Neenquote:
Ik vind The Cab een van de betere bands van de laatste paar jaarquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:49 schreef DigitalGirl het volgende:
een post van de meest middelmatige user
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omg hij wil je vermoorden denk ik
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind The Cab een van de betere bands van de laatste paar jaarJe bent officieel niet meer middelmatig
Je laat het anders klinken dan dat je het nu voorsteltquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:57 schreef SiIk het volgende:
Ach, als ik nog wat hoor is het leuk, zo niet, zijn verlies, niet het mijne.
Nee. Maar zo geweldig ben ik nou ook weer nietquote:
En toch is het zo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je laat het anders klinken dan dat je het nu voorstelt
Toen dat laatste album van ze uitkwam heb ik het gelijk gekocht op iTunes en heb twee weken lang niets anders geluisterd.quote:
Complimenten moet je aannemen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Maar zo geweldig ben ik nou ook weer niet
Ik knap, c'mon
Je was al aardig op weg, toch? Hoe is 'ie nu?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
Zo het ontwerp voor mijn portfolio is af.
Eventueel.quote:
Hij zit nu in HTML, de indexpagina is niet zo lastig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je was al aardig op weg, toch? Hoe is 'ie nu?
Zover ik weet wel.quote:
Ja inderdaad, jezus wat ben jij een dikke zeug. Ga eens heel snel sporten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:03 schreef SiIk het volgende:
Eerder vanavond werd ik door Patje nog beschreven als dikke jongen.
Toen ik vanmiddag een paar mooie bogen zag in de winkel bedacht ik me dat ik wel weer graag zou willen boogschieten, als ik het geld had...quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja inderdaad, jezus wat ben jij een dikke zeug. Ga eens heel snel sporten.
\maar een zeug is weer geen jongenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja inderdaad, jezus wat ben jij een dikke zeug. Ga eens heel snel sporten.
Kamillethee met honingquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben gespannen. Heeft iemand iets ontspannends dat NIET seksueel is?
Naar de wc gaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
je bent dus gewoon geilquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Chillmuziek #6 (ambient, acid jazz, trip hop etc.)quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
be happyquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Maar zo geweldig ben ik nou ook weer niet
Ik knap, c'mon
Goed ideequote:Op woensdag 4 januari 2012 23:06 schreef benzin het volgende:
Ik werk aan een nieuwe layout voor de poll-tussenstanden en misschien eventueel straks ook de uitslag.
Wat vinden jullie hier van?
Slechtste hosselaar (42 stemmen)
1 - tijnbrein (52.4%, 22 stem(men))
[#####################]
2 - Capstan (21.4%, 9 stem(men))
[#########]
3 - Heloef (11.9%, 5 stem(men))
[#####]
4 - benzin (7.1%, 3 stem(men))
[###]
5 - Firefly (2.4%, 1 stem(men))
[#]
6 - kree (2.4%, 1 stem(men))
[#]
7 - mlig (2.4%, 1 stem(men))
[#]
www.stereomood.comquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hoe lang houden we de stemming eigenlijk open?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:16 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga maar ff heel de xml file in een database zetten
Tai Chiquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
T/m morgenavond ofsoquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe lang houden we de stemming eigenlijk open?
Dat lijkt me echt tof. Boogschieten. Helaas is hier in Friesland geen enkele vereniging..quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag een paar mooie bogen zag in de winkel bedacht ik me dat ik wel weer graag zou willen boogschieten, als ik het geld had...
Maar dat telt zeker niet he?
Ik vond het echt super om te doen, kon het ook vrij aardig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt tof. Boogschieten. Helaas is hier in Friesland geen enkele vereniging..
Wel de layout hetzelfde laten van de pagina he?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:22 schreef stefanhaan het volgende:
Maar ik ben even een script schrijven wat alles in de database zet
Waarom moest je stoppen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vond het echt super om te doen, kon het ook vrij aardig.
Was echt jammer dat ik moest stoppen toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot die tijd betaalde m'n ouders, toen ging ik op mezelf wonen en had ik geen geld meer voor zulke dingen.quote:
zoiets wou ik ook doen. Maar is met XML bijna niet te doen zonder alles te preloaden. En dan pas sorteren. Via mysql gaat dat zoveel makkelijker. En kan je mooi 10 vragen per pagina zetten enzoquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Wel de layout hetzelfde laten van de pagina he?Kijk hoe mooi mijn scriptje werkt:
![]()
Meest gemiste user? (43 stemmen)
1 - Cactus (18.6%, 8 stem(men))
[▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒]
2 - Catbert (16.3%, 7 stem(men))
[▒▒▒▒▒▒▒▒▒]
2 - Moonwalk (16.3%, 7 stem(men))
[▒▒▒▒▒▒▒▒▒]
3 - benzin (11.6%, 5 stem(men))
[▒▒▒▒▒▒]
4 - Deelnemer (9.3%, 4 stem(men))
[▒▒▒▒▒]
4 - Heathcliff80 (9.3%, 4 stem(men))
[▒▒▒▒▒]
4 - Supersoep (9.3%, 4 stem(men))
[▒▒▒▒▒]
5 - Halcon (4.7%, 2 stem(men))
[▒▒▒]
5 - Axel1988 (4.7%, 2 stem(men))
[▒▒▒]
Hoe zien die balken er bij jullie eigenlijk uit? Acceptabel?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Wel de layout hetzelfde laten van de pagina he?Kijk hoe mooi mijn scriptje werkt:
![]()
Ik injecteer nu een stukje javascript op jouw pagina die code maakt die ik zo in het forum hier kan pastenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:24 schreef stefanhaan het volgende:
zoiets wou ik ook doen. Maar is met XML bijna niet te doen zonder alles te preloaden. En dan pas sorteren. Via mysql gaat dat zoveel makkelijker. En kan je mooi 10 vragen per pagina zetten enzo
Als je eenmaal een boog hebt hoeft het toch niet zo duur meer te zijn zeker?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tot die tijd betaalde m'n ouders, toen ging ik op mezelf wonen en had ik geen geld meer voor zulke dingen.
Ja hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:26 schreef benzin het volgende:
Hoe zien die balken er bij jullie eigenlijk uit? Acceptabel?
Met firebug ofzo?quote:Ik injecteer nu een stukje javascript op jouw pagina die code maakt die ik zo in het forum hier kan pasten![]()
Hoeft niet eens, die kan je in principe vrij lang lenen van de vereniging. Maar ik moet echt m'n centen omdraaien om rond te komen, verenigingsgeld kan ik gewoon niet missen. Is toch al snel 40 euro per maand denk ik...quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je eenmaal een boog hebt hoeft het toch niet zo duur meer te zijn zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |