Plffrt opa opaquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ] Waarschuwing: opa-vertelt-dat-vroeger-alles-beter-was-etc.-post. [ afbeelding ]
[..]
Inderdaad.
15 Jaar geleden waren ze mooier, en had ik snapbacks van al m'n favoriete clubs, stuk of 20. En 1 fitted uit NY (van de White Sox, gehaald in de Yankees-store, come at me bro) toen ze hier nog lang niet te krijgen waren.
Nep-jeugd met hun quasi-hippe zooi!
Exotische sapjes delen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ontvang liever liefdessap.
Een van de redenen waarom ik NBA/Jordan caps wil.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ] Waarschuwing: opa-vertelt-dat-vroeger-alles-beter-was-etc.-post. [ afbeelding ]
[..]
Inderdaad.
15 Jaar geleden waren ze mooier, en had ik snapbacks van al m'n favoriete clubs, stuk of 20. En 1 fitted uit NY (van de White Sox, gehaald in de Yankees-store, come at me bro) toen ze hier nog lang niet te krijgen waren.
Hoax.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die liefdesapps die je me stuurt verklapten het al een beetje.
Lol.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Inderdaad.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Inderdaad.
Over een jaar of 2 is dit ook overgewaaid, net als die varsity meukquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb toch die tijdelijke BB.quote:
Ik heb je gestuurde foto's ook al gedeeld met dWc.....sorryquote:
M'n FOK!reputatie, wat doe jequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb je gestuurde foto's ook al gedeeld met dWc.....sorry
Ik doelde dan ook niet op jou natuurlijk. Balla.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik NBA/Jordan caps wil.
Ik zal jou eens lollen.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
![]()
Is nog Swizz Beats-beat ook geloof ik
.
Klopt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Over een jaar of 2 is dit ook overgewaaid, net als die varsity meuk
omgekeerde wereldquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
![]()
Is nog Swizz Beats-beat ook geloof ik
.
Wie. De. Neuk. Ben. Jij.quote:
Ik zal dWc de mond snoeren op één voorwaarde.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
M'n FOK!reputatie, wat doe je![]()
!?
Lijkt op het einde van Kenan & Kel, 'bring a cowbell and some lettuce, and meet me at te barber'quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zal dWc de mond snoeren op één voorwaarde.
Het heeft iets te maken met touwen en kettingen.
Kinkyquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zal dWc de mond snoeren op één voorwaarde.
Het heeft iets te maken met touwen en kettingen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Goede bil welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Check vorige topic Phanquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:28 schreef Phantomesse het volgende:
Nieuwe gratis truffels voor degenen die afgelopen keer besteld hebbenDus check je mail, mijne zijn onderweg
Als je niets gehad hebt, dit er wel even bij vermelden want ze vragen een review van de trip.
Ik heb jullie hulp nodig even, om gastenlijst te winnen voor iets hierElk geld dat niet uitgegeven is, is mooi meegenomen, en ik volg hedenaagse muziek niet zo dus heb werkelik géén idee.
Welke DJ, die op 11 februari ook op Winterkriebels staat, heeft momenteel een nummer 1 notering in de Nederlandse top 40?
Sidney Samson (ik denk deze wel)
Bingo Players
Quintino
Shermanology
Leroy Stylez
De rest vind ik niet bekend genoeg om te vermelen.
Nostalgia all over the place.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt op het einde van Kenan & Kel, 'bring a cowbell and some lettuce, and meet me at te barber'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |