Maar wat wel weer interessant was was dat Pauw begon met te zeggen dat ze elkaar eigenlijk nauwelijks kennen en elkaar dit jaar geen enkele keer hebben gesproken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:43 schreef Cynix ® het volgende:
Al doet Jeroen het prima, het blijft op de een of andere manier toch wat inteelterig om Matthijs en Jeroen zo samen te zien.
Beetje alsof Geer & Goor elkaar interviewen. Of Basis & Adriaan. Of anders: Barend & Van Dorp.
worstendraaier?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:44 schreef Tem het volgende:
Zondag is die docu van Roemer de worstendraaier dacht ik.
net als die jongen van omakutjes.nlquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:13 schreef OProg het volgende:
Je zal na een aantal jaar in de tweede kamer slechts blijven hangen als 'de brievenbuspisser'
Ik moest lachen om die url.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
net als die jongen van omakutjes.nl
http://nl.wikipedia.org/wiki/James_Sharpe
hij schaamt zich al jaren nergens voorquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch respect dat hij hier wel komt opdagen. Ik zou uit schaamte zijn thuis gebleven.
Hij is gewoon blij dat hij weer even op tv mag.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch respect dat hij hier wel komt opdagen. Ik zou uit schaamte zijn thuis gebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |