Dan weet zijn team in elk geval dat hij eraan komtquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Maar wel de tijd nemen om te twitteren
Dit. Je moet het wel heel, heel, bont maken om een gespaakt motorwiel aan barrels te rijden. Ben benieuwd naar zijn uitleg.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
je moet het wel heel bont maken wil je wiel doormidden gaan hoor.
'ja, er lag een steen'.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:37 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dit. Je moet het wel heel, heel, bont maken om een gespaakt motorwiel aan barrels te rijden. Ben benieuwd naar zijn uitleg.
Misschien een rots? Maar een steen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als dan zijn voorwiel eraan ging, oke.
Maar je achterwiel ??
productiefoutje?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als dan zijn voorwiel eraan ging, oke.
Maar je achterwiel ??
uhuh. Een voorwiel kan wel stuk door een steen of iets dergelijks, maar bij een achterwiel zou dat gewoon niet moeten mogen gebeuren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat zou dus niet moeten mogen op dit niveau
Eensch! Achterwiel gespaakt is echt lomp zwaar en ik heb nog nooit een dubbel achterwiel gezien anders dan losgelopen....quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uhuh. Een voorwiel kan wel stuk door een steen of iets dergelijks, maar bij een achterwiel zou dat gewoon niet moeten mogen gebeuren.
Daarom vraag ik het mij ook af. Aluminium wielen willen wel eens kapot knappen, maar een gespaakt wiel kapot rijden? Steen etc. maakt eigenlijk weinig uit, dan zal je nog eerder de band aan gort rijden. Ben benieuwd, dit zal ongetwijfeld vanavond op tv komen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Eensch! Achterwiel gespaakt is echt lomp zwaar en ik heb nog nooit een dubbel achterwiel gezien anders dan losgelopen....
Despres ook, met dezelfde voorsprong als bij WP1.quote:
quote:14:30: "Assistentie is op de terugweg. moet nog 15' wachten" zegt hij ons net in een kort gesprek. Hij is in een enorm gat gesprongen en de spaken zaten om zijn tandwiel heen, heeft alles eruit getrokken en is via een andere weg terug gekeerd op de proef want je mag de route niet terugrijden."Is wel enorm handig als je ander rijders andere wielen hebben, godsamme nog aan toe, ik wil er niet uit op deze manier." zei hij nog en je kon de adrenaline horen stromen door de telefoonlijn .....
Wonder dat hij niks heeft als het zo erg was!quote:15:00: In het geprekje dat we daarstraks hadden was Frans wel erg duidelijk... zo'n groot gat ! dat hou je niet voor mogelijk, hij heeft dat wel driemaal herhaald. Als je dar volop in duikt moet er ergens iets breken en dit keer was dat een wiel. Als je kader middendoor breekt is het nog erger, hij heeft het beste wat de wielenwereld kan bieden en zal hierop zeker niet terugkomen. Wat wel mogelijk is .... volgend jaar alle teamgenoten met dezelfde wielen rijden, dat lijkt me aangewezen, niet ? Dan was dit euvel in enkel minuten opgelost.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:19 schreef Waffle het volgende:
Al-Attiyah toch weer eerste, wat een baas.
Damn!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:19 schreef Waffle het volgende:
Al-Attiyah toch weer eerste, wat een baas.
Als de Nightrider ooit had meegedaan aan Dakar, had'ie in die Hummer van Al-Attiyah geredenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:32 schreef theclansman het volgende:
NASAR WEER 1 BIJ wp1
edit en bij wp 2
Sainz, nog zo'n rally eindbaasquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:35 schreef Yreal het volgende:
Frans verhoeven moet minimaal gecastreerd zijn als hij zo diep het gat is ingegaan dat zijn wielen breken
teringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |