Probeer anders eens yoga, dan ben je veel bewuster met je lichaam bezig en is net zo intensief, maar je gaat minder snel over je grenzen heen, waardoor flauwvallen e.d. daar niet voorkomt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik voel me wel vaker mwah mwah.... maar goedgeen reden om niet braaf naar de sportschool te gaan
Yogaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Probeer anders eens yoga, dan ben je veel bewuster met je lichaam bezig en is net zo intensief, maar je gaat minder snel over je grenzen heen, waardoor flauwvallen e.d. daar niet voorkomt.
Dat klopt. Het is het beste om iemand een glaasje ranja of iets anders van suikers te gevenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm rustiger klopt... water drinken had ik ook nog niet veel gedaan >>> halverwege mijn training zou ik volgens mij ook halverwege mijn flesje moeten zijn, maar meestal drink ik pas bij het krachtgedeelte en het hardlopen mijn flesje leeg.... met fruit heb ik niet zo... maar zou een tablet druivensuiker een goede vervanger zijn???? Ik kreeg nu een zakje suiker... werkte ook wel, maar dat lijkt me slechter....
Ik ben ook lief!quote:Op woensdag 4 januari 2012 07:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeehonden zijn lief. Pinguins ook, ik hou van pinguins.
Of een Dextro ofzo? Die neemt een vriendin van me altijd als ze flauw wordt tijdens een training.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is het beste om iemand een glaasje ranja of iets anders van suikers te geven
Kan ook, zitten ook suikers in en volgens mij ook die snel werk leveren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een Dextro ofzo? Die neemt een vriendin van me altijd als ze flauw wordt tijdens een training.
Slapen is overrated.quote:Op woensdag 4 januari 2012 07:23 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens weer heel lekker maar 2 uur geslapen
Als je niet alleen bent moet je ook niet slapen.quote:
Anders voelen we ons toch alleen nog maar zieligerquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:05 schreef HeatWave het volgende:
The irony, singles op zoek naar partners die de nadelen van partners hebben bespreken.
Je bent niet singlequote:Op woensdag 4 januari 2012 09:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders voelen we ons toch alleen nog maar zieliger
NOG zieliger? Kan dat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders voelen we ons toch alleen nog maar zieliger
Nee, nog erger: Dell.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je capslock is stuk.
Zeker een apple,
/nerdquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan is niet zielig, dat is gewoon onmenselijk.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:17 schreef rival het volgende:
Ik voel me prima
Anders dan vannacht, halve nacht liggen kotsen
Het kan er maaruit zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:17 schreef rival het volgende:
Ik voel me prima
Anders dan vannacht, halve nacht liggen kotsen
/nerdquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
/nerd
Select beer from fridge
where beer is < 5celcius
gaan slapen is wel prettiger met iemand die lekker over je rug kriebeltquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:02 schreef Q. het volgende:
Slapen is alleen juist weer veel beter, niemand die aan je zit en de helft van het bed in beslag neemt.
Good thinking. ijs in je bier is ook niet perfectquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
/nerd
where beer between 0 and 5 celcius
(ofzoiets)
kweenie... werd wakker met hoofdpijn.. nam wat ibu en ging weer slapen... later werd ik wakker en alles moest eruit...quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Iets verkeerds gegeten of echt ziek?
Held!quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
kweenie... werd wakker met hoofdpijn.. nam wat ibu en ging weer slapen... later werd ik wakker en alles moest eruit...
En als die 3 of 4 is drink je hem niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:21 schreef rival het volgende:
euhm....
where beer = 5 celcius toch?
dan issie op zijn best
die mag jij hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als die 3 of 4 is drink je hem niet?
Je mist een if-statement.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
/nerd
Select beer from fridge
where beer is < 5celcius
Ahw, je vindt vrouwen ook belangrijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat het een belangrijke query is!![]()
Vrouwen![]()
Om mijn ballen te likken jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ahw, je vindt vrouwen ook belangrijk
Sinds wanneer heb ik een hond?quote:
Wat Cue_ zegt, als er maar suiker in zit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een Dextro ofzo? Die neemt een vriendin van me altijd als ze flauw wordt tijdens een training.
Weet ik veel of jij een hond hebtquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik een hond?En een kat kan het ook doen.
Of een chipmunk.
Dat was het punt toch niet.
2012! De wereld vergaat en het begint bij Noukquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen,
Wat een ochtend. Eerst sluit ik mezelf buiten en moet ik naar mn ouders lopen, daarna sterft mn auto langzaam.. Heel fijn..
Aaaah, meissie toch!quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen,
Wat een ochtend. Eerst sluit ik mezelf buiten en moet ik naar mn ouders lopen, daarna sterft mn auto langzaam.. Heel fijn..
Yes!quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:08 schreef Godtje het volgende:
2012! De wereld vergaat en het begint bij Nouk
quote:
ooit toen je me dat vertelde ben ik er een tijdje mee bezig geweest. Link is alweer weg enzo en verder thuis toch niet meer veel achter de laptop.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:30 schreef Godtje het volgende:
Doen er nog meer mensen wel eens khancademy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat leek mij ook een beetje stugquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:36 schreef Godtje het volgende:
2009 en 2010 kloppen denk ik niet beide
Als hij in jouw bed ligt en jij zit op je werk, is het toch geen date meerquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:08 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij ligt date nog steeds in mijn bed te pitten
Hij moest een naampje hebben hier hequote:Op woensdag 4 januari 2012 11:09 schreef Spirit82 het volgende:
Als hij in jouw bed ligt en jij zit op je werk, is het toch geen date meer
Wat dacht je van "manlief"? Of "mijn schattepetatje"? Offehm.. ."liefde van mn leven"!quote:
Uhm nee, nee en nee. Verder dan gewoon 'schat' ben ik nog niet gekomenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
Wat dacht je van "manlief"? Of "mijn schattepetatje"? Offehm.. ."liefde van mn leven"!
"degene die het bij wijze van uitzondering een keer langer dan 2 dagen uithoudt"quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat dacht je van "manlief"? Of "mijn schattepetatje"? Offehm.. ."liefde van mn leven"!
"en vrijwillig en uit zichzelf wat laat horen en langskomt ":oquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"degene die het bij wijze van uitzondering een keer langer dan 2 dagen uithoudt"
al bekt dat niet zo lekker.
Hij profiteert gewoon van je!! Pas maar op, voor je het weet trekt ie bij je inquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"en vrijwillig en uit zichzelf wat laat horen en langskomt ":o
Je hebt er ervaring mee he!quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij profiteert gewoon van je!! Pas maar op, voor je het weet trekt ie bij je in
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het was zelfspot.. je verpest het
Heb jij een erf?!quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:16 schreef Godtje het volgende:
Onaangekondigd langskomen?Die schiet ik mijn erf af
Als in "vrijwillig langskomt". tot nu toe nog niet onaangekondigdquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:16 schreef Godtje het volgende:
Onaangekondigd langskomen?Die schiet ik mijn erf af
sorryquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het was zelfspot.. je verpest het
Ik zeg gewoon poedelewoepskiquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik gewoon tegen m'n vriendenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:18 schreef STING het volgende:
[..]
Niets een malllurrddd of gekkie, of kind?
Ik gebruik alleen koosnaampjes om te verbloemen dat hij me irriteertquote:
Duidelijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik gewoon tegen m'n vrienden
Ik kan het van iedereen hebben behalve van dates.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt wel aan wanneer
Kan het ook van (bijna) niemand hebben hoor. Maar hij wel
Vrienden/familie enzo wel?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:19 schreef Godtje het volgende:
Ik kan het van iedereen hebben behalve van dates.
Heb je die wel eens dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan het van iedereen hebben behalve van dates.
Ik noem hem eigenlijk nooit bij naam, altijd bij bijnaam.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen koosnaampjes om te verbloemen dat hij me irriteert
"NEE LIEF, niet zooo"
"SCHATJEEE, wat doe je nou?!"
Dan valt het niet zo op!
Joeehoeee hetero?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik noem hem eigenlijk nooit bij naam, altijd bij bijnaam.
Nee, dus niet Cue_ haar moeder.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:20 schreef STING het volgende:
[..]
Je moeder die onaangekondigd langskomt, moet er niet aan denken
wow. .okequote:
Mijn moeder zou niet eens durvenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:20 schreef STING het volgende:
Je moeder die onaangekondigd langskomt, moet er niet aan denken
Ik ben als de dood dat ik de naam van mn ex zegquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik noem hem eigenlijk nooit bij naam, altijd bij bijnaam.
Onaangekondigd komen? Bah, nee. Niet van familie. Beetje van sommige vrienden.quote:
999-1 kans natuurlijk dat je de goeie naam zegtquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben als de dood dat ik de naam van mn ex zeg
Ik heb het al 2x bijna gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben als de dood dat ik de naam van mn ex zeg
quote:
Mijn broer mag altijd langskomen. Moeder..... ook maar een aankondiging iets fijner.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onaangekondigd komen? Bah, nee. Niet van familie. Beetje van sommige vrienden.
Familie die onaangekondigd langskomen,... bijna net zo irritant als 45min te vroeg komen.
Dan ben ik gewoon nog in pyama tussen de teringbende aan t wroeten!
Het is mij 1x gebeurd. Maar meneer is nogal jaloers aangelegdquote:
Terwijl er volgens mij maar bar weinig mensen zijn die daadwerkelijk een naam uitschreeuwen tijdens t klaarkomenquote:
Idd, volgens mij gebeurt dat vrijwel alleen in films.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Terwijl er volgens mij maar bar weinig mensen zijn die daadwerkelijk een naam uitschreeuwen tijdens t klaarkomen
quote:
Hij vindt t vast niet erg hequote:Op woensdag 4 januari 2012 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nee.
Maar met bepaalde relatiedingetjes die je doet in huis. De laatste met wie ik dat soort dingen deed was gewoon mijn ex, dus mijn hoofd zegt zijn naam dan wel eens automatisch. Niet dat ik dan aan hem denk of zo, maar ik merk dat het dan automatisch gaat "Ti.... Yvo!"
Die van Godt roepen ze wel vakerquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:24 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, volgens mij gebeurt dat vrijwel alleen in films.
Ja, precies. Een keer gehad dat m'n nicht, haar man en koter ineens op zondagochtend op de stoep stonden terwijl ik nog in m'n pyjama lag te rotten. Ik schaamde me dood maar dat is eigenlijk onzin, zij staan om elf uur voor de deur zonder eerst even te bellenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onaangekondigd komen? Bah, nee. Niet van familie. Beetje van sommige vrienden.
Familie die onaangekondigd langskomen,... bijna net zo irritant als 45min te vroeg komen.
Dan ben ik gewoon nog in pyama tussen de teringbende aan t wroeten!
Ik doe gewoon niet open als mensen aanbellen als ik niemand verwacht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, precies. Een keer gehad dat m'n nicht, haar man en koter ineens op zondagochtend op de stoep stonden terwijl ik nog in m'n pyjama lag te rotten. Ik schaamde me dood maar dat is eigenlijk onzin, zij staan om elf uur voor de deur zonder eerst even te bellen
Nu doen ze het nog weleens, maar dan bij m'n moeder. En dan een paar uur blijven terwijl m'n moeder nog van alles moet doen
Ik weet niet of ie t al gemerkt heeft eigenlijk. En ik bedoel er ook echt niets slechts mee of zo. Gaat gewoon automatisch nog. Nu nog. Straks vast niet meer, als we oud en met een chihuahua in Rusthuis de Roze Rimpel zitten.quote:
Stop dan met ietsquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
3 mensen in whatsapp, mail, werk, FOK!
Het si te vee
Han Peekel past niet door de deur.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:32 schreef Ang3l het volgende:
"Ik ben Godt, ik ben 8 jaar en ik doe St babylon naaaaaaa"
Bring out han peekel!
Ik krijg steevast het commentaar: "Ik noem jou toch ook niet Roos?!"quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie t al gemerkt heeft eigenlijk. En ik bedoel er ook echt niets slechts mee of zo. Gaat gewoon automatisch nog. Nu nog. Straks vast niet meer, als we oud en met een chihuahua in Rusthuis de Roze Rimpel zitten.
How cutequote:Op woensdag 4 januari 2012 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn kat snurkt. Hij klinkt als een leeglopend luchtbed.
Ze kunnen me zien als ik in de woonkamer benquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe gewoon niet open als mensen aanbellen als ik niemand verwacht.
Dat heb ik soms ook, dan draai ik mijn lamellen de andere kant opquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen me zien als ik in de woonkamer ben
Ik heb alleen vitragequote:Op woensdag 4 januari 2012 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook, dan draai ik mijn lamellen de andere kant op
Je hebt een megagroot huis en nog klaag je?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het zwaar in mijn megagrote huis
* visualiseert dat rival de lamellen omdraait terwijl er iemand voor de deur komt staanquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook, dan draai ik mijn lamellen de andere kant op
stiekem doe ik gewoon open hoor... het zijn gewenste vrienden die zomaar voor de deur staan.... anderen weten dat ze ff moeten bellenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:55 schreef MNR het volgende:
Grappig, denk er nooit zo over na maar als ik (echt) chagrijnig of moe ben, geef ik geen gehoor.
[..]
* visualiseert dat rival de lamellen omdraait terwijl er iemand voor de deur komt staan
Trouwens: goed bekeken met je nieuwe baan!
Ik las gisteren nog dat je minder moest gaan werken voor meer geld.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
stiekem doe ik gewoon open hoor... het zijn gewenste vrienden die zomaar voor de deur staan.... anderen weten dat ze ff moeten bellen
plus mijn lamellen staan altijd zo dat de bank waar ik zit niet zichtbaar is vanaf buiten
Hoe bedoel je?
Heel veel ruimte voor bontkraagjes.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het zwaar in mijn megagrote huis
Picknick of plundering?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel veel ruimte voor bontkraagjes.Kan je geen gezellige multiculturele buurtpicknick houden in je woonkamer?
Dat is daar toch hetzelfde? Misschien kan je de burgemeester uitnodigen, kan die mooi de thee inschenken.quote:
Denk het nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:08 schreef STING het volgende:
En, staat er straks een maaltijd klaar als je thuiskomt?
Al gaan we misschien vanavond of morgen wel wat in de stad eten ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:10 schreef STING het volgende:
Gussie. Dat mis ik nu wel weer eigenlijk
Gezelligquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al gaan we misschien vanavond of morgen wel wat in de stad eten ofzo.
Mwah, gaat wel weer overquote:vraag een vriendin!
Lekker!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:20 schreef Ang3l het volgende:
iiieeeks. Zojuist ingecheckt voor de vlucht naar Hong Kong.
Spanneeeeeend
Komt goedquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Spanneeeeeend
Want die 22 miljoen mensen daar hebben daar dagelijks last vanquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Ja als ik niet door een spin, slang, krokodil, haai, casuari, dingo of koala wordt aangevallen dan bezwijk ik wel van de 40 graden hitte, bosbranden of overstromingen. Maar goed zal t wel komen
Lees je het nieuws nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want die 22 miljoen mensen daar hebben daar dagelijks last van
Wow, is dat NU al?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Spanneeeeeend
nou mijn contract werd niet verlengt.... toen heb ik een andere baan gevonden met een beter salaris voor minder uren.... dat is meer het verhaalquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik las gisteren nog dat je minder moest gaan werken voor meer geld.
En je hebt het ook nog eens goed naar je zin. Dat bedoel ik
Dat klinkt nog steeds goedquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
nou mijn contract werd niet verlengt.... toen heb ik een andere baan gevonden met een beter salaris voor minder uren.... dat is meer het verhaal
40 graden is makkelijk te doen hoor. En verder is australie gewoon tofquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Ja als ik niet door een spin, slang, krokodil, haai, casuari, dingo of koala wordt aangevallen dan bezwijk ik wel van de 40 graden hitte, bosbranden of overstromingen. Maar goed zal t wel komen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
40 graden is makkelijk te doen hoor.
Oh schoft! Nee, maar dat is wel heel waardevol. Ik word al bijna jaloersquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker, had ik al verteld dat mijn reistijd 12x korter is?
Is zo! afgelopen zomer in turkije was het 42 grade3n en dat was eigenlijk vooral vervelend omdat ik moest werken. En het jaar daarvboor in jordanie was het 50 graden - warm, maar het wentquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat heb je besloten aangaande je huidige baan/andere aanbod? Ben je er al uit?
Super! Leuk om te horenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is zo! afgelopen zomer in turkije was het 42 grade3n en dat was eigenlijk vooral vervelend omdat ik moest werken. En het jaar daarvboor in jordanie was het 50 graden - warm, maar het went
Ik blijf, want heb het nieuwe aanbod besproken met mijn baas en die heeft me bij mijn huidige werk nog betere mogelijkheden geboden
Jordanie idd misschien wel aardige voor dit jaar. Vorig jaar al ver en lang genoeg geweest.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is zo! afgelopen zomer in turkije was het 42 grade3n en dat was eigenlijk vooral vervelend omdat ik moest werken. En het jaar daarvboor in jordanie was het 50 graden - warm, maar het went
Ik blijf, want heb het nieuwe aanbod besproken met mijn baas en die heeft me bij mijn huidige werk nog betere mogelijkheden geboden
Meer 'flexibiliteit' voor de bedrijven?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:15 schreef MNR het volgende:
Waarom is het toch zo dat als je zoekt op startersfuncties (random) bij 90% van de gevallen er een bureau tussen zit? Dat is toch helemaal niet handig?
Ik ging al een beetje dood bij 33quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
40 graden is makkelijk te doen hoor. En verder is australie gewoon tof
Jordanie is echt een mooi en boeiend land, ook omdat het zo anders is zeg maar. Ik zit zelf te twijfelen over zuid amerika (mooie reis gezien naar costa rica, panama en nicaragua) en Zuid Afrikaquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jordanie idd misschien wel aardige voor dit jaar. Vorig jaar al ver en lang genoeg geweest.
Dit jaar iets meer de focus op korter en dichterbij. Stedentrips en jordanie misschien wel aardig voor wat zon. Zit ook aan Portugal te denken. Lissabon.
Het verschilt wel enorm waar je zit en zo. Aan de kust heb je vaak veel wind, dat scheelt enorm. En de hitte in Nederland voelt ook vaak weer anders. In Jordanie was het meer een droge warmte zeg maarquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging al een beetje door bij 33
Snap ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
Meer 'flexibiliteit' voor de bedrijven?
Vochtafdrijving, slanker zijn op je vakantiefoto'squote:Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging al een beetje dood bij 33
Zuid Afrika is bij mij heel snel aan de beurt ook. Zeker doen met je vent.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jordanie is echt een mooi en boeiend land, ook omdat het zo anders is zeg maar. Ik zit zelf te twijfelen over zuid amerika (mooie reis gezien naar costa rica, panama en nicaragua) en Zuid Afrika
Florida in de herfstquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het verschilt wel enorm waar je zit en zo. Aan de kust heb je vaak veel wind, dat scheelt enorm. En de hitte in Nederland voelt ook vaak weer anders. In Jordanie was het meer een droge warmte zeg maar
Ik hield juist vocht vast in één voet. Heb er nog wel foto's vanquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Vochtafdrijving, slanker zijn op je vakantiefoto's
Vast wel. ICT is nu typisch een branche met veel tussenbedrijven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Ik vraag me af of er ook markten zijn waar je makkelijk toegang hebt voor interne functies (zonder een bureau ertussen)
CL postquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hield juist vocht vast in één voet. Heb er nog wel foto's van
Mijn baas is net geweest en die was heel enthousiast over de verschillende soorten landschappen en met name ook de safariquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zuid Afrika is bij mij heel snel aan de beurt ook. Zeker doen met je vent.
Mijn moeder is verslaafd die gaat meestal 2 keer per jaar.
Heerlijk eten en wijntjes drinken in de wijnvelden. Restaurants op sterren niveau voor 30 euro pp of nog goedkoper.
Safari mogelijkheden.
Staat bij mij echt heel hoog!
Ik heb nog niemand ontmoet die niet enthousiast is. En lijkt me ideaal om te doen als jong stel zonder kids.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn baas is net geweest en die was heel enthousiast over de verschillende soorten landschappen en met name ook de safari
Ja, whales watchen en inderdaad wijn proeverij en kaapstad doen en de safari - lijkt me te gek. Er zijn ook opties om het te combineren met de victoria falls - leek me ook superquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand ontmoet die niet enthousiast is. En lijkt me ideaal om te doen als jong stel zonder kids.
Dan kan je lekker dat land door crossen en actief zijn.
Hehe. Snap ik ook. Ik mopper gewoon een beetje. Ik vind het gewoon echt niet handig. Ik zou het zelf anders aangepakt hebben. Qua gebruikersvriendelijkheidquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Vast wel. ICT is nu typisch een branche met veel tussenbedrijven.
Ga daar je werk van makenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Snap ik ook. Ik mopper gewoon een beetje. Ik vind het gewoon echt niet handig. Ik zou het zelf anders aangepakt hebben. Qua gebruikersvriendelijkheid
Cue_ !!quote:
Je kan het natuurlijk vormgeven zoals je zelf wilt. Afhankelijk van je budget, wensen en tijd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, whales watchen en inderdaad wijn proeverij en kaapstad doen en de safari - lijkt me te gek. Er zijn ook opties om het te combineren met de victoria falls - leek me ook super
Maar ook met een bureau/detacheerder ertussen heb je natuurlijk kans om intern te worden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Snap ik ook. Ik mopper gewoon een beetje. Ik vind het gewoon echt niet handig. Ik zou het zelf anders aangepakt hebben. Qua gebruikersvriendelijkheid
Hehehe. Zal ik je stiekem vertellen dat vroeger mijn grootste wens was om voor de radio te werken? (via opleiding Journalitiek). Had je ook een afdeling TVquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:28 schreef Ripley het volgende:
TV werkt vaak niet met die bureau's trouwens MNR - want kost geld. Maar dat is dan wel een fikse overstap
Ligt natuurlijk heel erg aan het soort functie dat je wilt bekleden in de ictquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:28 schreef STING het volgende:
[..]
Maar ook met een bureau/detacheerder ertussen heb je natuurlijk kans om intern te worden.
Dat is in ieder geval bij mij zo gegaan. Nog geen moment spijt van gehad.
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk heel erg aan het soort functie dat je wilt bekleden in de ict
Wil je gewoon bij 1 bedrijf aan de slag dan zitten er zelden tussenpersonen bij, want je solliciteert gewoon op de functie bij het bedrijf zelf.
Consultants enzo is toch snel via tussenbedrijven en/of eigen bedrijf.
Me neither.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt inderdaadHeb voor nu even geen behoefte aan het 'consultant' zijn.
Noch bij een bedrijf te zitten die bestaan uit 99% techneuten, waarbij de managers en HR managers ook techneuten zijn ('geweest'). No thanksquote:
Ik heb bewust alleen maar gereageerd op 'directe' vacatures.... ook in de IT zijn er daar een hoop van.. tenminste, hier in de regio wel...quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Me neither.
Ik heb al een knopje 'direct' gevonden op 1 van de sites
Waddist schatje?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:05 schreef Cue_ het volgende:
fijn als men veranderingen op tijd doorgeven
Ik heb er al 3 gevonden en ben nu naarstig aan het speuren hoe ik mezelf zo goed mogelijk op de hoogte kan houdenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb bewust alleen maar gereageerd op 'directe' vacatures.... ook in de IT zijn er daar een hoop van.. tenminste, hier in de regio wel...
Moest al iets veranderen wat volgende week werkend moet zijn (gewoon extra functionaliteit)quote:
Mailtje naar PL met uitleg dat dit extra tijd gaat kosten. Waar hij wil dat je het eerste prio aan geeft en dat je dit ws niet voor maandag af gaat hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moest al iets veranderen wat volgende week werkend moet zijn (gewoon extra functionaliteit)
Geen probleem.. maar nu hebben ze het gehele ontwerp veranderddus ook de basis en die hoef ik nu nog niet voor maandag af te hebben, maar moet dus nog wel meer doen
Reeds besproken met managerquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:15 schreef MNR het volgende:
Mailtje naar PL met uitleg dat dit extra tijd gaat kosten. Waar hij wil dat je het eerste prio aan geeft en dat je dit ws niet voor maandag af gaat hebben
Moet je nu extra gaan werken of kun je het in je beschikbare tijd "proppen"?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Reeds besproken met manager![]()
Dus de basis moet af en dan vanaf volgende week de gehele functionaliteit. Maar het blijft veel werk in korte tijd voor mij
maargoed, moet maar.
dat laatste moet (kunnen), maar ach als ik niet kan slapen of even lekker aan het werk ben op het werk dan doe ik wel wat langer werkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:20 schreef MNR het volgende:
Moet je nu extra gaan werken of kun je het in je beschikbare tijd "proppen"?
Ik mag straks met een kapotte auto 50 km naar huis rijden en dan staat hij daar en dan moet ik nog even uitzoeken wie the fuck me kan helpen.quote:
rivalquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik mag straks met een kapotte auto 50 km naar huis rijden en dan staat hij daar en dan moet ik nog even uitzoeken wie the fuck me kan helpen.
I wishquote:
Hmmm...quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat laatste moet (kunnen), maar ach als ik niet kan slapen of even lekker aan het werk ben op het werk dan doe ik wel wat langer werken
Oi! Weet je al wel wat er exact mis is met je auto?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I wishAllang geprobeerd, ik ga altijd naar rival namelijk
Ik neem m'n pauzes altijd netjesquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmmm...![]()
Dus er is een wijziging opgetreden in de situatie, maar jij krijgt dezelfde beschikbare tijd? Is het niet een klein beetje logisch dat je bijv. een dagje extra voor jezelf vraagt? Dan heb je iets meer rust onder je leden. Ik zeg niet dat je het niet haalt hoor, ik ben ervan overtuigd dat je dat gaat lukken als je er gewoon voor gaat. Ik denk echter niet dat je hier een gewoonte van moet maken...
En als je extra gaat werken, neem dan ieder uur 5 of 10 minuten pauze (inplannen). Ben en blijf je veel productiever van. Is een heerlijk gevoel.
But ehm.... GOOD LUCK girlie!![]()
Mn versnellingsbak was al verrot en nu helemaal. Exact weet ik het niet, want ik zit dus nog steeds op mijn werk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:25 schreef MNR het volgende:
Oi! Weet je al wel wat er exact mis is met je auto?
Ik ken iemand die, net als rival, ontzettend handig is met auto's. Ik kan hem vragen of hij iets voor je kan betekenen? Al zou het alleen maar zijn dat als ik in jouw schoenen zou staan, ik het ook ontzettend tof zou vinden als iemand me zou kunnen helpen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mn versnellingsbak was al verrot en nu helemaal. Exact weet ik het niet, want ik zit dus nog steeds op mijn werk.
Ja, daar heb ik niet zoveel aan, aangezien we weet ik hoeveel km uit elkaar wonen en ik eigenlijk al niet meer met mijn auto kan rijden, denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:32 schreef MNR het volgende:
Ik ken iemand die, net als rival, ontzettend handig is met auto's. Ik kan hem vragen of hij iets voor je kan betekenen? Al zou het alleen maar zijn dat als ik in jouw schoenen zou staan, ik het ook ontzettend tof zou vinden als iemand me zou kunnen helpen.
Hahaha, ow Nouk, wat ben je grappig als je boos bentquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil verdomme snoep en dan doet die kutautomaat het niet en ook mijn werkpas hier was geblokkeerd. Mijn oom had gelijk, ik had vanmorgen écht weer naar huis moeten gaan en diep onder de dekens gaan liggen.
Gelukkig ga ik morgen relaxen in de sauna, krijg ik een gezichtbehandeling én een hotstone massageEn vanavond ga ik heerlijk films kijken, als mijn tv niet in de fik vliegt, of mijn dvd speler mn dvd's bekrast.
Goede tip.. dus als mijn sportplan afgelopen is, ga ik daar maar een les van zoeken....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:21 schreef PeuRac het volgende:
Probeer anders eens yoga, dan ben je veel bewuster met je lichaam bezig en is net zo intensief, maar je gaat minder snel over je grenzen heen, waardoor flauwvallen e.d. daar niet voorkomt.
Ik ben sinds kort begonnen met het hardloopschema van Evy.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goede tip.. dus als mijn sportplan afgelopen is, ga ik daar maar een les van zoeken....
Hardloopschema van Evy? Waar vind ik die? gewoon google?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort begonnen met het hardloopschema van Evy.
Bouw je heel rustig op. Misschien een optie?
Voor meditatie ben ik te onrustig... ik moet iets meer doen dan OHM murmelen...quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:50 schreef CherryLips het volgende:
Zaterdag eens een proefles van de meditatiecursus doen
Samen met Godt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:50 schreef CherryLips het volgende:
Zaterdag eens een proefles van de meditatiecursus doen
http://rennenmetevy.nl/quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hardloopschema van Evy? Waar vind ik die? gewoon google?
Ook als ze om de zo veel seconde aangeeft wat je moet doen?quote:
We gaan nu 1 minuut batsen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook als ze om de zo veel seconde aangeeft wat je moet doen?
Zoiets jaquote:
Muziek waar ik hard van ga rennen ja....zodat ik het door het suizen van de wind niet meer hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, ze heeft op zich oke/moderne muziek in haar mp3's
Ja, ik merk het serieus, mag het nu 3 weken niet doen en slaap slechter. Nog een paar weken volhouden, dan kan ik er weer tegen aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goede tip.. dus als mijn sportplan afgelopen is, ga ik daar maar een les van zoeken....
Hehe, nog voor mijn post dusquote:
Ik ook hoor, daarom ga ik eerst naar de proefles. Bij de derde tel zit ik met m'n hoofd al bij het avondeten en boodschappen enzo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor meditatie ben ik te onrustig... ik moet iets meer doen dan OHM murmelen...
Oh noesquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, ja. Zondag op tv gezien. Was heel spannend, met de zware jongens enzo.
Dat en tig andere dingen.... ik heb nog ergens een cd liggen van een boek over meditatiequote:Op woensdag 4 januari 2012 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook hoor, daarom ga ik eerst naar de proefles. Bij de derde tel zit ik met m'n hoofd al bij het avondeten en boodschappen enzo.
Kun je dan niet beter iets heel saais lezen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Oh noes
Ik heb nog een stapel Donald Ducks op m'n nachtkastje liggen, perfect voor als het niet lukt om in slaap te vallen
That's the beauty of it. Als je het vaker doet, kun je beter je hoofd "leeg" maken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook hoor, daarom ga ik eerst naar de proefles. Bij de derde tel zit ik met m'n hoofd al bij het avondeten en boodschappen enzo.
Ik twijfel nog of ik de hele cursus zal doen, het is iets van 220 euro maar misschien is het wel goed voor me.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:38 schreef MNR het volgende:
[..]
That's the beauty of it. Als je het vaker doet, kun je beter je hoofd "leeg" maken.
Verdorie dat klinkt goed! En dat terwijl ik niet eens gek ben op gebak.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:28 schreef L-E het volgende:
Verjaardagstaart is tot zover gelukt! Twee lagen, gevuld met een laag frambozenjam en een met room, afgesmeerd met chocoladecreme, hij moet alleen nog bekleed en versierd.
Bakken.
En Yoga heb ik me echt helemaal in gevonden! Ik was heel lang extreem skeptisch (mannen doen dat niet enzo), maar waar ik ga komen redelijk wat mannen (vrouwen zijn nog wel in de meerderheid) en kan ik verschillende stijlen doen, afhankelijk van waar ik zin in heb.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:30 schreef L-E het volgende:
En yoga vond ik fantastisch, ik ben niet voor niets zo zenlike.
Misschien kun je een alternatief vinden? Er wordt vast niet overal 220 gevraagd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik de hele cursus zal doen, het is iets van 220 euro maar misschien is het wel goed voor me.
Lieverd, jij twijfelt over alles, tenzij het chocola betreft.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik twijfel nog of ik de hele cursus zal doen, het is iets van 220 euro maar misschien is het wel goed voor me.
lol, zit wel een kern van waarheid in eigenlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieverd, jij twijfelt over alles, tenzij het chocola betreft.
Is het zo duidelijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieverd, jij twijfelt over alles, tenzij het chocola betreft.
Ik kan de meeste oefeningen nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En Yoga heb ik me echt helemaal in gevonden! Ik was heel lang extreem skeptisch (mannen doen dat niet enzo), maar waar ik ga komen redelijk wat mannen (vrouwen zijn nog wel in de meerderheid) en kan ik verschillende stijlen doen, afhankelijk van waar ik zin in heb.
Helpt echt voor veel dingen. Maar je krijgt er ook gewoon een goede conditie van en kan er zelfs van afvallen.
Ja, soms wens ik dan ook dat ik chocola was, dan zou je mij zonder voorbehoud in je mond nemen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Is het zo duidelijk
Op beide punten
Daarvoor heb je verschillende niveausquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan de meeste oefeningen niet
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor heb je verschillende niveausdrie waar ik zit, de laagste is speciaal voor stijve harken met viagra op. Dus dat kan jij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |