Shake hands dudequote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tweede date met dame 1 van vorige week gehad en die verliep dusdanig goed dat date 3 inmiddels al gepland staat bij mij thuis voor in de loop van komende week.
Goh, ik voel me echt weer eens positief, en dat is alweer te lang geleden.
spannendquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:11 schreef Q. het volgende:
Volgende week weer eens een date via Paiq, ben benieuwd.
Hou ons op de hoogte.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:20 schreef robdriessen het volgende:
Zo, in het kader van goede voornemens enzulks mijn OKCupid profiel eens afgestoft en zojuist een interessante dame een bericht gestuurd. Kijken wat er gebeurt....
Dat dus!quote:
Nicequote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Shake hands dude
Mijn date was awesome!![]()
Met een beetje geluk zien date en ik elkaar vanavond nog even, anders ergens volgende week!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:08 schreef Paul het volgende:
Als je iemand blokkeert op relatieplanet, kan hij je dan nog wel vinden in de zoekfunctie?
Zul je altijd zien: je stuurt dame A een bericht en omdat je ineens weer als actief gezien wordt (aangezien je ingelogd bent geweest) krijg je een berichtje van dame B. Niet echt mijn type qua uiterlijk, wel de nodige overeenkomsten qua interesses. Ach, een kop koffie kan nooit kwaad en daarna kun je altijd nog 'bedankt maar we houden het bij die kop koffie' zeggen, toch?quote:
Is ze niet je type omdat ze blond is en dat je normaal op donker haar valt (of vv) of gaat het verder dan dat ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zul je altijd zien: je stuurt dame A een bericht en omdat je ineens weer als actief gezien wordt (aangezien je ingelogd bent geweest) krijg je een berichtje van dame B. Niet echt mijn type qua uiterlijk, wel de nodige overeenkomsten qua interesses. Ach, een kop koffie kan nooit kwaad en daarna kun je altijd nog 'bedankt maar we houden het bij die kop koffie' zeggen, toch?
Maar Rob zal misschien ook niet zo vaak een bericht krijgen als jij dus dan ga je toch iets minder snel als eerste op het uiterlijk af maar kijk je ook verder.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:03 schreef Silenus het volgende:
Nouja zou voor mij al teveel moeite zijn. Uiterlijk telt ook mee, natuurlijk.
Laten we zeggen dat ze een Rubensfiguur heeft. Maar goed, het is weer even geleden dat ik me op het vrijerspad heb begeven, dus 'gebruik' (excusez le mot) ik deze dame om weer een beetje feeling voor het daten te krijgen. Een testcase zullen we maar zeggen. In het slechtste geval ben ik op van de zenuwen en loopt het mis. In het beste geval gaat het van een leien dakje. Maar in beide gevallen heeft het me wat koffie gekost en kan ik er zonder verdere schade onder uit. No harm done.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:04 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Is ze niet je type omdat ze blond is en dat je normaal op donker haar valt (of vv) of gaat het verder dan dat ?
In het eerste geval zou ik zeker ook voor een date gaan...in het tweede geval niet....
Lijkt me niet meer dan logisch dat dat op, zoals jij het zegt, neutraal terrein plaatsvindt. Maar dat is niet anders dan wanneer ik iemand in de kroeg tegenkom. De eerste keer meteen thuis afspreken of ophalen is toch wat ongemakkelijk lijkt me. Zeker omdat één van de twee niet weg kan wanneer je daar behoefte aan isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:51 schreef Moogwai10 het volgende:
Waar ik even nieuwsgierig naar ben:
Spreekt iedereen hier bij een eerste date eigenlijk altijd af op 'neutraal terrein'? Of halen jullie weleens iemand thuis op met de auto ofzo?
Nou dat adres interesseert me niet bepaald. Maar ik moet er niet aan denken dat er een of ander vage chick in m'n huis komt, die het leuker vindt dan ik en vervolgens 'gezellig' de hele avond blijft hangen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:52 schreef Moogwai10 het volgende:
Dat idee had ik zelf ook al ja, is ook wel logisch ook.
Sowieso wil je denk ik je adresgegevens niet meteen al afgeven voor de eerste date. Tenzij het een wederzijds geplande 'ketsdate' moet gaan worden natuurlijk he.
Vaak genoeg thuis afgesproken. Ik doe het nu liever niet, verleidingen te groot en zulks.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:51 schreef Moogwai10 het volgende:
Spreekt iedereen hier bij een eerste date eigenlijk altijd af op 'neutraal terrein'? Of halen jullie weleens iemand thuis op met de auto ofzo?
In de regel op neutraal terrein, maar bij mij thuis tbv een eerste date is ook genoeg voorgekomen. Maar dan draait het - op een enkele uitzondering na - in zulke gevallen eigenlijk altijd wel gelijk op seks uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:51 schreef Moogwai10 het volgende:
Als je ze krijgt; Goede indicatie dat het de moeite loont om een geschreven berichtje naar de afzender in kwestie te sturen. Maar dat kan bij een gratis account weer niet, dus mag je hopen dat zij (indien betalend member) snugger of wanhopig genoeg is om 'r msn door te spelen aan jou in een bericht. Een beetje een long shot me dunkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:01 schreef Mr-White het volgende:
Wat is het nut van die interesse berichtjes van relatieplanet?
Zelfs bij een gratis account krijg je al 5 van die dingen per dag.
Zo kun je naar elke match wel 1 sturen (wat ik stiekem ook doe).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |