kansloos wil ik niet zeggen, zware underdog dat zeker. maar dat is ook niet het punt. de VS zit vast in afghanistan en zit ook nog eens in een recessie.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
Iran is gewoon kanseloos.
Net zoals irak in Desert storm.
Waarom kom je dan zoveel haat en onwetendheid zaaien over je vaderland? Welke misplaatst gefaal in jouw leven brengt je hiertoe?quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:47 schreef esperanza93 het volgende:
[..]![]()
![]()
Mensen zoals mij, nog wel. Ik moet toch echt het tegendeel bewijzen. Ik ben wel degelijk in Iran geweest, twee keer zelfs. Mijn vader komt daar vandaan, ik heb daar veel familie. En overigens ben ik super blij dat ik Westers ben opgevoed en niets met die hele cultuur te maken heb. O, nee, dit kan ik niet zeggen natuurlijk.
Ik ben hier geboren en ik zaai geen haat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:59 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Waarom kom je dan zoveel haat en onwetendheid zaaien over je vaderland? Welke misplaatst gefaal in jouw leven brengt je hiertoe?
Dat je verhuisd bent, prima. Maar er gaan elk jaar duizenden vakantiegangers vanuit de wereld naar Iran toe. Ook vanuit Nederland.
Nogmaals je motivatie gaat mij helemaal te boven.
He, bah.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:01 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Mensen zoals mij!! of is het mensen zoals ik?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:59 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kansloos wil ik niet zeggen, zware underdog dat zeker. maar dat is ook niet het punt. de VS zit vast in afghanistan en zit ook nog eens in een recessie.
de VS heeft de macht om heel iran van de kaart te vegen (hell de hele wereld als het zou willen maar das niet relevant) alleen komen ze daar natuurlijk niet mee weg, tevens levert ze dat geen olie op die daar veelvuldig vloeit.
het begin van de oorlog ALS die er komt zal voorspelbaar zijn, het zal beginnen in de nacht waar de VS en of bondgenoten het voordeel hebben daar ze betere spullen hebben om in de nacht te opereren dan iran. Het begin zal voornamelijk gebruikt worden om vliegvelden, luchtafweergeschut en radars van de kaart te vegen middels raketten, smartbombs en artillery zodat ze veilig in de lucht kunnen vliegen en vanuit de lucht makkelijk en snel overal een aanval kunnen uitvoeren. het water beheersen ze al![]()
daarna wordt het pas een probleem, want wat doe je daarna?
Leuk dat je het grappig vindt.quote:
Ignorance is bliss... I envy youquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:05 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Iran een tweede Irak gaat worden
Wat een simpele redenering is dit.
Ik schrijf zowat alles goed hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:02 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Dat heb je wel goed geschreven!
Ik weet niet wat we doen, leg eens uit. Jij weet dat begrijp ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:11 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Leuk dat je het grappig vindt.![]()
Dat doen jullie toch? Wat klopt er niet aan?
Ken je Farsi?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:12 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik schrijf zowat alles goed hoor.Ik twijfelde trouwens ook een beetje, maar ja..
Jullie allemaal hebben boter op het hoofd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat we doen, leg eens uit. Jij weet dat begrijp ik.
Dus je bent echt niet een Iranier. Ergo je kent weinig over het land.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:16 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee.Alhoewel ik wel een paar woordjes en zinnetjes kan. Jij wel?
Geeft niks hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:12 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik schrijf zowat alles goed hoor.Ik twijfelde trouwens ook een beetje, maar ja..
Wat een redenatie...quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:18 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dus je bent echt niet een Iranier. Ergo je kent weinig over het land.
Vertel!quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:16 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Jullie allemaal hebben boter op het hoofd.
Blijkt maar weer uit jullie reacties.
Inderdaad. Ik ben een Nederlander. Het enige wat niet Nederlands aan mij is, is mijn achternaam en mijn uiterlijk een beetje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:18 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dus je bent echt niet een Iranier. Ergo je kent weinig over het land.
Hier wel ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:18 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, je krijgt er alleen makkelijk mensen mee op de kast!
Jij bent echt het levende voorbeeld van het feit dat die quote van Einstein uit je sig waar isquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:16 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Jullie allemaal hebben boter op het hoofd.
Blijkt maar weer uit jullie reacties.
Neem hem niet niet serieusquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben een Nederlander. Het enige wat niet Nederlands aan mij is, is mijn achternaam en mijn uiterlijk een beetje.
Ik denk nooit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:25 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Volgens mij gaat het inmiddels behoorlijk off topic!![]()
Wat ik interessant vind is niet of het oorlog wordt met Iran, maar wanneer??
Ik denk dat het begin februari los gaat!
Wat denken jullie??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |