bij dezen.quote:
Da's liefde. Jou help ik ook!quote:
Had dat weggelaten.quote:
Dat was richting jou, puur en alleen om mijn liefde richting DeJori te uiten nadat ik die richting jou had geuit, om te laten zien dat mijn liefde voor jullie allebei puur en onvoorwaardelijk is, zoals de moeder haar kinderen voedt, zoals de priester de kinderen misbruikt, zo erg hou ik van jullie en dat wil ik jullie op deze manier vertellenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit versta ik niet onder helpen.
Mijn va... Ik bedoel ik moest een beetje overgeven in mijn mond toen ik dit las.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was richting jou, puur en alleen om mijn liefde richting DeJori te uiten nadat ik die richting jou had geuit, om te laten zien dat mijn liefde voor jullie allebei puur en onvoorwaardelijk is, zoals de moeder haar kinderen voedt, zoals de priester de kinderen misbruikt, zo erg hou ik van jullie en dat wil ik jullie op deze manier vertellen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was richting jou, puur en alleen om mijn liefde richting DeJori te uiten nadat ik die richting jou had geuit, om te laten zien dat mijn liefde voor jullie allebei puur en onvoorwaardelijk is, zoals de moeder haar kinderen voedt, zoals de priester de kinderen misbruikt, zo erg hou ik van jullie en dat wil ik jullie op deze manier vertellen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn va... Ik bedoel ik moest een beetje overgeven in mijn vagina toen ik dit las.
Gatverdamme.quote:
Wat heb jij toch met je vagina de laatste tijd? Met je 3 gaatjesquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn va... Ik bedoel ik moest een beetje overgeven in mijn mond toen ik dit las.
Ik spendeer tegenwoordig niet meer zoveel tijd daar. Ik zit nu hier.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gatverdamme.Niet iedereen zit zoveel op 4chan als jij, ik heb nog een ziel.
Gelukkig heb je geen rood haar dan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gatverdamme.Niet iedereen zit zoveel op 4chan als jij, ik heb nog een ziel.
Ik praat daar normaal gesproken nooit over. En dat van die gaten kwam door je moeder hoor, zij begon daarover.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met je vagina de laatste tijd? Met je 3 gaatjes
Toen ik dat tegen mijn vader zei keek hij echt zo van: LOLWHUTquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik praat daar normaal gesproken nooit over. En dat van die gaten kwam door je moeder hoor, zij begon daarover.
Dat zijn ook dingen waar je je ouders niet over wilt horen praten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen ik dat tegen mijn vader zei keek hij echt zo van: LOLWHUT
Wait, whut? BDH's moeder vraagt jou over je drie gaatjes?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik praat daar normaal gesproken nooit over. En dat van die gaten kwam door je moeder hoor, zij begon daarover.
Nee, bdh's moeder begon out of the blue over vrouwen met gaten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wait, whut? BDH's moeder vraagt jou over je drie gaatjes?
Nee. Toen ik dacht zei dacht mijn vader natuurlijk aan die van mijn moeder en dacht: been there, done thatquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat zijn ook dingen waar je je ouders niet over wilt horen praten.
Jij had het over een gaatje in je vestquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, bdh's moeder begon out of the blue over vrouwen met gaten.
Oké, that's it. Ik ben uit dit topic, ik ga kotsen en ik ga me schamen. Fijne nacht iedereen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Toen ik dacht zei dacht mijn vader natuurlijk aan die van mijn moeder en dacht: been there, done that
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Toen ik dacht zei dacht mijn vader natuurlijk aan die van mijn moeder en dacht: been there, done that
Ik ken nog wel een oud gezegde die ik (serieus) van m'n oma heb geleerd. Wil je die niet horen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, that's it. Ik ben uit dit topic, ik ga kotsen en ik ga me schamen. Fijne nacht iedereen.
Nope, dat deden jij en je ma over haar... wat was het? Ding.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij had het over een gaatje in je vest
Succes met je vaginaquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, that's it. Ik ben uit dit topic, ik ga kotsen en ik ga me schamen. Fijne nacht iedereen.
Nee, jij had het over gaatje in je vest, en toen zei ze: zelfs in het mooiste meisje van parijs zit nog een gaatjequote:Op woensdag 4 januari 2012 23:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope, dat deden jij en je ma over haar... wat was het? Ding.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:57 schreef bijdehand het volgende:
Mijn oma (weduwe): 'wie een worst koopt of een weduwe trouwt, weet nooit wat daar is ingedouwd'
_!
Ik ga me even voorstellen dat dit leuk is om terug te lezen.quote:
Ja, ze kon op een gegeven moment hertrouwen en dat wilde ze nietquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:57 schreef bijdehand het volgende:
Mijn oma (weduwe): 'wie een worst koopt of een weduwe trouwt, weet nooit wat daar is ingedouwd'
_!
In jouw moeder zitten ook gaatjesquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:00 schreef bijdehand het volgende:
Het ging trouwens niet over een gaatje in een vest, maar over tig gaten in iets wat mijn moeder had gehaakt. Toen zei ik: er zit een gat in (wel 100) en toen zei ze dat over dat mooiste meisje uit parijs
Een gaatjes. DUDEquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
In jou moeder zitten ook een gaatjes![]()
Damn, ik had het al aangepast, maar je was me voor. Dat kwam omdat ik eerst "In jouw moeder zit ook een gaatje" had getypt.quote:
Gvd is het ook aangepast in m'n quotequote:Op donderdag 5 januari 2012 00:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Damn, ik had het al aangepast, maar je was me voor. Dat kwam omdat ik eerst "In jouw moeder zit ook een gaatje" had getypt.
Bij mij nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gvd is het ook aangepast in m'n quote
Hier ook niet meer. WTFquote:
trustenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:35 schreef DeJori het volgende:
Goedemorgen! Is het bij jullie ook zo'n fantastisch weer?
Zin om straks mee te gaan zwemmen?quote:
Is goeiquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zin om straks mee te gaan zwemmen?
Zuiderplas?quote:
Daar ga ik een keer 's nachts zwemmenquote:
Niet deze week, neem ik zomaar aan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar ga ik een keer 's nachts zwemmen
Nee, dat willen we doen als het wat kouder is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet deze week, neem ik zomaar aan.
Niet skinny dippen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar ga ik een keer 's nachts zwemmen
Misschienquote:
Iedereen is stil bij de gedachte van jou, naakt in het water.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:17 schreef shifto het volgende:
Ik skinny dip wel hoor, zou niet de 1e keer zijn
In beforequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Iedereen is stil bij de gedachte van jou, naakt in het water.
Now it's on...quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
In before:
Het is bij de gedachte aan jou.
Nee joh!quote:
Jawel, nu moeten jullie vechten.quote:
Ik niet in ieder geval, ik ben te moe vandaag.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Vechten?! WIE WAT WAAR WANNEER?![]()
Ander keertje danquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, ik ben te moe vandaag.Als ik deze nacht meetel heb ik vandaag 3x geslapen.
Die twee andere keren waren gewoon korte dutjes. Series + warme deken + slaaptekort = onmogelijk om wakker te blijven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ander keertje dan![]()
En wow slaperd
Je zou denken dat je van series juist wakker blijftquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die twee andere keren waren gewoon korte dutjes. Series + warme deken + slaaptekort = onmogelijk om wakker te blijven.
Dat dacht ik ook, maar dat valt tegen. En ja hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je zou denken dat je van series juist wakker blijftJe slaaptekort alweer een beetje over?
Serie zal dan wel heel erg goed geweest zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dat valt tegen. En ja hoor.Hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:50 schreef Kutstudent het volgende:
Goeiemorgen. Kom net m'n nest uit.
Wat nou "quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Serie zal dan wel heel erg goed geweest zijn.
Gelukkig maar.En anders had je over een paar uur weer kunnen slapen
Uitstekend en met jou?
[..]
Dat wel, maar ik was gewoon te moe.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Serie zal dan wel heel erg goed geweest zijn.
