Er zijn ook al naaktfoto's van, in iedergeval 'het' lijkt erop.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:40 schreef Pixell het volgende:
Daar schop ik mijn dode hond nog vanaf!
Hoezo moet WoW dood gaan dan volgens jou?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef Morthill het volgende:
Mists of Pandaria is een expansion, waarom staat ie onder MMO's in ontwikkeling.
iemand een idee wanneer WoW eindelijk dood gaat?
Nou kijk, dan mag je hier zitten haten op panda's terwijl WoW weer een paar ton in subs omhoog gaat waarna het weet afneemt. Grafiekjes en dergelijken worden dan wel weer gepost hierquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef Morthill het volgende:
Mists of Pandaria is een expansion, waarom staat ie onder MMO's in ontwikkeling. Faal OP, faal topic![]()
![]()
!!1!
iemand een idee wanneer WoW eindelijk dood gaat?
CCP weet wat ze doen. Door elke keer weer nieuwe gratis content erbij te doen zul je altijd weer mensen blijven trekken. Zit je als speler eenmaal in die economie en verdien je geld, dan ben je officieel verslaafd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef STING het volgende:
EVE Online
Speel het al een hele tijd niet meer, maar kan me goed voorstellen dat deze MMO gestaag is blijven groeien.
Niks moet, maar ik vroeg me gewoon af wanneer het daadwerkelijk gaat gebeuren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoezo moet WoW dood gaan dan volgens jou?
Wanneer er geen subs meer zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niks moet, maar ik vroeg me gewoon af wanneer het daadwerkelijk gaat gebeuren.
Zonder Pong was er geen Everquest, Pong is de ultieme MMOquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:06 schreef Enchanter het volgende:
Er is maar een moeder der huidige MMORPGS's en dat is Everquest.
Zonder Everquest was er geen WoW (iig niet in huidige vorm)
Everquest wat een bazen MMO was dat
Oh oké, het kwam gewoon zo over.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niks moet, maar ik vroeg me gewoon af wanneer het daadwerkelijk gaat gebeuren.
'No-dance zones'quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:39 schreef Rivalo het volgende:
Omdat het niet meer in het SWTOR topic mag.
![]()
Ze zijn nu al weer mensen aan het bannen voor het dansen. Wedden dat ze dit gaan 'fixen' door het dansen er uit te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |