abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:05:04 #1
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106396966
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Goedemiddag,

Ik loop al lange tijd met een probleem waar ik maar niet uitkom. Mijn vriend denkt namelijk dat ik vreemd ga terwijl het niet zo is..

Ik zal het vanaf het begin proberen uit te leggen..

Ik ben een sociaal persoon en kan het met iedereen altijd goed vinden. 1,5 jaar geleden ben ik gescheiden en heb geen relatie oid gehad, ik wilde namelijk mijn verdriet verwerken en ik had een heleboel te regelen na de scheiding. Ik ging wel eens weg samen met mijn zusjes en hun partners. Nu spelen die partners van mijn zusjes beiden in bandjes. Zo tijdens het meegaan met optreden leerde ik ook anderen kennen die ik dan soms op fb had, en met sommige wel eens msnde of pingde. Voor mijn gevoel is dat best normaal. Ik was totaal niet op een andere manier geinteresseerd in ze, en ik kreeg ook nooit een idee dat men meer wilde..

Op een gegeven moment leerde ik mijn vriend kennen. Die gaf meteen al aan dat hij het niks vond dat ik bandjongens kende (hij is er zelf 1) Want zulke jongens willen alleen maar 1 ding.. Zo gezegd zo gedaan, ik ben mn Facebook gaan opschonen. Ik sprak toch al niet echt met die anderen dus ik vond het niet erg.

op een gegeven moment hebben vriend en ik een hotel geboekt, en terwijl wij op de bank zaten te praten en ik hem iets liet zien kreeg ik een whatsappbericht van een jongen waarin stond, hoe gaat het. Omdat ik hem iets liet zien, klikte ik het bericht weg en ben er verder niet meer op in gegaan.

Na een paar weken barstte de bom, volgens vriend had ik geheimen, en zou ik achter zijn rug om nog contact hebben met allerlei "gespuis" zoals hij het noemt.

Sindsdien is het een ramp, we hadden afspraken gemaakt, dat ik dus moest melden als ik met een jongen sprak, omdat ik het volgens hem voor mezelf had verpest omdat ik altijd zoveel contact heb gehad met jongens. Wat dus niet normaal is volgens hem, want dan ben ik "zo" een vrouw.

Het gaat nu maar steeds verder en verder, soms vergat ik te melden dat iemand iets op FB had gezegd, en werd hij boos. En als hij boos word, dan ben ik altijd de h**r en dat soort dingen, en moet ik maar oprotten. Hij gelooft ook neit als ik zeg dat ik niet heb gezien dat iemand een foto "liked" bijvoorbeeld..

Nu gaat het zelfs zo ver, dat hij naast mn facebook controleren, ook moeilijk doet als mijn whatsapp status online is. Zelfs als ik al praat met mn zusjes of moeder, dan gelooft hij het niet. Volgens hem geef ik hem alleen maar redenen dat ik vreemd ga omdat ik op whatsapp ben en dan niet met hem praat, of niet vertel dat er een jongen heeft gereageerd.

En elke keer als ik er wat van zeg, dan mag ik oprotten. En ben ik weer de h**r

Daarnet ging het wel erg ver, ik was voor een collega een Avatar van haar vriend aan het maken op de iphone omdat ze dat graag als contactfoto wilde hebben, en ik stuurde het naar hem op. Ik zei toen meteen, oops die is voor die collega, is van haar vriend.

Meteen gaf hij aan dat hij alweer dacht dat ik een ander heb, en kwam hij meteen weer met, ik ga mn ding ook doen. Ik was het zo zat, dat ik aangaf dat ik het zat was, elke keer die loze beschuldigingen, want ik ga totaal niet vreemd. Ik heb er ook helemaal geem behoefte aan.

Maar elke keer als ik er wat van probeer te zeggen, komt hij weer met JIJ hebt fouten gemaakt, jij hebt de fout gemaakt in het begin door te LIEGEN, over het contact met jongens.. Ik heb nooit gelogen, ik heb in mn 26 jaar nog nooit meegemaakt dat als je iemand ontmoet, je meteen moet aangeven wie je vrienden zijn.

Verder is hij echt een hele leuke jongen, maar dit soort uitvallen trek ik gewoon niet meer.. Ik weet niet hoe en wat ik moet doen, om te laten zien dat ik niet vreemd ga. Ik kan het blijven zeggen, ik kan kopieen van mn whatsapp lijsten sturen maar hij gelooft het allemaal niet. Want volgens hem kan ik dan alles gewist hebben.. Letterlijk alles wat gebeurd, ziet hij als een reden om me uit te schelden of voor zichzelf de bevestiging te hebben dat ik vreemd ga.
quote:
Ik heb de relatie nu verbroken, en nu maar kijken of ik het vol kan houden
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:08:11 #2
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_106397119
Courante stand van zaken:

quote:
Ik wil geen relatie van hem, maar ik stort wel mijn hart bij hem uit.
Wat stom dat jullie dat niet begrijpen dat hij nu mijn boezemvriend is, dat kan prima.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:08:15 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106397121
Pindasoepje, nogmaals:

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:39 schreef Pindasoepje het volgende:

En ik weet gewoon zeker dat ik een moment "snap" en dan weer bij hem ga.. En dat probeer ik dus te ontwijken..

Je eigen woorden. Je kent je eigen zwakte dus. Onderken het alsjeblieft ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106397160
Zulke jaloerse types heb je niks aan, ook al zou het nu wel 'goed' gaan zal je op lange termijn er weer last van krijgen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:11:21 #5
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106397287
Pindasoepje, het makke lammetje, rijp voor de slacht.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:11:35 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_106397296
Ik begrijp dat nooit van vrouwen die dan toch bij dit soort minkukels blijven. Ik zou er snel klaar mee zijn, optieften val me niet meer lastig met je kortzichtigheid en ik ga weer fijn verder met het leven. Net alsof het de enigste kerel is die er nog rondloopt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_106397325
Topic nummertje 3 alweer?

Knap hoor :')
pi_106397553
Jullie hebben helemaal niet gelezen wat ik zei.. ik wil GEEN relatie meer. En wat drijfhout zegt, is helemaal bullshit. Dat zijn mijn woorden niet eens.

Copycat, je hebt gelijk het zijn mijn woorden ja. Maar nogmaals ik wil geen relatie met hem. Dat gevoel zeg maar is weg. Ik wil niet als mn moeder worden. En ik ga dat ook niet worden.
pi_106397673
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:17 schreef Pindasoepje het volgende:
Jullie hebben helemaal niet gelezen wat ik zei.. ik wil GEEN relatie meer. En wat drijfhout zegt, is helemaal bullshit. Dat zijn mijn woorden niet eens.

Copycat, je hebt gelijk het zijn mijn woorden ja. Maar nogmaals ik wil geen relatie met hem. Dat gevoel zeg maar is weg. Ik wil niet als mn moeder worden. En ik ga dat ook niet worden.
Ja hoor meid, hou jezelf vooral voor de gek, ga niet op de feiten in die genoemd worden, maar blijf als een klein kind jengelen dat je toch heus geen relatie meer wilt met je ex, terwijl je hem gewoon nog blijft behandelen als zijnde je vriend, hem de macht geeft over je leven en hem toelaat in je meest intieme onderwerpen van je priveleven.

Hulde. Tijd dat je je acties eens gelijkstemt met wat je loopt te roeptoeteren, want je zegt A maar doet B.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2012 15:20:53 ]
pi_106397748
quote:

Als je niet de hele tijd een discussie wil voeren moet je ook geen 3 topics maken.... En doe gewoon wat jij wil... :)
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:21:43 #11
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106397774
quote:

Je zegt dat je het niet meer wilt, maar dit blijkt niet uit jouw acties.

Door hem te bellen wanneer je je een keer down voelt bevestig jij zijn gevoel van macht over jou.
pi_106397816
Ik heb dit derde topic niet aangemaakt.

ach laat ook maar..
Ik weet dat ik hem iig niet meer als relatiepartner wil.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:23:58 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106397881
Ik hoop oprecht dat je dat volgende week ook nog weet.
pi_106397886
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:22 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb dit derde topic niet aangemaakt.

ach laat ook maar..
Ik weet dat ik hem iig niet meer als relatiepartner wil.
Dan is het toch goed, Houd wel een bepaalde afstand van hem al zal je dat wel weten.
pi_106397888
quote:
9s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Je zegt dat je het niet meer wilt, maar dit blijkt niet uit jouw acties.

Door hem te bellen wanneer je je een keer down voelt bevestig jij zijn gevoel van macht over jou.
Een keer down.. Ja tuurlijk.. zoals ik al aangaf zijn de dagen na oud en nieuw uitdegraaid op een drama + mn ouders gaan ineens scheiden en mn moeder komt ineens bij mij wonen..

jep, dan voel je je een heel klein beetje down ja.
pi_106397895
En je vriendinnen Pindasoepje, kun je niet bij hen terecht ? Ipv naar je ex te gaan?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_106397933
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:23 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop oprecht dat je dat volgende week ook nog weet.
En die week erop! Ik heb met Lavenderr een wedje staan dat ze over 2 weken bij hem terug is :P
pi_106397966
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Een keer down.. Ja tuurlijk.. zoals ik al aangaf zijn de dagen na oud en nieuw uitdegraaid op een drama + mn ouders gaan ineens scheiden en mn moeder komt ineens bij mij wonen..

En dus ga je terug naar de persoon die jou voor Oud en Nieuw al down heeft laten voelen. Figures.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:25:56 #19
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106397985
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Dat je dan down bent is begrijpelijk, dat je dan echter juist hem belt gaat mij werkelijk waar de pet te boven.
pi_106397986
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En je vriendinnen Pindasoepje, kun je niet bij hen terecht ? Ipv naar je ex te gaan?
Mijn vriendin vond dat ik liever met ex moest gaan samenwonen, dat loste alle problemen op :)
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:26:40 #21
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_106398018
quote:

Het waren inderdaad jouw woorden niet

quote:
Ik wil geen relatie van hem, maar ik stort wel mijn hart bij hem uit.
Wat stom dat jullie dat niet begrijpen dat hij nu mijn boezemvriend is, dat kan prima.
Maar ik begon toch goed, waar ging ik in de fout met mijn samenvatting van jouw posts?
pi_106398020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Dan is het toch goed, Houd wel een bepaalde afstand van hem al zal je dat wel weten.
Ja hij weet het al. Ik ben al duidelijk geweest.
pi_106398026
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:25 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Mijn vriendin vond dat ik liever met ex moest gaan samenwonen, dat loste alle problemen op :)
Krijgt ze achteraf gezien misschien toch nog wel gelijk.
pi_106398064
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:26 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ja hij weet het al. Ik ben al duidelijk geweest.
Even een newsflash voor jou, maar je bent niet duidelijk geweest.
pi_106398072
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:25 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar heb je geen andere vriendinnen? Lees nou je vorige topic terug! Toen het weliswaar beter ging met je en alles! Jeetje mina, meid je moet echt niet meer met die lul omgaan. Hoeveel mensen moeten het nog.zeggen tegen je?!
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_106398163
quote:
6s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:25 schreef Scorpie het volgende:

En dus ga je terug naar de persoon die jou voor Oud en Nieuw al down heeft laten voelen. Figures.
Ik heb een paar jaar geleden na een erg nare breuk mijn ex op oudejaarsavond opgebeld en meer dan een uur huilend aan de telefoon gezeten. Hij hing om 10 voor 12 op omdat zijn nieuwe vriendin zich afvroeg waarom hij zo lang aan het bellen was.

Ik begrijp best waarom Pindasoepje haar ex belt als ze zich heel erg rot voelt; dat is een gewoonte en voelt vertrouwd. Maar hoe goed ik haar toch begrijp; ik ben het met alles wat Copycat zegt eens. Afstand scheppen, je maakt het jezelf moeilijk èn makkelijk om terug te gaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_106398176
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:26 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Het waren inderdaad jouw woorden niet

[..]

Maar ik begon toch goed, waar ging ik in de fout met mijn samenvatting van jouw posts?
Ik heb hem verdorie GISTEREN gesproken over alles wat er gebeurde.
Waar meld ik dan dat we beste maatjes waren. JA ik heb hem zelf gebeld, so what. Ik ben tenminste eerlijk dat ik de fout in ben gegaan. Maar goed. Dat gesprek heeft me gister wel weer wat beter laten voelen over de situatie zoals hij is. Mijn kijk op de relatie is heus niet veranderd omdat hij zo goed heeft gesproken. Want wat de problemen met mijn ouders betreft, daar kon hij me altijd beter laten voelen. DAT is de reden waarom ik hem erover sprak. Vergeet niet, ik ken hem al lang. Hij weet alles van mij. Hij kent mijn vader, hij kent mijn moeder, hij weet hoe het er bij hun aan toe ging.

Ik ga niet zomaar alles aan zomaar een vriendinnetje vertellen?
pi_106398214
quote:
4s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Even een newsflash voor jou, maar je bent niet duidelijk geweest.
Misschien voor jou niet ;-) voor hem wel. PUNT
pi_106398243
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een paar jaar geleden na een erg nare breuk mijn ex op oudejaarsavond opgebeld en meer dan een uur huilend aan de telefoon gezeten. Hij hing om 10 voor 12 op omdat zijn nieuwe vriendin zich afvroeg waarom hij zo lang aan het bellen was.

Ik begrijp best waarom Pindasoepje haar ex belt als ze zich heel erg rot voelt; dat is een gewoonte en voelt vertrouwd. Maar hoe goed ik haar toch begrijp; ik ben het met alles wat Copycat zegt eens. Afstand scheppen, je maakt het jezelf moeilijk èn makkelijk om terug te gaan.
Maar ik wil dus echt niet terug.. Ik moest het gewoon kwijt, en hij was de enige die mij begrijpt op dit gebied.
pi_106398279
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:31 schreef Pindasoepje het volgende:

Maar ik wil dus echt niet terug.. Ik moest het gewoon kwijt, en hij was de enige die mij begrijpt op dit gebied.
Snap ik :* Het is alleen zo enorm jammer dat je niet ook een vriendin hebt waar je bij terecht kan met hetzelfde.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_106398339
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Snap ik :* Het is alleen zo enorm jammer dat je niet ook een vriendin hebt waar je bij terecht kan met hetzelfde.
Is ook niet leuk, Gisteren was ik heel verdrietig en kon ik wel even terecht bij iemand gewoon gebeld dat wel alleen voelt wel fijn O+
pi_106398403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook. Maar ja, ik voelde me echt superrot. Het is sowieso niet niets als je ouders ineens uitelkaar gaan, al heb je jaren gehoopt dat het zou gaan gebeuren. En dat ineens je moeder bij je komt wonen, waar je eigenlijk niet op zit te wachten. Het was ineens zoveel tegelijk.. En dit helpt me juist hetgeen met hem te vergeten en gewoon over andere dingen te kunnen praten..
pi_106398420
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:33 schreef Ayumu2.0 het volgende:

Is ook niet leuk, Gisteren was ik heel verdrietig en kon ik wel even terecht bij iemand gewoon gebeld dat wel alleen voelt wel fijn O+
Ik heb 2 vriendinnen waarbij ik altijd terecht kan en 1 vriendin die zegt dat ik altijd bij haar terecht kan, maar die direct over haarzelf begint. Altijd :')
pi_106398443
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Misschien voor jou niet ;-) voor hem wel. PUNT
Oke, durf je te wedden daarom? Ik wil wel wat geld wedden, ik durf er wel geld op te zetten dat hij binnenkort je een keer gaat proberen te zoenen.
pi_106398484
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oke, durf je te wedden daarom? Ik wil wel wat geld wedden, ik durf er wel geld op te zetten dat hij binnenkort je een keer gaat proberen te zoenen.
HOE zoen jij als je niet met iemand afspreekt? Via de telefoon ofzo? Of het beeldscherm van je pc?
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:37:35 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106398549
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 2 vriendinnen waarbij ik altijd terecht kan en 1 vriendin die zegt dat ik altijd bij haar terecht kan, maar die direct over haarzelf begint. Altijd :')
Die laatste vriendin heb ik ook :D .

En die gaat dan ook uren dooremmeren. Op een 'En toen zei hij ... waarop ik zei'. Meestal leg ik dan de telefoon naast me neer en ga ik een spelletje spelen op mijn iPad :') .

Gelukkig heb ik ook een echt goede vriendin en drie echt goede vrienden waarbij ik altijd terecht kan.
pi_106398558
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus met mn zusje. Maar mn andere vriendin die weet niets over thuis zeg maar..
pi_106398722
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

HOE zoen jij als je niet met iemand afspreekt? Via de telefoon ofzo? Of het beeldscherm van je pc?
Ik verwacht wel dat je binnen nu en twee weken met hem afspreekt ja. Ik denk namelijk dat telefonisch contact onvoldoende voor je is. Je zal waarschijnlijk wel met 1 of andere reden komen om met hem af te kunnen spreken (hint; zijn oude spullen terugbrengen ofzo), en van het 1 kan zo het andere komen. Waar wedden we om? Zetten we 5 februari als einddatum, lijkt me een mooie bet.
pi_106398820
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik verwacht wel dat je binnen nu en twee weken met hem afspreekt ja. Ik denk namelijk dat telefonisch contact onvoldoende voor je is. Je zal waarschijnlijk wel met 1 of andere reden komen om met hem af te kunnen spreken (hint; zijn oude spullen terugbrengen ofzo), en van het 1 kan zo het andere komen. Waar wedden we om? Zetten we 5 februari als einddatum, lijkt me een mooie bet.
Spullen ed heb ik al per pakketpost retour gestuurd.
Denk vooral niet voor mij, laat me raden je bent zeker een vis als sterrenbeeld, die denken altijd dat ze alles weten.

Anyway 5 feb is goed.
pi_106398841
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:31 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Onzin. Ik wed met Scorpie mee.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:44:41 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106398891
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:43 schreef Pindasoepje het volgende:

laat me raden je bent zeker een vis als sterrenbeeld, die denken altijd dat ze alles weten.
Zijn dat geen Tweelingen?
Mijn broer en zus zijn allebei vis, maar ik ben de irritante betweter in de familie. En Tweelingen.
pi_106398900
quote:

[..]

Denk vooral niet voor mij, laat me raden je bent zeker een vis als sterrenbeeld, die denken altijd dat ze alles weten.

Anyway 5 feb is goed.
sterrenbeelden :') :') :') :')
Ik doe niet aan signaure's
pi_106398915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:34 schreef Pindasoepje het volgende:

Ja dat vond ik ook. Maar ja, ik voelde me echt superrot. Het is sowieso niet niets als je ouders ineens uitelkaar gaan, al heb je jaren gehoopt dat het zou gaan gebeuren. En dat ineens je moeder bij je komt wonen, waar je eigenlijk niet op zit te wachten. Het was ineens zoveel tegelijk.. En dit helpt me juist hetgeen met hem te vergeten en gewoon over andere dingen te kunnen praten..
Ik moet er niet aan denken dat als je je eigen leven net op orde probeert te brengen je moeder bij je intrekt... ik snap dat zij jou ook heeft opgevangen, maar je moet wel even heel hard nadenken over dat idee van 'permanent' ipv tijdelijk.
pi_106399013
quote:

[..]

Anyway 5 feb is goed.
O god, je bent zo`n Sterrenbeeld kind.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:43 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Onzin. Ik wed met Scorpie mee.
_O_ Das alvast twee, wie wil er nog meer mee in de bet @ 5Feb 2012 als einddatum ? Andere data mag ook natuurlijk!
pi_106399016
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken dat als je je eigen leven net op orde probeert te brengen je moeder bij je intrekt... ik snap dat zij jou ook heeft opgevangen, maar je moet wel even heel hard nadenken over dat idee van 'permanent' ipv tijdelijk.
Ben ik wel mee eens, Als ik gezien mijn situatie nu in huis ga nemen weet ik zeker dat het flink mis gaat. Ik heb gewoon rust nodig en denk dat pinda daar ook beter mee af is.
pi_106399074
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

_O_ Das alvast twee, wie wil er nog meer mee in de bet @ 5Feb 2012 als einddatum ? Andere data mag ook natuurlijk!
Vind dat weer net een beetje flauw, Wedden on zaken als deze :')
pi_106399145
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:

Inderdaad, zullen we de flauw en kinderachtige weddenschapjes achterwege laten?
pi_106399156
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Zolang er keiharde doekoe mee te verdienen valt :9~
pi_106399202
quote:
11s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zijn dat geen Tweelingen?
Mijn broer en zus zijn allebei vis, maar ik ben de irritante betweter in de familie. En Tweelingen.
Oh nee, met tweelingen kan ik het meestal wel vinden. Maar ex man en deze ex zijn allebei vissen. En het is strontvervelend als ze dan voor je gaan denken, en dan nog zo vol overtuigd zijn van zichzelf. En als blijkt dat ze het fout hebben hoor je ze niet meer ;)
pi_106399208
quote:
6s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zolang er keiharde doekoe mee te verdienen valt :9~
Probeer het Holland casino try out pakket eens? :D
pi_106399255
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ja het is moeilijk, maar mijn moeder heeft mij toen ook opgevangen terwijl mn pa zich als een &)$*)_#(_ gedroeg, en ze heeft zoveel voor mij gedaan, dat ik dus echt geen nee kan zeggen.... Nu iig nog niet.. Misschien later pas..
pi_106399262
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Oh nee, met tweelingen kan ik het meestal wel vinden. Maar ex man en deze ex zijn allebei vissen. En het is strontvervelend als ze dan voor je gaan denken, en dan nog zo vol overtuigd zijn van zichzelf. En als blijkt dat ze het fout hebben hoor je ze niet meer ;)
het is strontvervelend dat mensen je denken door te hebben, doordat ze je sterrenbeeld weten.
pi_106399291
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Inderdaad, zullen we de flauw en kinderachtige weddenschapjes achterwege laten?
Dit topic was flauw en kinderachtig vanaf deel 2, toen Pindasoep haar ex ging bellen. Vanaf toen ging het downhill.
pi_106399441
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef Scorpie het volgende:

Dit topic was flauw en kinderachtig vanaf deel 2, toen Pindasoep haar ex ging bellen. Vanaf toen ging het downhill.
Inlevingsvermogen: 0
pi_106399486
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef Postalz het volgende:

[..]

het is strontvervelend dat mensen je denken door te hebben, doordat ze je sterrenbeeld weten.
Ah dus jij bent zo ;-)
Het viel me gewoon op bij Vis mensen that's it.
pi_106399561
quote:
13s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Inlevingsvermogen: 0
Het heeft weinig met inlevingsvermogen te maken, vooral met ruggegraat.
pi_106399581
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ah dus jij bent zo ;-)
Het viel me gewoon op bij Vis mensen that's it.
iedereen die tussen 24 oktober en 22 november (ofzo) geboren zin, zullen wel hetzelfde denken of reageren of zijn. omdat ze allemaal schorpioen zijn? 8)7
pi_106399656
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:58 schreef Postalz het volgende:

[..]

iedereen die tussen 24 oktober en 22 november (ofzo) geboren zin, zullen wel hetzelfde denken of reageren of zijn. omdat ze allemaal schorpioen zijn? 8)7
Let maar eens op bij mensen met hetzelfde sterrenbeeld. Ik vond het eerst ook onzin, maar ineens viel het me op.
pi_106399748
Zullen we er geen discussie van sterrenbeelden van maken?
pi_106399792
"Sorry edelachtbare, ik kon er niks aan doen, ik heb als sterrenbeeld Vissen ziet u, en wij gedragen ons allemaal hetzelfde"
pi_106399841
nja ieder zijn ding. maar als ik me aan jou voorstel, en jij weet dat ik geboren ben in een bepaalde maand. jij weet dat ik een bepaald sterrenbeeld heb, en dan eigenlijk meteen een vooroordeel over me hebt.
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 16:04:30 #62
70532 loveli
N
pi_106399848
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Zullen we er geen discussie van sterrenbeelden van maken?
^^ Scorpies vis komt heel ergens anders vandaan.

Als je de relatie wilt veerbreken is het in je eigen belang om geen emotionele dingen met je ex te bespreken. Dat versterkt de band die je juist wilt verbreken.
crap in = crap out
pi_106400008
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:04 schreef loveli het volgende:

[..]

^^ Scorpies vis komt heel ergens anders vandaan.

Als je de relatie wilt veerbreken is het in je eigen belang om geen emotionele dingen met je ex te bespreken. Dat versterkt de band die je juist wilt verbreken.
Sowieso een beetje raar dat ik als Vis wordt uitgemaakt terwijl mijn nickname mijn sterrenbeeld al aardig verraad :')
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:44:03 #64
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_106401606
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Dit vind je van toepassing op je ex die maar jaloers bleef doen??!

De rest van je topic wekte de indruk dat hij maar onterecht jaloers bleef doen, ook al had hij daar nooit gelijk in. Toont maar weer eens aan hoe dat horoscopen-gedoe wishful reading is, je kunt erin lezen en eruit halen wat je wil.

Buitengewoon stom in ieder geval om een relatie te nemen met een vis, als je in die onzin gelooft en al van je vader weet hoe een vis is. Mens, wat een onsterfelijke kromheid van redeneren. Afijn, je moeder en jij zijn dus weerloos tegen vissen, zoveel is kennelijk wel duidelijk.
pi_106404726
Waarom noem je hem nu je boezemvriend, terwijl je zegt dat het niet goed gaat tussen jullie?
Hai :D
pi_106404761
Mijn vader is geen vis.

Weet je. Als je niet kan lezen blijf dan weg. Ajuus
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:26:37 #67
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_106405461
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:08 schreef Pindasoepje het volgende:
Mijn vader is geen vis.

Weet je. Als je niet kan lezen blijf dan weg. Ajuus
Verkeerd gelezen, my bad! :)
  zondag 8 januari 2012 @ 11:22:10 #68
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_106553435
Pindasoepje hoe gaat het ondertussen?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_106574870
Het gaat ok. Druk bezig met familie. Mn opa is dus overleden.. En natuurlijk het gedoe met mn ouders.. We zitten als gezin in een zware periode. Opa is overleden in het buitenland, eea moeten regelen voor het buitenland voor mijn vader. En hier thuis alle drukte met mensen die op rouwbezoek komen thuis. Ik heb wel nog steeds contact met hem. En misschien is dat raar voor jullie, maar het is fijn om in deze periode te praten met iemand die me goed kent. We hebben nog steeds niet afgesproen en dat is ook niet de bedoeling. Hij weetdat ik gewoon met alles helemaal opnieuw ga beginnen. Letterlijk opnieuw met mezelf en mn zoontje. Als dit alles met mn opa voorbij is (rouwperiode) ga ik op vakantie. Ik heb al een afspraak staan om mn haar te knippen en te verven in een andere kleur en er gaat een stuk af. Ik heb echt te veel op mn dak gehad in 2010 en 2011 en ik wil gewoon opnieuw beginnen.
pi_106574933
O+
GL pinda.
Rustig aan.
pi_106575256
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 20:33 schreef Pindasoepje het volgende:
Het gaat ok. Druk bezig met familie. Mn opa is dus overleden.. En natuurlijk het gedoe met mn ouders.. We zitten als gezin in een zware periode. Opa is overleden in het buitenland, eea moeten regelen voor het buitenland voor mijn vader. En hier thuis alle drukte met mensen die op rouwbezoek komen thuis. Ik heb wel nog steeds contact met hem. En misschien is dat raar voor jullie, maar het is fijn om in deze periode te praten met iemand die me goed kent. We hebben nog steeds niet afgesproen en dat is ook niet de bedoeling. Hij weetdat ik gewoon met alles helemaal opnieuw ga beginnen. Letterlijk opnieuw met mezelf en mn zoontje. Als dit alles met mn opa voorbij is (rouwperiode) ga ik op vakantie. Ik heb al een afspraak staan om mn haar te knippen en te verven in een andere kleur en er gaat een stuk af. Ik heb echt te veel op mn dak gehad in 2010 en 2011 en ik wil gewoon opnieuw beginnen.
Awww, gecondoleerd! Dat is wel een heleboel heftigs tegelijk, moeilijk zeg... Ik snap wel dat je hem af en toe nog spreekt, hoe vervelend hij ook was het is ook vertrouwd. Daar schuilt natuurlijk ook het risico in, maar ik begrijp het wel. Goed dat je hem iig alleen over de telefoon spreekt, probeer die afstand wel te houden. Maargoed, wat klets ik, dat is nu voor jou vast niet the first thing on your mind, je bent ongetwijfeld veel drukker met het verwerken van het verlies van je opa. Ik vind het in elk geval een heel goed plan van je om op vakantie te gaan (weg van alles, kadootje aan jezelf, symbolische nieuwe start). Hoop dat je daar erg van gaat genieten en daarna alles van de afgelopen tijd achter je kan laten!
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  zondag 8 januari 2012 @ 20:47:35 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106575755
Gecondoleerd en blijf die fysieke afstand svp bewaren!
pi_106577973
Ja, ik kan niet wachten. Lekker op vakantie, zon, strand, zee. Geen mannen meer in mn leven :) vorig jaar rOnd deze tijd, wilde ik 2010 vergeten, en ik kwam hem tegen.. Mn hele jaar is voor een groot deel verpest geweest. Nu ga ik echt goed opnieuw beginnen. Mn eigen leven leiden..
pi_106595407
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:22 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja, ik kan niet wachten. Lekker op vakantie, zon, strand, zee. Geen mannen meer in mn leven :) vorig jaar rOnd deze tijd, wilde ik 2010 vergeten, en ik kwam hem tegen.. Mn hele jaar is voor een groot deel verpest geweest. Nu ga ik echt goed opnieuw beginnen. Mn eigen leven leiden..
^O^ :*
// wandelende paradox //
  maandag 9 januari 2012 @ 17:59:45 #75
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_106608405
OMG...er was gisteren een boeiende rapportage bij SBS6 te zien! Moest gelijk aan jou denken Pindasoepje..

Reportage: De Facebookmoord

http://www.sbs6.nl/progra(...)age-de-facebookmoord
pi_106613044
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:59 schreef Montelly het volgende:
OMG...er was gisteren een boeiende rapportage bij SBS6 te zien! Moest gelijk aan jou denken Pindasoepje..

Reportage: De Facebookmoord

http://www.sbs6.nl/progra(...)age-de-facebookmoord
Jezus, doe eens ff normaal he. Ga trollen in KLB of zo.
// wandelende paradox //
pi_106637413
ach ja, ex vroeg ook of ik niet meteen aan hem dacht, omdat ik dus volgens hem altijd zeg dat hij gestoord is. En dat ik dus blij moet zijn dat hij niet zo is, aangezien mijn status ook vrijgezel is op fb
pi_106637616
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:42 schreef Pindasoepje het volgende:
ach ja, ex vroeg ook of ik niet meteen aan hem dacht, omdat ik dus volgens hem altijd zeg dat hij gestoord is. En dat ik dus blij moet zijn dat hij niet zo is, aangezien mijn status ook vrijgezel is op fb
:').

Hoe reageerde jij erop?
  Vis een optie? dinsdag 10 januari 2012 @ 12:55:35 #79
70532 loveli
N
pi_106637862
Run, Forrest...
crap in = crap out
pi_106638165
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe reageerde jij erop?
Zoals ze altijd doet; lamlendig, passief, gelaten, vermoed ik zo. Die gozer is hard bezig haar terug te krijgen.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:12:49 #81
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_106638436
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zoals ze altijd doet; lamlendig, passief, gelaten, vermoed ik zo. Die gozer is hard bezig haar terug te krijgen.
Heb je hem ook weer. Waarom moet ze van jou persé naar hem terug? Ben je ziek ofzo?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_106638499
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Heb je hem ook weer. Waarom moet ze van jou persé naar hem terug? Ben je ziek ofzo?
Hey trollusert, jij ook hier? Heb je een notificatie staan op dit topic soms?
pi_106638527
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe reageerde jij erop?
ik heb toen gezegd; dat ik blij was dat ik geen relatie meer had :)
en dat was het dan weer :)
pi_106638622
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:15 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ik had als ik jou was een referentie gemaakt naar het meppen en de relatie gelegd met gestoord zijn. Kijken hoe hard hij dan geflipt was.
pi_106639141
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:15 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Spreek je hem nog elke dag Pindasoepje?
pi_106647394
Nee niet elke dag in het begin toen opa overleed wel, nu niet echt behoefte ofzo.. Ik heb t veels te druk met mezelf nu.
pi_106651524
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:13 schreef Pindasoepje het volgende:
Nee niet elke dag in het begin toen opa overleed wel, nu niet echt behoefte ofzo.. Ik heb t veels te druk met mezelf nu.
Nu even aan jezelf denken lijkt me heel verstandig. Rust in de tent.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:13:21 #88
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_106651963
Pindasoepje al je topics doorgelezen maar nergens je leeftijd gezien. Hoe ben je eigenlijk?

Geen trollvraag }:|
pi_106665221
Topic 1 staat het. Ik ben al oud..
pi_106705055
Ik weet het allemaal niet meer, ik merk dat ik alles gewoon niet meer trek. Gewoon letterlijk alles word te veel. Gedoe met mn ouders, opa, ex. Het schrijven begint averechts te werken, alle ellende uit mn jeugd komt naar boven en ik merk dat ik er niet goed mee om kan gaan.
Enige leuke wat ik heb is mn kleine, maar als hij slaapt dan trek ik het niet... Ik heb de afgelopen dagen veel online geshopt. Gister flink bedrag uitgegeven bij de kapper. Allerlei onnodige dingen.
Vandaag had ik 4x sjans.. Ik vond het verschrikkelijk. Had me in de ochtend mooi gemaakt. Weer eens een kleurtje op mn gezicht, eyeliner erbij.. Thuis meteen afgeboend omdat ik het stom vond dat ik sjans had..

Ik begrijp mezelf niet meer. Ik denk dat ik gek word.
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:38:00 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106705199
Wat klote voor je!
Misschien eens hoog tijd om met een professional te praten? De demonen aanpakken en jezelf (terug)vinden?
pi_106705480
Ja daar zit ik ook aan te denken.. Of ik miet breken met de stoorzenders..
pi_106705669
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:44 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja daar zit ik ook aan te denken.. Of ik miet breken met de stoorzenders..
Dat laatste lijkt me helemaal geen slecht idee. Zeker niet als dat je alleen maar ongelukkig maakt.
En wat Cc zegt, eens praten met een professional. Al kun je het alleen maar eens van je afpraten kan opluchten en helpen. En ja, ik ken het. En het hielp.
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:48:55 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106705697
Denk je zelf dat je dat breken kan? Ik denk het namelijk niet, als ik eerlijk ben. Nog niet. Ook daarbij kan professionele hulp je die steun bieden die je nodig hebt.
Als ik jou was, zou ik morgen even een afspraak maken met de huisarts voor een doorverwijzing.
pi_106705806
Ja het is zo lastig... Ik denk er nl al jaren aan om te breken met mijn ouders. En dan vooral mn moeder omdat ze altijd zo negatief was. Die tip kreek ik op de middelbare school al van mn mentor... Maar nu komt ze zelfs zonder te overleggen bij mij wonen.. En ik durf geen nee te zeggen..
pi_106705889
Ik vind dit topic steeds ongeloofwaardiger worden als ik eerlijk ben :@
pi_106705988
Hey...

Je zit nu jezelf naar beneden te halen heb ik het idee, alsof je je collega's niet waard bent, klopt dit?
Rustig aan.
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:55:30 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106706046
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:52 schreef Oognip het volgende:
Ik vind dit topic steeds ongeloofwaardiger worden als ik eerlijk ben :@
Ik moet eerlijk zeggen dat dit ook door mijn hoofd ging. Maar ik ga dit keer voor het voordeel ipv het nadeel van de twijfel. Doe ik ook eens gek :+ .
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:56:14 #99
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_106706089
Ha het topic loopt nog steeds, maar inmiddels dus met een vrijgezelle TS.
Er waren etnische verschillen in het spel toch? Geen last gehad met familie?
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:57:20 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106706129
Er was veel, maar geen probleem van etnische verschillen. Allebei nl Hindoestaans.
pi_106706200
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:51 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja het is zo lastig... Ik denk er nl al jaren aan om te breken met mijn ouders. En dan vooral mn moeder omdat ze altijd zo negatief was. Die tip kreek ik op de middelbare school al van mn mentor... Maar nu komt ze zelfs zonder te overleggen bij mij wonen.. En ik durf geen nee te zeggen..
Misschien eerst resoluut breken met je exvriend?
Maar ik denk net als anderen hier dat je dat nog niet kan.
Terwijl het je zoveel vrijheid zou geven.
Ja, naar een professional gaan lijkt me nu de volgende stap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')