Gelukkig maar.En anders had je over een paar uur weer kunnen slapen
Uitstekend en met jou?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik was gewoon te moe.Moet je ook maandag weer naar school? En heb jij eigenlijk een (bij)baan?
Ja en nee. Practica worden waarschijnlijk niet zo tof aangezien ik er iets te laat achter kwam dat ik daar nog een 'maatje' voor moest zoeken en ik in de groep zit bij een werkelijk verschrikkelijk persoon, die naar alle waarschijnlijkheid overblijft. Aan de andere kant begin ik me nu te ergeren aan mijn lamlendige gedrag, dus wat dat betreft heb ik wel zin in school.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Gelukkig heb je nu met je vakantie tijd om het in te halen.
![]()
Och hou op over school.![]()
Maandag weer ja. Jij al wel zin om naar school te gaan?
En nee geen baantje.
Oh shit wel balen van dat mens dan. Hopelijk werkt diegene verder wel gewoon normaal, kut dat juist die overbleef.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja en nee. Practica worden waarschijnlijk niet zo tof aangezien ik er iets te laat achter kwam dat ik daar nog een 'maatje' voor moest zoeken en ik in de groep zit bij een werkelijk verschrikkelijk persoon, die naar alle waarschijnlijkheid overblijft. Aan de andere kant begin ik me nu te ergeren aan mijn lamlendige gedrag, dus wat dat betreft heb ik wel zin in school.
Nouja dat weet ik niet zeker, maar de kans is best groot.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh shit wel balen van dat mens dan. Hopelijk werkt diegene verder wel gewoon normaal, kut dat juist die overbleef.En je ergeren aan lamlendig gedrag?
Wie weet valt het dan wel allemaal mee johquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja dat weet ik niet zeker, maar de kans is best groot.En ja, ik voer echt helemaal niets uit. En hoewel lam op de bank hangen best leuk is, wordt dat na 2 weken een beetje té.
Maar hoezo zie je er zo tegenop? Nog te gehecht aan je vakantie? Te weinig vakantie en te veel plannen?
7 dagen practicum dus dat valt mee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie weet valt het dan wel allemaal mee johHeb je eigenlijk veel practicums? 2 weken chillend door brengen is zo lekker. Miljoen keer beter als school.
Zeker gehecht. Vakantie en ik is
Heb hierna ook nog maar 3 weken school, begin daarna met mn stage dus het eind is in zicht.
7 dagen achter elkaar?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
7 dagen practicum dus dat valt mee.En beter! Bij wat voor een soort bedrijf ga je stage lopen?
Niet achter elkaar geloof ik, maar dat is ook nog te overleven hoor als het niet veel uren zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
7 dagen achter elkaar?En een overheidsinstelling, hendig sjiek in den bosch.
Zo'n practicum lijkt me wel echt interessant en leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet achter elkaar geloof ik, maar dat is ook nog te overleven hoor als het niet veel uren zijn.En da's zeker hendig sjiek!
Het is ook wel veel hetzelfde vaak, hoor. En als je niet weet wat er precies gebeurt, is het vaak ook al een stuk minder boeiend. En waar het over gaat weet ik nog niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo'n practicum lijkt me wel echt interessant en leuk.Weet je al waar ze over gaan?
Haha dat meen je niet?!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef bijdehand het volgende:
DeJori is in slaap gevallen op de bank, wat zal ik doen?
Helicopteren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef bijdehand het volgende:
DeJori is in slaap gevallen op de bank, wat zal ik doen?
Jawel vertel wat moet ik doenquote:
Ja dat is wel logisch.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is ook wel veel hetzelfde vaak, hoor. En als je niet weet wat er precies gebeurt, is het vaak ook al een stuk minder boeiend. En waar het over gaat weet ik nog niet.
Zelf ja?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:41 schreef bijdehand het volgende:
Hij heeft nu een snor en bril gemaakt met permanent marker.
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:41 schreef bijdehand het volgende:
Hij heeft nu een snor en bril gemaakt met permanent marker.
Alsof ik dat ooit zou doen via fok, kom opquote:
Nee, maar wel via MSN.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof ik dat ooit zou doen via fok, kom op
Ben nu bij hem thuis dus gaat lastigquote:
Hallo!quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:17 schreef Dupje het volgende:
Hallo!Ik woon sinds een weekje in Den Bosch, dus ik dacht ik meld me hier even
Yooo welkomquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:17 schreef Dupje het volgende:
Jij bent ook nog een nieuwkomer hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hallo!Bevalt het al een beetje?
En waar kwam je eerst vandaan, als ik vragen mag?
Laat je niet afschrikken door het hoge slowchatgehalte, nieuwkomers zijn gewoon welkom.
Daarom.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent ook nog een nieuwkomer hoor.
Rare user inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik vind skyrim was een nieuwkomer.. Heeft zn eigen niet eens voorgesteld ofzo.
Hallo nieuwkomerquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:17 schreef Dupje het volgende:
Yoquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:17 schreef Dupje het volgende:
En wel op een meet komenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik vind skyrim was een nieuwkomer.. Heeft zn eigen niet eens voorgesteld ofzo.
Gezellig! Waar ergens in DB? Ongeveer dan hé, lijkt me niet wijs je adres op te geven want dan staan wij straks met bier en appeltini's op de stoepquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:17 schreef Dupje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:15 schreef DuTank het volgende:
Welke jood heeft ten nadele van mij de OP veranderd? Ik ben De Opperbaas godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Welkomquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:17 schreef Dupje het volgende:
Ja godverdomme, ging er bijna niet afquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:44 schreef Muisraket het volgende:
Hoe was je schoonheidsslaapje, meneer DeJori? Tevreden met het resultaat?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ging er bijna niet af
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoe is het met jullie dan????? Ik ben nog nooit zo dronken geweest jeeeezus zelfs taxi heeft me facking opgelicht.
Vergeet MR niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Owwww shifto en dejori in the house
Taxi gaf minder terug dan verwachtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:47 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/3
53165]Muisraket[/url] het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?En met mij wel goed, ben alleen klaarwakker nu. Was te verwachten.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:47 schreef Kutstudent het volgende:
Goh, ik zwengel het hier aan maar een beetje credits, ho maar.![]()
Aan je spelling te zien kun je beter je roes uit gaan slapen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Taxi gaf minder terugdan verwacjtMaar bkijf je online? Zoha fan zet ik laptop aan.
Dronken typkunstenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Taxi gaf minder terugdan verwacjtMaar bkijf je online? Zoha fan zet ik laptop aan.
Trusten!quote:
Sterkte!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:48 schreef shifto het volgende:
Ja maar ik ga weerMorgen nog 1 dagje werken
Ik wilde iets liefs zeggen maar alles is verkeerd op te vatten, behalve 'aww'. Dus bij dezen: aww.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:47 schreef Kutstudent het volgende:
Goh, ik zwengel het hier aan maar een beetje credits, ho maar.![]()
Echt hè. Welterusten Barrie, slaap lekker.quote:
Vat ik alles verkeerd op dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sterkte!
[..]
Ik wilde iets liefs zeggen maar alles is verkeerd op te vatten, behalve 'aww'. Dus bij dezen: aww.
[..]
Echt hè. Welterusten Barrie, slaap lekker.
Maakt niet uit joh.quote:
Nee, maar de rest wel.quote:
Dat betekent: MSN SEXYTIME!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee niet mij quoten. En ik kom nu via laptop aangezien ik goed kan typen
Nou, vertel eens iets genants.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Volgens mij krijg ik morgen spijt dat ik op fok ben geweest. Maar het boeit me niks...
Ik doe nooit iets genants man. Wat denk jij. Jij wel???quote:
Ik niet. En ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik doe nooit iets genants man. Wat denk jij. Jij wel???
Duh wanneer ben jij dat nouquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:55 schreef Kutstudent het volgende:
Barrie gelooft niet dat ik nuchter ben.
Dan zou ik die kipfilet maar laten liggen! Straks kun je geen eten meer betalen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Mijn taxi tientje heeft me opgelicht. Ik zou 7,50 terug krijgen maar ik zie maar 6,65. Dit kan toch niet.
Bedantk voor de tip DJquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan zou ik die kipfilet maar laten liggen! Straks kun je geen eten meer betalen!
Mijn piemel smaakt denk ik ook lekker op dit moment.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb kipfilet dat smaakt momenteel zo lekker![]()
Vast niet hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn piemel smaakt denk ik ook lekker op dit moment.
Piemeltje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn piemel smaakt denk ik ook lekker op dit moment.
Weet ik niet, maar dat is afgeleid van zijn compensatiegedrag.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Wel beetje vies dat jullie weten hoe elkaar piemels eruit zien.
Welk compensatiegedrag bedoel je jongen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar dat is afgeleid van zijn compensatiegedrag.
Jij bent wel goed dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar dat is afgeleid van zijn compensatiegedrag.
Sorry maar hier moest ik echt heel hard om lachen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Welk compensatiegedrag bedoel je jongen.
Nee joh, ik zit gewoon te lurken in een ander topic.quote:
JEETJE MR DIT KEN TOCH NIETquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit gewoon te lurken in een ander topic.
Ik denk dat iedereen, inclusief jijzelf, wel weet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Welk compensatiegedrag bedoel je jongen.
Ik weet serieus niet over welk compensatiegedrag jullie het hebben hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry maar hier moest ik echt heel hard om lachen.
Trustequote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen, inclusief jijzelf, wel weet wat ik bedoel.
Meer uitleg volgt morgen, het is tijd voor DeJori om te gaan slapen.
Welterusten!
Geen STA topic dus geen concurrentie.quote:
Welterusten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen, inclusief jijzelf, wel weet wat ik bedoel.
Meer uitleg volgt morgen, het is tijd voor DeJori om te gaan slapen.
Welterusten!
Gelukkig. Maar waarom zo laat op, ben je uit geweest??quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geen STA topic dus geen concurrentie.
[..]
Welterusten.
Nee:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig. Maar waarom zo laat op, ben je uit geweest??
Ik heb me soulate gevondenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee:
1. Te veel geslapen
2. Ik ben een nachtmens
3. Het is donderdag. En donderdag is het steevast: werken, daarna het halve huis leegkanen en om vervolgens te nachtbraken totdat mijn hoofd op mijn toetsenbord valt of het écht te laat wordt.
Hoe vaak ga jij in de week wel niet uit joh?
Toen ik 16 was ging ik ook 2 keer per week uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb me soulate gevonden![]()
![]()
Blijf gezellig online ja
Weet niet verschillend van 1 tot 3 keer. Meestal 2. Vind ik leuk maar mijn rekening minder,
Nu 5x ofniet?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toen ik 16 was ging ik ook 2 keer per week uit.
kost nog steeds knakerveel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als bier 80 cent was zou ik dat ook doen.
Mr waarom hier niet op reageren dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet over welk compensatiegedrag jullie het hebben hoor.
Daarbij is compensatiegedrag een term die is bedacht door onzekere lui om zich zekerder te voelen ten opzichte van zekere lui.
Hoe jong is ze ook alweer?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Maaaaaaaaaar kk dat vrouwtje naast jou dus? Wel leuk, ziet er jonger uit btw.
Omdat als je serieus zo denkt over de term compensatiegedrag, ik niet eens moeite ga doen om je te overtuigen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mr waarom hier niet op reageren dan?
WTF hoezo kom jij uit '91?!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:15 schreef Kutstudent het volgende:
22, dacht eerst 23 maar dat bleek niet zo te zijn.
Nouja, er zijn vast wel lui die echt ergens voor moeten compenseren maar dat hoef ik niet gelukkig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Omdat als je serieus zo denkt over de term compensatiegedrag, ik niet eens moeite ga doen om je te overtuigen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF hoezo kom jij uit '91?!Ik schat bijna iedereen ouder, maar dit is bizar. Gast!
Iedereen schat mij 3 of 4 jaar ouder. Ik word vroeg kaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WTF hoezo kom jij uit '91?!Ik schat bijna iedereen ouder, maar dit is bizar. Gast!
Dat dacht ik echt niet door je haar of zo, maar gewoon, alles... Doe je goed!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iedereen schat mij 3 of 4 jaar ouder. Ik word vroeg kaal.
T dacht ook dat je midden 20 ofzo wasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iedereen schat mij 3 of 4 jaar ouder. Ik word vroeg kaal.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
T dacht ook dat je midden 20 ofzo was
? (En nee, heb zonder te roken/blowen al eens een astma-aanval gehad, dus nee bedankt.quote:
Oke one lovequote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
? (En nee, heb zonder te roken/blowen al eens een astma-aanval gehad, dus nee bedankt.)
Maak je niet druk, ik bescherm je wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is goed. Al heb ik lichte angst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik bescherm je wel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar serieus dat een keer doen?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Maar serieus dat een keer doen?
Keer als jou pa niet thuis is, kunnen we gewoon bij jou gaan zitten. Kan T ook meedoen?quote:
Nee zonder Tquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Keer als jou pa niet thuis is, kunnen we gewoon bij jou gaan zitten. Kan T ook meedoen?
Niet op zaterdag. En je moet niet overdag blowen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee zonder TAls ik dat met haar had willen doen was dat al gebeurd.
En mijn pa is overdag werken maar dan ben jij sowieso in Delft.
Oke savonds en dan buiten?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet op zaterdag. En je moet niet overdag blowen.
Ik bedoelde wel op zaterdag.quote:
Oke kan. Maar kan ik daarna drinken? En hoelang duurt dat eer dat, dat is uitgewerkt?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik bedoelde wel op zaterdag.Zaterdagavond en dan daarna de kroeg in, als jij weer een beetje bent bijgekomen.
Ik ben wel meer gewend wat eigenlijk niet heel verstandig was achteraf.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke kan. Maar kan ik daarna drinken? En hoelang duurt dat eer dat, dat is uitgewerkt?En kan een baas zoals jij gewoon gelijk gaan drinken?
Vertelquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben wel meer gewend wat eigenlijk niet heel verstandig was achteraf.
Je zult het met mij moeten doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:46 schreef BarrieButsers het volgende:
En MR was zo'n nachtbraker. Jammer dit.
Oke dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je zult het met mij moeten doen.
Daarom juist. Ik bescherm je wel zei ik toch.quote:
Diequote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarom juist. Ik bescherm je wel zei ik toch.
Anders was je vast hierheen gekomen ja.quote:
Bijna toch.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Anders was je vast hierheen gekomen ja.
Wil mijn ritme niet nog verder vernaggelen dus ga nu echt slapen, sorry. Trusten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:46 schreef BarrieButsers het volgende:
En MR was zo'n nachtbraker. Jammer dit.
TRUSTEquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wil mijn ritme niet nog verder vernaggelen dus ga nu echt slapen, sorry. Trusten.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hou je kanker bek dicht dik zwijn niks tegen hond
NEEquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
sorry butsersWIL JE HET MIJ VERGEVEEEEE
Doe godnondeju eens normaal tegen barrie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hou je kanker bek dicht dik zwijn niks tegen hond
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe godnondeju eens normaal tegen barrie.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee.Je moet gewoon normaal doen ja want ik vind barrie chiller dan jou.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee.Je moet gewoon normaal doen ja want ik vind barrie chiller dan jou.
Ik haat niet, hij maakt zichzelf al belachelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haten op KK kan het NOG kanslozer?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haten op BB en KK kan het NOG kanslozer?
Jij bent diegene die zichzelf belachelijk maakt. Groetjens.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik haat niet, hij maakt zichzelf al belachelijk.
DAAAAAAMMMMNNNNNN
JA JOEKELS EN ANDERE BEESTEN ZIJN KUT PUNTquote:
KRAANTJE PAPPIE IS BAAAAAAAAAASquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |