Al bijna 10 jaar verliefd op onbereikbaar/beroemd persoon...quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoezo is dat cliché? Ik ben zonder grap al 10+ jaar op haar.
Eensch. En Natalie Portman mag m'n brood roosteren maar meer hoef ik niet van 'r.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Voordat ze een vies skelet werd was ze best knap
Beetje skinny welquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:25 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik glij van m'n stoel door deze
Cliché om zo'n Hollywood-actrice te noemenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoezo is dat cliché? Ik ben zonder grap al 10+ jaar op haar.
Busted.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Al bijna 10 jaar verliefd op onbereikbaar/beroemd persoon...
For real? Hier ziet ie eruit als een zwarte concentratiekamp bewoner.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:25 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Domste argument ooit.quote:
Als ik Annabel van hiernaast zeg heb jij er niet zoveel aan of wel?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Cliché om zo'n Hollywood-actrice te noemen.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
True, je moeder is immers ook nog doable voor d'r leeftijd.
Mits pics wel, maar Natalie Portman ziet er op sommige foto's wel goed uit ja, alleen zo fucking iel? Vergeleken met dat soort skinny ass lichamen heeft Cassie dan een Kim K. bodyquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als ik Annabel van hiernaast zeg heb jij er niet zoveel aan of wel?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:25 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk maar naar Krio.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Klopt wel ja, mannen worden pas echt goed na hun dertigste.
En ik ben nu al zo lekker... Wordt nog watquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Klopt wel ja, mannen worden pas echt goed na hun dertigste.
Mjah het gaat mij niet zozeer om haar lichaam ofzo. Een chick hoeft van mij geen moeilijke dikke reet o.i.d. te hebben, gaat mij meer om de uitstraling etc.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mits pics wel, maar Natalie Portman ziet er op sommige foto's wel goed uit ja, alleen zo fucking iel? Vergeleken met dat soort skinny ass lichamen heeft Cassie dan een Kim K. body.
Op mijn 30e heb ik gewoon een vrouw van 45quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jullie zijn zeker van die pervs die op hun 30e een 63-jarige kerel aan de haak slaan. Als Eva Jinek & Moszkowicz!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |