Neenquote:
Ik vind The Cab een van de betere bands van de laatste paar jaarquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:49 schreef DigitalGirl het volgende:
een post van de meest middelmatige user
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omg hij wil je vermoorden denk ik
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind The Cab een van de betere bands van de laatste paar jaarJe bent officieel niet meer middelmatig
Je laat het anders klinken dan dat je het nu voorsteltquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:57 schreef SiIk het volgende:
Ach, als ik nog wat hoor is het leuk, zo niet, zijn verlies, niet het mijne.
Nee. Maar zo geweldig ben ik nou ook weer nietquote:
En toch is het zo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je laat het anders klinken dan dat je het nu voorstelt
Toen dat laatste album van ze uitkwam heb ik het gelijk gekocht op iTunes en heb twee weken lang niets anders geluisterd.quote:
Complimenten moet je aannemen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Maar zo geweldig ben ik nou ook weer niet
Ik knap, c'mon
Je was al aardig op weg, toch? Hoe is 'ie nu?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
Zo het ontwerp voor mijn portfolio is af.
Eventueel.quote:
Hij zit nu in HTML, de indexpagina is niet zo lastig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je was al aardig op weg, toch? Hoe is 'ie nu?
Zover ik weet wel.quote:
Ja inderdaad, jezus wat ben jij een dikke zeug. Ga eens heel snel sporten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:03 schreef SiIk het volgende:
Eerder vanavond werd ik door Patje nog beschreven als dikke jongen.
Toen ik vanmiddag een paar mooie bogen zag in de winkel bedacht ik me dat ik wel weer graag zou willen boogschieten, als ik het geld had...quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja inderdaad, jezus wat ben jij een dikke zeug. Ga eens heel snel sporten.
\maar een zeug is weer geen jongenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja inderdaad, jezus wat ben jij een dikke zeug. Ga eens heel snel sporten.
Kamillethee met honingquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben gespannen. Heeft iemand iets ontspannends dat NIET seksueel is?
Naar de wc gaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
je bent dus gewoon geilquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Chillmuziek #6 (ambient, acid jazz, trip hop etc.)quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
be happyquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Maar zo geweldig ben ik nou ook weer niet
Ik knap, c'mon
Goed ideequote:Op woensdag 4 januari 2012 23:06 schreef benzin het volgende:
Ik werk aan een nieuwe layout voor de poll-tussenstanden en misschien eventueel straks ook de uitslag.
Wat vinden jullie hier van?
Slechtste hosselaar (42 stemmen)
1 - tijnbrein (52.4%, 22 stem(men))
[#####################]
2 - Capstan (21.4%, 9 stem(men))
[#########]
3 - Heloef (11.9%, 5 stem(men))
[#####]
4 - benzin (7.1%, 3 stem(men))
[###]
5 - Firefly (2.4%, 1 stem(men))
[#]
6 - kree (2.4%, 1 stem(men))
[#]
7 - mlig (2.4%, 1 stem(men))
[#]
www.stereomood.comquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hoe lang houden we de stemming eigenlijk open?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:16 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga maar ff heel de xml file in een database zetten
Tai Chiquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
T/m morgenavond ofsoquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe lang houden we de stemming eigenlijk open?
Dat lijkt me echt tof. Boogschieten. Helaas is hier in Friesland geen enkele vereniging..quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag een paar mooie bogen zag in de winkel bedacht ik me dat ik wel weer graag zou willen boogschieten, als ik het geld had...
Maar dat telt zeker niet he?
Ik vond het echt super om te doen, kon het ook vrij aardig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt tof. Boogschieten. Helaas is hier in Friesland geen enkele vereniging..
Wel de layout hetzelfde laten van de pagina he?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:22 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik ben even een script schrijven wat alles in de database zet
Waarom moest je stoppen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vond het echt super om te doen, kon het ook vrij aardig.
Was echt jammer dat ik moest stoppen toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot die tijd betaalde m'n ouders, toen ging ik op mezelf wonen en had ik geen geld meer voor zulke dingen.quote:
zoiets wou ik ook doen. Maar is met XML bijna niet te doen zonder alles te preloaden. En dan pas sorteren. Via mysql gaat dat zoveel makkelijker. En kan je mooi 10 vragen per pagina zetten enzoquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Wel de layout hetzelfde laten van de pagina he?Kijk hoe mooi mijn scriptje werkt:
![]()
Meest gemiste user? (43 stemmen)
1 - Cactus (18.6%, 8 stem(men))
[▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒]
2 - Catbert (16.3%, 7 stem(men))
[▒▒▒▒▒▒▒▒▒]
2 - Moonwalk (16.3%, 7 stem(men))
[▒▒▒▒▒▒▒▒▒]
3 - benzin (11.6%, 5 stem(men))
[▒▒▒▒▒▒]
4 - Deelnemer (9.3%, 4 stem(men))
[▒▒▒▒▒]
4 - Heathcliff80 (9.3%, 4 stem(men))
[▒▒▒▒▒]
4 - Supersoep (9.3%, 4 stem(men))
[▒▒▒▒▒]
5 - Halcon (4.7%, 2 stem(men))
[▒▒▒]
5 - Axel1988 (4.7%, 2 stem(men))
[▒▒▒]
Hoe zien die balken er bij jullie eigenlijk uit? Acceptabel?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Wel de layout hetzelfde laten van de pagina he?Kijk hoe mooi mijn scriptje werkt:
![]()
Ik injecteer nu een stukje javascript op jouw pagina die code maakt die ik zo in het forum hier kan pastenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:24 schreef stefanhaan het volgende:
zoiets wou ik ook doen. Maar is met XML bijna niet te doen zonder alles te preloaden. En dan pas sorteren. Via mysql gaat dat zoveel makkelijker. En kan je mooi 10 vragen per pagina zetten enzo
Als je eenmaal een boog hebt hoeft het toch niet zo duur meer te zijn zeker?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tot die tijd betaalde m'n ouders, toen ging ik op mezelf wonen en had ik geen geld meer voor zulke dingen.
Ja hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:26 schreef benzin het volgende:
Hoe zien die balken er bij jullie eigenlijk uit? Acceptabel?
Met firebug ofzo?quote:Ik injecteer nu een stukje javascript op jouw pagina die code maakt die ik zo in het forum hier kan pasten![]()
Hoeft niet eens, die kan je in principe vrij lang lenen van de vereniging. Maar ik moet echt m'n centen omdraaien om rond te komen, verenigingsgeld kan ik gewoon niet missen. Is toch al snel 40 euro per maand denk ik...quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je eenmaal een boog hebt hoeft het toch niet zo duur meer te zijn zeker?
Ok da's aardig aan de prijs ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoeft niet eens, die kan je in principe vrij lang lenen van de vereniging. Maar ik moet echt m'n centen omdraaien om rond te komen, verenigingsgeld kan ik gewoon niet missen. Is toch al snel 40 euro per maand denk ik...
Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij was het altijd een 10tje per keer, en dan gewoon de hele avond schieten.quote:
Hm dat valt dan op zich nog wel mee. Maarja als je het niet kan missen....quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij was het altijd een 10tje per keer, en dan gewoon de hele avond schieten.
Nice, werkt goedquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:28 schreef benzin het volgende:
[..]
De javascript console van Google Chrome
Yes, dropbox serveert het over het web niet als UTF-8.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nice, werkt goed
alleen dat balkje wordt een beetje verpest (hij gebruikt â–’ ipv ▒), zal wel door de codering komen
Javascript is makkelijk manquote:
Als je het eenmaal geleerd hebt wel ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Javascript is makkelijk man
AJAX
Het stemmen sluit morgenavond ofso.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is de uitslag van de verkiezingen al bekend?
Wat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Huh, er zijn nog users toegevoegd aan vragen, is dat niet raar?
Meiden die kunnen boogschietenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vond het echt super om te doen, kon het ook vrij aardig.
Was echt jammer dat ik moest stoppen toen.
Heb je die link nog voor me lant? Thanks in advancequote:Op woensdag 4 januari 2012 23:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Huh, er zijn nog users toegevoegd aan vragen, is dat niet raar?
Veel lurkers, creepyquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:01 schreef stefanhaan het volgende:
In totaal hebben er ongeveer 83 verschillende users (IP's) gestemd O.o.
En er zijn serieus mensen die op ALLE vragen gestemd hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Veel lurkers, creepy [ afbeelding ]
Geil man.quote:
Ik was toch nog best vrolijk, hoor. Maar dit kan geen kwaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Even iets posten om de boel wat op te vrolijken hier
[ afbeelding ]
Holy shit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:01 schreef stefanhaan het volgende:
In totaal hebben er ongeveer 83 verschillende users (IP's) gestemd O.o.
Even fappen, brb.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Even iets posten om de boel wat op te vrolijken hier
[ afbeelding ]
Ik heb overal wel op gestemd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En er zijn serieus mensen die op ALLE vragen gestemd hebben.
degene die het meest gestemd heeft heeft 184 keer gestemd
Ik toen er nog een stuk of 60 waren.quote:
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:20 schreef Sinji het volgende:
Iemand die een link voor me heeft? Ik wil ook stemmen
Domo arigatouquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:21 schreef benzin het volgende:
[..]
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:21 schreef kree het volgende:
Ik ben zo verliefd![]()
Heb weer een heel gezellige avond gehad, voor zaterdag afgesproken om effe wat te gaan eten etc.
Had een maand geleden nog niet gedacht hoe dit allemaal zou lopen.
Bewijs voor iedereen die wat ouder wordt dat je toch nog een leuke lieve en mooie meid tegen het lijf aan kan lopen
Ik heb alle vragen gehad. Ja, allemaalquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:22 schreef stefanhaan het volgende:
Ik zou wel opschieten met stemmen, want ik ben de data aant migreren.
Nee heb er nog eens over gepraat geloof dat het punt nu wel duidelijk is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen bezitterig en jaloers gedrag meer?
Dan hebben we de einduitslag ja?quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:31 schreef stefanhaan het volgende:
Nu alleen nog even alle stemmen aan de IP's linken. En dan is de migratie compleet
Neequote:
Hai Kaneelstokjequote:Op donderdag 5 januari 2012 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag lang gewerkt en daarna naar een pubquiz. Weer 4de geworden en weer verloren door de muziekronde.
Wat bedoel je precies met dat ze een hoop moet leren?quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nee heb er nog eens over gepraat geloof dat het punt nu wel duidelijk is.
Ze is zo lief, haha ze moet me nog een hoop leren
Vraag van haar wat vindt je nu zo leuk aan me?
Ja alles maar ze wil lieve woordjes enzo daar moet ik nog effe op trainen, maar ik voel me steeds meer op m'n gemak bij haar
Ken je ook muziek naast Bon Jovi?quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag lang gewerkt en daarna naar een pubquiz. Weer 4de geworden en weer verloren door de muziekronde.
Finntroll. Iron Maiden. Bruce Springsteen. Guns 'n Roses. Whitesnake. Kansas. Aqua. Rhapsody. Foo Fighters. Edguy. Elvenking. Ik ken wel wat.quote:
Hoi kaneel!quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
I see, better luck next timequote:Op donderdag 5 januari 2012 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Finntroll. Iron Maiden. Bruce Springsteen. Guns 'n Roses. Whitesnake. Kansas. Aqua. Rhapsody. Foo Fighters. Edguy. Elvenking. Ik ken wel wat.
Op de SER quiz wist ik Jordi van Loon.
Niet zij, maar ik, zij heeft al de nodige relaties achter de rug.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met dat ze een hoop moet leren?
Hoi MK.quote:
Barry Manilow was er vandaag, en LUV, en Kylie en Jason, Toppertje en een breezer Ananas. Gebroeders Ko. Dan houdt het snel op hier.quote:
I see. Good luck nonetheless.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
Niet zij, maar ik, zij heeft al de nodige relaties achter de rug.
Voor mij is het helemaal nieuw, weet afentoe effe niet hoe ik moet reageren.
Toppertjequote:Op donderdag 5 januari 2012 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi MK.
[..]
Barry Manilow was er vandaag, en LUV, en Kylie en Jason, Toppertje en een breezer Ananas. Gebroeders Ko. Dan houdt het snel op hier.
Daar ken ik het meeste dan weer niet vanquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Finntroll. Iron Maiden. Bruce Springsteen. Guns 'n Roses. Whitesnake. Kansas. Aqua. Rhapsody. Foo Fighters. Edguy. Elvenking. Ik ken wel wat.
Op de SER quiz wist ik Jordi van Loon.
Lijkt me niet verstandig als je een echte vriend wil.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:59 schreef minnemin het volgende:
Goh, ik probeer het volgens de stemming te hard. Nou ja.... Het ei van Columbus heb ik nog niet gevonden, dus ik blijf lekker hard door proberen. Denk ik maar.
Anyway. Met oud en nieuw een scharrel opgedaan. Ik ben op hem afgestapt met de zin: 'We kijken elkaar al de hele avond aan, laten we maar kennismaken'. Dat is opzich een plusje, dat ik dat durfde. Nu het volgende. Het draait natuurlijk weer alleen op seks uit. Het is een aardige vent, maar ik denk dat hij niet helemaal bij me past, qua interesses, qua instelling. Het is een vet geslaagde positieve zakenman, en ik ben die eeuwige student met een nietszeggend baantje met een depressieve en negatieve inslag. Aan een kant heb ik nu precies wat ik wil, want hij past niet bij me maar is wel heel lekker, aan de andere kant, er ligt het gevaar op de loer dat, hoe langer ik met hem omscharrel, hoe meer ik geconfronteerd word met dat dit niet alles is, dat ik juist the full package van een man wil en het van hem nooit zal krijgen. Nou ja, ik kijk het maar even aan.
Tot overmaat van ramp heeft mijn ex me ook nog gesmst met oud en nieuw. Betekent vast niks, ik zoek er wel van alles achter, heb ergens nog hoop. Waanzin. Als mijn ex me nou de aandacht gaf die mijn scharrel me wel schenkt (al is het dan voor seks, maar goed), dan neem ik per direct mijn ex terug. Die paste wel heel goed bij mij. Alleen had 'ie dat zelf niet door.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:11 schreef minnemin het volgende:
wat ik nu in gedachten heb is het scharrel achter de hand houden voor de lichamelijke aandacht, en daarnaast op zoek gaan naar een echt serieuze man. ik moet toch wat. en in de gaten houden als ik te sterk aan mijn scharrel ga hangen.
Goed plan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:11 schreef minnemin het volgende:
wat ik nu in gedachten heb is het scharrel achter de hand houden voor de lichamelijke aandacht, en daarnaast op zoek gaan naar een echt serieuze man. ik moet toch wat. en in de gaten houden als ik te sterk aan mijn scharrel ga hangen.
Ik vraag me af of een serieuze man zoiets zal waarderen.... Ook al blijf je in principe netjes.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:11 schreef minnemin het volgende:
Weet ik ook niet, tis maar net wat je wilt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:30 schreef Faxie het volgende:
Nouja door op die kerel af te stappen heb je al een stap in de goede richting gezet lijkt me. Of scharrelen de oplossing is durf ik verder niet te zeggen.
Het hoeft niks te zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:06 schreef Faxie het volgende:
't Helpt wellicht om wat losser te worden naar andere mannen toe enzo.
Maar ik persoonlijk zou voor een serieuze relatie liever niet iemand hebben die er flink op los heeft geneukt, en ik zal echt niet de enige zijn. Aan de andere kant zijn er zat mannen die dat niks uitmaakt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:22 schreef minnemin het volgende:
ik heb al 3,5 jaar geen relatie. ach, de ex is ook helemaal geen ex. een heel aardige, leuke, grappige, sexy, lieve man, die me toch te weinig aandacht gaf en me uiteindelijk de bons gaf met alle mogelijke clichés. voordat het ooit echt iets was geworden. ik wil graag iets langdurigers. een echte relatie. dat 'thuiskom'-gevoel. en dat lukt me niet. maar ik stop mezelf ook nog te veel weg hoor.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een serieuze man zoiets zal waarderen.... Ook al blijf je in principe netjes.
Maar je neukt en je hebt relaties, wat is het probleem eigenlijk?
Ik hoop voor d'r dat de treinen rijden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:45 schreef Newbie114 het volgende:
Goedemorgen. Ik hoop dat Loka de goede trein heeft gepakt vanmorgen
Is het zo'n kutweer?quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik hoop voor d'r dat de treinen rijden.
Hier in de omgeving schijnen er meer treinen niet te rijden dan wel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Is het zo'n kutweer?
EDIT: gekeken, er is kleine storing waardoor de reis 3 minuten korter duurt![]()
Hier is het nu zonnig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:15 schreef Newbie114 het volgende:
Hier is het trouwens best lekker weer. Tevens: volgens mij heeft Loka de trein gemist
Tevens ga ik stofzuigen. Hoop dat de rest niet wakker wordt![]()
Ben je nog ziek?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
verwarming op 22 gezet![]()
Vest aan, warme deken om me heen, grote mok thee
nog steeds keelpijnquote:
Ik heb ook sinds gisteravond keelpijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog steeds keelpijnEn hoesten.
Maar geen koorts meer, heb met O&N ook rustig aangedaan
Ga nog maar niet sporten deze week, al kriebelt het wel heel erg
het heerst. Rotgriepquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook sinds gisteravond keelpijn
Nou een dag of 2 ziek zijn zoals vroeger lijkt me eigenlijk best lekker.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het heerst. Rotgriep![]()
Ik wil niet ziek zijn
Ik wil sporten
Ja maar ben al vanaf 14-11 aan het kloten, dus ben het nu wel zatquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou een dag of 2 ziek zijn zoals vroeger lijkt me eigenlijk best lekker.
Thuis bij moeders op de bank met een dekentje en de oude cartoon network op tv.
En dan moeders die thee enzo brengt.
Ging dat zo als je ziek was?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou een dag of 2 ziek zijn zoals vroeger lijkt me eigenlijk best lekker.
Thuis bij moeders op de bank met een dekentje en de oude cartoon network op tv.
En dan moeders die thee enzo brengt.
Baggerweer is kutquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:15 schreef Myraela het volgende:
Ik wil niet naar school door dat stomme weer.
Ik wil ook heel de dag gamen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ben al vanaf 14-11 aan het kloten, dus ben het nu wel zat
Maar ik ga idd lekker niks doen vandaag, alleen even de huiskamer opruimen en stofzuigen. En lekker lui gamen heel de dag
Toen ik een jaar of 11 was wel ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ging dat zo als je ziek was?![]()
Ik was gewoon altijd alleen thuis en keek op bank dan die peuter-programma's of tell sell reclames.
Veel gamen.. anders zit ik binnen no time weer maanden iedere avond tot laat m'n tijd te verdoen.quote:
Die tijd heb ik ook gehadquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Veel gamen.. anders zit ik binnen no time weer maanden iedere avond tot laat m'n tijd te verdoen.
Je kan beter een paar extra gewichten in je jas stoppen. Anders woei je wegquote:
Ik snap dat echt niet. Na max 15min spelen ben ik er echt helemaal klaar mee!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die tijd heb ik ook gehadToen werkte ik nog, kwam ik thuis, eten en gears of war aan tot 1/2 uur, slapen tot 7 uur en dan weer opnieuw
![]()
Dat was echt een brakke tijd
Dat heb ik over het algemeen met shooters.. daarom speel ik die nu op m'n PS3.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Na max 15min spelen ben ik er echt helemaal klaar mee!
Heb echt geen geduld voor gamen.
Ik gaat binnen kort ook me PC opruimen. Weg uit me huiskamer. Doe er toch niks mee.
Tja gewoon met vrienden gamen. Gezelligheid enzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Na max 15min spelen ben ik er echt helemaal klaar mee!
Heb echt geen geduld voor gamen.
Ik gaat binnen kort ook me PC opruimen. Weg uit me huiskamer. Doe er toch niks mee.
Ik zit met me vrienden in de kroeg, uit eten of bij elkaar thuis eten hahaquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tja gewoon met vrienden gamen. Gezelligheid enzoDe tijd vliegt en het is zo 1/2 uur
ja dat doe ik ook, maar gamen is een grote hobby van ons allemaalquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zit met me vrienden in de kroeg, uit eten of bij elkaar thuis eten haha
Dat probleem heb ik dus ook, elke keer maar een uurtje de tijd om te gamen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
Met vrienden kan ik wel uren gamen. In mijn eentje ben ik zo klaar en dan ga ik de stad in om bier te drinken.
Ik word er serieus depressief van als ik alleen thuis zit te gamen, vind het zo levenloos.
Maar ja, wel een Xbox en PS3 hebben met ruim 80 gamesUitspelen duurt ook heel lang als je niet langer dan een uurtje per keer speelt.
Ja ik heb alle tijd nuquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook, elke keer maar een uurtje de tijd om te gamen.
Kom er dan niet lekker in, Skyrim heb ik bijvoorbeeld maar weg gegeven. Dat schiet gewoon niet op, dan speel ik liever even snel een vechtspel of een shooter
Wat een vertrouwen. Al is het wel waar, ik had tegenwindquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:15 schreef Newbie114 het volgende:
Hier is het trouwens best lekker weer. Tevens: volgens mij heeft Loka de trein gemist
Tevens ga ik stofzuigen. Hoop dat de rest niet wakker wordt![]()
De hele dag thuis zitten is fucking irritant af en toe ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb alle tijd nu
Echt irritant werkeloos zijn, soms ga je je echt vervelen
Nou ja weer 6 sollicitaties de deur uit gedaan, ik zorg dat het huis opgeruimd is. Dat het eten klaar is 's avonds, en de rest van de tijd zit ik op fok, game ik, wandel ik met de hond, of pas soms op op mijn neefje
Ik heb teveel spelletjes die ik nog moet uitspelenDus ik vermaak me redelijk
Ik vond het toen eigenlijk best lekker toen ik een keer anderhalve maand thuis heb gezeten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb alle tijd nu
Nou ja weer 6 sollicitaties de deur uit gedaan, ik zorg dat het huis opgeruimd is. Dat het eten klaar is 's avonds, en de rest van de tijd zit ik op fok, game ik, wandel ik met de hond, of pas soms op op mijn neefje
De tijd dat ik werkloos ben geweest was echt de meest depressieve uit mijn leven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb alle tijd nu
Ik zoek een baan voor 32 uur in de week, vind ik meer dan zatquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De hele dag thuis zitten is fucking irritant af en toe ja.
Ik ben wel blij dat ik nu weer zo'n 30 uur in de week aan het werk ben, maar dan nog blijft er veel te veel tijd over.
Ja de eerste 4 maanden was lekker (werd nog betaald door de rabo), de vijfde maand had ik zoiets van: ik wil werk. De zesde maand (december) vond ik heerlijk, omdat we nooit vrij konden krijgen in die periode. En nu de zevende maand (officieel is de derde maand werkeloos begonnen) ben ik het wel zat en wil ik werkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond het toen eigenlijk best lekker toen ik een keer anderhalve maand thuis heb gezeten.
Kon ik eindelijk Knights of the old republic en GTA:SA en nog een zwik andere spellen uitspelen.
Dit wordt mijn zevende maand, maar officieel mijn derde maand.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De tijd dat ik werkloos ben geweest was echt de meest depressieve uit mijn leven.
Hoe lang zit jij al thuis? En wat voor een werk zoek je nu?
Welke regio? In Drenthe bijvoorbeeld kan ik het mij goed voorstellen ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zoek een baan voor 32 uur in de week, vind ik meer dan zat![]()
Maar er is echt te weinig werk in mijn regio
Welk opleidingsniveau?quote:Dus vanaf 1 november ben ik officieel werkeloos![]()
Ik zoek werk als Financieel medewerkster, administratief, verzekeringen, boekhouden, ik kan het allemaal
Regio Rotterdam, je zou denken dat er veel werk is in Regio Rotterdam, maar valt tegenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Welke regio? In Drenthe bijvoorbeeld kan ik het mij goed voorstellen ja.
[..]
Welk opleidingsniveau?
(Lijkt wel een sollicitatie zo)
Kun je goed koffie halen en andere hand en span diensten verlenen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Regio Rotterdam, je zou denken dat er veel werk is in Regio Rotterdam, maar valt tegen
Regio Amsterdam daarentegen barst het van de vacatures die voor mij geschikt zijn. Maar dat is op dit moment te ver wegMaar misschien moet ik daar maar aan gaan denken
Ik heb MBO, maar de Rabo heeft mij toen getest op HBO denk niveauMaar goed ik heb dat papiertje niet
Zolang ik meer verdien dan mijn uitkering, ja hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je goed koffie halen en andere hand en span diensten verlenen?
Ik betaal in natura uitquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zolang ik meer verdien dan mijn uitkering, ja hoor
Je hoeft dan thuis ook niet meer te komenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daar kan ik niet mee thuis komen natuurlijk
Kan je niet solliciteren ergens in Amsterdam, en dan thuiswerken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Regio Rotterdam, je zou denken dat er veel werk is in Regio Rotterdam, maar valt tegen
Regio Amsterdam daarentegen barst het van de vacatures die voor mij geschikt zijn. Maar dat is op dit moment te ver wegMaar misschien moet ik daar maar aan gaan denken
Ik heb MBO, maar de Rabo heeft mij toen getest op HBO denk niveauMaar goed ik heb dat papiertje niet
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft dan thuis ook niet meer te komen
Dat zou echt ideaal zijn! Dat is eigenlijk wat ik zoek, en dat is best moeilijk te vindenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Kan je niet solliciteren ergens in Amsterdam, en dan thuiswerken?
Steeds meer bedrijven hebben dat tegenwoordig, dat je 1 a 2 dagen in de week naar kantoor komt, en 2 a 3 dagen thuis blijft werken.
Al zal het natuurlijk ook afhangen van het soort werk dat je dan moet doen.
Ja dat doe ik ook nog, open sollicitaties schrijven. Maar helaas tot nu toe geen succesquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:35 schreef Crutch het volgende:
Kom op mensen.
Solliciteren op vacatures is net als daten via internet: veel te hoge eisen en je weet nooit waar je aan toe bent.
Ik denk dat je met open sollicitaties veel meer kans maakt, ook in gebieden waar er niet veel vacatures zijn.
Sowieso is het voor een bedrijf goedkoper om iemand aan te nemen buiten een uitzendbureau om.
Nabellen he? Niet vergeten. Echt ontzettend belangrijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook nog, open sollicitaties schrijven. Maar helaas tot nu toe geen succes
Maar ik heb zo'n gevoel dat het wel goed komt
Ik merkte het.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan beter een paar extra gewichten in je jas stoppen. Anders woei je weg
Tot nu toe heb ik op al mijn open sollicitaties een brief ontvangen dat ze op dit moment geen banen hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nabellen he? Niet vergeten. Echt ontzettend belangrijk.
Mijn werkgever heeft dat als standaard, maar geen standplaats in regio Rotterdam.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zou echt ideaal zijn! Dat is eigenlijk wat ik zoek, en dat is best moeilijk te vinden
Oh da's wel jammer ja, maar wel netjes dat ze antwoord geven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik op al mijn open sollicitaties een brief ontvangen dat ze op dit moment geen banen hebben.
Je hebt de Dora-laarsjes gemistquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef Myraela het volgende:
Wat is het rustig hier, heeft iedereen een leven ofzo.
quote:
Kennelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef Myraela het volgende:
Ja, helaas welquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef Myraela het volgende:
Nee, ik zag ze wel. Maar ze zijn lelijk en ze zouden niet matchen met mijn hello kitty ketting.quote:
Nee hoor, ik ben er nogquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef Myraela het volgende:
Ohquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik zag ze wel. Maar ze zijn lelijk en ze zouden niet matchen met mijn hello kitty ketting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:57 schreef benzin het volgende:
[..]
OhWILLIKHEBBEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de Rabo zat ik ook tussen de HBO'ersquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft dat als standaard, maar geen standplaats in regio Rotterdam.
En hun website met vacatures is alleen voor 'hoger opgeleiden'. Hetgeen onzin is, ik heb wel VWO gedaan maar nooit een studie afgemaakt en ik zit nu ook tussen de WO'ers en HBO'ers.
Ja zeker netjes dat ze de moeite nemen om terug te schrijven, ik hoor regelmatig dat ze dat niet doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh da's wel jammer ja, maar wel netjes dat ze antwoord geven.
Ik ga zo ook maar met mijn leven beginnenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef Myraela het volgende:
En zoek dan maar een rijke sponsorquote:
Het doet er ook helemaal niet toe.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de Rabo zat ik ook tussen de HBO'ersMijn leidinggevende was zelfs een MBO'er, die leiding gaf aan HBO'ers
Is het niet zo dat men verplicht wordt eerst intern te kijken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het doet er ook helemaal niet toe.
Naar aanleiding van jouw verhaal eens zitten kijken op de publieke website en op de interne vacaturebank wat er zoal open staat. Intern zat vacatures in de Randstad waarvoor je in aanmerking komt, maar naar buiten wordt daar niet mee geadverteerd.
Ik snap dat niet
Ja, dat klopt. Maar ik kan mij niet voorstellen dat alleen de functies voor de hoogst opgeleiden niet ingevuld kunnen worden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het niet zo dat men verplicht wordt eerst intern te kijken?
Ja irritant is dat, dat hadden we bij de Rabo ook. Intern zat vacatures, maar externquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het doet er ook helemaal niet toe.
Naar aanleiding van jouw verhaal eens zitten kijken op de publieke website en op de interne vacaturebank wat er zoal open staat bij ons. Intern zat vacatures in de Randstad waarvoor je in aanmerking komt, maar naar buiten wordt daar niet mee geadverteerd.
Ik snap dat niet
Het valt ook echt niet mee, en als je werk hebt mag je blij zijn dat je contract verlengd word.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:17 schreef Myraela het volgende:
Sowieso is werk krijgen nu veel te lastig.Mijn stiefbroers hadden ook echt moeite, eentje heeft echt een jaar moeten zoeken voor gewoon simpel werk.
Zeker bij simpele bijbaantjes krijg je nooit meer een vast contract, ze verlengen het 3 keer en schoppen je er dan uit. Onafhankelijk van het feit of je je werk goed doet of niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het valt ook echt niet mee, en als je werk hebt mag je blij zijn dat je contract verlengd word.
Dat is tegenwoordig volgens mij ook vaker niet dan wel.
Ja dat is gewoon echt kut.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeker bij simpele bijbaantjes krijg je nooit meer een vast contract, ze verlengen het 3 keer en schoppen je er dan uit. Onafhankelijk van het feit of je je werk goed doet of niet.
Meisje werkte bij de V&D en deed daar ook der opleiding. Werd ze er uit geschopt omdat ze maar 3 keer verlengd werd, had ze ook de opleiding niet af.
Saucijzenbroodjes zijn lekkerder.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:42 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik ga worstenbroodjes halen, want honger.
Jouw iPhone doet echt raar met WA.quote:
Mijn iPhone, mijn laptop.. alles.. msn gaat ook al niet aan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jouw iPhone doet echt raar met WA.
Dat dus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Worstenbroodjes zijn vaak droger.
JAquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes (van goede bakkers) zijn lekkerder
quote:
Te makkelijk om hier nu weer worstengrappen over te gaan makenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Worstenbroodjes zijn vaak droger.
hhihihhaaiaihohohohoho gewoon droog erin rammenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Te makkelijk om hier nu weer worstengrappen over te gaan maken
Nah.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Satebroodjes zijn nog beter, althans de goede
Blijkt wel weer dat jullie vrouwen geen humor hebben, dat is toch niet grappigquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
hhihihhaaiaihohohohoho gewoon droog erin rammen
Dat ben ik dan wel weer met je eensquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:47 schreef Myraela het volgende:
En een vers wit puntje met mayo en een frikandel is lekkerder dan zo'n bladerdeeg geval.
Of vers wit puntje met kroket en mosterd & mayoquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:47 schreef Myraela het volgende:
En een vers wit puntje met mayo en een frikandel is lekkerder dan zo'n bladerdeeg geval.
Of met frietjes het vlees uit de kroket lepelenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij kroket mag het broodje wel weg.
Dat deed ik vroeger.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Of met frietjes het vlees uit de kroket lepelen
oh dat heb ik met kaassouflequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger.Maar vind ik nu smerig.
Ik ben gek op kaassoufle.quote:
Dat heb ik nog nooit op.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Broodje kaassoufflé met pindasaus.![]()
Moet je echt eens doen, is echt lekker!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit op.Lijkt me zonde, want kaassoufle is niet erg sterk van smaak, volgens mij kan je dan net zo goed gewoon alleen sate op brood doen.
Ik zal het een keer proberen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je echt eens doen, is echt lekker!
Ik ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:54 schreef benzin het volgende:
Jongens, wat doen jullieNu heb ik trek in ongezond eten
Wohh zo'n grote bak friet oorlog met uitjes en een fricandel speciaal erbij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:54 schreef benzin het volgende:
Jongens, wat doen jullieNu heb ik trek in ongezond eten
Ja dat zou er nu wel ingaanquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wohh zo'n grote bak friet oorlog met uitjes en een fricandel speciaal erbij.
Ik kwam.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Shake? Ben je aan het lijnen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:57 schreef Myraela het volgende:
nohhhh, ik zit nog keivol van mijn shake man en heb nu al zin in mijn soepje.
Gatverdamme, ketchup en mayo door elkaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Curry.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gatverdamme, ketchup en mayo door elkaar
Curry! Geen ketchup in m'n speciaal/oorlog.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gatverdamme, ketchup en mayo door elkaar
Ik heb net 6 saaie boterhammen met kaas en boerenmetworst op, niet heel bijzonder, maar zit nu wel vol en nergens meer zin inquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, morgen mag ik weer eten. Maar ik denk dat ik vanavond gewoon een salade pak ipv die soep, ik kan geen soep meer zien.quote:
Dan nog. Alle sauzen dienen apart van elkaar geserveerd en gegeten te worden. Niet van die vieze drekquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Curry! Geen ketchup in m'n speciaal/oorlog.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan nog. Alle sauzen dienen apart van elkaar geserveerd en gegeten te worden. Niet van die vieze drek
Oneens.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan nog. Alle sauzen dienen apart van elkaar geserveerd en gegeten te worden. Niet van die vieze drek
Nee, gewoon alles door elkaar heen is het lekkerstequote:Op donderdag 5 januari 2012 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Cambridge dieet?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, morgen mag ik weer eten. Maar ik denk dat ik vanavond gewoon een salade pak ipv die soep, ik kan geen soep meer zien.
Als je een barbaar bent ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon alles door elkaar heen is het lekkerste
Waarom allemaal van die soepjes en shakes? Standaard dieet veranderen naar weinig koolhydraten en meer eiwitten heeft volgens mij meer effect op lange termijn..quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, morgen mag ik weer eten. Maar ik denk dat ik vanavond gewoon een salade pak ipv die soep, ik kan geen soep meer zien.
Fixed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je een barbaar bent ja.
Goed, ik ben ook een beetje een autist met eten. Ga echt over mijn nek als die dingen door elkaar zitten, kan er slecht tegen. Op een bord met aardappels en groente mogen die twee elkaar ook niet raken
Anders verdienen de dieetboeren geen geld. That's the only answer you need.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom allemaal van die soepjes en shakes? Standaard dieet veranderen naar weinig koolhydraten en meer eiwitten heeft volgens mij meer effect op lange termijn..
Bij een beetje restaurant krijg je ook alles in aparte bakjes geserveerd. En bij sommige gerechten hoort alles door elkaar. Ovenschotels bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fixed.Hoe doe je dat in restaurants dan?
Oeh ik heb hetzelfde, saus moet op 1 ding en mag echt niks anders aanraken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij een beetje restaurant krijg je ook alles in aparte bakjes geserveerd. En bij sommige gerechten hoort alles door elkaar. Ovenschotels bijvoorbeeld
Maar als ik broccoli heb staan koken en aardappels heb gebakken dan mag de kaassaus NIET over mijn aardappels!! Daar is gewoon mayonaise voor. En niet ook nog appelmoes zodat je van die ondefinieerbare groengele drab krijgt
Dat heb ik serieus ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je een barbaar bent ja.
Goed, ik ben ook een beetje een autist met eten. Ga echt over mijn nek als die dingen door elkaar zitten, kan er slecht tegen. Op een bord met aardappels en groente mogen die twee elkaar ook niet raken
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
Ook heel neurotisch, op een versterker of autoradio met een volumeniveau weergegeven in getallen moet ik het altijd op een volume zetten dat deelbaar is door 5
Dus wel 25 of 30, maar absoluut geen 28. Dan rond ik het af naar boven
Dat heb ik dan weer niet, hoewel ik ook een hoop vergelijkbare trekjes hebquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
Ook heel neurotisch, op een versterker of autoradio met een volumeniveau weergegeven in getallen moet ik het altijd op een volume zetten dat deelbaar is door 5
Dus wel 25 of 30, maar absoluut geen 28. Dan rond ik het af naar boven
Omdat ik anders niet ontbijt. En soep heeft weinig kcal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom allemaal van die soepjes en shakes? Standaard dieet veranderen naar weinig koolhydraten en meer eiwitten heeft volgens mij meer effect op lange termijn..
Is het wel een beetje vol te houden dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik anders niet ontbijt. En soep heeft weinig kcal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |