Noud Bouw is ziek aan het worden inderdaad. Maar die is toch niet in aanraking geweest met het virus?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Daarom, aan de ene kant zwaar geniaal maar aan de andere kant... Tja, als ze het nu afraffelen noem ik het een mislukte poging van de schrijvers.
Noud hoest.
Jawel, met die barmeid.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Noud Bouw is ziek aan het worden inderdaad. Maar die is toch niet in aanraking geweest met het virus?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
En dat is het mooie van alles
Edit: En Nick heeft haar nog minder aangedaan ook
Ojah daar heb jij gelijk in.quote:
Het valt me aan je op dat je het altijd hebt over het 'verdienen' van straffen. Is er een bepaalde weegschaal van justitia die je er op bijhoudt?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat einde.![]()
Als Maxime het verdiendhad dat Ludo haar neerschoot en door Nick haar bijna vermoord, dan heeft Nick dit ook zeker verdiend.
Er wordt hier altijd gesproken over dat mensen gestraft moeten worden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het valt me aan je op dat je het altijd hebt over het 'verdienen' van straffen. Is er een bepaalde weegschaal van justitia die je er op bijhoudt?
Serieuze vraag overigens, geen onderuithalingen of sarcastische kutopmerking.
Ik zie jou er altijd over praten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er wordt hier altijd gesproken over dat mensen gestraft moeten worden.
Ik kijk niet eens op nu na... En zelfs ik weet dat de edelfigurante, die Sjoukje (?) uit De Koning, die ineens wel héél veel in beeld kwam en in d'r bek geniest was door Ron, Noud heeft ondergehoest.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Noud Bouw is ziek aan het worden inderdaad. Maar die is toch niet in aanraking geweest met het virus?
Omdat er constant over gepost wordt, ja.quote:
Niet om kattend te wezen, maar meestal ben je nogal propagerend voor Maxime en afbrekend voor Nick... En wordt daardoor inderdaad de aanleg gegeven voor anderen om over die straffen door te gaan. Ik heb het echter nog niet gezien dat anderen op eigen houtje over 'straffen die karakters verdienen' beginnen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er wordt hier altijd gesproken over dat mensen gestraft moeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef Frey het volgende:
Shortie:Oh, ook haar been? Net zoals toen Stefano tegen Nick's been aanreed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als het inderdaad exit Noud blijkt te zijn, mag de volgende TT wel deze zijn:
Noud bouwt (af)
Bwhehehequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Grappig trouwens hoe Maxime Nina hypocriet noemt en in dezelfde aflevering Nick probeert te wurgen.
Ik anders wel. En andersom wordt hier heel vaak alles juist in het voordeel van Nick en in het nadeel van Maxime bekeken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet om kattend te wezen, maar meestal ben je nogal propagerend voor Maxime en afbrekend voor Nick... En wordt daardoor inderdaad de aanleg gegeven voor anderen om over die straffen door te gaan. Ik heb het echter nog niet gezien dat anderen op eigen houtje over 'straffen die karakters verdienen' beginnen.
Nick die bleef het er ook maar inwrijven. Ik vind het niet echt gek dat ze eindelijk flipte.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Grappig trouwens hoe Maxime Nina hypocriet noemt en in dezelfde aflevering Nick probeert te wurgen.
Ga er dan eens niet op in, zijn we ook van die eindeloze discussies af.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat er constant over gepost wordt, ja.
Ga jij dan maar weg met je "aardige" PI.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ga er dan eens niet op in, zijn we ook van die eindeloze discussies af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |