Plffrt opa opaquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ] Waarschuwing: opa-vertelt-dat-vroeger-alles-beter-was-etc.-post. [ afbeelding ]
[..]
Inderdaad.
15 Jaar geleden waren ze mooier, en had ik snapbacks van al m'n favoriete clubs, stuk of 20. En 1 fitted uit NY (van de White Sox, gehaald in de Yankees-store, come at me bro) toen ze hier nog lang niet te krijgen waren.
Nep-jeugd met hun quasi-hippe zooi!
Exotische sapjes delen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ontvang liever liefdessap.
Een van de redenen waarom ik NBA/Jordan caps wil.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ] Waarschuwing: opa-vertelt-dat-vroeger-alles-beter-was-etc.-post. [ afbeelding ]
[..]
Inderdaad.
15 Jaar geleden waren ze mooier, en had ik snapbacks van al m'n favoriete clubs, stuk of 20. En 1 fitted uit NY (van de White Sox, gehaald in de Yankees-store, come at me bro) toen ze hier nog lang niet te krijgen waren.
Hoax.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die liefdesapps die je me stuurt verklapten het al een beetje.
Lol.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Inderdaad.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Inderdaad.
Over een jaar of 2 is dit ook overgewaaid, net als die varsity meukquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb toch die tijdelijke BB.quote:
Ik heb je gestuurde foto's ook al gedeeld met dWc.....sorryquote:
M'n FOK!reputatie, wat doe jequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb je gestuurde foto's ook al gedeeld met dWc.....sorry
Ik doelde dan ook niet op jou natuurlijk. Balla.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik NBA/Jordan caps wil.
Ik zal jou eens lollen.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
![]()
Is nog Swizz Beats-beat ook geloof ik
.
Klopt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Over een jaar of 2 is dit ook overgewaaid, net als die varsity meuk
omgekeerde wereldquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
![]()
Is nog Swizz Beats-beat ook geloof ik
.
Wie. De. Neuk. Ben. Jij.quote:
Ik zal dWc de mond snoeren op één voorwaarde.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
M'n FOK!reputatie, wat doe je![]()
!?
Lijkt op het einde van Kenan & Kel, 'bring a cowbell and some lettuce, and meet me at te barber'quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zal dWc de mond snoeren op één voorwaarde.
Het heeft iets te maken met touwen en kettingen.
Kinkyquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zal dWc de mond snoeren op één voorwaarde.
Het heeft iets te maken met touwen en kettingen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Goede bil welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Check vorige topic Phanquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:28 schreef Phantomesse het volgende:
Nieuwe gratis truffels voor degenen die afgelopen keer besteld hebbenDus check je mail, mijne zijn onderweg
Als je niets gehad hebt, dit er wel even bij vermelden want ze vragen een review van de trip.
Ik heb jullie hulp nodig even, om gastenlijst te winnen voor iets hierElk geld dat niet uitgegeven is, is mooi meegenomen, en ik volg hedenaagse muziek niet zo dus heb werkelik géén idee.
Welke DJ, die op 11 februari ook op Winterkriebels staat, heeft momenteel een nummer 1 notering in de Nederlandse top 40?
Sidney Samson (ik denk deze wel)
Bingo Players
Quintino
Shermanology
Leroy Stylez
De rest vind ik niet bekend genoeg om te vermelen.
Nostalgia all over the place.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt op het einde van Kenan & Kel, 'bring a cowbell and some lettuce, and meet me at te barber'.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]O haiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Maar jouwe zijn onderweg? Hoop jequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ah, spuit11.
Maar ik doe nooit hele topics teruglezen.
Ik hou van jou.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:28 schreef Phantomesse het volgende:
Nieuwe gratis truffels voor degenen die afgelopen keer besteld hebbenDus check je mail, mijne zijn onderweg
Als je niets gehad hebt, dit er wel even bij vermelden want ze vragen een review van de trip.
quote:Beste Herbert the Pervert,
Er is een nieuwe portie onderweg!
Met vriendelijke groet,
Peter de Boer
www.trufflemagic.nl
Volgens www.top40.nl staat Ik Neem Je Mee van Gers Pardoel op 1, die is geproduceerd door Reverse.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:28 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig even, om gastenlijst te winnen voor iets hierElk geld dat niet uitgegeven is, is mooi meegenomen en deze pak ik sowieso toch wel dus lieer gratis. Ik volg hedenaagse muziek niet zo dus heb werkelik géén idee.
Welke DJ, die op 11 februari ook op Winterkriebels staat, heeft momenteel een nummer 1 notering in de Nederlandse top 40?
Sidney Samson (ik denk deze wel)
Bingo Players
Quintino
Shermanology
Leroy Stylez
De rest vind ik niet bekend genoeg om te vermelen.
Nee heb even onderling contact gehad met Peter de Boer, en ze zijn in de bestelling meegenomen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar jouwe zijn onderweg? Hoop je
Jouw namen bij dingenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens www.top40.nl staat Ik Neem Je Mee van Gers Pardoel op 1, die is geproduceerd door Reverse.
Maar ik heb geen idee, volg de top 40 en die muziek niet.
Oh, die site loopt achter blijkbaar.
EPIC #1
Sandro Silva & Quintino
quote:
Bedankt schatjes, wat zou ik toch zonder jullie moeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het even aangepast in de quote, omdat mijn voornaam niet op FOK! hoeft.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:36 schreef Phantomesse het volgende:
Jouw namen bij dingenKan echt niet Bert
Laat me weten wanneer je ze binnen hebt, an sich als het bij PostNL goed gaat zou dat morgen al moeten zijn.
Werk ze Pieter.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb het even aangepast in de quote, omdat mijn voornaam niet op FOK! hoeft.
En nu ben ik werken, spreek y'all later.
Lol. Ik zocht dat nummer al heel lang.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Werk ze Pieter.
Dat nummer, ik luister nu, had een 6-jarig kind met het syndroom van down nog in een kwartier in elkaar kunnen zetten zeg, de treurnis.
Ga jij er ook al aan geloven? Ik begin volgende week als het goed is. Dan kan ik betalen voor 2 abonnementen yay!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Treurnis nr 1. Iemand op FB:
Geloofsovertuiging..... I beleafe In Notting xD
Heb Een Fitnness abrement afgeslotenmorgen beginnen met trainen
Mi gado, mi gado
Dat typte iemand op facebook he, niet ik. Maar ja, vandaag naar de sportschool geweest en het bevalt me wel. En heeeeeul veel apparaten, dat is tofquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga jij er ook al aan geloven? Ik begin volgende week als het goed is. Dan kan ik betalen voor 2 abonnementen yay!
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol. Ik zocht dat nummer al heel lang.Omdat :
De beste feestjes
Natuurlijk Krio, net of jij niet dood gevonden wil worden tussen al die lekkere wijven daar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden.
Nou vooruit, op feestjes kan het wel, dan is matige muziek soms gewoon tof.
Nee kut, ik bedoel ga je er ook aan geloven, aan het sportenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat typte iemand op facebook he, niet ik. Maar ja, vandaag naar de sportschool geweest en het bevalt me wel. En heeeeeul veel apparaten, dat is tofDus ja ik denk wel dat ik dit ga doen ipv thaiboksen want dat begint me de keel uit te hangen.
Je hebt je antwoordquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee kut, ik bedoel ga je er ook aan geloven, aan het sporten
Stomme huppelkutjes met slechte muzieksmaak bedoel je.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Natuurlijk Krio, net of jij niet dood gevonden wil worden tussen al die lekkere wijven daar.
Sorry dat ik op zaterdag avond een keer mijn huis verlaat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Stomme huppelkutjes met slechte muzieksmaak bedoel je.
Uitzonderingen daargelaten.
Excuses aanvaard, maar voortaan gewoon mee scrabble spelen zaterdagavond.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry dat ik op zaterdag avond een keer mijn huis verlaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |