abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106402271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

met die ontelbare configuraties waar ze rekening mee moeten houden valt het me 110% mee heo het draait. (nog) geen gamebreaking bugs gehad, alleen wat kleine glitches.

Ja, de beta en de launch gingen eigenlijk vlekkeloos. Ook weinig tot geen downtime gehad.
pi_106402291
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:46 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Vergelijk een muis met een olifant.

De ene 2 weken oud en de ander 6 jaar.
Alsnog mag je de game niet vergelijken met WoW van jaren terug. Als je het wil vergelijken dat moet je dat doen met de game van vandaag de dag.
Een MMO maken zonder de voorsprong, aan fouten en goede dingen, van blizzard te gebruiken is gewoon dom. Ik zeg niet dat dat niet gebeurt is, maar zeggen: WoW had in het begin ook geen PvP en bleh (oid), slaat gewoon nergens op.
pi_106402340
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:00 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Alsnog mag je de game niet vergelijken met WoW van jaren terug. Als je het wil vergelijken dat moet je dat doen met de game van vandaag de dag.
Een MMO maken zonder de voorsprong, aan fouten en goede dingen, van blizzard te gebruiken is gewoon dom. Ik zeg niet dat dat niet gebeurt is, maar zeggen: WoW had in het begin ook geen PvP en bleh (oid), slaat gewoon nergens op.
7 jaar ontwikkelingstijd en dan continue requirements toe blijven voegen aan je product zorgt ook niet voor een goede oplossing.
Kijkt naar de ICT projecten van de overheid, die werken zo ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_106402379
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar performance is ook een heel typisch iets natuurlijk.. .IK heb nergens last van terwijl iemand anders met nagenoeg dezelfde setup wel last heeft. Ga het maar zoeken.

unharvestable nodes vind ik persoonlijk de grootste ergernis.
linkmuisknop die af en toe niet werkt is met 2 x CTRL+U op te lossen en voorlopig een goede workaround.
Ja, die nodes, daar had WoW volgens mij ten tijde van vanilla ook last van. En die lootbug bij WoW was ook stom, die zat er zelfs na de beta nog in. :+

Verder vind ik SW:TOR meer aanvoelen als Warhammer Online dan World of Warcraft, uiteindelijk.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:34:06 #65
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106403534
The troll saga continues.

Gasten ik kan er lang of kort over schrijven. Het boeit me geen kont of SWTOR nummer 1 of 6 wordt. Ik hoef geen WoW killer, WoW is ook een prima spel, leven en laten leven zeg ik. Ik vermaak me er momenteel prima mee, heb nog een 60 dagen prepaidkaartje in de kast liggen. Tegen die tijd zien we wel weer welke richting Bioware op gaat.

Nerdjes die binnen een week max level zijn en dan klagen dat de end game nog niet oke is heb je met elke MMO launch. Verder heb je de standaard naysayers en klagers bij elke MMO, en natuurlijk de mensen die van MMO naar MMO hoppen (waar niks mis mee is, ik heb zelf ook een groot aantal MMO's achter de rug).
Op elke fokker past een bril.
pi_106405399
Mij maakt het ook geen donder uit wat mensen allemaal van dit spel vinden. Voorlopig voor mij nog zat te doen en het enige wat me echt raakt is de serverpopulatie en hoeveel vrienden er spelen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_106406224
Nogmaals, zet de MMO discussie elders voort en hou het ontopic.
Vind je SW: TOR kut, prima, verkondig het eenmaal en move on. Verpest het niet voor de andere mensen die het spel wel leuk vinden.

Laatste waarschuwing.
pi_106406271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:43 schreef STING het volgende:
Vind je SW: TOR kut, prima, verkondig het eenmaal en move on. Verpest het niet voor de andere mensen die het spel wel leuk vinden.

Laatste waarschuwing.
^O^

Sommige quests zijn wel friggin moeilijk :{ zat net op Alderaan een Heroic te doen, zelf lvl 34, twee lvl 33's en een lvl 29. Quest is voor 31 of zo en we werden gewoon gewiped :{
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106406437
Gisteren weer met mn hart in mn keel kloppend zitten spelen van spanning. Nog nooit gehad bij een game. Vind ook goed dat de questlines kwa gevechten lastiger zijn dan bij WoW, ik heb echt gewoon tactieken moeten lezen online om gevechten door te geraken. En ik zit nog maar net op het einde van Taris.
In Tyler We Trusted
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:48:37 #70
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106406456
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:44 schreef Morthill het volgende:

[..]

^O^

Sommige quests zijn wel friggin moeilijk :{ zat net op Alderaan een Heroic te doen, zelf lvl 34, twee lvl 33's en een lvl 29. Quest is voor 31 of zo en we werden gewoon gewiped :{
Gebruik je geen CC?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:51:22 #71
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_106406565
Dit is mijn eerste MMO. Ben level 11 en volg quests alleen snap geen bal van Crew Skills en Advanced Class enz.

Heb nog helemaal geen mogelijkheid gehad om die te krijgen! Tevens zit ik in een wereld waar ik niet eens weet waar ik nieuwe abilities kan krijgen en trainen _O-
Ik ben echt noob
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:54:06 #72
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106406687
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef Dionysiou het volgende:
Dit is mijn eerste MMO. Ben level 11 en volg quests alleen snap geen bal van Crew Skills en Advanced Class enz.

Heb nog helemaal geen mogelijkheid gehad om die te krijgen! Tevens zit ik in een wereld waar ik niet eens weet waar ik nieuwe abilities kan krijgen en trainen _O-
Ik ben echt noob
Ik vond dat gevoel echt geweldig toen ik SWTOR voor 't eerst speelde, nostalgisch gevoel als dat ik bij WoW voor 't eerst had.
pi_106406809
quote:
8s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Gebruik je geen CC?
Ik niet, maar de party wel natuurlijk. Al was een betere healer vast goed geweest. Het lag iig niet aan mijn tanken.
pi_106406821
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef Dionysiou het volgende:

Ik ben echt noob
Je leert vanzelf :D lees gewoon de digitale handleiding goed door
pi_106407049
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:43 schreef STING het volgende:

Laatste waarschuwing.
Ik heb het in dit topic nergens over dat SWTOR kut is. Heb het alleen over dat de vergelijking van WoW Vanilla tot SWTOR niet opgaat. En in het begin van de pagina gewoon een discussie met DrParanoid over aankomende MMO's met verwachtingen qua aantal subs.
pi_106407088
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:02 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Ik heb het in dit topic nergens over dat SWTOR kut is. Heb het alleen over dat de vergelijking van WoW Vanilla tot SWTOR niet opgaat. En in het begin van de pagina gewoon een discussie met DrParanoid over aankomende MMO's met verwachtingen qua aantal subs.
You made your point. Algemene discussie over MMO's in een ander topic. Klaar.
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:29:34 #77
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106408278
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:03 schreef STING het volgende:

[..]

You made your point. Algemene discussie over MMO's in een ander topic. Klaar.
Is daar een topic voor of moet die nog aangemaakt worden? Vind het zelf wel interessant. /offtopic
pi_106408742
Ik durf het bijna niet te vragen, maar zijn er al private servers? :D
pi_106408879
quote:
8s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Is daar een topic voor of moet die nog aangemaakt worden? Vind het zelf wel interessant. /offtopic
Ik had al wat gemaakt. Groot succes :')
[MMORPG] Algemeen #1 ~ Fanboys en WoW-Killers.
pi_106409090
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:38 schreef d1ce het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar zijn er al private servers? :D
Denk het nog niet, zullen binnenkort wel komen. Maar dat mag hier dan niet besproken worden :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:44:54 #81
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_106412164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:57 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je leert vanzelf :D lees gewoon de digitale handleiding goed door
Er zijn gewoon zoveel mogelijkheden.. bijna oneindig.. Vooral als beginner _O- :P
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_106413754
als je op "L" drukt, en je dan ipv "q-log" naar "codex" klikt dan staan daar heel veel beginnerstips :)
pi_106414785
Hele dag bezig geweest met me computer fiksen, Windows 7 installeren en allemaal andere programma's, denk je eindelijk te kunnen spelen... 356 in queue :')
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:58:54 #84
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106415744
queue van 230 man :(

ik kap ermee, ik ga terug naar azeroth :(
pi_106416388
Geen queue gezien de afgelopen week... kan altijd direct doorloggen?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:14:50 #86
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106416585
1 keer een queue gehad op launch day verder nergens 8-)
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:18:39 #87
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106416804
neuh en als je een queue hebt ben je er snel doorheen hoor. Alleen tijdens de early access heb ik een keer 2 uur in de rij gestaan. Nu is dat max 10 minuutjes, ruim de tijd om een bak koffie te zetten dus :P
pi_106421468
godverdomme, nu al 5x van een box geflikkerd om een datacron te bereiken :(
pi_106421779
Eindelijk Sith Lord *O* wat is het toch heerlijk om good guy te spelen :P Tier IV Light Side.
pi_106423109
quote:
Fellow PvPers, thank you for taking on the challenge of player vs player combat in The Old Republic!

In the first week after launch there were over a million Warzone matches played, with nearly half of all players participating in Warzones. Bad news for Republic players, though - the Empire currently leads overall, having won 53% of all Alderaan Civil War and Voidstar matches (across all servers). Huttball has been played the most, accounting for 39% of all matches – and yes, we’ll be adding a new same faction vs. same faction enabled Warzone in the future.

We are all really excited at the tremendous volume of participation we’ve seen in PvP thus far. Your interest and demand dictates what we’ll be delivering in the near future. I wanted to give you some insight into where we are with PvP development and where we are going.

First and foremost here is what we are addressing as a top priority:

Level 50 Bracket Warzones: Level 50 players will have a bracket of their own, playing in separate Warzone matches to lower level players. This is something we have wanted to do for some time and now that there is an increasing number of level 50 players we will be implementing the feature in January.

Open World PvP on Ilum: The planet of Ilum currently allows for open world PvP even on a PvE server, but the mechanics and incentives of the planet are not in as intended yet. We’re working on longer term goals for the planet and for other PvP areas, but expect to see some interim adjustments in January - such as more respawn points to focus conflicts, restricting Companion Characters from the area, and revisions to rewards. Ilum will also become a major source of Valor. Valor buffs will increase and decrease based on the objectives your faction owns. These buffs increase the amount of Valor you receive per player kill. However they do not give anything in and of themselves, so players will still need to defeat other players for significant Valor rewards. Additionally, daily and weekly missions will require player kills to complete. Player kills for quests and Valor credit will have diminishing returns per player killed. So, the more players that are fighting other players, the better it is for everyone.

Combat Gameplay: You’ll see several optimizations come online in January, and we are going to continue to tune this as time goes on.

We also have other exciting features coming in the near future including Ranked Warzone Matches, PvP Stat Tracking, Open World PvP Loot Drops, more Warzone medals for different objectives, Guard Optimizations and Target Optimizations.

Additionally we’re looking at ways to enable team vs. team, more level brackets and the ability to choose which Warzone you want to play in.

This is not a complete list of everything we’re working on that’s PvP related, but we have to keep some surprises for later! Thanks again for all your feedback and please keep it coming. We read as much as we can then cross reference with metrics to take action on features and tuning the game to ensure an enjoyable and competitive PvP community.

Gabe Amatangelo
Principal Lead PvP, Operations & Flashpoints Designer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')