Een hand is niet warm nat en diepquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van je haar.
[..]
Is dat voldoende ja? Ik wil ook geen handjob alleen, ik moet een pussy.
Ik twijfelde al, maar volgens mij omdat ik 'm vandaag pas zagquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:56 schreef krioro het volgende:
Net, gisteren, allemaal hetzelfde. In dWc's vergiet.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een hand is niet warm nat en diepWat wil je nou dat ik zeg
Dat een bi-chick niet alleen voldoende heeft aan vingers.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een hand is niet warm nat en diepWat wil je nou dat ik zeg
Hebben we ook niet, daarvoor zijn we bi.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat een bi-chick niet alleen voldoende heeft aan vingers.
Ja dat ook. Om nog maar niet te spreken over hun zogenaamde meetmethoden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:56 schreef Maisnon het volgende:
Bij mij is het meer het hele 'oh nee wat doen wij als mensheid' aspect van dat plaatje wat ik stom vind. Alsof ik me schuldig moet voelen ineens. Ik had er namelijk vast erg van genoten, en met mij vele anderen die op dat moment niet in de metro zaten.
De een vindt van Gogh geweldig, de ander zijn dag is al gemaakt als hij een drol in de vorm van een letter legt sochtends, allemaal persoonlijke beleving
Nou vooruit, voordeel van de twijfel. Is dit bewust of geen tijd om naar de shop te gaan of wat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik twijfelde al, maar volgens mij omdat ik 'm vandaag pas zag. Ey btw, 3e dag bijna
.
Wel ziek toevallig dat 80% van de sma's hier bi is, verbaast me nogsteedsquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hebben we ook niet, daarvoor zijn we bi.
BUSTED
Kutweer, heel licht koortsig gevoel het voelt wel even goedquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:00 schreef krioro het volgende:
Nou vooruit, voordeel van de twijfel. Is dit bewust of geen tijd om naar de shop te gaan of wat?
Mmhmm, tli alleen bischierig. Van JB en Juminelle weet ik 't nog steeds niet helemaalquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel ziek toevallig dat 80% van de sma's hier bi is, verbaast me nogsteeds.
Er zijn ook nog steeds mensen die geld geven aan van die straatorgels. Tenminste anders zouden er niet nog zoveel staan toch?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:56 schreef Maisnon het volgende:
Bij mij is het meer het hele 'oh nee wat doen wij als mensheid' aspect van dat plaatje wat ik stom vind. Alsof ik me schuldig moet voelen ineens. Ik had er namelijk vast erg van genoten, en met mij vele anderen die op dat moment niet in de metro zaten.
De een vindt van Gogh geweldig, de ander zijn dag is al gemaakt als hij een drol in de vorm van een letter legt sochtends, allemaal persoonlijke beleving
Alleen ik? Meer meisjes toch? En ik ben niet bischierig althans zo wil ik het niet noemen. Kan nooit verliefd worden op een meisje, alleen in bed is het leuk met ze.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mmhmm, tli alleen bischierig. Van JB en Juminelle weet ik 't nog steeds niet helemaal
Meh, ik vind vrouwen zeeeer sexy en heb ook het een en ander met vrouwen gedaan, maar ik zou nooit van mijn leven samen willen wonen met een vrouwquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mmhmm, tli alleen bischierig. Van JB en Juminelle weet ik 't nog steeds niet helemaal
Nieuw op het internet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel ziek toevallig dat 80% van de sma's hier bi is, verbaast me nogsteeds.
Ah OK, nou, zal vast even gezond zijn en dat vind ik al goed.quote:[..]
Kutweer, heel licht koortsig gevoel het voelt wel even goed. Niks met goede voornemens, da's lame.
Ik en Jumi horen bij elkaar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, ik vind vrouwen zeeeer sexy en heb ook het een en ander met vrouwen gedaan, maar ik zou nooit van mijn leven samen willen wonen met een vrouw
Hmm nouuuuquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan nooit verliefd worden op een meisje
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:04 schreef Juminelle het volgende:
ik zou nooit van mijn leven samen willen wonen met een vrouw
Haha, ja ik zei expres niet dat ik niet verliefd kon worden op een vrouw, omdat ik dat eigenlijk niet weetquote:
Jij bent echt eng, dit luister ik ook nu. Ik speel Saints Row, maar ik blijf stil zitten in die auto zodat ik naar dit liedje kan luisterenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:08 schreef krioro het volgende:
Ik kijk gewoon stoïcijns heel heteroseksueel hiernaar.
Ik en Cassie horen bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |