SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Ik haat je.quote:
One love.quote:
Met je huilende vagina.quote:
Met je keyboardles.quote:
Wij hadden in ieder geval een telefoon vroeger, in tegenstelling tot de rest van het dorpquote:
Touché.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wij hadden in ieder geval een telefoon vroeger, in tegenstelling tot de rest van het dorp
Begin dan over boobietownquote:
Bij dezen.quote:
Da's liefde. Jou help ik ook!quote:
Had dat weggelaten.quote:
Dat was richting jou, puur en alleen om mijn liefde richting DeJori te uiten nadat ik die richting jou had geuit, om te laten zien dat mijn liefde voor jullie allebei puur en onvoorwaardelijk is, zoals de moeder haar kinderen voedt, zoals de priester de kinderen misbruikt, zo erg hou ik van jullie en dat wil ik jullie op deze manier vertellenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit versta ik niet onder helpen.
Mijn va... Ik bedoel ik moest een beetje overgeven in mijn mond toen ik dit las.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was richting jou, puur en alleen om mijn liefde richting DeJori te uiten nadat ik die richting jou had geuit, om te laten zien dat mijn liefde voor jullie allebei puur en onvoorwaardelijk is, zoals de moeder haar kinderen voedt, zoals de priester de kinderen misbruikt, zo erg hou ik van jullie en dat wil ik jullie op deze manier vertellen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was richting jou, puur en alleen om mijn liefde richting DeJori te uiten nadat ik die richting jou had geuit, om te laten zien dat mijn liefde voor jullie allebei puur en onvoorwaardelijk is, zoals de moeder haar kinderen voedt, zoals de priester de kinderen misbruikt, zo erg hou ik van jullie en dat wil ik jullie op deze manier vertellen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn va... Ik bedoel ik moest een beetje overgeven in mijn vagina toen ik dit las.
Gatverdamme.quote:
Wat heb jij toch met je vagina de laatste tijd? Met je 3 gaatjesquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn va... Ik bedoel ik moest een beetje overgeven in mijn mond toen ik dit las.
Ik spendeer tegenwoordig niet meer zoveel tijd daar. Ik zit nu hier.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gatverdamme.Niet iedereen zit zoveel op 4chan als jij, ik heb nog een ziel.
Gelukkig heb je geen rood haar dan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gatverdamme.Niet iedereen zit zoveel op 4chan als jij, ik heb nog een ziel.
Ik praat daar normaal gesproken nooit over. En dat van die gaten kwam door je moeder hoor, zij begon daarover.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met je vagina de laatste tijd? Met je 3 gaatjes
Toen ik dat tegen mijn vader zei keek hij echt zo van: LOLWHUTquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik praat daar normaal gesproken nooit over. En dat van die gaten kwam door je moeder hoor, zij begon daarover.
Dat zijn ook dingen waar je je ouders niet over wilt horen praten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen ik dat tegen mijn vader zei keek hij echt zo van: LOLWHUT
Wait, whut? BDH's moeder vraagt jou over je drie gaatjes?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik praat daar normaal gesproken nooit over. En dat van die gaten kwam door je moeder hoor, zij begon daarover.
Nee, bdh's moeder begon out of the blue over vrouwen met gaten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wait, whut? BDH's moeder vraagt jou over je drie gaatjes?
Nee. Toen ik dacht zei dacht mijn vader natuurlijk aan die van mijn moeder en dacht: been there, done thatquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat zijn ook dingen waar je je ouders niet over wilt horen praten.
Jij had het over een gaatje in je vestquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, bdh's moeder begon out of the blue over vrouwen met gaten.
Oké, that's it. Ik ben uit dit topic, ik ga kotsen en ik ga me schamen. Fijne nacht iedereen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Toen ik dacht zei dacht mijn vader natuurlijk aan die van mijn moeder en dacht: been there, done that
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Toen ik dacht zei dacht mijn vader natuurlijk aan die van mijn moeder en dacht: been there, done that
Ik ken nog wel een oud gezegde die ik (serieus) van m'n oma heb geleerd. Wil je die niet horen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, that's it. Ik ben uit dit topic, ik ga kotsen en ik ga me schamen. Fijne nacht iedereen.
Nope, dat deden jij en je ma over haar... wat was het? Ding.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij had het over een gaatje in je vest
Succes met je vaginaquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, that's it. Ik ben uit dit topic, ik ga kotsen en ik ga me schamen. Fijne nacht iedereen.
Nee, jij had het over gaatje in je vest, en toen zei ze: zelfs in het mooiste meisje van parijs zit nog een gaatjequote:Op woensdag 4 januari 2012 23:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope, dat deden jij en je ma over haar... wat was het? Ding.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:57 schreef bijdehand het volgende:
Mijn oma (weduwe): 'wie een worst koopt of een weduwe trouwt, weet nooit wat daar is ingedouwd'
_!
Ik ga me even voorstellen dat dit leuk is om terug te lezen.quote:
Ja, ze kon op een gegeven moment hertrouwen en dat wilde ze nietquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:57 schreef bijdehand het volgende:
Mijn oma (weduwe): 'wie een worst koopt of een weduwe trouwt, weet nooit wat daar is ingedouwd'
_!
In jouw moeder zitten ook gaatjesquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:00 schreef bijdehand het volgende:
Het ging trouwens niet over een gaatje in een vest, maar over tig gaten in iets wat mijn moeder had gehaakt. Toen zei ik: er zit een gat in (wel 100) en toen zei ze dat over dat mooiste meisje uit parijs
Een gaatjes. DUDEquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
In jou moeder zitten ook een gaatjes![]()
Damn, ik had het al aangepast, maar je was me voor. Dat kwam omdat ik eerst "In jouw moeder zit ook een gaatje" had getypt.quote:
Gvd is het ook aangepast in m'n quotequote:Op donderdag 5 januari 2012 00:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Damn, ik had het al aangepast, maar je was me voor. Dat kwam omdat ik eerst "In jouw moeder zit ook een gaatje" had getypt.
Bij mij nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gvd is het ook aangepast in m'n quote
Hier ook niet meer. WTFquote:
trustenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:35 schreef DeJori het volgende:
Goedemorgen! Is het bij jullie ook zo'n fantastisch weer?
Zin om straks mee te gaan zwemmen?quote:
Is goeiquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zin om straks mee te gaan zwemmen?
Zuiderplas?quote:
Daar ga ik een keer 's nachts zwemmenquote:
Niet deze week, neem ik zomaar aan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar ga ik een keer 's nachts zwemmen
Nee, dat willen we doen als het wat kouder is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet deze week, neem ik zomaar aan.
Niet skinny dippen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar ga ik een keer 's nachts zwemmen
Misschienquote:
Iedereen is stil bij de gedachte van jou, naakt in het water.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:17 schreef shifto het volgende:
Ik skinny dip wel hoor, zou niet de 1e keer zijn
In beforequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Iedereen is stil bij de gedachte van jou, naakt in het water.
Now it's on...quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
In before:
Het is bij de gedachte aan jou.
Nee joh!quote:
Jawel, nu moeten jullie vechten.quote:
Ik niet in ieder geval, ik ben te moe vandaag.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Vechten?! WIE WAT WAAR WANNEER?![]()
Ander keertje danquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, ik ben te moe vandaag.Als ik deze nacht meetel heb ik vandaag 3x geslapen.
Die twee andere keren waren gewoon korte dutjes. Series + warme deken + slaaptekort = onmogelijk om wakker te blijven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ander keertje dan![]()
En wow slaperd
Je zou denken dat je van series juist wakker blijftquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die twee andere keren waren gewoon korte dutjes. Series + warme deken + slaaptekort = onmogelijk om wakker te blijven.
Dat dacht ik ook, maar dat valt tegen. En ja hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je zou denken dat je van series juist wakker blijftJe slaaptekort alweer een beetje over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |