Mooie artworkquote:
Je zou er toch bijna in gaan geloven, ware het niet dat het op zich vrij doorzichtig is: schrijf een vrij algemeen stukje dat voornamelijk positief is en mensen zullen zichzelf er graag in herkennen. Hetzij omdat ze zo zijn, hetzij omdat ze denken dat ze zo zouden moeten zijn. Die paar dingen uit het tekstje die echt niet kloppen, die neemt men wel voor lief.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:40 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
En die horoscoop is idd wel erg goed want ik kan me in tweeling ook heel goed vinden. Ik word echt gek van mijn wispelturigheid, heb ook zeker 100 hobby's die ik een paar weken leuk vind en daarna niks meer mee doe.
Hé, daar heb je Trashcanman!quote:Op woensdag 18 januari 2012 07:20 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Mooie artwork
[ afbeelding ]
ja! erase destroy improve (of iets in die trant) is super en chaossphere ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:42 schreef trebremmit het volgende:
Ik ken alleen Catch 33 en daar vind ik niet zo heel veel aan, zijn hun andere albums beter?
Ik ben na 20 minuten of zo weggegaan. Erg eendimensionaal, totaal geen variatie en nog erg irritant op het podium ook.quote:
Inderdaad. De rest van dat album totaal niet.quote:
Oh ja, krijg nou watquote:
Die EP die ze met mike patton hebben gemaakt vind ik ook wel erg tofquote:
Die waarvan ik Come to Daddy postte hierboven?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die EP die ze met mike patton hebben gemaakt vind ik ook wel erg tof
Ik faalde miserablequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:19 schreef bartrid het volgende:
[..]
Die waarvan ik Come to Daddy postte hierboven?
Absoluut! Had je dat filmpje gezien van die kleine jochies die Under a Funeral Moon van Darkthrone spelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |