en meer dan gezellig bij de ene. Zolang je weet dat je haar wel leuk genoeg vindt om verder te kijken, misschien dan wel zo eerlijk om die keuze te maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:06 schreef Cocosmacroon het volgende:
met eentje heb ik al een tweede date gehad en die was ook erg gezellig en meer. De andere ga ik maar afzeggen denk ik. Het voelt toch niet helemaal lekker om met twee tegelijk bezig te zijn. Dat zou ik zelf ook niet fijn vinden als het omgekeerd zou zijn.
popi jopie taal, maar zoals ik zei, misschien past dat wel bij jullie. jij lult al lang met die meid, dus jij weet wat je wel en niet kunt zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:57 schreef Q. het volgende:
Erg leuke date gehad via Paiq net, eens kijken wat de vervolgdate gaat brengen.
Oke, komt-ie-dan he:quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:18 schreef Puntenjager het volgende:
Mijn vis moet nog van het haakje af mijn netje in. Ben nu bijna 2 weken met haar aan het chatten en heb het al een aantal keer op luchtige/grappige wijze over 'ons' en een date gehad, maar daar deed ze niets mee. Let wel, zij begint 4 van de 5 keer de chat en we praten echt uren.
Als er mensen zijn die denken te weten hoe je een dateverzoek luchtig edoch duidelijk brengt, hoor ik het graag. Ik wil iig het beladen woord 'date' het liefst vermijden. Ik dacht nu aan:
Hey, het lijkt me wel gezellig om een keer face to face met je te chatten.
Wat spreken we af!? Heb je vrijdagavond wat te doen!?
yeahquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:57 schreef Q. het volgende:
Erg leuke date gehad via Paiq net, eens kijken wat de vervolgdate gaat brengen.
Daring......quote:Op woensdag 18 januari 2012 07:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Oke, komt-ie-dan he:
"Zeg, heb je zin om samen eens wat te gaan drinken ergens?"
Ik twijfel nu of ik mijn relatie wel ga aanhouden.quote:Hallo My Dear,
Ik mijn welbehagen heb contact met u opnemen na het bekijken van uw e-mailadres vandaag via (dazzlepod.com) Ik ben geïnteresseerd in het hebben van de communicatie met u als een echte vriend, dan kunt u lief me te schrijven terug naar mijn (hamisikipkalyr@yahoo.com) e-mail adres zodat ik kan mezelf voorstellen aan u en geven u ook mijn foto's. Ik wacht van u te horen binnenkort.
Yours hamisi
Fijn voor je, ouwe spammerdquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:31 schreef Loves het volgende:
Ik heb nu al enkele dates gehad via http://www.mynewcrush.nl. Vol met jongeren tussen de 16 en 25. Perfect voor de meeste fokkers dus!
Wanneer gaan we nu eens meeten?quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:18 schreef Puntenjager het volgende:
Als er mensen zijn die denken te weten hoe je een dateverzoek luchtig edoch duidelijk brengt, hoor ik het graag. Ik wil iig het beladen woord 'date' het liefst vermijden. Ik dacht nu aan:
Blijkbaar soms heel moeilijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:29 schreef -Splash- het volgende:
Hoe moeilijk moet dit zijn. Gewoon zeggen: Heb je zin om af te spreken en kom met een voorstel.
Ik weet ook niet of ik het stralende voorbeeld ben. De afgelopen 2 keer vroegen de dames of ik met ze af wou spreken.quote:
Dat wil alleen maar zeggen dat ze aandacht wil, niet per se dat ze het ook romantisch gezien ziet zitten. Mijn mening tenminste.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:18 schreef Puntenjager het volgende:
Mijn vis moet nog van het haakje af mijn netje in. Ben nu bijna 2 weken met haar aan het chatten en heb het al een aantal keer op luchtige/grappige wijze over 'ons' en een date gehad, maar daar deed ze niets mee. Let wel, zij begint 4 van de 5 keer de chat en we praten echt uren.
Dat is niet geheel onmogelijk ja. Ik vind haar wel erg leuk en daarom ben ik ook een tikkeltje onzeker wat betreft een dateverzoek...quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:03 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat wil alleen maar zeggen dat ze aandacht wil, niet per se dat ze het ook romantisch gezien ziet zitten. Mijn mening tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |