quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:16 schreef relativity het volgende:
[..]
Thanks, heb hem nu staan op: https://www.nzbindex.com/(...)-german+-french+-xxx
Werkt prima als search engine ;-)
[..]
Dat klinkt goed! Even kijken. Bedankt.
Edit: kom niet echt op 5 euro uit hoor :-S
Heeft trouwens niet iemand nog een coupon ^_^
Zoek iets van 80-120 mbit, onbeperkt en met SSL, voor rond de 6 a 7 euro, is dat mogelijk?
http://www.usenetserver.c(...)id=986e020f&chan=NGRquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ben al jaren lid, en vroeger waren de goedkopere services zeker niet zo goed als de duurdere zoals Giganews, en ja het kan wel iets goedkoper maar door de extra’s die ze erbij bieden en doordat ik al jaren nooit ook maar één probleem heb gehad voel ik geen enkele behoefte om te switchen.
Verder even bij jou provider gekeken. (Wat een grandioze kutsite trouwens), maar ik betwijfel sterk dat jij maar 5 Euro betaalt.
Ah thanks.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Met een andere skin kun je een nzb knop toevoegen aan spotlite
Nee had ik al geprobeert, werkte ook niet lol. Maar ik had de beschadigde parts opnieuw gedownload en toen kon ik opeens wel repareren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:55 schreef Devolution het volgende:
Heb ik ook wel eens. Moet je even aanvinken dat ie het automatisch repareert, dan werkt het wel
Bedankt voor de tip, het is merkbaar sneller dan Quickpar inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:12 schreef RacerDKB het volgende:
Ik had dat vroeger ook nog wel eens, en in plaats van de kleine .par2 opende ik dan gewoon de vol01+02.par2 of vol03+04.par2
Overigens gebruik je een programma dat over een paar maandjes al 8 jaar niet geüpdatet is. Ik raad je aan om Multipar te installeren. Zelfde principe, alleen dan up-to-date, sneller, multicore gereed, etc.
Tweede groene Download Now knop is degene die je wilt hebben.
Super programma.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:20 schreef Quisho het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, het is merkbaar sneller dan Quickpar inderdaadIs het een fork van Quickpar?
Kijk even wat het wachtwoord is in de sabnzbd.ini (waarschijnlijk in je program files, anders local data/virtualstore in het geval van win7)quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:59 schreef Thorical het volgende:
Ik probeer SABnzbd voor SunnyUsenet te configureren maar ik blijf hangen op de volgende melding:
http://localhost:8080 vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord. De website meldt: “SABnzbd”
Welk wachtwoord moet ik invoeren? Voor SABnzbd heb ik niets ingevoerd. Maar het wachtwoord etc voor de nieuwsserver is het ook niet. Wat wel?
Mijn Sab:quote:Internet
nieuwsgroepen: 50GB per maand
quote:news.ziggo.nl
Bandwidth:
Total: 180.0 G
Today: 12.3 G
This week: 26.6 G
This month: 180.0 G
Het enige verschil is dus dat nu de rar bestanden worden bewaard?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:30 schreef DancePlaza het volgende:
ff snel een sickbeard vraag je dan..
ik heb me sickbeard opnieuw geinstalleerd maar nu lijkt het erop dat sickbeard of sabnzbd de mapjes van een serie als 1 geheel neerzet in me download map.
vroeger:
downloadmap\serie 1\seizoen 1\serieS01E01.avi
downloadmap\serie 1\seizoen 1\serieS01E02.avi
downloadmap\serie 1\seizoen 1\serieS01E03.avi
nu:
downloadmap\serie 1\seizoen 1\serieS01E03 map\rar files
Hoe krijg ik die rar files weer goed zodat sickbeard of sabnzbd weer alles uitpakt. volgens mij heb ik een vinkje gemist in de instellingen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:45 schreef FakeFlamingo het volgende:
Ik heb een raar probleem (nou niet echt) met LightningUsenet. Ik heb ongeveer 8 maanden geleden een abbo genomen voor een maand, maar ik kan nu nog steeds downloaden. Hebben hier nog meer mensen "last" van?
klopt hij pakt ze niet meer uitquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:51 schreef GieJay het volgende:
[..]
Het enige verschil is dus dat nu de rar bestanden worden bewaard?
Deze bookmark ik even.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:12 schreef RacerDKB het volgende:
Ik had dat vroeger ook nog wel eens, en in plaats van de kleine .par2 opende ik dan gewoon de vol01+02.par2 of vol03+04.par2
Overigens gebruik je een programma dat over een paar maandjes al 8 jaar niet geüpdatet is. Ik raad je aan om Multipar te installeren. Zelfde principe, alleen dan up-to-date, sneller, multicore gereed, etc.
Tweede groene Download Now knop is degene die je wilt hebben.
het was uiteindelijk een ionice setting in sabnzbdquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:30 schreef DancePlaza het volgende:
ff snel een sickbeard vraag je dan..
ik heb me sickbeard opnieuw geinstalleerd maar nu lijkt het erop dat sickbeard of sabnzbd de mapjes van een serie als 1 geheel neerzet in me download map.
vroeger:
nu:
downloadmap\serie 1\seizoen 1\serieS01E03 map\rar files
Hoe krijg ik die rar files weer goed zodat sickbeard of sabnzbd weer alles uitpakt. volgens mij heb ik een vinkje gemist in de instellingen.
Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:12 schreef AchJa het volgende:
Als trouwe Alt.binz gebruiker zie ik net dat er weer een nieuwe gratis versie (version - 0.39.4 ) te downen is: http://www.altbinz.net/
Alt.binz blijft mijn favoriet!
Met Eweka pak ik bestanden van drie jaar oud nog wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff. iets van 23 dagen oud valt al niet meer te downloaden met Eweka. Al pak ik 10 verschillende nzb's, grabit kan het nog steeds niet vinden.
Toch maar eens kijken naar een andere usenet provider
Dat.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met Eweka pak ik bestanden van drie jaar oud nog wel.
Denk dat dat dan eerder komt door een takedown-notice, ik kon laatst ook een Xbox 360-spel van 1 week oud niet downloaden maar eentje van een andere poster in een andere groep wel, probeer dat anders.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff. iets van 23 dagen oud valt al niet meer te downloaden met Eweka. Al pak ik 10 verschillende nzb's, grabit kan het nog steeds niet vinden.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:45 schreef Volvoman het volgende:
Ligt het aan mij of kan ik geen abbonnement verlengen bij Lightningusenet?
Ik denk dat het aan jou ligt.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja was toevallig een Xbox gamequote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Denk dat dat dan eerder komt door een takedown-notice, ik kon laatst ook een Xbox 360-spel van 1 week oud niet downloaden maar eentje van een andere poster in een andere groep wel, probeer dat anders.
Erg goed denken kan je dus niet..quote:
Ik wil ook net gaan verlengen, maar ik kan ook nergens een link vinden. Dit terwijl ik net een mailtje kreeg met de vraag of ik wil verlengen, omdat mijn periode erop zit. Wat is dit?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:45 schreef Volvoman het volgende:
Ligt het aan mij of kan ik geen abbonnement verlengen bij Lightningusenet?
Had ik ook. Nu een maandje bij Sunny usenet. Alhoewel die er bij mij op dit moment uit ligt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:53 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik wil ook net gaan verlengen, maar ik kan ook nergens een link vinden. Dit terwijl ik net een mailtje kreeg met de vraag of ik wil verlengen, omdat mijn periode erop zit. Wat is dit?
Hij is niet de allergoedkoopste, maar ik vind hem perfect!quote:Op maandag 26 maart 2012 16:41 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden een tijdje bij Eweka gezeten, maar nu ik sinds kort een 50 mbit verbinding heb wil ik weer gebruik gaan maken van nieuwsgroepen. Is Eweka nog steeds aan te raden?
Ik heb geen problemen, al pak ik een nzb van 500 dagen oud dan haalt hij het nog keurig binnen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm net 7x een nzb gepakt die het gewoon niet doet, 1tje van 57 dagen, en de oudste was : 137 dagen.
Hij download ze gewoon niet, dat moet toch wel aan Eweka liggen?
Nja snap er geen flikker van, heb dit voorheen nog maar 2x gehad, net nog 2 getest, en dan zit er wachtwoord opquote:Op maandag 26 maart 2012 20:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen, al pak ik een nzb van 500 dagen oud dan haalt hij het nog keurig binnen.
Het punt is alleen dat je daar dus niet kunt inschrijven of verlengenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:26 schreef Roel20 het volgende:
Mag ik ff aangeven dat bij de eerste post ze de beste vergeten zijn:
Lighting Usenet
Retentie nu 500+ dagen en 3,- per maand of 7,- per 3 dagen.
Bij mijn pa haalde ik max 2,36 MB/ps downloaden.
het feit dat ze via FB 13 april 2011 en op twitter op 2 december voor het laatst iets hebben gedaan betekent mijn inziens gewoon dat ze dood zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:10 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat je daar dus niet kunt inschrijven of verlengenFeitelijk word ik nu gedwongen om over te stappen. Ik weet niet wie dat bedrijfsmodel bedacht heeft, maar dat ga je niet lang volhouden.
http://www.downforeveryoneorjustme.com/http://www.nzb7.com/quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:19 schreef Thorical het volgende:
Wat is er met http://www.nzb7.com/ aan de hand?
Ik kom er niet op sinds gisterenavond.
en wordt de .nzb bestand uitpakt??quote:Sabnzbd+
Name Links Size Status
- Saint Seiya Omega - 01 (720p|.mkv|h264|aac) ~bY uh [1+1] - '[uh]_Saint_Seiya_Omega_-_01_[B255D1EB].mkv.nzb' yEnc 442 MB Completed
Completed at 18:01:03 on Monday 02 April 2012
Download:
Downloaded in 1 minute 14 seconds at an average of 5.9 MB/s(megabyte dus)![]()
Repair:
[[uh]_Saint_Seiya_Omega_-_01_[B255D1EB].mkv] Repaired in 7 seconds
Category:
a.b.multimedia.anime.highspeed
Path:
/home/luzomes_chrishi/Downloads/complete/Saint Seiya Omega - 01 (720p|.mkv|h264|aac) ~bY uh [1+1] - '[uh]_Saint_Seiya_Omega_-_01_[B255D1EB].mkv.nzb' yEnc
Ik had het 15 minuten geleden in het gaten hoe het zit,toch bedankt.quote:Op maandag 2 april 2012 21:33 schreef Sjowhan het volgende:
Rss is juist als je vanaf een nzb-site nzb's kan downloaden.
Die laad hij dan automatisch in.
Wat jij nu gedownload hebt, is enkel een nzb bestand. Deze moet ingeladen worden in sabnzb+, waarna het wat je wilt hebben gedownload wordt
je kan al voor 7 euro per maand bij supernewsquote:Op maandag 2 april 2012 22:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik had het 15 minuten geleden in het gaten hoe het zit,toch bedankt.![]()
Aangemeld bij http://supernews.com(dankzij kwiwi e.a),¤9 per maand met 1327 dagen data retentie!!Onbeperkt downloaden.![]()
![]()
Hoeft niet!!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:48 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
je kan al voor 7 euro per maand bij supernews
quote:Name Size Status
sparks-migp-720.idx - Unpacking failed, an expected file was not unpacked, 4.6 GB, Failed
Completed at 14:40:22 on Tuesday 03 April 2012
Download:
Downloaded in 13 minutes 28 seconds at an average of 5.8 MB/s
Repair:
[sparks-migp-720] Repaired in 4 minutes 28 seconds
Unpack:
Unpacking failed, these file(s) are missing:
mission.impossible.ghost.protocol.2011.720p.bluray.x264-sparks.mkv
Category:
*
Path:
/home/luzomes_chrishi/Downloads/complete/_FAILED_sparks-migp-720.idx.1
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:19 schreef Thorical het volgende:
Wat is er met http://www.nzb7.com/ aan de hand?
Ik kom er niet op sinds gisterenavond.
quote:This is NZB 7 - a usenet indexing service!
This service is automated and creates NZB files from open usenet groups.
NZB files are created more or less in real-time.
Site is Closed..
quote:
Wat betekent het nou??2x repair gedaan,mocht niet baten.quote:- sparks-migp-720.idx - Unpacking failed, an expected file was not unpacked
Unpack:
Unpacking failed, these file(s) are missing:
mission.impossible.ghost.protocol.2011.720p.bluray.x264-sparks.mkv
ik zeg: bogus download...?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Wat betekent het??2x repair gedaan,mocht niet baten.
Via nzb-index.nl.quote:
Ten eerste raad ik je aan om de standaard plush skin te gebruiken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Via nzb-index.nl.
EDIT
Completed Download map verhuisd van Downloads/complete naar Videos/complete directory via sabnzbd+,zodat ik in 1x alle video bestanden in hetzelfde map heb.
Echter in Videos/complete staat het leeg.![]()
En WTF is dit(groene gedeelte)?3x hetzelfde bestand!!![]()
[ link | afbeelding ]
Heb .idx bestand helemaal verwijderd.![]()
Even checken dan en plush is lekker verwarrend voor mij!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ten eerste raad ik je aan om de standaard plush skin te gebruiken.
Ten tweede raad ik aan om eens goed te kijken of je het volledige pad hebt ingevuld. Niet alleen /videos/complete, maar echt /home/naam/videos/complete.
quote:2012-04-03 20:49:17,724 WARNING: File /home/luzomes_chrishi/Downloads/incomplete/sparks-migp-720.idx/sparks-migp-720.r74 mssing in SFV check
Corrupt bestand dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Even checken dan en plush is lekker verwarrend voor mij!!
[..]
Terug naar simple black als skin,lekker dual view 2gebruiken.quote:
Bovendien heb ik complete map(28 GiB) verplaatst naar mijn /home/naam/Videos/ directory in Dolphin.Weet niet of er gezeik komt met sabnzbd+.quote:Size: 38.5 G | This month: 38.5 G | This week: 38.5 G | Today: 36.7 G
Welke Usenet provider heb je? het kan zijn dat ze het hebben moeten verwijderen wegens auteursrechten.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:00 schreef Michhas het volgende:
Ik gebruik SpotNet, en GrabIt om te downloaden.
Heeft iemand enig idee wat ik moet doen als hij bij 1 batch aangeeft 'Article not found'? Kan ik deze enkele batch dan nog ergens anders vinden?
Thanks
Ik heb Eweka. De andere batches heeft hij wel gedownload.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:19 schreef FakeFlamingo het volgende:
[..]
Welke Usenet provider heb je? het kan zijn dat ze het hebben moeten verwijderen wegens auteursrechten.
die staat bekend om takedownsquote:Op woensdag 4 april 2012 19:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb Eweka. De andere batches heeft hij wel gedownload.
werkelijk nog nooit problemen gehad tijdens de keren dat ik eweka heb gebruikt?quote:
Let wel op je retentie he. Als een post te oud is, kun je die niet meer downloaden.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Kan niet eens Mission:Impossible 4 op 1080P downloaden(met andere nzb bestand dit keer).
Yesquote:Op woensdag 4 april 2012 10:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Lekker veel hoor!! sabnzbd+?
Bedankt voor -weg-!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zoals RacerDKB heeft gezegd zijn het alleen de pars(de reparatiebestanden dus). Daar heb je niets aan
quote:Download Summary
Period Start Period End Days Bytes GB
04/02/2012 04/06/2012 4.00 75,804,215,059 75.80
quote:Geachte internetklant,
Wij informeren u dat u op dit moment 100% van het toegestane Newslimiet via de
Newsserver van Ziggo heeft verbruikt. Het is niet meer mogelijk om te
downloaden via de Newsserver totdat uw nieuwe periode ingaat. Na de resetdag
heeft u weer de beschikking over uw nieuwe maandquotum en kunt u weer
gebruikmaken van de nieuwsserver.
De limiet is 50GB per maandquote:news.ziggo.nl
Bandwidth:
Total: 363.0 G
Today: 16.6 G
This week: 68.8 G
This month: 71.4 G
Hmmm, ik heb hem nooit op 100mbit gezet.. misschien mijn broer wel?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Met de normale tragere optie toch wel? 100Mbit en dan geen sharing, of 50Mbit en wel sharing, zoiets was het volgensmij.
Maar sowieso is Eweka weinig waard tegenwoordig, zijn betere alternatieven voor hetzelfde geld.
Dat zou best eens kunnen jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:15 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb hem nooit op 100mbit gezet.. misschien mijn broer wel?
Fijn, wat zijn eigenlijk de betere opties als eweka?quote:
Als eweka wat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:20 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Fijn, wat zijn eigenlijk de betere opties als eweka?
Supernews, LightningUsenet, SunnyUsenet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:20 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Fijn, wat zijn eigenlijk de betere opties als eweka?
Uhm, Lightningusenet werkt toch niet meer?! Althans: geen nieuwe abonnementenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Supernews, LightningUsenet, SunnyUsenet.
Even mezelf quotequote:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
supernews sinds afgelopen maandag,dankzij een paar medefokkers!
sabnzbd +,had ik alvast begin vorige maand gedownload.
Profit met je maximale snelheid(6.3 MiB p/s ,15 GiB in 57 minuten)!!
Ik heb al meer dan een jaar een account zonder te betalen.quote:Op zondag 8 april 2012 12:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Uhm, Lightningusenet werkt toch niet meer?! Althans: geen nieuwe abonnementen
Geen idee. Ik ben al oud klant.quote:Op zondag 8 april 2012 12:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Uhm, Lightningusenet werkt toch niet meer?! Althans: geen nieuwe abonnementen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |