abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106403821
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Riann

BrandX

pi_106404232
Nou, ik weet weer waarom ik die shakes nooit neem...even een doosje meegenomen (in de aanbieding) van Modifast met 3 smaken o.,a. chocolade....nou die klaargemaakt met magere melk (calcium en zo :P ) in een schudbeker, rietje erin en ..... :o :{ :X :r na de helft van het geheel. Hopelijk smaken de banaan en aardbeien beter, die maak ik dan maar klaar met karnemelk zoals ik vaker datzelfde spul van Weight Care hebt klaargemaakt...dan is het nog enigzins naar binnen te krijgen of dat spul van Modifast is gewoon niet te zuipen...dat kan ook. :P Ik snap werkelijk niet dat mensen dit maanden volhouden. }:|
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_106404277
Joh, in 20 seconden heb je zo'n shake toch achterover?

Doe het dan ook niet met een rietje, maar doe een Lucilletje:

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_106404348
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joh, in 20 seconden heb je zo'n shake toch achterover?

Doe het dan ook niet met een rietje, maar doe een Lucilletje:

Het is de bedoeling dat je het langzaam drinkt voor de verzadiging ;) ....anders kan ik ook wel een glas water achteroverslaan....vult net zo goed en een stuk goedkoper. :P
Optimist tot in de kist
pi_106404376
Oh, nou ik klap die shakes in 1 keer achterover en vult prima.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_106404394
Wraps. O+ Heerlijk.

Ik heb één tosti gegeten vandaag en verder heb ik niet eens aan eten gedacht en heb ook geen honger gehad. Vreemd! :') Ik heb ook helemaal geen honger gevoel. Ik ga zometeen warm eten, daarna hardlopen en vanaf morgen een normaal patroon ontwikkelen waaraan ik me ook echt ga houden.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:58:32 #7
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_106404417
Avond eten wordt zelfgedraaide gehaktballetje (met uitjes), aardappels en sperzieboontjes. Heerlijk Hollands. ;)
pi_106404501
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik niet...loop ik een kwartier later weer met het idee dat ik nog moet ontbijten. :')
Optimist tot in de kist
pi_106404542
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:57 schreef esperanza93 het volgende:
Wraps. O+ Heerlijk.

Ik heb één tosti gegeten vandaag en verder heb ik niet eens aan eten gedacht en heb ook geen honger gehad. Vreemd! :') Ik heb ook helemaal geen honger gevoel. Ik ga zometeen warm eten, daarna hardlopen en vanaf morgen een normaal patroon ontwikkelen waaraan ik me ook echt ga houden.
Probeer gewoon toch 3 maaltijden per dag te eten...regelmaat is mij door de dietiste aangeraden zodat je niet in de verleiding komt te gaan snaaien. :P
Optimist tot in de kist
pi_106404565
Ik heb gisteren wraps op, had er nog wat in de vriezer liggen. Geweldig idee om ze zelf te maken!
Spoilers!
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 18:20:14 #11
70532 loveli
N
pi_106405175
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je lichaam is erop berekend dat je eet, dus dat de aanvoer van voedingsstoffen die het binnenkrijgt gestaag is. Drink je snel in plaats van langzaam te eten, dan verwacht je lichaam meer, terwijl het al op is. De hoeveelheid insuline die wordt aangemaakt is afgestemd op meer voedsel, waardoor het bloedsuikergehalte te ver zakt, je lichaam wil dat suikergehalte weer omhoog brengen, je krijgt suikerschommelingen, etc. Spijsverteringssappen idem dito.

Daarom moet je die shakes niet te snel wegdrinken en het is ook het grootste argument tegen drinkbaar voedsel (en suikerhoudende frisdrank), je lichaam is gemaakt voor traag voer.
crap in = crap out
pi_106405592
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Je lichaam is erop berekend dat je eet, dus dat de aanvoer van voedingsstoffen die het binnenkrijgt gestaag is. Drink je snel in plaats van langzaam te eten, dan verwacht je lichaam meer, terwijl het al op is. De hoeveelheid insuline die wordt aangemaakt is afgestemd op meer voedsel, waardoor het bloedsuikergehalte te ver zakt, je lichaam wil dat suikergehalte weer omhoog brengen, je krijgt suikerschommelingen, etc. Spijsverteringssappen idem dito.

Daarom moet je die shakes niet te snel wegdrinken en het is ook het grootste argument tegen drinkbaar voedsel (en suikerhoudende frisdrank), je lichaam is gemaakt voor traag voer.
Daarom ook je eten niet schrokken maar kalm en rustig eten (veeeel kauwen :D)
pi_106406522
En je shake met een rietje drinken. :P
Optimist tot in de kist
pi_106406915
Het vele kauwen is vooral voor oppervlaktevergroting. De enzymen die komen kijken bij het spijsverteringsproces raken het eten daardoor op een groter gebied.

Dat is tenminste blijven hangen van middelbare school biologie...
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:27:46 #15
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106408182
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het vele kauwen is vooral voor oppervlaktevergroting. De enzymen die komen kijken bij het spijsverteringsproces raken het eten daardoor op een groter gebied.

Dat is tenminste blijven hangen van middelbare school biologie...
Dat :Y en je eet daardoor langzamer, waardoor je maag beter aan je hersenen kan doorgeven wanneer je vol zit.

Hier een Oreo als toetje gehad, niet ideaal, maar keihard studeren mag af en toe beloond worden.

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_106408411
Even voor het eten een drankje genomen van banaan, sinasappelsap en aardbeien(diepvries) met een paar scheppen eiwitpoeder...fruit binnen en vulling voor het avondeten. :P
Optimist tot in de kist
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:54:08 #17
251095 Purdey
Better off alone..
pi_106412660
Niet lekker Trovey? Te zoet?

Ik vond wel van die maaltijd reepjes van WeightCare dat ze zo zoet waren. Alsof je elke ochtend en middag een mars en snicker naar binnen zat te werken. Ik vond ze wel lekker. En ik beken: soms koop ik nog weleens een pakje voor 's avonds bij de thee :')

Denk dat ik ook van de week maar eens wraps ga maken. Ik denk met kip, de Chinese roerbakgroenten van de bonusaanbieding en mango :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  donderdag 5 januari 2012 @ 00:02:55 #18
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_106421752
Naar de Haagse markt geweest! Score : 8 mango's, een kilo gember, een bos citroengras, een kilo roseval aardappels, 3 pitayas en een bult van.het sjouwen! Kosten? 5 euro <3
pi_106430125
pitayas zijn lekker laxerend, of niet soms?

Ik kom hier ook maar eens een kijkje nemen. Ben al jaren bezig met letten op wat ik eet, ben op zijn lichtst bijna 10 kilo lichter geweest dan nu. :@
In juni is mijn zoontje geboren, en ik ben tijdens de zwangerschap netjes aangekomen, was daarna lichter dan ervoor, maar de kilo's zijn erbij geslopen.

Probleem: te weinig bewegen op dit moment, en emotievreten. Dus ik richt mij op netjes eten, en als het een beetje wil er weer wat meer bij gaan bewegen..
pi_106430969
Maar weer eens een lijstje :)

O: muesli met mag yoghurt
T: niks want ik zit altijd best vol van de muesli
L: 2 sneeën volkoren met kipfilet
T: salade van 1 banaan en 2 appels
D: Nog geen idee maar ik heb wel trek in minestrone soep denk ik.
pi_106431599
Oh ja, een lijstje:

O: Yoghurt met cruesli
S: 1 mile
T: glas tomatensap
L: 2 kommen tomaten/groentesoep
T: sultana oid in de auto
S: heeeeeel veel was opvouwen, dat telt ook best :+
D: provencaalse wokgroente, vegadinges en ovenaardappels
T: geen idee.

Welkom Laive (wat een ingewikkelde username zeg)!
Spoilers!
  donderdag 5 januari 2012 @ 11:44:41 #22
251095 Purdey
Better off alone..
pi_106432496
Mijn lijstje!

O: 2 ontbijtcrackers met extra pure hagelslag, glas dubbel drank/half water. (Zoet sapje wel!)
L: 2 meergranenpistoletjes met filet american, beker melk. Stuk of wat cherry tomaatjes.
T: Kommetje pompoensoep, 4 soepstengels.
D: Boerenkoolstamp met een stukje magere rookworst.
A: 2 sinaasappels, beker thee.
S: Fietsen!
pi_106434411
Mijn lijstje van gisteren:
O. 2 boterhammen met vlokjes *ik weet het, slecht, maar het is weer eens die periode...*
T. 1 Boterham kaas
L. 2 Boterhammen jam
T. niks
T. 1 boterham komkommer
D. Linzencurry (zijn linzen gezond? volgens mij bevatten ze veel kcal, maar worden wel aangeprezen)
T. 4 taaitaai
S. Een uur gefietst

Het was even een heel slechte dag: vriend kwam om half acht eten en ik ben gewend om rond de klok van vijf te eten (waardoor ik heel erg honger kreeg en een boterham pakte) en daarna gingen we film kijken en die vriend had taaitaai bij zich *bloos* Vandaag gooi ik er een strenge balansdag tegen aan, want morgen ga ik uiteten ivm verjaardag.
Vandaag heb ik al een heerlijke wandeling van een uur gemaakt.

Ik zet met de stomme twijfel tot hoever ik wil afvallen. Ik voel me namelijk voor het eerst in mijn leven aantrekkelijk, mannnen sjansen met mij en ik krijg complimentjes. Voor mijn gezondheid en gevoel wil ik sowieso een stuk afvallen, maar wel zo dat ik de kleding en dingen die ik nu mooi vind kan blijven dragen (zij het wat maatjes kleiner). Het punt is dat ik niet echt slank wil worden, maar een mooie stevige vrouw wil zijn (zij het minder stevig dan nu!)... Twijfel... maar goed... ben de afgelopen week 2,5kg afgevallen :)
pi_106434827
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
O. 2 boterhammen met vlokjes *ik weet het, slecht, maar het is weer eens die periode...*
T. 1 Boterham kaas
L. 2 Boterhammen jam
T. niks
T. 1 boterham komkommer
D. Linzencurry (zijn linzen gezond? volgens mij bevatten ze veel kcal, maar worden wel aangeprezen)
T. 4 taaitaai
S. Een uur gefietst

Het was even een heel slechte dag: vriend kwam om half acht eten en ik ben gewend om rond de klok van vijf te eten (waardoor ik heel erg honger kreeg en een boterham pakte) en daarna gingen we film kijken en die vriend had taaitaai bij zich *bloos* Vandaag gooi ik er een strenge balansdag tegen aan, want morgen ga ik uiteten ivm verjaardag.

Ik zet met de stomme twijfel tot hoever ik wil afvallen. Ik voel me namelijk voor het eerst in mijn leven aantrekkelijk, mannnen sjansen met mij en ik krijg complimentjes. Voor mijn gezondheid en gevoel wil ik sowieso een stuk afvallen, maar wel zo dat ik de kleding en dingen die ik nu mooi vind kan blijven dragen (zij het wat maatjes kleiner). Het punt is dat ik niet echt slank wil worden, maar een mooie stevige vrouw wil zijn (zij het minder stevig dan nu!)... Twijfel... maar goed... ben de afgelopen week 2,5kg afgevallen :)
"heel" slecht is dat toch ook weer niet? Een boterham en een paar taaitaai-tjes. Ik zou me er niet te schuldig over voelen hoor. :)

Afvallen moet je voor jezelf doen, ik zou gewoon kijken tot wanneer je je lekker voelt.

quote:
Taai-taai: goed nieuws: taai-taai levert geen verzadigd vet. En het aantal calorieën valt mee: één mini-taai-taai-popje bevat 15 kilocalorieën
Even opgezocht, valt dus enorm mee.
pi_106437707
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef Purdey het volgende:
Niet lekker Trovey? Te zoet?

Ik vond wel van die maaltijd reepjes van WeightCare dat ze zo zoet waren. Alsof je elke ochtend en middag een mars en snicker naar binnen zat te werken. Ik vond ze wel lekker. En ik beken: soms koop ik nog weleens een pakje voor 's avonds bij de thee :')

Denk dat ik ook van de week maar eens wraps ga maken. Ik denk met kip, de Chinese roerbakgroenten van de bonusaanbieding en mango :)
Niet echt te zoet, gewoon goor van smaak. :') Maar als ik dat spul gebruik dan neem ik de fruitsmaken en de vanille en drink die met karnemelk, dan is het wel weg te krijgen. Zo eens de bosbessensmaak proberen met karnemelk.
Optimist tot in de kist
pi_106437793
quote:
T. 1 Boterham kaas
L. 2 Boterhammen jam
T. niks
T. 1 boterham komkommer
T. 4 taaitaai
S. Een uur gefietst

Hagelslag/vlokken is helemaal niet slecht zolang je je boterham er maar niet in probeert te verdrinken :P ...mijn dietiste had helemaal geen bezwaar tegen wat hagelslag...is tenminste een goede manier om toch nog mijn chocoladeverslaving te onderdrukken en kom je minder in de verleiding om een reep chocolade te eten. ;)
Optimist tot in de kist
pi_106438640
Ik zit nu een beetje met het probleem dat ik inmiddels mijn ongezonde beleg wel op heb, maar niet weet wat gezond is. Zodat ik nu een pot jam, een kaas en vlokken heb :P Ik weet niet wat ik moet kopen
pi_106438673
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit nu een beetje met het probleem dat ik inmiddels mijn ongezonde beleg wel op heb, maar niet weet wat gezond is. Zodat ik nu een pot jam, een kaas en vlokken heb :P Ik weet niet wat ik moet kopen
Kipfilet
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:56:34 #29
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_106439541
Zijn pitaya's echt laxerend? nog niets van gemerkt :P dat hebben ze me ooit ook verteld over pruimen, maar daar merk ik ook nooit wat van :P
Vandaag niet zo'n superdag, doordat ik er net achterkwam dat de magnetron op werk kapot is is mijn eetplan een beetje geruineerd, en dus heb ik het een beetje verpest :#

o : boterham met een dun laagje hummus
t : fruitsalade mango en drakenfruit
l : wrap met ei, kidneybonen en een heel klein beetje kaas ( warme lunch, koude d ivm werk )
t : chocolade, twee blokjes. Kon het echt niet meer weerstaan, dit was de laatste reep toni chocolonely donkere melk, en ik heb de reep sinds half december genegeerd, en nu lagen er nog wat blokjes...
d : ik twijfel tussen een broodje van de subway of een maaltijdsalade met daarbij nog iets extra's.

besluitvaardigheid vandaag is echt 0,0.
pi_106440249
Hallo hallo!
Ik ben met het nieuwe jaar ook weer lekker begonnen met de extra kilotjes te proberen weg te werken :D
Nu heb ik een vraagje, want ben een essay aan het schrijven en heb daarbij altijd de neiging veel te snaaien en te drinken. Nu ben ik aan de groene thee en heb een bakje cherrytomaatjes :) Hoeveel van die tomaatjes is goed om te eten als tussendoortje?
My salvation lies in your love..
pi_106440353
Tink, weet jij hoe lang en op welke temperatuur die AH vega dingen in de oven moeten? Ik heb de verpakking weggegooid en de helft van ons fornuis heeft het begeven |:( . Errug irritant, het val me ook nu pas op hoe vaak ik 3 of 4 pitten gebruik, al dan niet in combinatie met de oven.
Spoilers!
pi_106440492
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:16 schreef BananaPancake het volgende:
Hallo hallo!
Ik ben met het nieuwe jaar ook weer lekker begonnen met de extra kilotjes te proberen weg te werken :D
Nu heb ik een vraagje, want ben een essay aan het schrijven en heb daarbij altijd de neiging veel te snaaien en te drinken. Nu ben ik aan de groene thee en heb een bakje cherrytomaatjes :) Hoeveel van die tomaatjes is goed om te eten als tussendoortje?
In cherrytomaatjes zit 21 calorieen per 100 gram. Een doosje is meestal 250 gram dus vreet je vol zou ik zeggen ;)
Spoilers!
pi_106441189
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:34 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Kipfilet
Kip is een van de producten die ik weiger te eten ;)
Is bijvoorbeeld schouderham goed? Magere (smeer)kaas? Selderiesalade?
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:49:30 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106441452
Ja. Ja. En nee.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_106441765
quote:
Plakje kaas met komkommer of tomaat :9

Of een omeletje met wat tuinkruiden (net wat je lekker vind natuurlijk)

Ik hoor ook wel eens dat filet americain of philadelphia ook kan maar met mate
En pindakaas heeft weer goede vetten geloof ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2012 15:57:36 ]
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:59:50 #36
251095 Purdey
Better off alone..
pi_106441889
Roomkaas light, smeerkaas 20+, kaas 20-30+, Filet American, ossenworst, vruchtenhagel, anijshagel, appelstroop, dun pindakaas, achterham, rookvlees, casselerib..
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:06:04 #37
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106442122
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tink, weet jij hoe lang en op welke temperatuur die AH vega dingen in de oven moeten? Ik heb de verpakking weggegooid en de helft van ons fornuis heeft het begeven |:( . Errug irritant, het val me ook nu pas op hoe vaak ik 3 of 4 pitten gebruik, al dan niet in combinatie met de oven.
*graaft haar AH-vega-dingen uit de diepvries*

Heb er hier die 4-6 minuten in de pan moeten en die moeten 10-12 in de oven op 180 graden, wel halverwege even omdraaien :)

Hier zijn de neefjes te logeren. Hebben geluncht met een kaasstengel en hebben net koekjes gebakken. Vanavond eten we frietjes. Morgen wordt vriendjelief 30 en gaan we uit eten en komt er 's middags bezoek voor taart en zaterdag heb ik een surpriseparty voor hem georganiseerd in de kroeg waar ze Magner's hebben, dus ik ben bang dat dit weekend alles behalve ideaal gaat zijn.

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_106442276
RM, voor mij werken pitaya's erg laxerend. Dat is eten, en binnen het uur naar de wc rennen....

Ik ga vanavond een proefles steps doen bij een sportschool hier in de buurt. Vind het eigenlijk best spannend... :@
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:12:06 #39
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106442370
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:09 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ga vanavond een proefles steps doen bij een sportschool hier in de buurt. Vind het eigenlijk best spannend... :@
Snap ik, is ook wel spannend... Nieuwe mensen, vaak een hoop fitte mensen die al langer sporten dan jij en dus wat beter mee kunnen, enz. Toch komt het vast helemaal goed, hou in gedachten dat je dit voor jezelf doet :)
pi_106443398
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

In cherrytomaatjes zit 21 calorieen per 100 gram. Een doosje is meestal 250 gram dus vreet je vol zou ik zeggen ;)
In die tomaatjes zitten wel veel suikers dus ik zou voor paprika kiezen :X

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Kip is een van de producten die ik weiger te eten ;)
Is bijvoorbeeld schouderham goed? Magere (smeer)kaas? Selderiesalade?
Nee ham niet. Pindakaas bevat goede vetten enzo. Probeer dingen als hagelslag en suikerdingen als jam te meiden. Lust je ook geen kalkoenfilet?
Kaas zit vol ongezonde vetten dus dat zo min mogelijk. Omeletje kan ook!
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 januari 2012 @ 17:06:43 #41
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_106445022
Bwehhh... al die 'magere' dingen, ik eet nog liever droog brood. Maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk... ik ga lekker volleyballen straks :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:52:10 #42
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106447108
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:06 schreef Sjeen het volgende:
Bwehhh... al die 'magere' dingen, ik eet nog liever droog brood. Maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk... ik ga lekker volleyballen straks :)
Zeker persoonlijk, ik vind volvette kaas echt walgelijk. Heb al m'n hele leven liever 30+. Rookvlees vind ik ook oprecht lekker, net als kipfilet met tuinkruiden. Mijn broertje eet het liefst leverkaas en cervelaatworst op z'n brood. Dan eet ik nog liever droog brood :)

Gelukkig zijn we allemaal anders, anders was de wereld maar een saaie plek :P
pi_106448239
quote:
Halvajam( en dan niet met zoetstof maar gewoon met minder suiker) en verder staan op mijn lijstje als stroop, Bebogeen (caramelpasta), basterdsuiker e.d. dus suiker mag gewoon als je maar niet zoiets als chocoladepasta neem want het vet daarin is dan weer teveel van het goede. Wat betreft hartig: sandwichspread (alle soorten), diverse soorten mager vleesbeleg( achterham, rosbief, jipfilet e.d. dus niet dingen als salami ;), kaas liefst 30+ en minder (alhoewel ik liever gewoon een klein beetje 48+ oude kaas neem veel smakelijker) en voor alles geldt...met mate dus niet 10 plakjes kipfilet op je brood doen want het is toch mager. :P
Optimist tot in de kist
pi_106448297
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:33 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

In die tomaatjes zitten wel veel suikers dus ik zou voor paprika kiezen :X

[..]

Nee ham niet. Pindakaas bevat goede vetten enzo. Probeer dingen als hagelslag en suikerdingen als jam te meiden. Lust je ook geen kalkoenfilet?
Kaas zit vol ongezonde vetten dus dat zo min mogelijk. Omeletje kan ook!
Als je zo praat kun je beter niets meer nemen. :') Gewoon alles met mate en gewoon normaal blijven eten is het beste. :P
Optimist tot in de kist
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:40:19 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106449074
He trovey, waarom kies je eigenlijk voor halvajam als je ook basterdsuiker en stroop eet, wat eigenlijk gewoon puur suiker is? Of bedoel je appelstroop? Ik eet gewoon normale jam, maar laat de stroop en basterdsuiker toch echt staan om op gewicht te blijven
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 januari 2012 @ 19:04:34 #46
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_106450205
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:52 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Zeker persoonlijk, ik vind volvette kaas echt walgelijk. Heb al m'n hele leven liever 30+. Rookvlees vind ik ook oprecht lekker, net als kipfilet met tuinkruiden. Mijn broertje eet het liefst leverkaas en cervelaatworst op z'n brood. Dan eet ik nog liever droog brood :)

Gelukkig zijn we allemaal anders, anders was de wereld maar een saaie plek :P
rookvlees en kipfilet vind ik ook lekker hoor ;) ik hou alleen niet zo van doorslaan...
pi_106450221
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef trovey het volgende:

[..]

Als je zo praat kun je beter niets meer nemen. :') Gewoon alles met mate en gewoon normaal blijven eten is het beste. :P
Euhm dit is toch een dieet topic voor mensen die af willen vallen? Dan mag er best gezegd worden dat kipfilet, pindakaas of een omelet een gezondere keuze is dan hagelslag. En van kaas heeft ook nog niemand een sixpack gekregen ;)

Begrijp me niet verkeerd, ik ben er gek op maar we willen graag afvallen dus dan kan je wel aangeven wat gezondere keuzes zijn.
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 januari 2012 @ 19:08:25 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_106450342
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:04 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Euhm dit is toch een dieet topic voor mensen die af willen vallen? Dan mag er best gezegd worden dat kipfilet, pindakaas of een omelet een gezondere keuze is dan hagelslag.
ik vind paprika aanraden omdat er zo vreselijk veel suiker in tomaten zit dus doorslaan. Maar goed, ieder moet vooral zijn eigen plan trekken...

Mijn voornemen voor 2012:
Genieten met mate :)
pi_106450391
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik vind paprika aanraden omdat er zo vreselijk veel suiker in tomaten zit dus doorslaan. Maar goed, ieder moet vooral zijn eigen plan trekken...

Mijn voornemen voor 2012:
Genieten met mate :)
Iemand vroeg iets over hoeveel cherrytomaatjes ze kan eten. Mij is door de diëtiste toen geadviseerd een andere snack te kiezen omdat er erg veel suikers inzitten. Als je de keuze hebt en je vindt beide even lekker zie ik dat niet als doorslaan.
pi_106451179
quote:
T. 1 Boterham kaas
L. 2 Boterhammen jam
T. niks
T. 1 boterham komkommer
T. 4 taaitaai
S. Een uur gefietst

1. Linzen zijn heel gezond.
2. Je hoeft echt niet slank te worden, je moet gezond leren eten / leven.
3. Jij zou helemaal niet moeten balansen om morgen uit eten te gaan :N. Jouw eerste en belangrijkste doel was regelmaat. Hou je daar verdorie aan!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')