abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106366788
Hey mensen

Waar moet ik beginnen...
Ik dacht toen ik 14 was dat ik, zoals velen, gewoon een idool had.
Op het moment dat ik andere jongens steeds met hem ging vergelijken en ik dus nooit een vriendje had, want ze kwamen niet in de buurt van hoe leuk ik hem vond... snapte ik dat ik toch misschien echt verliefd was op die jongen.. Het was ook vrij extreem, ik bracht dagen door aan filmpjes en foto's van hem te bekijken.. Ik chatte met fans over de hele wereld en wisselden onderling alle info uit die we vonden.. Dat ging jaren zo door en ik kreeg nooit een vriendje.. want niemand was immers zo leuk als hij..
Niemand wist van die hele obsessie, ze wisten wel dat ik een grote fan was van hem.
(Het is ook niet zozeer een hele bekende hier in Nederland)..

Inmiddels heb ik nu een vriend.. Ik besloot dat het genoeg was en dat ik ook gelukkig wilde zijn.. Het eerste jaar dacht ik ook helemaal niet meer aan hem maar de laatste tijd komt het enorm terug.. En besef ik dat het toch nooit echt klaar geweest is..
Ik ben ook op mijn vriend gevallen omdat hij me wat doet denken aan hem.. Enorm verkeerd natuurlijk.. Want ik moet echt op hem vallen en niet omdat hij op iemand lijkt die ik leuk vind!
Maar we hebben wel een heel goede relatie en we willen graag samenwonen... zucht. Ik hou ook echt van hem en ga hem echt niet opgeven voor een of andere fantasie. Maar het is zo extreem... ik krijg hem niet uit mn hoofd...
Herkent iemand dit....? Ik lees wel verhalen over pubermeisjes die verliefd zijn op hun idool maar dit is gewoon al bijna 10 jaar lang en ik ben geen pubermeisje meer.... Help :(

[ Bericht 1% gewijzigd door Anonymous88 op 03-01-2012 21:54:12 ]
pi_106366850
Maar Justin Bieber is toch pas 8 :?
pi_106366879
...........

Serieuzere reacties zou ik wel op prijs stellen..
pi_106366945
Beetje een open deur misschien, maar al aan gedacht om eens naar een psycholoog te gaan?
pi_106366961
Ik zou hetgeen wat STING zegt maar doen ja...
Rustig aan.
pi_106367036
Wie is je idool? Is het sting?
pi_106367082
...

[ Bericht 57% gewijzigd door Anonymous88 op 03-01-2012 21:54:27 ]
pi_106367102
Het is sowieso al een vrouwelijke eigenschap om mannen te verheerlijken die niet bereikbaar zijn... Maar die ze wel vaak zien - al dan in gedachten al dan via programma's en dergelijk..

Hoeveel meisjes zijn er wel niet verliefd op acteurs of op zangers? Echt een vrouwen trekje...

Maar jij schiet er wel erg extreem in door, en dit kan echt niet zonder professionele hulp opgelost worden. Ik geloof daar gewoon niet in... We kunnen het probleem wat helpen verhelderen misschien maar je zult echt actief stappen moeten ondernemen.
Rustig aan.
pi_106367178
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:32 schreef Anonymous88 het volgende:
Nee.. Ik geloof daar niet echt in. De man van mijn zus is zelf pshyg.. Heb ik ook nooit iets aan ;)
Ik verwacht ook niet echt oplossingen hoor, meer soortgelijke verhalen...
Ben je in therapie bij de man van je zus dan? :')
Soortgelijke verhalen gaan je geen oplossing geven, maar zullen je alleen maar bevestigen in jouw gevoel dat het misschien toch doodnormaal is.

Newsflash, dat is het niet en blijkbaar kom je er ook niet op eigen houtje vanaf. Zoek hulp.
pi_106367196
Inderdaad, is het niet meer zo dat je een beeld van De Perfecte Man hebt gecreëerd, denkt dat je idool zo is en dat de mannen die je tegenkomt niet voldoen aan die hoge eisen?
pi_106367235
Ik ben wel benieuwd wie deze droomheld is eigenlijk. Ga je het ons nog vertellen? Of hou je 'm helemaal voor jezelf :7
pi_106367268
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie deze droomheld is eigenlijk. Ga je het ons nog vertellen? Of hou je 'm helemaal voor jezelf :7
Die fantasieën van vrouwen, ik vind het moeilijk om dat gebeuren te doorgronden..
Rustig aan.
pi_106367274
Gewoon gaan stalken
pi_106367289
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:30 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wie is je idool? Is het sting?
Maakt het verhaal wel gelijk een stuk aannemelijker iig :7
pi_106367544
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:37 schreef STING het volgende:

Maakt het verhaal wel gelijk een stuk aannemelijker iig :7
Voor mij niet tenzij je blind of homo bent :')
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2012 @ 19:43:59 #16
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_106367559
quote:
Nee.. Ik geloof daar niet echt in. De man van mijn zus is zelf pshyg.. Heb ik ook nooit iets aan ;)

Dat wil niets zeggen. Met je eigen psych moet het ook gewoon klikken, en het is sowieso al moeilijker als het een bekende is.

quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik wil het ook weten. :@
Are you fokking to me?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 19:45:17 #17
30961 Knaller
knalt er op los
pi_106367620
Leeft deze persoon nog of is deze inmiddels al overleden?
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_106367757
quote:
Ik verwacht ook niet echt oplossingen hoor, meer soortgelijke verhalen...
Het klinkt niet gezond TS, zou toch maar eens goed gaan nadenken over dit verschijnsel voordat je rare dingen gaat doen als stalken want ik heb ooit kennissen gehad die zover gingen met dit soort zaken dat het voor henzelf en voor de aanbeden persoon niet gezond meer was (eentje ging stalken en de andere kwam wel met heel wonderlijke verhalen :X ), jammer genoeg was er eentje moeder van 2 kinderen. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_106368191
UHm stalken zou ik sowieso nooit doen, ik ben me er ook enorm van bewust dat het niet realistisch is en ik heb van hem ook niet ''de perfecte man'' gemaakt in mijn hoofd :P
Het lijkt me vreselijk om iemand te hebben die beroemd is en nooit of weinig tijd voor je heeft en een hele kudde fans achter zn reet aan heeft lopen... Dus ik zou dat niet eens ECHT willen.
Heb ook nooit geprobeerd om contact te zoeken, terwijl dat tegenwoordig niet zo heel moeilijk meer is via facebook en myspace enz. :P
Hij leeft nog wel ja btw :') Ik weet niet of ik nou wel moet zeggen wie het is..
Weinig mensen in NL kennen hem trouwens :P

Ik ben niet in therapie bij de man van mn zus,, maar soms over andere dingen gaat hij al meteen op die toer praten (dingen analyseren enzo).. en dat past me gewoon totaal niet.
Vaak zegt hij dan ook dingen die ik allang weet.
En ik denk niet dat een beetje praten iets oplost..

Soortgelijke verhalen zoek ik juist wel om dan te bepraten hoe die mensen daar dan vanaf zijn gekomen.. of desnoods mensen die proberen over hun ex heen te komen ofzo (waarbij het ook al zolang duurt..) Of zou het gewoon nooit helemaal slijten?
pi_106368315
Als het gewoon zou slijten zou je er niet 10 jaar mee zitten...

Als je er echt iets mee wilt gaan doen dan ga je naar de psych.
Rustig aan.
pi_106368332
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:58 schreef Anonymous88 het volgende:
UHm stalken zou ik sowieso nooit doen, ik ben me er ook enorm van bewust dat het niet realistisch is en ik heb van hem ook niet ''de perfecte man'' gemaakt in mijn hoofd :P
Het lijkt me vreselijk om iemand te hebben die beroemd is en nooit of weinig tijd voor je heeft en een hele kudde fans achter zn reet aan heeft lopen... Dus ik zou dat niet eens ECHT willen.
Heb ook nooit geprobeerd om contact te zoeken, terwijl dat tegenwoordig niet zo heel moeilijk meer is via facebook en myspace enz. :P
Hij leeft nog wel ja btw :') Ik weet niet of ik nou wel moet zeggen wie het is..
Weinig mensen in NL kennen hem trouwens :P

Ik ben niet in therapie bij de man van mn zus,, maar soms over andere dingen gaat hij al meteen op die toer praten (dingen analyseren enzo).. en dat past me gewoon totaal niet.
Vaak zegt hij dan ook dingen die ik allang weet.
En ik denk niet dat een beetje praten iets oplost..

Soortgelijke verhalen zoek ik juist wel om dan te bepraten hoe die mensen daar dan vanaf zijn gekomen.. of desnoods mensen die proberen over hun ex heen te komen ofzo (waarbij het ook al zolang duurt..) Of zou het gewoon nooit helemaal slijten?
Je mag ook gewoon een foto van hem posten, heb ik ook geen problemen mee.
Grappig dat je zegt dat je niet houdt van dingen analyseren, maar wel wil weten waarom het zolang duurt voordat andere mensen over hun ex heen zijn.
pi_106368339
Is het Jeroen Pauw?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:02:17 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106368347
Jij denkt dat FOK! bevolkt wordt door eeuwige bakvissen?

...
Kut.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106368362
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:02 schreef Manco043 het volgende:
Is het Jeroen Pauw?
Ik denk het wel, die is immers niet zo bekend in NL :')
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:06:41 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106368518
Dit heeft niks te maken met over een ex heenkomen. En een zwager die wat gaat analyseren is totaal niet vergelijkbaar met echte therapie.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')