En dat kan je niet meer zelf doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
ohhh verdeurie.. nu ben ik vergeten de topic naam aan te passen![]()
Op een vreemde manier zijn we heel intiem Ruckquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik weet hoe de grond onder je tuintegels er uitziet en jij weet dat ik schuifdeuren heb.![]()
wat jij niet weet, (wat je trouwens wel op mn moeder dr avater kan zien) is dat ik heeeeel lang blond ben geweestquote:
Ik weet dat wel!!! Dat heb ik gezien! (maar vind donker mooier staan bij je!)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
wat jij niet weet, (wat je trouwens wel op mn moeder dr avater kan zien) is dat ik heeeeel lang blond ben geweest
ik vind donker zelf ook beter hoor! was dat blonde zat.. dit is mn natuurlijke haarkleurquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik weet dat wel!!! Dat heb ik gezien! (maar vind donker mooier staan bij je!)
Nohhhhhhquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
wat jij niet weet, (wat je trouwens wel op mn moeder dr avater kan zien) is dat ik heeeeel lang blond ben geweest
zoek maar op op facebook zou ik zeggen.. je kan me vinden onder de naam Jaleesa Joia (verrassend he?)quote:
Doe een topic report met het verzoek om de titel te wijzigen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
ohhh verdeurie.. nu ben ik vergeten de topic naam aan te passen![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
is dat het driehoekje met een uitroepteken erin?
sorry, ik ben nog een beetje een beginnende fokker wat zulke dingen betreft
te laatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
Hoef je toch geen TR voor te doen? Ik zou het gewoon vragen in Feedback?
quote:
gezelligquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:37 schreef Rucky het volgende:
Zo en nu ga ik voor het eerst op visite.
ik vond het wel bijzonder om uit zijn mond te horenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:30 schreef Rucky het volgende:
Dat heb ik vaker gehoord.Maar kinderen zijn ook leuk.
gezellieeeeequote:Op woensdag 4 januari 2012 11:49 schreef DJMO het volgende:
morgen ben jij aan de beurt om koffie te drinken hier JJ!
Idd als ik wist dat je morgen bij haar langs ging dan was ik ook morgen gegaan ipv vandaag.quote:
als ik je post in 't andere topic lees, was het idd een kwestie van tijd voor hij dood zou zijn geweestquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd als ik wist dat je morgen bij haar langs ging dan was ik ook morgen gegaan ipv vandaag.![]()
Hoewel er ook wel een beetje spoed bij was.
Foutmeldingen in windows dat er snel een backup nodig is. Ik heb de schijf mee naar huis genomen en uitgebreid geformateerd maar dat gaf ook foutmeldingen. De schijf heb ik gekontroleerd met seatools van Samsung maar die gaf ook aan dat de hd niet goed was. Het formateren is verder wel door gegaan na het wegklikken vd melding.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:44 schreef Scorpie het volgende:
Gaf SMART aan dattie dood aan het gaan is?
Raw Read Error Rate status: badquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:44 schreef Scorpie het volgende:
Gaf SMART aan dattie dood aan het gaan is?
dood dus?quote:
Hoe oud is de schijf? Je kan er nog garantie op hebben.quote:
Dus je hebt wel verstand van computers.quote:
Met ctrl en shift wijzig je de toetsenbord land instellingen. En daar zit het wel idd.quote:
door te prutsen word men wijsquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus je hebt wel verstand van computers.![]()
Toen ik van DJMO hoorde dat ze misschien langs zou komen zat ik ook nog even te denken dat ik er dan ook maar moest zijn. Had ik haar terug kunnen pakken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
mams blijft morgen met mn vader hier, ze gaat mn ''studeerkamer'' nog voor het laatste stukje behangen.. dus ik kom alleen met Deniz
Jij ook.quote:
Met ervaring, broekie.quote:
ben je nu opgelucht?? LOLquote:
er is een verschil tussen oudere mannen.. en OUDERE mannen..quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee hoor, je valt toch op oudere mannen?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
er is een verschil tussen oudere mannen.. en OUDERE mannen..
Ik heb ook een Papoeaans paspoort waarin staat dat ik 22 ben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
er is een verschil tussen oudere mannen.. en OUDERE mannen..
Zolang dat je er niet voor wakker moet blijven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:17 schreef DJMO het volgende:
hoe lang duurt het ook al weer voor je _alle_ windows updates binnen hebt gehaald na 'n schone installatie ?![]()
Ga dan ook lekker naar bed. Trusten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
oke, nu ben ik echt weg
toedels schatjes
hij moet opnieuw opstarten om de updates te kunnen installeren .. maar hij wacht maar evenquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zolang dat je er niet voor wakker moet blijven.
is het ook, maar wel vermoeiend somsquote:
Ik zal hem de volgende keer meenemen als je wilt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:30 schreef DJMO het volgende:
is het ook, maar wel vermoeiend somsnadat jij weg was heb ik echt op m'n strepen moeten gaan staan .. hij werd lichtelijk onhandelbaar
Lijkt me leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:50 schreef DJMO het volgende:
lief van je !![]()
anders ga je een keer mee naar de dierentuin bij je om de hoek. op mijn pas kun je met korting naar binnen .. hoef ik niet in m'n eentje achter hem aan te rennen (lang leve een looptuigje) vooralsnog is mijn plan om minimaal twee wekelijks te gaan om die jonge leeuwtjes te zien die er geboren zijn, en ik wil maximaal profijt uit m'n abo halen natuurlijk
Lijkt je dat verstandig als pinguin zijnde?quote:
Ik weet niet of je a.s. zondag nog plannen hebt, maar ik kom dan in de loop van de dag langs rotterdam, ik weet nog niet hoe laat. Dus mocht je nog ergens hulp mee nodig hebben, geef dan even een gil..quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:47 schreef Rucky het volgende:
Ik had een week vrij genomen ivm verhuizen. Maar ik had afgesproken dat als ik niet de hele week nodig zou hebben dat ik dan korter vrijneem. Ik zit er aan te denken om te bellen om een week extra te vragen.
Wat een mooi grasveldje daar zegquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:02 schreef Rucky het volgende:
Er was eens een topic in V&A.... was de eerste keer dat ik medefokkers live ontmoete.
Na deze en meerdere hulp acties werd FHF opgericht.![]()
Die heb jij niet meer gezien.quote:
Door tijdsgebrek heb ik niet alles kunnen verhuizen dus de laatste spullen moeten nog van Utrecht naar R'dam. Binnenkort is er een executie verkoop van de woning en ik wil zo snel mogelijk mijn spullen daar weg hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je a.s. zondag nog plannen hebt, maar ik kom dan in de loop van de dag langs rotterdam, ik weet nog niet hoe laat. Dus mocht je nog ergens hulp mee nodig hebben, geef dan even een gil..
Hmmz, ik ga net de andere kant op, van zeeland richting flevoland. Dus het gaat meer even om klusjes ter plekke waar je misschien een handje bij nodig hebt (rotterdam of utrecht, kom langs beiden) En qua tijd ben ik daar ergens aan het einde van de middag of begin van de avond, niet heel vroeg in ieder geval..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die heb jij niet meer gezien.
[..]
Door tijdsgebrek heb ik niet alles kunnen verhuizen dus de laatste spullen moeten nog van Utrecht naar R'dam. Binnenkort is er een executie verkoop van de woning en ik wil zo snel mogelijk mijn spullen daar weg hebben.
Een vriend kon komend weekend wel rijden maar daarvan ben ik het tel. nr. kwijt.
Het ging erom dat de laatste dingen nog verhuisd moesten worden Maar ik kreeg net uit onverwachte hoek hulp aangeboden. De woning zelf hoeft gelukkig niets aan gedaan te worden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, ik ga net de andere kant op, van zeeland richting flevoland. Dus het gaat meer even om klusjes ter plekke waar je misschien een handje bij nodig hebt (rotterdam of utrecht, kom langs beiden) En qua tijd ben ik daar ergens aan het einde van de middag of begin van de avond, niet heel vroeg in ieder geval..
ohh god, hou alsjeblieft op zeg..quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:17 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Hey Jaleesa, ik zie je niet anders dan schrijven dat je moe bent....... moet ik oma op je af sturen....... Hoe kan jij nou moe zijn, je bent 21???????
hhahahahahahahaha
je mag wel gewoon mama tegen me zeggen hoorquote:
quote:ohh god, hou alsjeblieft op zeg..
Waar zullen wij heen gaan? ik heb ook wel behoefte aan vakantie. Ik heb nog contacten in Finland waar we naar toe kunnen gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:56 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Joehoe wij gaan op vakantie tralalala
gauw naar bed danquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:00 schreef MoniqueB1965 het volgende:
wij gaan naar zuid-frankrijk, nog maar 162 nachtjes
m'n man vond het ook onwij mooi spul; ik moest je van hem ook nog hartelijk bedanken. Hij is af en toe een rare, vind het maar dat ik zomaar dingen krijg van FOK!kers maar is er dan achteraf wel blij mee, want het betekent voor ons gewoon meer geld om fatsoenlijk te kunnen eten (in plaats van te beknibbelen op verse groente en bv fruitquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
hoop dat je er wat aan hebt DJMO..
en daar, samen met naastenliefde, is dit hele forum uit geboren en ontleent het zijn bestaansrecht aan!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:11 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Het is idd wel wennen als je van "vreemden" zo maar iets krijgt. Maar als we met zijn allen iets meer recyclen ipv weggooien dan zouden we het allemaal een stuk makkelijker kunnen hebben.
Wat voor de één geen waarde meer heeft kan voor de ander waardevol zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
FOK!
ik heb ook geen idee waar t voor staat eigenlijk....
quote:Hoewel FOK! pas officieel begon op 1 oktober 1999, is het FOK!forum al sinds juli 1999 actief. Het initiatief werd gelegd door Danny Roodbol, die op 6 mei 1999 op het tech-forum Gathering of Tweakers een oproep deed. De naam werd vervolgens snel gekozen; FOK!, gebaseerd op een Nederlandse verbastering van het Engelse fuck. Een veel voorkomend misverstand is dat de letters f.o.k. een afkorting zijn van "fokked op kids." Het klopt dat deze woorden tijdens oprichting zijn genoemd als humoristische mogelijke 'verzonnen betekenis' van de naam, echter dit idee is net zo snel weer verworpen als bedacht.
Eh, niet helemaal. Danny deed een een oproep op tweakers met het idee om nieuwssite voor jongere te beginnen. Daar die er niet was, de naam fok was snel gekozen maar die naam heeft geen betekenis. Pas later is die betekenis eraan toegevoegd. Fock op kids is een andere afkorting die bedacht is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:32 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Zo van Fuck iedereen die alleen aan zich zelf denkt hahahahaha
Ik ben niet gauw stil maar nu dus wel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
zo, even een wijziging in mn ondertitelvind m wel toepasselijk..
Ik heb een rottijd achter de rug (hoop ik) maar het zijn juist de kleine leuke dingen om mij heen die me erdoor getrokken hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
't is meer een reminder aan mezelf..
minder zorgen en meer genieten van de goede dingen!
Haal aub je gaap smilie weg het werkt best wel aanstekelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:36 schreef Felixa het volgende:
Ik zou eigenlijk naar bed moeten maar ik lig zo lekker onder een dekentje op de bank.
Ik ook, lekker warm. Doe ik regelmatig trouwens, deken ligt standaard op de bank.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:36 schreef Felixa het volgende:
Ik zou eigenlijk naar bed moeten maar ik lig zo lekker onder een dekentje op de bank.
kiek em danquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
hoop dat je er wat aan hebt DJMO..
Ja ik kan morgen vast mn lol op tijdens het werkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
Jee Ys! Wat een schrik!!Meid toch, wat een ellendige dag
Maar ben blij dat te lezen dat je er relatief ongeschonden uit ben gekomen! Wel aan de bel trekken als je alsnog nekklachten en hoofdpijn gaat krijgen hoor! (reken zowiezo maar op spierpijn morgen, door het aanspannen van al je spieren tijdens de klap zelf!)
Maarre... you lief doosje! Krijgen we vandaag 2 dikke enveloppen met de post!Wat ben je toch een schat! Dankjewel voor de kleine kadootjes en de felicitaties!
Eehh... niet de hele tijd, Susanne moet 2x naar en 2x van school gehaald worden en na 3en moeten we door naar het gemeentehuis om haar id-kaart op te halen...quote:
Jij luistert niet naar mij he dame!!!quote:
Oe durf ik niet te garanderen!!! Vanaf hoe laat tot hoe laat ben jij er dan?? Anders kom ik even langs met Susanne??quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:45 schreef Rucky het volgende:
@ Ireth, Ben je morgen eind van de ochtend thuis? Dan kan ik nog even afscheid komen nemen.
Wie heeft het over terugsturen?? Kom je gewoon opzoekenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
haha, je hebt mn adres niet nodig hoor! terugsturen kan niet
tuurlijk! iedereen is welkom!quote:
Nee band zat eerst alleen bochel in en was daarna leeg.. Er is ook wel meer schade dan te zien is op de foto... Was een behoorlijke klap!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef Martijntj het volgende:
Maar de auto reed niet zelfstandig meer naar huis?
We zouden een BBQ toch bij mij houden?quote:
Mijn dochter was alleen thuis, wij moesten echt even weg en ze had strenge instructies gehad "Niet de deur open doen!!!" en daar heeft ze zich schijnbaar aan gehoudenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:21 schreef Rucky het volgende:
Gelukkig wel want het was echt een klerezooi in Utrecht. Wel jammer dat Ireth weg was. Zij heeft me aan de woning geholpen en ik had nog even dag willen zeggen.
Ik wel webfeudquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:17 schreef Martijntj het volgende:
Speelt een van jullie niet toevallig Wordfeud ofzo ;P
Zo'n ding heb ik dus ook, een neukia uit 1980 ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:28 schreef Rucky het volgende:
Ik heb een mobiel waarmee je alleen maar mee kan bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dan speel ik bejuweled dat is ook leuk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:36 schreef Martijntj het volgende:
Om de tijd te doden is het best prima
Neuh ben ik ook niet van plan, maar mocht deze de geest geven vind ik het wel leuk om te kijken of het wel mogelijk is om te kunnen woordfeuten (ben alleen bang dat ik weer op een prepaidnokia van de AH uit komquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:36 schreef Rucky het volgende:
Ik ga echt geen andere telefoon kopen om spelletjes te kunnen spelen.![]()
Ik heb hem alleen voor in geval van nood of om mijn werk te bellen als ik te laat ben. dus ook nog zo'n oude
Ik Farmaramaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan speel ik bejuweled dat is ook leuk.
ik ben Channiee en ik heb je toegevoegd!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:42 schreef Ireth het volgende:
Maar goed, voor degene die het leuk vinden: http://www.webfeud.com/wf/index.html
Gebruikersnaam: Ireth
Ja dat mag!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
mam, als de airbag aan de passagierskant uit staat dan kan/mag het autostoeltje toch voorin?
Och ik ben ook de beste niet hoor.. moet het echt van mazzel hebben somsquote:Op zondag 8 januari 2012 21:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit wordfeud/webfeud of scrabble gespeeld dus ik zal wel een makkelijke tegenstander zijn :p
Ik wel.quote:
quote:
De airbag moet idd uit zijn maar het stoeltje moet ook wel weer geschikt zijn om op een autostoel te plaatsen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
ja dat dacht ik zelf dus ook, maar mn zus zei van niet..
Als de autogordel past in de veiligheidssleuven op het stoeltje dan past het. Airbag uit, en dan mag het.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
De airbag moet idd uit zijn maar het stoeltje moet ook wel weer geschikt zijn om op een autostoel te plaatsen.
Wat dacht je van: FHF waar Ireth en MoniqueB1965 Webfeud spelen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik hoef niet weer een nieuw topic te openen dit keer.. weet geen leuke tt te verzinnen
Webfeud! En Yska doet ook meequote:Op zondag 8 januari 2012 21:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat dacht je van: FHF waar Ireth en MoniqueB1965 wordfeud spelen.
Ik heb hem aangepast.quote:
Nog 5 posts.quote:
Je vergeet Yska!!!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb hem aangepast.
[..]
Nog 5 posts.
Volgens mij niet? Valt ze uit te horen??quote:Op zondag 8 januari 2012 21:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
mn moeder heeft toch nog niet de verassing voor morgen verklapt he Ireth?
Nu jeleesa.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij niet? Valt ze uit te horen??
(ik weet ook een leuke TT FHF, waar Jeleesa misschien klapjes krijgt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |