Hey mensen
Waar moet ik beginnen...
Ik dacht toen ik 14 was dat ik, zoals velen, gewoon een idool had.
Op het moment dat ik andere jongens steeds met hem ging vergelijken en ik dus nooit een vriendje had, want ze kwamen niet in de buurt van hoe leuk ik hem vond... snapte ik dat ik toch misschien echt verliefd was op die jongen.. Het was ook vrij extreem, ik bracht dagen door aan filmpjes en foto's van hem te bekijken.. Ik chatte met fans over de hele wereld en wisselden onderling alle info uit die we vonden.. Dat ging jaren zo door en ik kreeg nooit een vriendje.. want niemand was immers zo leuk als hij..
Niemand wist van die hele obsessie, ze wisten wel dat ik een grote fan was van hem.
(Het is ook niet zozeer een hele bekende hier in Nederland)..
Inmiddels heb ik nu een vriend.. Ik besloot dat het genoeg was en dat ik ook gelukkig wilde zijn.. Het eerste jaar dacht ik ook helemaal niet meer aan hem maar de laatste tijd komt het enorm terug.. En besef ik dat het toch nooit echt klaar geweest is..
Ik ben ook op mijn vriend gevallen omdat hij me wat doet denken aan hem.. Enorm verkeerd natuurlijk.. Want ik moet echt op hem vallen en niet omdat hij op iemand lijkt die ik leuk vind!
Maar we hebben wel een heel goede relatie en we willen graag samenwonen... zucht. Ik hou ook echt van hem en ga hem echt niet opgeven voor een of andere fantasie. Maar het is zo extreem... ik krijg hem niet uit mn hoofd...
Herkent iemand dit....? Ik lees wel verhalen over pubermeisjes die verliefd zijn op hun idool maar dit is gewoon al bijna 10 jaar lang en ik ben geen pubermeisje meer.... Help
[ Bericht 1% gewijzigd door Anonymous88 op 03-01-2012 21:54:12 ]