abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:05:04 #1
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106396966
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Goedemiddag,

Ik loop al lange tijd met een probleem waar ik maar niet uitkom. Mijn vriend denkt namelijk dat ik vreemd ga terwijl het niet zo is..

Ik zal het vanaf het begin proberen uit te leggen..

Ik ben een sociaal persoon en kan het met iedereen altijd goed vinden. 1,5 jaar geleden ben ik gescheiden en heb geen relatie oid gehad, ik wilde namelijk mijn verdriet verwerken en ik had een heleboel te regelen na de scheiding. Ik ging wel eens weg samen met mijn zusjes en hun partners. Nu spelen die partners van mijn zusjes beiden in bandjes. Zo tijdens het meegaan met optreden leerde ik ook anderen kennen die ik dan soms op fb had, en met sommige wel eens msnde of pingde. Voor mijn gevoel is dat best normaal. Ik was totaal niet op een andere manier geinteresseerd in ze, en ik kreeg ook nooit een idee dat men meer wilde..

Op een gegeven moment leerde ik mijn vriend kennen. Die gaf meteen al aan dat hij het niks vond dat ik bandjongens kende (hij is er zelf 1) Want zulke jongens willen alleen maar 1 ding.. Zo gezegd zo gedaan, ik ben mn Facebook gaan opschonen. Ik sprak toch al niet echt met die anderen dus ik vond het niet erg.

op een gegeven moment hebben vriend en ik een hotel geboekt, en terwijl wij op de bank zaten te praten en ik hem iets liet zien kreeg ik een whatsappbericht van een jongen waarin stond, hoe gaat het. Omdat ik hem iets liet zien, klikte ik het bericht weg en ben er verder niet meer op in gegaan.

Na een paar weken barstte de bom, volgens vriend had ik geheimen, en zou ik achter zijn rug om nog contact hebben met allerlei "gespuis" zoals hij het noemt.

Sindsdien is het een ramp, we hadden afspraken gemaakt, dat ik dus moest melden als ik met een jongen sprak, omdat ik het volgens hem voor mezelf had verpest omdat ik altijd zoveel contact heb gehad met jongens. Wat dus niet normaal is volgens hem, want dan ben ik "zo" een vrouw.

Het gaat nu maar steeds verder en verder, soms vergat ik te melden dat iemand iets op FB had gezegd, en werd hij boos. En als hij boos word, dan ben ik altijd de h**r en dat soort dingen, en moet ik maar oprotten. Hij gelooft ook neit als ik zeg dat ik niet heb gezien dat iemand een foto "liked" bijvoorbeeld..

Nu gaat het zelfs zo ver, dat hij naast mn facebook controleren, ook moeilijk doet als mijn whatsapp status online is. Zelfs als ik al praat met mn zusjes of moeder, dan gelooft hij het niet. Volgens hem geef ik hem alleen maar redenen dat ik vreemd ga omdat ik op whatsapp ben en dan niet met hem praat, of niet vertel dat er een jongen heeft gereageerd.

En elke keer als ik er wat van zeg, dan mag ik oprotten. En ben ik weer de h**r

Daarnet ging het wel erg ver, ik was voor een collega een Avatar van haar vriend aan het maken op de iphone omdat ze dat graag als contactfoto wilde hebben, en ik stuurde het naar hem op. Ik zei toen meteen, oops die is voor die collega, is van haar vriend.

Meteen gaf hij aan dat hij alweer dacht dat ik een ander heb, en kwam hij meteen weer met, ik ga mn ding ook doen. Ik was het zo zat, dat ik aangaf dat ik het zat was, elke keer die loze beschuldigingen, want ik ga totaal niet vreemd. Ik heb er ook helemaal geem behoefte aan.

Maar elke keer als ik er wat van probeer te zeggen, komt hij weer met JIJ hebt fouten gemaakt, jij hebt de fout gemaakt in het begin door te LIEGEN, over het contact met jongens.. Ik heb nooit gelogen, ik heb in mn 26 jaar nog nooit meegemaakt dat als je iemand ontmoet, je meteen moet aangeven wie je vrienden zijn.

Verder is hij echt een hele leuke jongen, maar dit soort uitvallen trek ik gewoon niet meer.. Ik weet niet hoe en wat ik moet doen, om te laten zien dat ik niet vreemd ga. Ik kan het blijven zeggen, ik kan kopieen van mn whatsapp lijsten sturen maar hij gelooft het allemaal niet. Want volgens hem kan ik dan alles gewist hebben.. Letterlijk alles wat gebeurd, ziet hij als een reden om me uit te schelden of voor zichzelf de bevestiging te hebben dat ik vreemd ga.
quote:
Ik heb de relatie nu verbroken, en nu maar kijken of ik het vol kan houden
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:08:11 #2
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_106397119
Courante stand van zaken:

quote:
Ik wil geen relatie van hem, maar ik stort wel mijn hart bij hem uit.
Wat stom dat jullie dat niet begrijpen dat hij nu mijn boezemvriend is, dat kan prima.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:08:15 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106397121
Pindasoepje, nogmaals:

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:39 schreef Pindasoepje het volgende:

En ik weet gewoon zeker dat ik een moment "snap" en dan weer bij hem ga.. En dat probeer ik dus te ontwijken..

Je eigen woorden. Je kent je eigen zwakte dus. Onderken het alsjeblieft ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106397160
Zulke jaloerse types heb je niks aan, ook al zou het nu wel 'goed' gaan zal je op lange termijn er weer last van krijgen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:11:21 #5
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106397287
Pindasoepje, het makke lammetje, rijp voor de slacht.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:11:35 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_106397296
Ik begrijp dat nooit van vrouwen die dan toch bij dit soort minkukels blijven. Ik zou er snel klaar mee zijn, optieften val me niet meer lastig met je kortzichtigheid en ik ga weer fijn verder met het leven. Net alsof het de enigste kerel is die er nog rondloopt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_106397325
Topic nummertje 3 alweer?

Knap hoor :')
pi_106397553
Jullie hebben helemaal niet gelezen wat ik zei.. ik wil GEEN relatie meer. En wat drijfhout zegt, is helemaal bullshit. Dat zijn mijn woorden niet eens.

Copycat, je hebt gelijk het zijn mijn woorden ja. Maar nogmaals ik wil geen relatie met hem. Dat gevoel zeg maar is weg. Ik wil niet als mn moeder worden. En ik ga dat ook niet worden.
pi_106397673
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:17 schreef Pindasoepje het volgende:
Jullie hebben helemaal niet gelezen wat ik zei.. ik wil GEEN relatie meer. En wat drijfhout zegt, is helemaal bullshit. Dat zijn mijn woorden niet eens.

Copycat, je hebt gelijk het zijn mijn woorden ja. Maar nogmaals ik wil geen relatie met hem. Dat gevoel zeg maar is weg. Ik wil niet als mn moeder worden. En ik ga dat ook niet worden.
Ja hoor meid, hou jezelf vooral voor de gek, ga niet op de feiten in die genoemd worden, maar blijf als een klein kind jengelen dat je toch heus geen relatie meer wilt met je ex, terwijl je hem gewoon nog blijft behandelen als zijnde je vriend, hem de macht geeft over je leven en hem toelaat in je meest intieme onderwerpen van je priveleven.

Hulde. Tijd dat je je acties eens gelijkstemt met wat je loopt te roeptoeteren, want je zegt A maar doet B.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2012 15:20:53 ]
pi_106397748
quote:

Als je niet de hele tijd een discussie wil voeren moet je ook geen 3 topics maken.... En doe gewoon wat jij wil... :)
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:21:43 #11
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106397774
quote:

Je zegt dat je het niet meer wilt, maar dit blijkt niet uit jouw acties.

Door hem te bellen wanneer je je een keer down voelt bevestig jij zijn gevoel van macht over jou.
pi_106397816
Ik heb dit derde topic niet aangemaakt.

ach laat ook maar..
Ik weet dat ik hem iig niet meer als relatiepartner wil.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:23:58 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106397881
Ik hoop oprecht dat je dat volgende week ook nog weet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106397886
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:22 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb dit derde topic niet aangemaakt.

ach laat ook maar..
Ik weet dat ik hem iig niet meer als relatiepartner wil.
Dan is het toch goed, Houd wel een bepaalde afstand van hem al zal je dat wel weten.
pi_106397888
quote:
9s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Je zegt dat je het niet meer wilt, maar dit blijkt niet uit jouw acties.

Door hem te bellen wanneer je je een keer down voelt bevestig jij zijn gevoel van macht over jou.
Een keer down.. Ja tuurlijk.. zoals ik al aangaf zijn de dagen na oud en nieuw uitdegraaid op een drama + mn ouders gaan ineens scheiden en mn moeder komt ineens bij mij wonen..

jep, dan voel je je een heel klein beetje down ja.
pi_106397895
En je vriendinnen Pindasoepje, kun je niet bij hen terecht ? Ipv naar je ex te gaan?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_106397933
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:23 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop oprecht dat je dat volgende week ook nog weet.
En die week erop! Ik heb met Lavenderr een wedje staan dat ze over 2 weken bij hem terug is :P
pi_106397966
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Een keer down.. Ja tuurlijk.. zoals ik al aangaf zijn de dagen na oud en nieuw uitdegraaid op een drama + mn ouders gaan ineens scheiden en mn moeder komt ineens bij mij wonen..

En dus ga je terug naar de persoon die jou voor Oud en Nieuw al down heeft laten voelen. Figures.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:25:56 #19
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_106397985
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Dat je dan down bent is begrijpelijk, dat je dan echter juist hem belt gaat mij werkelijk waar de pet te boven.
pi_106397986
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En je vriendinnen Pindasoepje, kun je niet bij hen terecht ? Ipv naar je ex te gaan?
Mijn vriendin vond dat ik liever met ex moest gaan samenwonen, dat loste alle problemen op :)
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:26:40 #21
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_106398018
quote:

Het waren inderdaad jouw woorden niet

quote:
Ik wil geen relatie van hem, maar ik stort wel mijn hart bij hem uit.
Wat stom dat jullie dat niet begrijpen dat hij nu mijn boezemvriend is, dat kan prima.
Maar ik begon toch goed, waar ging ik in de fout met mijn samenvatting van jouw posts?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_106398020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Dan is het toch goed, Houd wel een bepaalde afstand van hem al zal je dat wel weten.
Ja hij weet het al. Ik ben al duidelijk geweest.
pi_106398026
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:25 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Mijn vriendin vond dat ik liever met ex moest gaan samenwonen, dat loste alle problemen op :)
Krijgt ze achteraf gezien misschien toch nog wel gelijk.
pi_106398064
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:26 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ja hij weet het al. Ik ben al duidelijk geweest.
Even een newsflash voor jou, maar je bent niet duidelijk geweest.
pi_106398072
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:25 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar heb je geen andere vriendinnen? Lees nou je vorige topic terug! Toen het weliswaar beter ging met je en alles! Jeetje mina, meid je moet echt niet meer met die lul omgaan. Hoeveel mensen moeten het nog.zeggen tegen je?!
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_106398163
quote:
6s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:25 schreef Scorpie het volgende:

En dus ga je terug naar de persoon die jou voor Oud en Nieuw al down heeft laten voelen. Figures.
Ik heb een paar jaar geleden na een erg nare breuk mijn ex op oudejaarsavond opgebeld en meer dan een uur huilend aan de telefoon gezeten. Hij hing om 10 voor 12 op omdat zijn nieuwe vriendin zich afvroeg waarom hij zo lang aan het bellen was.

Ik begrijp best waarom Pindasoepje haar ex belt als ze zich heel erg rot voelt; dat is een gewoonte en voelt vertrouwd. Maar hoe goed ik haar toch begrijp; ik ben het met alles wat Copycat zegt eens. Afstand scheppen, je maakt het jezelf moeilijk èn makkelijk om terug te gaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_106398176
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:26 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Het waren inderdaad jouw woorden niet

[..]

Maar ik begon toch goed, waar ging ik in de fout met mijn samenvatting van jouw posts?
Ik heb hem verdorie GISTEREN gesproken over alles wat er gebeurde.
Waar meld ik dan dat we beste maatjes waren. JA ik heb hem zelf gebeld, so what. Ik ben tenminste eerlijk dat ik de fout in ben gegaan. Maar goed. Dat gesprek heeft me gister wel weer wat beter laten voelen over de situatie zoals hij is. Mijn kijk op de relatie is heus niet veranderd omdat hij zo goed heeft gesproken. Want wat de problemen met mijn ouders betreft, daar kon hij me altijd beter laten voelen. DAT is de reden waarom ik hem erover sprak. Vergeet niet, ik ken hem al lang. Hij weet alles van mij. Hij kent mijn vader, hij kent mijn moeder, hij weet hoe het er bij hun aan toe ging.

Ik ga niet zomaar alles aan zomaar een vriendinnetje vertellen?
pi_106398214
quote:
4s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Even een newsflash voor jou, maar je bent niet duidelijk geweest.
Misschien voor jou niet ;-) voor hem wel. PUNT
pi_106398243
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een paar jaar geleden na een erg nare breuk mijn ex op oudejaarsavond opgebeld en meer dan een uur huilend aan de telefoon gezeten. Hij hing om 10 voor 12 op omdat zijn nieuwe vriendin zich afvroeg waarom hij zo lang aan het bellen was.

Ik begrijp best waarom Pindasoepje haar ex belt als ze zich heel erg rot voelt; dat is een gewoonte en voelt vertrouwd. Maar hoe goed ik haar toch begrijp; ik ben het met alles wat Copycat zegt eens. Afstand scheppen, je maakt het jezelf moeilijk èn makkelijk om terug te gaan.
Maar ik wil dus echt niet terug.. Ik moest het gewoon kwijt, en hij was de enige die mij begrijpt op dit gebied.
pi_106398279
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:31 schreef Pindasoepje het volgende:

Maar ik wil dus echt niet terug.. Ik moest het gewoon kwijt, en hij was de enige die mij begrijpt op dit gebied.
Snap ik :* Het is alleen zo enorm jammer dat je niet ook een vriendin hebt waar je bij terecht kan met hetzelfde.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')