abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106401781
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:47 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Dat zei ik ook aanvankelijk. Maar ik zie het gewoon niet meer gebeuren. Sommige dingen moet je gewoon erkennen. Dit is er een van. SW:TOR zal niet nummer 1 worden. Nu niet. Volgend jaar niet. Over 5 jaar niet.
Misschien is dat hun doel ook helemaal niet?

EVE Online bewijst al jaren dat je een goed draaiende MMO naast WoW kunt hebben.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_106401818
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Misschien is dat hun doel ook helemaal niet?

EVE Online bewijst al jaren dat je een goed draaiende MMO naast WoW kunt hebben.
Dat is nou juist wél een muis en olifant vergelijken, maar dan niet qua grootte maar qua type dier. ;)
pi_106401869
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:47 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Dat zei ik ook aanvankelijk. Maar ik zie het gewoon niet meer gebeuren. Sommige dingen moet je gewoon erkennen. Dit is er een van. SW:TOR zal niet nummer 1 worden. Nu niet. Volgend jaar niet. Over 5 jaar niet.
Dit lijkt me ook niet de bedoeling, waarom zo je uberhaupt met wow willen concurreren?
pi_106401876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:49 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Dat is nou juist wél een muis en olifant vergelijken, maar dan niet qua grootte maar qua type dier. ;)
Vooruit dan: LotrO heeft 4 jaar als subscription based MMO bestaan naast WoW voordat het naar een succesvoller F2P-base ging.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_106401892
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:47 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Dat zei ik ook aanvankelijk. Maar ik zie het gewoon niet meer gebeuren. Sommige dingen moet je gewoon erkennen. Dit is er een van. SW:TOR zal niet nummer 1 worden. Nu niet. Volgend jaar niet. Over 5 jaar niet.
Met de huidige content ben ik dat met je eens, de game innoveert te weinig om revoluties te weeg te brengen. Wat niet wil zeggen dat ik niet weer schrok van de klok net :')
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106402055
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:50 schreef Morthill het volgende:

[..]

Met de huidige content ben ik dat met je eens, de game innoveert te weinig om revoluties te weeg te brengen. ...
Wat geldt voor 99% van wat de afgelopen jaren aan games wordt uitgebracht. Het kost teveel om een baanbrekende nieuwe IP op te zetten door de enorme ontwikkelingskosten tegenwoordig.
Speel op safe; en maak iets van voor 90% lijkt op iets wat al bestaat en voeg 10% nieuwe features toe.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_106402062
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:50 schreef Morthill het volgende:

[..]

Met de huidige content ben ik dat met je eens, de game innoveert te weinig om revoluties te weeg te brengen. Wat niet wil zeggen dat ik niet weer schrok van de klok net :')
Oh, don't get me wrong: voor mij is SW:TOR ook een heerlijke time sink. Ik vind het dan ook wel een fijne game, maar er zitten zoveel haken en ogen aan dat ik (en daar ben ik natuurlijk niet de enige in) me soms afvraag wat ze uitgespookt hebben in al die jaren. Een vrije terecht vraag, lijkt me. :D
pi_106402164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:54 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Oh, don't get me wrong: voor mij is SW:TOR ook een heerlijke time sink. Ik vind het dan ook wel een fijne game, maar er zitten zoveel haken en ogen aan dat ik (en daar ben ik natuurlijk niet de enige in) me soms afvraag wat ze uitgespookt hebben in al die jaren. Een vrije terecht vraag, lijkt me. :D
met die ontelbare configuraties waar ze rekening mee moeten houden valt het me 110% mee heo het draait. (nog) geen gamebreaking bugs gehad, alleen wat kleine glitches.

Het speelt beter weg dan Deus Ex: Human Revolution waar ik hetzelfde initiele bedrag voor neergeteld had maar de eerste 3 weken niet kon spelen omdat het direct crashte...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_106402169
Sterker nog, ik (en ook dar ben ik vast niet de enige in) durf wel te beweren dat Bioware geluk heeft gehad met het feit dat het Star Wars is, en dat de content die ze nu hebben in orde is. Maar dingen als UI-problemen, filters die niet werken, laggy performances, memory leaks (al lijkt het nu minder te zijn): allemaal vrij cruciale dingen die een spel echt maken of breken. Ik snap alle zorgen van spelers hier en op het officiële forum dan ook wel.

Het worden spannende weken voor Bioware in ieder geval. :P
pi_106402258
Maar performance is ook een heel typisch iets natuurlijk.. .IK heb nergens last van terwijl iemand anders met nagenoeg dezelfde setup wel last heeft. Ga het maar zoeken.

unharvestable nodes vind ik persoonlijk de grootste ergernis.
linkmuisknop die af en toe niet werkt is met 2 x CTRL+U op te lossen en voorlopig een goede workaround.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_106402271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

met die ontelbare configuraties waar ze rekening mee moeten houden valt het me 110% mee heo het draait. (nog) geen gamebreaking bugs gehad, alleen wat kleine glitches.

Ja, de beta en de launch gingen eigenlijk vlekkeloos. Ook weinig tot geen downtime gehad.
pi_106402291
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:46 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Vergelijk een muis met een olifant.

De ene 2 weken oud en de ander 6 jaar.
Alsnog mag je de game niet vergelijken met WoW van jaren terug. Als je het wil vergelijken dat moet je dat doen met de game van vandaag de dag.
Een MMO maken zonder de voorsprong, aan fouten en goede dingen, van blizzard te gebruiken is gewoon dom. Ik zeg niet dat dat niet gebeurt is, maar zeggen: WoW had in het begin ook geen PvP en bleh (oid), slaat gewoon nergens op.
pi_106402340
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:00 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Alsnog mag je de game niet vergelijken met WoW van jaren terug. Als je het wil vergelijken dat moet je dat doen met de game van vandaag de dag.
Een MMO maken zonder de voorsprong, aan fouten en goede dingen, van blizzard te gebruiken is gewoon dom. Ik zeg niet dat dat niet gebeurt is, maar zeggen: WoW had in het begin ook geen PvP en bleh (oid), slaat gewoon nergens op.
7 jaar ontwikkelingstijd en dan continue requirements toe blijven voegen aan je product zorgt ook niet voor een goede oplossing.
Kijkt naar de ICT projecten van de overheid, die werken zo ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_106402379
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar performance is ook een heel typisch iets natuurlijk.. .IK heb nergens last van terwijl iemand anders met nagenoeg dezelfde setup wel last heeft. Ga het maar zoeken.

unharvestable nodes vind ik persoonlijk de grootste ergernis.
linkmuisknop die af en toe niet werkt is met 2 x CTRL+U op te lossen en voorlopig een goede workaround.
Ja, die nodes, daar had WoW volgens mij ten tijde van vanilla ook last van. En die lootbug bij WoW was ook stom, die zat er zelfs na de beta nog in. :+

Verder vind ik SW:TOR meer aanvoelen als Warhammer Online dan World of Warcraft, uiteindelijk.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:34:06 #65
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106403534
The troll saga continues.

Gasten ik kan er lang of kort over schrijven. Het boeit me geen kont of SWTOR nummer 1 of 6 wordt. Ik hoef geen WoW killer, WoW is ook een prima spel, leven en laten leven zeg ik. Ik vermaak me er momenteel prima mee, heb nog een 60 dagen prepaidkaartje in de kast liggen. Tegen die tijd zien we wel weer welke richting Bioware op gaat.

Nerdjes die binnen een week max level zijn en dan klagen dat de end game nog niet oke is heb je met elke MMO launch. Verder heb je de standaard naysayers en klagers bij elke MMO, en natuurlijk de mensen die van MMO naar MMO hoppen (waar niks mis mee is, ik heb zelf ook een groot aantal MMO's achter de rug).
Op elke fokker past een bril.
pi_106405399
Mij maakt het ook geen donder uit wat mensen allemaal van dit spel vinden. Voorlopig voor mij nog zat te doen en het enige wat me echt raakt is de serverpopulatie en hoeveel vrienden er spelen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_106406224
Nogmaals, zet de MMO discussie elders voort en hou het ontopic.
Vind je SW: TOR kut, prima, verkondig het eenmaal en move on. Verpest het niet voor de andere mensen die het spel wel leuk vinden.

Laatste waarschuwing.
pi_106406271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:43 schreef STING het volgende:
Nogmaals, zet de MMO discussie elders voort en hou het ontopic.
Vind je SW: TOR kut, prima, verkondig het eenmaal en move on. Verpest het niet voor de andere mensen die het spel wel leuk vinden.

Laatste waarschuwing.
^O^

Sommige quests zijn wel friggin moeilijk :{ zat net op Alderaan een Heroic te doen, zelf lvl 34, twee lvl 33's en een lvl 29. Quest is voor 31 of zo en we werden gewoon gewiped :{
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106406437
Gisteren weer met mn hart in mn keel kloppend zitten spelen van spanning. Nog nooit gehad bij een game. Vind ook goed dat de questlines kwa gevechten lastiger zijn dan bij WoW, ik heb echt gewoon tactieken moeten lezen online om gevechten door te geraken. En ik zit nog maar net op het einde van Taris.
In Tyler We Trusted
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:48:37 #70
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106406456
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:44 schreef Morthill het volgende:

[..]

^O^

Sommige quests zijn wel friggin moeilijk :{ zat net op Alderaan een Heroic te doen, zelf lvl 34, twee lvl 33's en een lvl 29. Quest is voor 31 of zo en we werden gewoon gewiped :{
Gebruik je geen CC?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:51:22 #71
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_106406565
Dit is mijn eerste MMO. Ben level 11 en volg quests alleen snap geen bal van Crew Skills en Advanced Class enz.

Heb nog helemaal geen mogelijkheid gehad om die te krijgen! Tevens zit ik in een wereld waar ik niet eens weet waar ik nieuwe abilities kan krijgen en trainen _O-
Ik ben echt noob
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:54:06 #72
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106406687
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef Dionysiou het volgende:
Dit is mijn eerste MMO. Ben level 11 en volg quests alleen snap geen bal van Crew Skills en Advanced Class enz.

Heb nog helemaal geen mogelijkheid gehad om die te krijgen! Tevens zit ik in een wereld waar ik niet eens weet waar ik nieuwe abilities kan krijgen en trainen _O-
Ik ben echt noob
Ik vond dat gevoel echt geweldig toen ik SWTOR voor 't eerst speelde, nostalgisch gevoel als dat ik bij WoW voor 't eerst had.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_106406809
quote:
8s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Gebruik je geen CC?
Ik niet, maar de party wel natuurlijk. Al was een betere healer vast goed geweest. Het lag iig niet aan mijn tanken.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106406821
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef Dionysiou het volgende:
Dit is mijn eerste MMO. Ben level 11 en volg quests alleen snap geen bal van Crew Skills en Advanced Class enz.

Heb nog helemaal geen mogelijkheid gehad om die te krijgen! Tevens zit ik in een wereld waar ik niet eens weet waar ik nieuwe abilities kan krijgen en trainen _O-
Ik ben echt noob
Je leert vanzelf :D lees gewoon de digitale handleiding goed door
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106407049
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:43 schreef STING het volgende:
Nogmaals, zet de MMO discussie elders voort en hou het ontopic.
Vind je SW: TOR kut, prima, verkondig het eenmaal en move on. Verpest het niet voor de andere mensen die het spel wel leuk vinden.

Laatste waarschuwing.
Ik heb het in dit topic nergens over dat SWTOR kut is. Heb het alleen over dat de vergelijking van WoW Vanilla tot SWTOR niet opgaat. En in het begin van de pagina gewoon een discussie met DrParanoid over aankomende MMO's met verwachtingen qua aantal subs.
pi_106407088
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:02 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Ik heb het in dit topic nergens over dat SWTOR kut is. Heb het alleen over dat de vergelijking van WoW Vanilla tot SWTOR niet opgaat. En in het begin van de pagina gewoon een discussie met DrParanoid over aankomende MMO's met verwachtingen qua aantal subs.
You made your point. Algemene discussie over MMO's in een ander topic. Klaar.
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:29:34 #77
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106408278
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:03 schreef STING het volgende:

[..]

You made your point. Algemene discussie over MMO's in een ander topic. Klaar.
Is daar een topic voor of moet die nog aangemaakt worden? Vind het zelf wel interessant. /offtopic
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_106408742
Ik durf het bijna niet te vragen, maar zijn er al private servers? :D
pi_106408879
quote:
8s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Is daar een topic voor of moet die nog aangemaakt worden? Vind het zelf wel interessant. /offtopic
Ik had al wat gemaakt. Groot succes :')
[MMORPG] Algemeen #1 ~ Fanboys en WoW-Killers.
pi_106409090
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:38 schreef d1ce het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar zijn er al private servers? :D
Denk het nog niet, zullen binnenkort wel komen. Maar dat mag hier dan niet besproken worden :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:44:54 #81
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_106412164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:57 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je leert vanzelf :D lees gewoon de digitale handleiding goed door
Er zijn gewoon zoveel mogelijkheden.. bijna oneindig.. Vooral als beginner _O- :P
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_106413754
als je op "L" drukt, en je dan ipv "q-log" naar "codex" klikt dan staan daar heel veel beginnerstips :)
pi_106414785
Hele dag bezig geweest met me computer fiksen, Windows 7 installeren en allemaal andere programma's, denk je eindelijk te kunnen spelen... 356 in queue :')
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:58:54 #84
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106415744
queue van 230 man :(

ik kap ermee, ik ga terug naar azeroth :(
Op elke fokker past een bril.
pi_106416388
Geen queue gezien de afgelopen week... kan altijd direct doorloggen?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:14:50 #86
194233 Friday12
Originele kloon
pi_106416585
1 keer een queue gehad op launch day verder nergens 8-)
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:18:39 #87
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106416804
neuh en als je een queue hebt ben je er snel doorheen hoor. Alleen tijdens de early access heb ik een keer 2 uur in de rij gestaan. Nu is dat max 10 minuutjes, ruim de tijd om een bak koffie te zetten dus :P
Op elke fokker past een bril.
pi_106421468
godverdomme, nu al 5x van een box geflikkerd om een datacron te bereiken :(
pi_106421779
Eindelijk Sith Lord *O* wat is het toch heerlijk om good guy te spelen :P Tier IV Light Side.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106423109
quote:
Fellow PvPers, thank you for taking on the challenge of player vs player combat in The Old Republic!

In the first week after launch there were over a million Warzone matches played, with nearly half of all players participating in Warzones. Bad news for Republic players, though - the Empire currently leads overall, having won 53% of all Alderaan Civil War and Voidstar matches (across all servers). Huttball has been played the most, accounting for 39% of all matches – and yes, we’ll be adding a new same faction vs. same faction enabled Warzone in the future.

We are all really excited at the tremendous volume of participation we’ve seen in PvP thus far. Your interest and demand dictates what we’ll be delivering in the near future. I wanted to give you some insight into where we are with PvP development and where we are going.

First and foremost here is what we are addressing as a top priority:

Level 50 Bracket Warzones: Level 50 players will have a bracket of their own, playing in separate Warzone matches to lower level players. This is something we have wanted to do for some time and now that there is an increasing number of level 50 players we will be implementing the feature in January.

Open World PvP on Ilum: The planet of Ilum currently allows for open world PvP even on a PvE server, but the mechanics and incentives of the planet are not in as intended yet. We’re working on longer term goals for the planet and for other PvP areas, but expect to see some interim adjustments in January - such as more respawn points to focus conflicts, restricting Companion Characters from the area, and revisions to rewards. Ilum will also become a major source of Valor. Valor buffs will increase and decrease based on the objectives your faction owns. These buffs increase the amount of Valor you receive per player kill. However they do not give anything in and of themselves, so players will still need to defeat other players for significant Valor rewards. Additionally, daily and weekly missions will require player kills to complete. Player kills for quests and Valor credit will have diminishing returns per player killed. So, the more players that are fighting other players, the better it is for everyone.

Combat Gameplay: You’ll see several optimizations come online in January, and we are going to continue to tune this as time goes on.

We also have other exciting features coming in the near future including Ranked Warzone Matches, PvP Stat Tracking, Open World PvP Loot Drops, more Warzone medals for different objectives, Guard Optimizations and Target Optimizations.

Additionally we’re looking at ways to enable team vs. team, more level brackets and the ability to choose which Warzone you want to play in.

This is not a complete list of everything we’re working on that’s PvP related, but we have to keep some surprises for later! Thanks again for all your feedback and please keep it coming. We read as much as we can then cross reference with metrics to take action on features and tuning the game to ensure an enjoyable and competitive PvP community.

Gabe Amatangelo
Principal Lead PvP, Operations & Flashpoints Designer
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 5 januari 2012 @ 00:44:40 #91
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106423464
Legacy unlocked *O*.

Nu nog een naam verzinnen... -O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 5 januari 2012 @ 01:18:56 #92
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_106424560
Elke keer als ik een post van Rivalo lees:
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_106425088
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:34 schreef Morthill het volgende:

[..]

Deze shit is goed ouwe!

- lvl 50 bracket
- gameplay optimisation
- ranked warzones
- world pvp
- stat tracking
- team vs. team

Hier word ik blij van, nu moeten ze het nog waarmaken ! ^O^
  donderdag 5 januari 2012 @ 02:40:57 #94
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_106426282
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:03 schreef Morthill het volgende:
Eindelijk Sith Lord *O* wat is het toch heerlijk om good guy te spelen :P Tier IV Light Side.
Ik heb ook veel meer plezier op m'n LS BH dan m'n DS Inq. :P
  donderdag 5 januari 2012 @ 02:56:40 #95
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_106426453
Pvp is voor mij echt niet te spelen, puur lage framerate. De game zelf loopt redelijk, maar ook niet spectaculair. Een game als WoW kon ik op bijna alles ultra spelen, en dat werkte prima, zelfs in battlegrounds met 30 man bij elkaar.
Erg jammer dat het grafisch zo zwaar is zonder dat het er super goed uitziet ;(
  donderdag 5 januari 2012 @ 03:12:22 #96
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_106426628
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 02:56 schreef Verbodsbord het volgende:
Pvp is voor mij echt niet te spelen, puur lage framerate. De game zelf loopt redelijk, maar ook niet spectaculair. Een game als WoW kon ik op bijna alles ultra spelen, en dat werkte prima, zelfs in battlegrounds met 30 man bij elkaar.
Erg jammer dat het grafisch zo zwaar is zonder dat het er super goed uitziet ;(
Wat bij mij de grootste FPS boost gaf op mijn W7 64ultimate tijdens PvP was de compatibiliteit te veranderen naar WXP (SP3). :') Geen problemen meer.

Aan de andere kant, ik kan nu al 2 dagen niet spelen dankzij die code9000 error. :') Ik wacht wel totdat dat gratis maand is afgelopen en dan echt hard klagen.
pi_106426722
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 01:18 schreef Salamando het volgende:
Elke keer als ik een post van Rivalo lees:
[ afbeelding ]
Jullie vragen er ook gewoon om. En trouwens ik boos? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2012 03:34:15 ]
pi_106427507
IGN is bijna klaar met hun review na 150 uur spelen, mooi overzichtje van de plussen en minnen.

quote:
I've currently logged over 150 hours played time on my primary (and only!) character. I'm just a few short levels away from the level cap, and I figure I'll probably hit it this week. With all of that in mind, I'd say I'm ready to finally give Star Wars: The Old Republic a review.

…But that's coming this Friday (I need time to write the thing as well as put together a spiffy video review, and I want to try to hit the level cap before I give it a score). Now, I've been maintaining this review in progress for about three weeks, so if you're a regular reader you might have a sense of what I think of The Old Republic. If you're not, I'll give you the skinny. Think of this as Review-Lite.

The Old Republic is really solid. While there may be nothing truly new or innovative in the combat department, combat is still interesting thanks to the class skills and the way two separate Advanced Class branches use those skills.

The new and innovative stuff has all been saved for the beginnings and ends (and frequently a little of the middle) of almost every quest in SWTOR. BioWare said they were going to deliver a compelling single-player-style storyline in an MMO, and that's exactly what they've done. Every choice I make leaves me wondering what would have happened if I had chosen one of the other two options. Sometimes my decisions come back to haunt me quite far down the line, reflecting a very clever and complex story system that leaves a lot of incentive to play new characters.

Quest objectives aren't the most exciting and don't really steer away from kill and fetch quests, but the dialogue and options that bookend each quest make them quite enjoyable. Plus, many of the quests are designed like mini-dungeons, which give you a sense of progress while you're pushing towards the end by making you face mini boss-encounters at the end of a linear series of rooms.

The crafting system is highly enjoyable and virtually grind-free. The chance that you'll get some sort of bonus each time you send a companion off, or learn a new recipe each time you reverse-engineer an item makes crafting – often repetitive in other games – feel like some sort of awesome loot slot-machine. Having the companions do the work for you means most of the crafting happens in the background. You don't have to stand there for five minutes creating cheap gear, you can go kill monsters while your companion does that!

Companions as combat pets are also pretty impressive. While they'll occasionally get in the way and do more harm than good, the AI seems to be stronger than any other pet AI I've seen to date, and the opportunity to learn more about each companion through the affection system is a bonus.

Player versus Player Warzones provide an outlet for more competitive players. The particular highlight here is Huttball, which introduces a new PvP ruleset and puts a heavy emphasis on teamwork, positioning and clever use of crowd control to take advantage of myriad environmental hazards. It doesn't put a huge amount of focus on raw combat though. For that, the capture-point map Alderaan Civil War is your best bet. I felt that Alderaan's simplicity was its biggest downside, however.

If you'd rather work with other players than against them, Flashpoints – scripted and structured instances complete with bosses and loot – are what you're looking for. The first Flashpoint for both Republic and Empire factions are really impressive, and while later ones don't cause the same impact they still provide a solid dungeon-crawling experience.

Despite all the things TOR does right, bugs hamper much of the game after about level 20. Many are silly graphical errors, but some are more egregious. I've suffered a whole bunch, including being stuck in place indefinitely (even after using the unstuck command), becoming unable to use the user-interface at all, and instantly dying for no reason when entering a new area.

If you're new to MMOs you may be more forgiving of some of the aged mechanics that The Old Republic uses, but you may also be slowed by the lack of structured tutorial. If you're an MMO veteran, the class-based story thread and forking options at every turn may still be enough to keep you enticed. Regardless of experience, however, The Old Republic has enough content to engage you for at least a couple months. The rate at which BioWare pumps more content out will determine how much longer – patches and bug fixes have been relatively slow to launch, but maybe now that it's not Christmas/New Year's things will speed up.

Whether or not it can take World of Warcraft's crown, we'll have to wait and see. Either way, it's a really good game. Check back Friday for the full review and score.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_106428863
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2012 03:21 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Jullie vragen er ook gewoon om. En trouwens ik boos? :')
Als je nou gewoon de volwassen weg kiest en die uitdagingen negeert :O je reageert zelf dus je bent zelf net zo schuldig aan die zinloze discussies waarna er weer een mod moet ingrijpen. Doe het dus niet. Gaan mensen hier ook niet meer over jou zeuren en is iedereen gelukkig.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 06:37 schreef Ceased2Be het volgende:
IGN is bijna klaar met hun review na 150 uur spelen, mooi overzichtje van de plussen en minnen.

[..]

Je kunt klagen over IGN wat je wilt, maar wel gewoon 150 uur spelen voor de review. Door mijn vakantie ga ik dat niet halen ben ik bang (wil deze maand nog de review afleveren). Wil 100 uur hebben op de review en zit nu op zo'n 60.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:29:58 #100
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106430352
Ik denk dat de meeste reviewers wel hun lesje geleerd hebben met Age of Conan :P

De eerste 20 levels waren prachtig, bordenvol voice acting, verhaal en sfeer. Wat men niet wist was dat tijdens de release alles na het intro eiland een afgeraffelde bende zonder content was :D Voice acting weg, sfeer weg, day/night cycle weg. Het was duidelijk dat alle resources in de eerste paar levels gegaan zijn om hoge reviews te krijgen.

AoC scoorde lekkere hoge punten omdat reviewers de meeste MMO's ff de eerste 10 of 20 levels spelen en dan hun oordeel uitbrengen op wat ze gezien hebben.

Een goede list van Funcom, ik ben er ook ingestonken :D
Op elke fokker past een bril.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')