Het heeft ook veel voordelen hoor. Rust, mooi uitzicht, sociale controle (tot op bepaalde hoogte vind ik dat wel prettig). Maar ik ben jong, die zaken komen wel als ik kinderen heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Samenvatting: Niet in een klein gehucht wonen.
Ik vind Hoofddorp nog steeds een beetje een Almere in het klein.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks te klagen, het is hier dood okee maar goed 20 minuten in de bus en je hebt alles wat je wil.
De laatste reguliere bus hier vertrekt kwart voor 1.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De laatste bus vertrekt om 23:20 van het station.
Is het ook. Het is een nieuwbouwdorp, geen moer te beleven maar het is hier goedkoop wonen, je komt makkelijk thuis met Sternet en R-net. Ik hoef hier echt niet weg het is ideaal om te wonen, leven doe ik in Amsterdam.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind Hoofddorp nog steeds een beetje een Almere in het klein.
Dat klopt, ik heb zelf ook een jaar of 20 in zo'n gehucht gewoond.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het heeft ook veel voordelen hoor. Rust, mooi uitzicht, sociale controle (tot op bepaalde hoogte vind ik dat wel prettig). Maar ik ben jong, die zaken komen wel als ik kinderen heb.
Ouiquote:
1x per half uur is pure luxe hier. 1x per uur mag ik het mee doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb zelf ook een jaar of 20 in zo'n gehucht gewoond.1x per half uur een bus en de laatste vertrok om half 12 ofzo vanaf het station.
Wuttt, dat is wel heel erg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1x per half uur is pure luxe hier. 1x per uur mag ik het mee doen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja he!
Ik ben er groot fan van! Hoorde dat ze laatst in de buurt optraden, maar hoorde ik een dag te laat.
Dan ben ik best wel verwend met 10 bussen per uur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1x per half uur is pure luxe hier. 1x per uur mag ik het mee doen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
De laatste bus naar mijn dorp vertrekt geloof ik om 0:35.
Ik ook. We hebben zelfs een stapbus op vrijdag en zaterdag die van het Marnixplein in Amsterdam tot 10 minuten van mijn huis komt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan ben ik best wel verwend met 10 bussen per uur.
OV, je stapt in, doet je ogen dicht en even later ben je op je plek van bestemming.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:41 schreef ElDinosaur het volgende:
OV.. Je vertrekt waar je niet wilt zijn, op een tijdstip waarop je niet wilt vertrekken en komt aan op een plek waar je nog steeds niet wilt zijn, op een tijdstip waarop je niet aan wilt komen.
Een auto kost gewoon teveel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:41 schreef ElDinosaur het volgende:
OV.. Je vertrekt waar je niet wilt zijn, op een tijdstip waarop je niet wilt vertrekken en komt aan op een plek waar je nog steeds niet wilt zijn, op een tijdstip waarop je niet aan wilt komen.
OV: je gaat zitten, er komt een dikke man naast je zitten, je valt in slaap, je wordt wakker, de dikke man is veranderd in een super knap meisjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
OV, je stapt in, doet je ogen dicht en even later ben je op je plek van bestemming.
quote:
Heb die wel eens genomen en de dichtstbijzijnde halte was voor mij nog geen 10 minuten lopen.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
OV: je gaat zitten, er komt een dikke man naast je zitten, je valt in slaap, je wordt wakker, de dikke man is veranderd in een oude vrouw met snor
Er zijn hier meer Leiderdorpers dan Hoofddorpers. Oppassen met wat je zegt, kereltje.quote:
Is gewoon een dorp hoor. 22 duizend inwoners ofzo. Bij lange na geen stad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leiderdorp is het allemaal net niet. Net geen stad, net geen dorp.
Natuurlijk is het wel een dorp. Het heet tenslotte Leiderdorp.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leiderdorp is het allemaal net niet. Net geen stad, net geen dorp.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
OV: je gaat zitten, er komt een mooi meisje naast je zitten, je valt in slaap, je wordt wakker, ze is weg
Volgens Wiki iets meer dan 26 duizend.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn hier meer Leiderdorpers dan Hoofddorpers. Oppassen met wat je zegt, kereltje.
[..]
Is gewoon een dorp hoor. 22 duizend inwoners ofzo. Bij lange na geen stad.
Ja dat snap ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel een dorp. Het heet tenslotte Leiderdorp.
26 al? Je kunt wel merken dat ik er al 4 jaar weg ben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgens Wiki iets meer dan 26 duizend.
Wij hebben er 75 duizend en het zal nooit een stad worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn hier meer Leiderdorpers dan Hoofddorpers. Oppassen met wat je zegt, kereltje.
[..]
Is gewoon een dorp hoor. 22 duizend inwoners ofzo. Bij lange na geen stad.
De flats zijn opgeknapt!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.Gaat me meer om de bouwstijl met al die oostblok flats langs het Engelendaal en dat briljante Winkelhof.
Geen ideequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:46 schreef palawan het volgende:
Waarom heeft iedereen het over trein en bustijden?
Al draagt een aap een gouden ring..quote:
Dat is belangrijk voor later.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:46 schreef palawan het volgende:
Waarom heeft iedereen het over trein en bustijden?
Wij zijn gewoon een suburb van Leiden. En Kingtoppie woont in een suburb van Leiderdorp.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hebben er 75 duizend en het zal nooit een stad worden.
maar met primarkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoofdstad zou ook een stomme naam zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoofdstad zou ook een stomme naam zijn
Wij hebben Nieuw-Vennep als suburb, wat een lelijk kutdorp is dat zeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon een suburb van Leiden. En Kingtoppie woont in een suburb van Leiderdorp.
Nee dat is gewoon een oud middeleeuws dorp waar ik woon, soort van archeon.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon een suburb van Leiden. En Kingtoppie woont in een suburb van Leiderdorp.
Meid, fantastisch.quote:
Rijpwetering staat toch ook wel dicht in de buurt qua middeleeuwigheid.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon een oud middeleeuws dorp waar ik woon, soort van archeon.
Een plaats met dorp in de naam terwijl het een stad is, dat zou pas stom zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoofdstad zou ook een stomme naam zijn
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Een plaats met dorp in de naam terwijl het een stad is, dat zou pas stom zijn.
Vooral de bevolking ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Rijpwetering staat toch ook wel dicht in de buurt qua middeleeuwigheid.
Ja, maar het is nog steeds graflelijk. Die flats tussen het winkelhof en de c1000 zijn iets mooier. Maar de flats die daar al stonden, balen wel enorm van ze.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
In allemaal verschillende kleurtjes.
Ik begrijp het wel. Woonden ook allemaal van die tokkies.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring..Ik ben er denk gewoon te vaak langs gereden / bij in de buurt geweest.
Hebben jullie een supermarkt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon een oud middeleeuws dorp waar ik woon, soort van archeon.
Leiden!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nein!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog steeds graflelijk. Die flats tussen het winkelhof en de c1000 zijn iets mooier. Maar de flats die daar al stonden, balen wel enorm van ze.
[..]
Ik begrijp het wel. Woonden ook allemaal van die tokkies.
[..]
Hebben jullie een supermarkt?
Owja, jij woont ook in Leiden.quote:
Ik heb daar vroeger de post bezorgd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog steeds graflelijk. Die flats tussen het winkelhof en de c1000 zijn iets mooier. Maar de flats die daar al stonden, balen wel enorm van ze.
[..]
Ik begrijp het wel. Woonden ook allemaal van die tokkies.
[..]
Hebben jullie een supermarkt?
allemaal gekke r'squote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, jij woont ook in Leiden.![]()
Wat zijn er veel regio genoten hier zeg.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:54 schreef ValHallen het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)gDT435F5O68gPnj-nmAg
Hier woon ik vlakbij. Geweldig mooi stadje
Jep... Ik kan hem zien vanuit de boerderij hier, levensloop... Of levenslicht.. hoe heet dat kreng ook alweer?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wij hebben een kerk met neonverlichting.
Allemaal kakkers. Of wannebe-kakkers (leiderdorp hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, jij woont ook in Leiden.![]()
Wat zijn er veel regio genoten hier zeg.
Ik heb wel een beetje de r, erg slecht. Binnen 1,5 jaar al.quote:
Zaltbommel is toch een dorpje?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:54 schreef ValHallen het volgende:
Daar ga ik morgenochtend nog even heen. Ik wil niet thuis zitten. Moet weg, wil wegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:54 schreef ValHallen het volgende:
Heb ik alle 3 gewoond. Hebben alle 3 plussen en minnen. Woon nu ook praktisch in Leiderdorp, net de brug over.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:53 schreef Casie het volgende:
[..]
Leiden!
Ben nog nooit in Leiderdorp of Oestgeest geweestZie alleen de bussen die er heen gaan
![]()
1 maar? Prutsers.quote:
Wij hadden kinderen in de klas die in van die gehuchten woonden zonder supermarkt. Gingen soms boodschappen halen bij het tankstation. Royal sadness.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo te zien moeten ze nog steeds naar Leiderdorp / roelofarendsveen.
Ook wel eens bij Kookplanet geweest?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb daar vroeger de post bezorgd.
Daar gaat mijn ego.quote:User met het schattigste uiterlijk
loefjeboefje 1
Ik van ''maatje meer''quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef arachide. het volgende:
Ik krijg ads voor relatietherapie.nu al!?
Ik krijg alleen maar ads voor telefoons.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou niet eens van vakanties, en toch een banner van OAD reizen
Vooral de mensen die in de Kooi, Merenwijk of Stevenshof wonen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:56 schreef Casie het volgende:
[..]
Allemaal kakkers. Of wannebe-kakkers (leiderdorp he)
Stad. Wel een kleintje hoor, 11.000 inwoners. Maar al sinds de middeleeuwen stadsrechten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zaltbommel is toch een dorpje?
Als student kom je natuurlijk niet buiten de singels, al die paupers daarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik alle 3 gewoond. Hebben alle 3 plussen en minnen. Woon nu ook praktisch in Leiderdorp, net de brug over.
Zal ik je alle mooie plekjes van Leiderdorp laten zien?
[..]
1 maar? Prutsers.
[..]
Wij hadden kinderen in de klas die in van die gehuchten woonden zonder supermarkt. Gingen soms boodschappen halen bij het tankstation. Royal sadness.
[..]
Ook wel eens bij Kookplanet geweest?
jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook wel eens bij Kookplanet geweest?
Och, wat een volk woont daar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vooral de mensen die in de Kooi, Merenwijk of Stevenshof wonen.
Wat Google jij!?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:58 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb een ad van Dating Noord-Brabant.
Oke, dat wist ik niet. Ken ook alleen de naam.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stad. Wel een kleintje hoor, 11.000 inwoners. Maar al sinds de middeleeuwen stadsrechten.
Hihi.quote:
Oegstgeest zijn de kakkers.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:56 schreef Casie het volgende:
[..]
Allemaal kakkers. Of wannebe-kakkers (leiderdorp he)
[..]
Ik heb wel een beetje de r, erg slecht. Binnen 1,5 jaar al.
De Kooi.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb wel op je gestemd bij aandachtshoer. Kusje.quote:
Alle r's en g's die anders zijn dan mijnequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi.
[..]
Oegstgeest zijn de kakkers.
Joysa vond mij rrrr nogal vervelend. Mijn g ook geloof ik.
[..]
De Kooi.
True.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:57 schreef Casie het volgende:
[..]
Als student kom je natuurlijk niet buiten de singels, al die paupers daar
Al die leuke dingen.quote:
MURRRRSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alle r's en g's die anders zijn dan mijne
Maar jou en murs r waren heel erg
De leidsche r is ook erg berucht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zooooo geen seks voor jou deze week.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mensen die dichterbij wonen en die fatsoenlijke G's en R'en hebben.
Ik heb Leiden buiten het centrum om pas leren kennen toen ik rijles kreeg, dus weet er weinig overquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je was er niet bij maar..quote:
Houden zo, je hebt er echt weinig te zoeken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:01 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik heb Leiden buiten het centrum om pas leren kennen toen ik rijles kreeg, dus weet er weinig over
Alsof jij dat vol gaat houdenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zooooo geen seks voor jou deze week.
Aha, een student die in Leiden woont.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:57 schreef Casie het volgende:
[..]
Als student kom je natuurlijk niet buiten de singels, al die paupers daar
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:58 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ligt gewoon in het centrum van Zaltbommel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je had dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________!!!!
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Op 3 oktober was ik helemaal verbaast over de mensen die vooral in de stad waren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Houden zo, je hebt er echt weinig te zoeken.
Sorry.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:01 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik heb Leiden buiten het centrum om pas leren kennen toen ik rijles kreeg, dus weet er weinig over
Dit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je was er niet bij maar..
FUCKING MURDERAAAAA
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alsof jij dat vol gaat houden. Met je libido
.
Je moet toch iets over de 'cultuur' weten waar je woont.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Houden zo, je hebt er echt weinig te zoeken.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, meer een wat groter dorp.
Dat is toch wel een garpje hoop ik?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.Winkelen in het winkelhof. Picknicken bij de Vlietlanden.
Nee klopt, maar ik kan altijd dreigen. En niet haten op mijn libido. Liever dat je moe bent omdat je niet aan slapen toe komt dan dat je een vriendin hebt die nooit wil.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alsof jij dat vol gaat houden. Met je libido
.
Was niet te verwachten hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Aha, een student die in Leiden woont.
Moet ik toch een keer een rondleiding krijgen van een oorspronkelijke Leidenaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Je weet niet wat je mist.Winkelen in het winkelhof. Picknicken bij de Vlietlanden.
[..]
Dit.
Wat voor cultuur is er te ontdekken buiten het centrum van Leiden? Ik kan het zo even niet verzinnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je moet toch iets over de 'cultuur' weten waar je woont.
Niet geheel serieus nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is toch wel een garpje hoop ik?
De vlietlanden is wel een leuk gebied ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet geheel serieus nee.
Maar ik bewaar veel leuke herinneringen aan deze gebieden. En de Houtkamp.
Ik ben wel heel gehecht aan mijn slaap anders.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik kan altijd dreigen. En niet haten op mijn libido. Liever dat je moe bent omdat je niet aan slapen toe komt dan dat je een vriendin hebt die nooit wil.
Toch mannen?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:06 schreef Casie het volgende:
[..]
Was niet te verwachten he
[..]
Moet ik toch een keer een rondleiding krijgen van een oorspronkelijke Leidenaar
Wat voor figuren er buiten te stad wonen. Ik moet altijd wel een beetje lachen als mensen denken dat Leiden een kakkerstad is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat voor cultuur is er te ontdekken buiten het centrum van Leiden? Ik kan het zo even niet verzinnen.
Dan ga ik nog liever in op het oneervolle voorstel van de city snack man dan dezequote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Deze glibber weet alles.
[ afbeelding ]
of was het een subtiele toenaderingspoging?
Als je 's avonds van het station naar de beestenmarkt fiets staan daar alleen maar 'turkse/marrokaanse' jongetjes te hangen. Zeker geen kakker nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat voor figuren er buiten te stad wonen. Ik moet altijd wel een beetje lachen als mensen denken dat Leiden een kakkerstad is.
Tja weet ik veel.....ze kijken je vaak aan met een soort van glimlach denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:09 schreef widmfan7 het volgende:
Cliché vraag aan de experts: Hoe weet je in een club/(dans)cafe/discotheek dat een vrouw open staat om aangesproken te worden? Waar kan je op letten? Ik hoor het graag
Hehe, City Snack man is altijd wel in voor een dolletje. Aardige vent wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:11 schreef Casie het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever in op het oneervolle voorstel van de city snack man
[..]
Als je 's avonds van het station naar de beestenmarkt fiets staan daar alleen maar 'turkse/marrokaanse' jongetjes te hangen. Zeker geen kakker nee.
Wel, niet, wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
Ik ben niet negatief, ik ben niet schijnheilig en ik ben niet voorspelbaar.
Ik heb op haar gestemd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:15 schreef ValHallen het volgende:
De meest aandachtsgeile user
1 - gewoonfaye (12)
2 - Myraela (5)
3 - Nouvelles (4)
4 - heloef (3)
5 - Drommel (3)
6 - Lanterfanteraar (1)
7 - El Matador (1)
De waarheid mag gezegd wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:15 schreef ValHallen het volgende:
De meest aandachtsgeile user
1 - gewoonfaye (12)
2 - Myraela (5)
3 - Nouvelles (4)
4 - heloef (3)
5 - Drommel (3)
6 - Lanterfanteraar (1)
7 - El Matador (1)
En naar jou luister ik al helemaal niet meer.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb niet eens gestemd. Liefjes.
Veel oogcontact, lachen, aan haar haren frunniken(?)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:09 schreef widmfan7 het volgende:
Cliché vraag aan de experts: Hoe weet je in een club/(dans)cafe/discotheek dat een vrouw open staat om aangesproken te worden? Waar kan je op letten? Ik hoor het graag
Haarsex hebben!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Veel oogcontact, lachen, aan haar haren frunniken(?)
Aan haar haar ruiken.quote:
Je bent negatief en voorspelbaar. Op FOK! dat is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
En naar jou luister ik al helemaal niet meer.
Ik haat jouquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen als je de zoon van een tandarts bent.
Mocht jij zelf, of iemand anders statistieken willen samenstellen, ik heb het gedaan met een stukje hackerige javascript: http://dl.dropbox.com/u/6138670/fok-verkiezing.jsquote:
Aan haren frunniken heeft er toch niks mee te maken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Negatief okee, maar voorspelbaar, hoezo voorspelbaar dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent negatief en voorspelbaar. Op FOK! dat is.
Nee zeg dat het niet waar is.quote:
Labruyere?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, City Snack man is altijd wel in voor een dolletje. Aardige vent wel.
Maar Labruyere is echt een baas.
"He pppsssst, meisje." Altijd leuk.
Met Murdera, Kingtoppie, Captain_Maximum en mij zelf zijn er hier 4 mensen aanwezig die je kunnen rondleiden.
Ik krijg code te zienquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Mocht jij zelf, of iemand anders statistieken willen samenstellen, ik heb het gedaan met een stukje hackerige javascript: http://dl.dropbox.com/u/6138670/fok-verkiezing.js
Waarschuwing: Er worden geen goede checks gedaan en ik heb het alleen met Chrome getestIk heb het in een kwartier in elkaar gehackt
Als een meisje veel aan haar haren zit terwijl ze tegen je praat, dat is toch een goed teken? Dat wordt me altijd verteld in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Aan haren frunniken heeft er toch niks mee te maken?
Ja, Peter Labruyere, of Labrujere. Weet het niet zeker. Geeft rondleidingen en dergelijke. De legerdump op de Haarlemmer is ook van hem. Dominia, Juhroen en Basta zijn van zijn kinderen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:19 schreef Casie het volgende:
[..]
Labruyere?
Dan moet er maar eens een keer een Leiden meet komen, zou mijn eerste zijn
Eh, uitproberenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:09 schreef widmfan7 het volgende:
Je bent voorspelbaar in het negatief zijn. En je doet altijd alsof je grapjes maakt terwijl iedereen weet dat het eigenlijk geen grapjes zijn. En je betrekt elke post op jezelf, dat is ook een vorm van voorspelbaar zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Negatief okee, maar voorspelbaar, hoezo voorspelbaar dan?
Sinds wanneer is benzin geen maagd?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom staat benzin bij ontmaagding. En sinji.
#firstworldproblemsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik langer dan 24 uur droog sta
Ik zal het wel niet snappenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klopt, met die code kan je statistieken samenstellen ;p
Dat, of ze heeft rare trekjesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als een meisje veel aan haar haren zit terwijl ze tegen je praat, dat is toch een goed teken? Dat wordt me altijd verteld in ieder geval.
Eh duidelijk verhaal..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Peter Labruyere, of Labrujere. Weet het niet zeker. Geeft rondleidingen en dergelijke. De legerdump op de Haarlemmer is ook van hem. Dominia, Juhroen en Basta zijn van zijn kinderen.
Er zijn in december 2 meets geweest in Leiden, jammer dat je dat hebt gemist.
Okido.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent voorspelbaar in het negatief zijn. En je doet altijd alsof je grapjes maakt terwijl iedereen weet dat het eigenlijk geen grapjes zijn. En je betrekt elke post op jezelf, dat is ook een vorm van voorspelbaar zijn.
Ik zit heel vaak aan mijn haar te frunniken, maar dat is meer een verslaving.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als een meisje veel aan haar haren zit terwijl ze tegen je praat, dat is toch een goed teken? Dat wordt me altijd verteld in ieder geval.
Benzin! Leg uit dit want dit valt niet meer te volgen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds...hij een topic heeft geopend lang terug waarin hij seks heeft gehad.
Hij had seks in een topic?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik begrijp het nu, ik had er niet zo bij stil gestaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld verder, ik ben het gewend. En je bent gewoon tof enzo.
Nee, dit was ook meer bedoeld voor stefan en eventueel andere techneutenquote:
Waaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SR meet en de week ervoor een AVNZMG meet. Toffe mensen leren kennen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Eh duidelijk verhaal..![]()
Ja de SR meet toch, toen had ik al 2 feestjes en 1 alv staan dus kon niet
Too be honest, dat topic waar je op doelt is wat open voor interpretatie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ok bedankt. Het zijn er in ieder geval een paar. Ik ben zo beroerd in het signaleren ervan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Ik wist echt niet dat een relatie met jou zo makkelijk kon zijn na die horror van afgelopen zomer/herfst.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb verder niks om over te zeiken, het spijt me.
Gelukkig, dan hoef ik geen stemmen in te trekken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Too be honest, dat topic waar je op doelt is wat open voor interpretatie.
Ik ben bij dat meisje in bed beland, er zijn wat dingen gebeurd met onze handen en haar mond, maar technisch ben ik nog maagd.
Kudo's.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben bij dat meisje in bed beland, er zijn wat dingen gebeurd met onze handen en haar mond, maar technisch ben ik nog maagd.
Paraplu'squote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
SR meet en de week ervoor een AVNZMG meet. Toffe mensen leren kennen.
Binnenkort maar weer een Leidenmeet doen dan? Met paraplus!
Vindt je het wel lekker?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zit heel vaak aan mijn haar te frunniken, maar dat is meer een verslaving.
W w w whaaaaaaaaaat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb jouquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Ik wist echt niet dat een relatie met jou zo makkelijk kon zijn na die horror van afgelopen zomer/herfst.
Mooi was dat, ik ben zo blij dat ze jou heeft nu.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:27 schreef ValHallen het volgende:
Toen het uit net uit was met Naatje en heloef en ik in het radiotopic openlijk onze ergenissen van het afgelopen half jaar uittenDat was zo een opluchting
.
Wie?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
Wat ik me dan afvraag, waarom heeft ie dan toch het idee dat alle meisjes evil zijn?
Benzinquote:
Overigens heeft Straw wel gelijk, ik lees het nu, en ik heb het woord seks gebruikt, ik denk omdat ik niet exact wilde beschrijven wat we hebben gedaan. Je moet mijn bovenstaande correcties dus even in het hoofd houdenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
W w w whaaaaaaaaaat?
Link van het topic?
Ik heb toevallig met kerst een paraplu gekregen met allemaal kleine lampjes erin die veranderen van kleur om de 2 seconden (rood, roze, groen, blauw). Ik ben dan iig wel te herkennen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaat?
[..]
SR meet en de week ervoor een AVNZMG meet. Toffe mensen leren kennen.
Binnenkort maar weer een Leidenmeet doen dan? Met paraplus!
orale seks is ook seksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Overigens heeft Straw wel gelijk, ik lees het nu, en ik heb het woord seks gebruikt, ik denk omdat ik niet exact wilde beschrijven wat we hebben gedaan. Je moet mijn bovenstaande correcties dus even in het hoofd houden
Grootste doel dat je had halen en dan niet blij zijn
Thanks man.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooi was dat, ik ben zo blij dat ze jou heeft nu.
Thanks, denk ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:31 schreef arachide. het volgende:
Ik zou benzin raken, dat dan weer wel.
Maar geen ontmaagding.quote:
Ik ook. Ik denk wel dat mijn faalrelatie behoorlijk veel invloed had op mij. Ik ging langzaam eraan onderdoor. Ik bloei nu gewoon weer op, ik ben ook veel minder vaak ziek of moe.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooi was dat, ik ben zo blij dat ze jou heeft nu.
Je bent weer bezig als een eckte baas, benzin.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
Heeft iedereen de huidige tussenstand gezien? [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #781 Waar bussen, altijd rijden
Het schrijven van de code om dat samen te stellen was best een klus, dus wil wel waar voor de inspanning
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:33 schreef DigitalGirl het volgende:
De wind waait, het regent hard eigenlijk is het tijd om naar bed te gaan.
Hou je een lijstje bij ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
Fantastisch nu ben ik de enige in dit hele topic die geen orale seks heeft gehad.
TBH was het niet echt zo goed als verwacht. Dus verwacht er niet teveel van, dan kan het niet tegenvallenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
Fantastisch nu ben ik de enige in dit hele topic die geen orale seks heeft gehad.
Ok. Ben je inmiddels wat zekerder geworden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Overigens heeft Straw wel gelijk, ik lees het nu, en ik heb het woord seks gebruikt, ik denk omdat ik niet exact wilde beschrijven wat we hebben gedaan. Je moet mijn bovenstaande correcties dus even in het hoofd houden
Grootste doel dat je had halen en dan niet blij zijn
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:31 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik heb toevallig met kerst een paraplu gekregen met allemaal kleine lampjes erin die veranderen van kleur om de 2 seconden (rood, roze, groen, blauw). Ik ben dan iig wel te herkennen.
Ik heb nooit gedacht dat het bijzonder zou zijn hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:35 schreef benzin het volgende:
[..]
TBH was het niet echt zo goed als verwacht. Dus verwacht er niet teveel van, dan kan het niet tegenvallen
Maar je bent geen VH2 die ik stiekem leuker vind dan mijn huidige vriend en waar ik over fantaseer hoe we stiekem zoenen.quote:
Dat maakt me echt heel gelukkig weet je dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook. Ik denk wel dat mijn faalrelatie behoorlijk veel invloed had op mij. Ik ging langzaam eraan onderdoor. Ik bloei nu gewoon weer op, ik ben ook veel minder vaak ziek of moe.
Je tong is toch verkracht in Amsterdam?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
Ietsje zekerder en positiever vind ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok. Ben je inmiddels wat zekerder geworden?
Heb je de vrienden gevonden die je zocht?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:35 schreef benzin het volgende:
[..]
TBH was het niet echt zo goed als verwacht. Dus verwacht er niet teveel van, dan kan het niet tegenvallen
Waar woon je en wanneer gaan we stappen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ietsje zekerder en positiever vind ikEn dat is gewoon echt al een hele goede verandering. Dat heb ik even mooi gedaan.
Maar ik heb nog steeds geen vrienden
Oh, nou close enough.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar wanneer kom jij naar een meet toe?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ietsje zekerder en positiever vind ikEn dat is gewoon echt al een hele goede verandering. Dat heb ik even mooi gedaan.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waar woon je en wanneer gaan we stappen?
Nja, wie weet was ik ook wel te gespannen, of had zij haar dag nietquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je tong is toch verkracht in Amsterdam?
Dan kon ze het niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat zoek je in een vriend?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Benzin was er op de Leiden meet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar wanneer kom jij naar een meet toe?
Komende tijd druk met huisweekend/diescommissieweekend/dispuutsvoorjaardweekend maar misschien wel een x een vrijdag. Alleen nooit de laatste vrijdag van de maand. Dan ga ik altijd naar de dixo van Q.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. Ben je inmiddels wat zekerder geworden?
Heb je de vrienden gevonden die je zocht?
[..]![]()
Fucking Murrrrderrrraaaa is ook goed te herkennen. De knapste man van Leiden en omstreken.![]()
Welke dagen heb je geen feestjes en alv's die in de weg zitten?
Ik ben laatst geweest, alleen was jij daar nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar wanneer kom jij naar een meet toe?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
W w w whaaaaaaaaaat?
Link van het topic?
Er is meer dan meets he. Je kunt ook gewoon 1-op-1 afspreken, of met een klein groepje. Ik zou best eens met je willen stappen ofzo. Meen ik serieus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben laatst geweest, alleen was jij daar niet![]()
Maar we zullen zien, vind het moeilijk, maar hopelijk komen wij elkaar ergens dit jaar wel een keer op een meet tegen
Of hij hoopte te teveel.quote:
Komt wel kerel. Komt allemaal wel goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, wie weet was ik ook wel te gespannen, of had zij haar dag nietIk heb ook verder geen vergelijkingsmateriaal, dus wie weet wordt dat ooit nog wat
Quintus?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:39 schreef Casie het volgende:
[..]
Komende tijd druk met huisweekend/diescommissieweekend/dispuutsvoorjaardweekend maar misschien wel een x een vrijdag. Alleen nooit de laatste vrijdag van de maand. Dan ga ik altijd naar de dixo van Q.
Zo even mijn halve agenda neerplenten
En ik realiseer me als ik suicidaal ben dat er mensen zijn waarvoor ik leef. Mensen zoals mijn moeder, VH en jijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat maakt me echt heel gelukkig weet je dat.
Je bent top.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
Heeft iedereen de huidige tussenstand gezien? [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #781 Waar bussen, altijd rijden
Het schrijven van de code om dat samen te stellen was best een klus, dus wil wel waar voor de inspanning
Ik heb ook al twee keer 1-op-1 afgesproken met iemand van hier. Ben persoonlijk niet zo'n stapper en hou meer van dingen doen overdag, maar bedankt voor het aanbod in elk geval. Tof van je!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er is meer dan meets he. Je kunt ook gewoon 1-op-1 afspreken, of met een klein groepje. Ik zou best eens met je willen stappen ofzo. Meen ik serieus.
Count me in!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er is meer dan meets he. Je kunt ook gewoon 1-op-1 afspreken, of met een klein groepje. Ik zou best eens met je willen stappen ofzo. Meen ik serieus.
Gelukkig, ik wil niet nog een keer huilend om 4 uur s'nachts achter mijn PC zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ik realiseer me als ik suicidaal ben dat er mensen zijn waarvoor ik leef. Mensen zoals mijn moeder, VH en jij![]()
Het idee dat je een leegte achterlaat bij iemand als je gaat, dat geeft me hoop.
IK OOK, IK OOKquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zie stappen in de ruime zin van het woord. Ergens een biertje pakken noem ik voor het gemak ook stappen. Of ergens rondhangen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb ook al twee keer 1-op-1 afgesproken met iemand van hier. Ben persoonlijk niet zo'n stapper en hou meer van dingen doen overdag, maar bedankt voor het aanbod in elk geval. Tof van je!
Op het moment zit ik even in de drukte, maar ik sta daar wel voor openquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zie stappen in de ruime zin van het woord. Ergens een biertje pakken noem ik voor het gemak ook stappen. Of ergens rondhangen.
Je kan ook pannekoeken bakken en Monopoly spelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zie stappen in de ruime zin van het woord. Ergens een biertje pakken noem ik voor het gemak ook stappen. Of ergens rondhangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Ik ben nog zoals ik wil zijn, maar ik kom er wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig, ik wil niet nog een keer huilend om 4 uur s'nachts achter mijn PC zitten.
Gezonde interesse, meer niet.quote:
Hoe kun je die niet hebben gevonden dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideeGezelschap denk ik.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan ook pannekoeken bakken en Monopoly spelen.Gaan we monopoly spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Count me in
Jep daar ben ik lidquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt wel kerel. Komt allemaal wel goed.
[..]
Quintus?
Ik zal het onthouden.![]()
Bazen, houdt uw vrijdagen vrij!
Prima, je weet mijn DM/PM te vindenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Op het moment zit ik even in de drukte, maar ik sta daar wel voor open
[..]
Je kan ook pannekoeken bakken en Monopoly spelen.Mijn neefje speelt net zoals jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamMiley
Burn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn neefje speelt net zoals jij!
[..]
Je kan ook pannekoeken bakken en Monopoly spelen.Dat is serieus ook tof ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of het kan in amsterdam, als je dat beter uitkomt. Een beetje mensen verbieden om een meet te houdenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
Mensen kunnen we daar wel mee wachten tot tenminste 1 april?
OV-kaart, je kent het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet. Ik ben gewoon niet zo goed met mensen denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kun je die niet hebben gevonden dan?
Houdingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:09 schreef widmfan7 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Of het kan in amsterdam, als je dat beter uitkomt. Een beetje mensen verbieden om een meet te houdenIk vraag het heel lief, anders maak ik wel wat geld vrij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
En van de leukste dagen van het jaar.quote:
Goed hoor, en monopoly en triviantquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zeg, roycomeet met pannekoeken!
Nu doe ik zeker mee.quote:
Doen, dan weet ik of ik je moet hosselen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik eens een fotoboek aan ga maken
Dat dacht ik ook altijd van mezelf, maar ik merk heel erg dat het afhankelijk van mezelf is. Als ik een tijdje sociaal veel doe, wordt ik ook socialer, ben ik minder verlegen, durf ik meer enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ben gewoon niet zo goed met mensen denk ik.
Dit dus, ik wil misschien nog overwegen homo te worden als hij lekker is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doen, dan weet ik of ik je moet hosselen.
Zou ik het aandurven om mijn standaardopmerking in dit soort situaties te maken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
Haha, coolquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag het heel lief, anders maak ik wel wat geld vrij.
Psssst neuken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
HoudingAls iemand recht op staat zelfverzekerd oogt enz.. En sowieso aanspreken kan altijd alleen moet je het wel subtiel aanpakken en niet meteen laten doorschemeren wat je precies wilt..
Dit dus, althans dit geldt meestal ook voor mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd van mezelf, maar ik merk heel erg dat het afhankelijk van mezelf is. Als ik een tijdje sociaal veel doe, wordt ik ook socialer, ben ik minder verlegen, durf ik meer enzo. Als ik een tijdje alleen maar fok, is het een stuk minder. Eigenlijk moet je een keer zoiets hebben van 'wow, ik ben eigenlijk wel spontaan/leuk/zelfverzekerd/sociaal'. Dat is bij mij in ieder geval goed voor je zelfvertrouwen.
Beetje cliché post misschien, maar ik vind het zo makkelijk om te zeggen dat je geen makkelijk mens bent (natuurlijk heb je ook mensen waarbij het allemaal vanzelf lijkt te gaan, maar volgens mij is dat vaak ook maar schijn).
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit dus, ik wil misschien nog overwegen homo te worden als hij lekker is.
Ze bedoelde het als grapje, jij ging er te serieus op in. Dat schrikt af.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog even een vraagje voordat ik naar bed ga:
Vandaag vroeg een meisje of ik haar op mijn rug naar de deur wilde brengen. Hoe moet ik dat opvatten? Ze zei het semi-grappig. Toen ik zei dat ik dat best wilde, hoefde het niet meer. Ik snap het niet.
Je zei dat je viel op stuntelig en onervaren dus ik geef mezelf nog een kans bij jou.quote:
Dat klopt wel, maar toch vind ik het moeilijk om 'te klikken' met andere mensen. De mensen die mij in het echt hebben gezien of zelfs wat beter kennen kunnen daar misschien ook meer inzicht in gevenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd van mezelf, maar ik merk heel erg dat het afhankelijk van mezelf is. Als ik een tijdje sociaal veel doe, wordt ik ook socialer, ben ik minder verlegen, durf ik meer enzo. Als ik een tijdje alleen maar fok, is het een stuk minder. Eigenlijk moet je een keer zoiets hebben van 'wow, ik ben eigenlijk wel spontaan/leuk/zelfverzekerd/sociaal'. Dat is bij mij in ieder geval goed voor je zelfvertrouwen.
Beetje cliché post misschien, maar ik vind het zo makkelijk om te zeggen dat je geen makkelijk mens bent (natuurlijk heb je ook mensen waarbij het allemaal vanzelf lijkt te gaan, maar volgens mij is dat vaak ook maar schijn).
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zei dat je viel op stuntelig en onervaren dus ik geef mezelf nog een kans bij jou.
Volgende keer op reageren met: ''Ik wil je best in mijn armen mijn bed in dragen''quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag vroeg een meisje of ik haar op mijn rug naar de deur wilde brengen. Hoe moet ik dat opvatten? Ze zei het semi-grappig. Toen ik zei dat ik dat best wilde, hoefde het niet meer. Ik snap het niet.
Doe eens, misschien word je dan voorspelbaarder dan ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou ik het aandurven om mijn standaardopmerking in dit soort situaties te maken?
Ik vind dat zo moeilijk, snappen wanneer iemand iets serieus bedoelt en hoe je er dan op moet reageren. Blijven oefenen denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze bedoelde het als grapje, jij ging er te serieus op in. Dat schrikt af.
Maar ik denk dat het wel positief is dat ze dat tegen je zei. Wel random.
Dit is té herkenbaar voor mequote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar toch vind ik het moeilijk om 'te klikken' met andere mensen. De mensen die mij in het echt hebben gezien of zelfs wat beter kennen kunnen daar misschien ook meer inzicht in gevenIk denk dat ik iets fout doe.
Ik klik over het algemeen ook vrij slecht met mensen. Of beter gezegd: Er is maar een beperkte groep mensen met wie ik het lang uit zou kunnen houden. Toch heb ik vrienden en ik vind mezelf aardig sociaal. Mensen die met iedereen lijken te klikken, klikken meestal op een oppervlakkige manier, waar niks mis mee is. Maar dat is niet het ultieme doel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar toch vind ik het moeilijk om 'te klikken' met andere mensen. De mensen die mij in het echt hebben gezien of zelfs wat beter kennen kunnen daar misschien ook meer inzicht in gevenIk denk dat ik iets fout doe.
Vragen of ze mijn slang wil zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgende keer op reageren met: ''Ik wil je best in mijn armen mijn bed in dragen''
Misschien wat meer lullen? Ik merk altijd dat ik wel een klik ervaar met mensen als er gewoon geen stiltes vallen. Maar ik weet wat je bedoelt en ik heb dat zelf ook. Het lijkt wel of sommige mensen bevriend raken met iedereen die ze kennen, gewoon uit zichzelf zonder moeite te doen, en dat heb ik absoluut niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze heeft je getestquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouwen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:58 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ze heeft je getest
Maar dat betekent niet meteen dat je er teveel achter moet zoeken.
Some Many chicks just like the attention.
Welterusten, dan!quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen.![]()
Maar goed, slaap lekker. Ik moet morgen 10 uur werken.
Dit is de beste post van deze woensdag, nu al.quote:
Ja ach, ik moet morgen ook weer om 7 uur op en om half 9 op kantoor verschijnen en daar tot minstens 5 uur blijven hangen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen.![]()
Trustenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen.![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:05 schreef benzin het volgende:
Ik ga ook slapen, ik zal morgenochtend nog een keer een tussenuitslag plaatsen als niemand anders dat heeft gedaan. Welterusten!
Welke?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:08 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand wat het precieze idee van de meet nou was?
Ja heb genoeg slaapplaats, als mensen zelf even een luchtbed en slaapzak meebrengen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij royco. Zuipen en sdaar slapen toch?
Dat klink erg awesome.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja heb genoeg slaapplaats, als mensen zelf even een luchtbed en slaapzak meebrengen.
Verder gewoon zuipen en het gezellig hebben
Wanneer? En waar is je kroeg?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja heb genoeg slaapplaats, als mensen zelf even een luchtbed en slaapzak meebrengen.
Verder gewoon zuipen en het gezellig hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |