En dat kan je niet meer zelf doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
ohhh verdeurie.. nu ben ik vergeten de topic naam aan te passen![]()
Op een vreemde manier zijn we heel intiem Ruckquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik weet hoe de grond onder je tuintegels er uitziet en jij weet dat ik schuifdeuren heb.![]()
wat jij niet weet, (wat je trouwens wel op mn moeder dr avater kan zien) is dat ik heeeeel lang blond ben geweestquote:
Ik weet dat wel!!! Dat heb ik gezien! (maar vind donker mooier staan bij je!)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
wat jij niet weet, (wat je trouwens wel op mn moeder dr avater kan zien) is dat ik heeeeel lang blond ben geweest
ik vind donker zelf ook beter hoor! was dat blonde zat.. dit is mn natuurlijke haarkleurquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik weet dat wel!!! Dat heb ik gezien! (maar vind donker mooier staan bij je!)
Nohhhhhhquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
wat jij niet weet, (wat je trouwens wel op mn moeder dr avater kan zien) is dat ik heeeeel lang blond ben geweest
zoek maar op op facebook zou ik zeggen.. je kan me vinden onder de naam Jaleesa Joia (verrassend he?)quote:
Doe een topic report met het verzoek om de titel te wijzigen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
ohhh verdeurie.. nu ben ik vergeten de topic naam aan te passen![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
is dat het driehoekje met een uitroepteken erin?
sorry, ik ben nog een beetje een beginnende fokker wat zulke dingen betreft
te laatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
Hoef je toch geen TR voor te doen? Ik zou het gewoon vragen in Feedback?
quote:
gezelligquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:37 schreef Rucky het volgende:
Zo en nu ga ik voor het eerst op visite.
ik vond het wel bijzonder om uit zijn mond te horenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:30 schreef Rucky het volgende:
Dat heb ik vaker gehoord.Maar kinderen zijn ook leuk.
gezellieeeeequote:Op woensdag 4 januari 2012 11:49 schreef DJMO het volgende:
morgen ben jij aan de beurt om koffie te drinken hier JJ!
Idd als ik wist dat je morgen bij haar langs ging dan was ik ook morgen gegaan ipv vandaag.quote:
als ik je post in 't andere topic lees, was het idd een kwestie van tijd voor hij dood zou zijn geweestquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd als ik wist dat je morgen bij haar langs ging dan was ik ook morgen gegaan ipv vandaag.![]()
Hoewel er ook wel een beetje spoed bij was.
Foutmeldingen in windows dat er snel een backup nodig is. Ik heb de schijf mee naar huis genomen en uitgebreid geformateerd maar dat gaf ook foutmeldingen. De schijf heb ik gekontroleerd met seatools van Samsung maar die gaf ook aan dat de hd niet goed was. Het formateren is verder wel door gegaan na het wegklikken vd melding.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:44 schreef Scorpie het volgende:
Gaf SMART aan dattie dood aan het gaan is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |