SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Ik haat je.quote:
One love.quote:
Met je huilende vagina.quote:
Met je keyboardles.quote:
Wij hadden in ieder geval een telefoon vroeger, in tegenstelling tot de rest van het dorpquote:
Touché.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wij hadden in ieder geval een telefoon vroeger, in tegenstelling tot de rest van het dorp
Begin dan over boobietownquote:
Bij dezen.quote:
Da's liefde. Jou help ik ook!quote:
Had dat weggelaten.quote:
Dat was richting jou, puur en alleen om mijn liefde richting DeJori te uiten nadat ik die richting jou had geuit, om te laten zien dat mijn liefde voor jullie allebei puur en onvoorwaardelijk is, zoals de moeder haar kinderen voedt, zoals de priester de kinderen misbruikt, zo erg hou ik van jullie en dat wil ik jullie op deze manier vertellenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit versta ik niet onder helpen.
Mijn va... Ik bedoel ik moest een beetje overgeven in mijn mond toen ik dit las.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was richting jou, puur en alleen om mijn liefde richting DeJori te uiten nadat ik die richting jou had geuit, om te laten zien dat mijn liefde voor jullie allebei puur en onvoorwaardelijk is, zoals de moeder haar kinderen voedt, zoals de priester de kinderen misbruikt, zo erg hou ik van jullie en dat wil ik jullie op deze manier vertellen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was richting jou, puur en alleen om mijn liefde richting DeJori te uiten nadat ik die richting jou had geuit, om te laten zien dat mijn liefde voor jullie allebei puur en onvoorwaardelijk is, zoals de moeder haar kinderen voedt, zoals de priester de kinderen misbruikt, zo erg hou ik van jullie en dat wil ik jullie op deze manier vertellen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn va... Ik bedoel ik moest een beetje overgeven in mijn vagina toen ik dit las.
Gatverdamme.quote:
Wat heb jij toch met je vagina de laatste tijd? Met je 3 gaatjesquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn va... Ik bedoel ik moest een beetje overgeven in mijn mond toen ik dit las.
Ik spendeer tegenwoordig niet meer zoveel tijd daar. Ik zit nu hier.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gatverdamme.Niet iedereen zit zoveel op 4chan als jij, ik heb nog een ziel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |