Hij is nu op de straalpaal.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]merci. Was een beetje vreemd maar wel heeeeeeeeeeeeel erg lekker
als goed is wel. Het enige wat er tot nu toe is veranderd is het verdwijnen van de reclame en dat je tegenwoordig het NOS Journaal hebt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:15 schreef ConscienceNL het volgende:
Effe een vraagje, is de programmering zoals die op http://kxradio.nl/ staat hetzelfde nu KXRadio onder de Serious Talent stream zit?
Idd!quote:
nee, ik keek een prachtige documentaire op Canvas, getiteld "De Engel van Doel" en nu ga ik slapen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
Avond!![]()
Wat een rust hier, iedereen weggewaaid/gespoeld??
Ik ga zo ook maar tv kijken, heb mijn bankhangoutfit al aan. Ik ben een pauperquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik keek een prachtige documentaire op Canvas, getiteld "De Engel van Doel" en nu ga ik slapen.
welterusten
en vergeet niet: jij hebt er ook aan bijgedragen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:37 schreef Sirolf het volgende:
Ha, topic 3333! Niet verwacht dat dat moment ooit zou komen. Stiekem vind ik dit een mooier jubileum dan #1000 of#2000...
En dat allemaal dankzij Hans... Zijn hoofd zou uitgehouwen moeten worden in Mount Rushmorequote:Op donderdag 5 januari 2012 00:37 schreef Sirolf het volgende:
Ha, topic 3333! Niet verwacht dat dat moment ooit zou komen. Stiekem vind ik dit een mooier jubileum dan #1000 of#2000...
Weer zo laat! Ben je uitverbouwd ofzo?quote:
Is dan niet gewoon alle muziek kut??quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:41 schreef over_hedge het volgende:
Wat blijft 3fm een kut radio station als net je relatie kapot isAl valt het vanaaf wel mee.
Net terug uit de kroeg en zo goed als klaar met verbouwenquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Weer zo laat! Ben je uitverbouwd ofzo?![]()
En nog gefeliciteerd met je overwinning
Nee niet alle muziek is dan kut. Maar de echt standaard liefdes liedjes wel. adele. en dat soort dingen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dan niet gewoon alle muziek kut??
Sky Radio zou ik je nu iig niet adviseren![]()
En sterkte natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |