Miles lijkt behoorlijk blank daarquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Had gekundNah was Miles Davis
Maakt mijn kast in ieder geval wel compleet
bruin = grijsquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Miles lijkt behoorlijk blank daar
Een squeezebox? Een harde schijf bedoel je?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:59 schreef technopunx het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn platen en cd kast met zo'n 1300 platen en cd's. Nog enkele muziek dvd's en playstation 3 spellen.
En mijn squeezebox met zo'n 1200 gb muziek.
Genoeg te luisteren dus.
En met die squeezebox kun je een externe hd aansluiten op een geluidsinstallatie. Hoeft er geen pc meer tussen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Een squeezebox? Een harde schijf bedoel je?
In de meterkast heb ik een NAS met 2 x 2tb. Hierop heb ik mijn muziek en films staan. Via de afstandsbediening van de squeezebox kan ik in mijn NAS mijn muziek collectie bekijken en afspelen. Er zit ook internetradio, facebook en spotify op. Bij de Squeezebox zit een kastje (receiver), welke ik op mijn versterker heb aangesloten. Zo kan ik dus muziek afspelen via mijn audio installatie zonder dat de computer aan hoeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Een squeezebox? Een harde schijf bedoel je?
Thanx. Er zitten vijf platen in. Eigenlijk zijn het er vier, maar een was niet goed, en deze is dus aangevuld voor een goed exemplaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:35 schreef On het volgende:
Ziet er tof uit Techno. Is dat langwerpige postertje/canvas van Aphex Twins Drukqs?
Mooi hoor! Ik wil eigenlijk de ambient works vol 2. nog eens op vinyl aanschaffen, maar die zijn niet bepaald lekker verkrijgbaar. Of je moet flink wat geld neer willen tellen voor dubieuze Japanse exemplaren enzo. (Is de kans wel groter dat Stone in Focus er op staat).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:38 schreef technopunx het volgende:
[..]
Thanx. Er zitten vijf platen in. Eigenlijk zijn het er vier, maar een was niet goed, en deze is dus aangevuld voor een goed exemplaar.
SAW II heb ik ook niet op lp, voor de rest heel veel van Aphex Twin (AFX, Polygom Window, The Tuss en Caustic Window) op plaat en cd. Blijft toffe muziek, alleen wel tijd voor iets nieuws.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:43 schreef On het volgende:
[..]
Mooi hoor! Ik wil eigenlijk de ambient works vol 2. nog eens op vinyl aanschaffen, maar die zijn niet bepaald lekker verkrijgbaar. Of je moet flink wat geld neer willen tellen voor dubieuze Japanse exemplaren enzo. (Is de kans wel groter dat Stone in Focus er op staat).
Ooeh dat moet ik ook hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:34 schreef technopunx het volgende:
[..]
In de meterkast heb ik een NAS met 2 x 2tb. Hierop heb ik mijn muziek en films staan. Via de afstandsbediening van de squeezebox kan ik in mijn NAS mijn muziek collectie bekijken en afspelen. Er zit ook internetradio, facebook en spotify op. Bij de Squeezebox zit een kastje (receiver), welke ik op mijn versterker heb aangesloten. Zo kan ik dus muziek afspelen via mijn audio installatie zonder dat de computer aan hoeft.
Je kan ook een app op je Iphone zetten, zodat je de afstandsbediening van de Squeezebox niet nodig hebt.
Verrekt te handig in elk geval.
Draait hier ookquote:
Die heb je ook. Synology of Qnap bieden ze aan. Let wel goed op dat je er eentje neemt waar Squeezeserver op geinstalleerd kan worden. Ik heb zelf een oude PC voorzien van 5 tb aan schijven en gebruik dat als NAS.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef Norrage het volgende:
Zo'n NAS, daar kan je gewoon een 2.5" harde schijf (die van mijn oude laptop waar mijn muziek opstaat) inpleuren? Dus ik hoef dan niet nog allemaal andere shit aan te schaffen?
Heb er zelf een van Qnap, waar twee schijven in kunnen. Heb er 2 x 2tb in. Op beide staat het zelfde, zodat ik altijd een back-up heb, als er een crasht. Je hebt ze ook wel voor 4 of zelfs 8 schijven dacht ik. maar er gaan inderdaad losse harde schijven in.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef Norrage het volgende:
Zo'n NAS, daar kan je gewoon een 2.5" harde schijf (die van mijn oude laptop waar mijn muziek opstaat) inpleuren? Dus ik hoef dan niet nog allemaal andere shit aan te schaffen?
Nouja als je alle mensen bij elkaar zet heb je al een hele groepquote:Op maandag 20 februari 2012 11:00 schreef RonB79 het volgende:
Al een maand geen nieuwe pics meer! Zijn er dan so weinig mensen met een redelijk gevulde kast die daarmee willen pronken?
De lakse groep en de groep zonder camera heb je ook nog iddquote:
het boekenkast topicquote:Op maandag 20 februari 2012 11:31 schreef Darkestrah het volgende:
Bosbeetle heeft gewoon hier alle mensen weggesnoept voor zijn eigen topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |