Het heeft ook veel voordelen hoor. Rust, mooi uitzicht, sociale controle (tot op bepaalde hoogte vind ik dat wel prettig). Maar ik ben jong, die zaken komen wel als ik kinderen heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Samenvatting: Niet in een klein gehucht wonen.
Ik vind Hoofddorp nog steeds een beetje een Almere in het klein.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks te klagen, het is hier dood okee maar goed 20 minuten in de bus en je hebt alles wat je wil.
De laatste reguliere bus hier vertrekt kwart voor 1.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De laatste bus vertrekt om 23:20 van het station.
Is het ook. Het is een nieuwbouwdorp, geen moer te beleven maar het is hier goedkoop wonen, je komt makkelijk thuis met Sternet en R-net. Ik hoef hier echt niet weg het is ideaal om te wonen, leven doe ik in Amsterdam.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind Hoofddorp nog steeds een beetje een Almere in het klein.
Dat klopt, ik heb zelf ook een jaar of 20 in zo'n gehucht gewoond.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het heeft ook veel voordelen hoor. Rust, mooi uitzicht, sociale controle (tot op bepaalde hoogte vind ik dat wel prettig). Maar ik ben jong, die zaken komen wel als ik kinderen heb.
Ouiquote:
1x per half uur is pure luxe hier. 1x per uur mag ik het mee doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb zelf ook een jaar of 20 in zo'n gehucht gewoond.1x per half uur een bus en de laatste vertrok om half 12 ofzo vanaf het station.
Wuttt, dat is wel heel erg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1x per half uur is pure luxe hier. 1x per uur mag ik het mee doen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja he!
Ik ben er groot fan van! Hoorde dat ze laatst in de buurt optraden, maar hoorde ik een dag te laat.
Dan ben ik best wel verwend met 10 bussen per uur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1x per half uur is pure luxe hier. 1x per uur mag ik het mee doen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
De laatste bus naar mijn dorp vertrekt geloof ik om 0:35.
Ik ook. We hebben zelfs een stapbus op vrijdag en zaterdag die van het Marnixplein in Amsterdam tot 10 minuten van mijn huis komt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan ben ik best wel verwend met 10 bussen per uur.
OV, je stapt in, doet je ogen dicht en even later ben je op je plek van bestemming.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:41 schreef ElDinosaur het volgende:
OV.. Je vertrekt waar je niet wilt zijn, op een tijdstip waarop je niet wilt vertrekken en komt aan op een plek waar je nog steeds niet wilt zijn, op een tijdstip waarop je niet aan wilt komen.
Een auto kost gewoon teveel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:41 schreef ElDinosaur het volgende:
OV.. Je vertrekt waar je niet wilt zijn, op een tijdstip waarop je niet wilt vertrekken en komt aan op een plek waar je nog steeds niet wilt zijn, op een tijdstip waarop je niet aan wilt komen.
OV: je gaat zitten, er komt een dikke man naast je zitten, je valt in slaap, je wordt wakker, de dikke man is veranderd in een super knap meisjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
OV, je stapt in, doet je ogen dicht en even later ben je op je plek van bestemming.
quote:
Heb die wel eens genomen en de dichtstbijzijnde halte was voor mij nog geen 10 minuten lopen.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
OV: je gaat zitten, er komt een dikke man naast je zitten, je valt in slaap, je wordt wakker, de dikke man is veranderd in een oude vrouw met snor
Er zijn hier meer Leiderdorpers dan Hoofddorpers. Oppassen met wat je zegt, kereltje.quote:
Is gewoon een dorp hoor. 22 duizend inwoners ofzo. Bij lange na geen stad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leiderdorp is het allemaal net niet. Net geen stad, net geen dorp.
Natuurlijk is het wel een dorp. Het heet tenslotte Leiderdorp.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leiderdorp is het allemaal net niet. Net geen stad, net geen dorp.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
OV: je gaat zitten, er komt een mooi meisje naast je zitten, je valt in slaap, je wordt wakker, ze is weg
Volgens Wiki iets meer dan 26 duizend.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn hier meer Leiderdorpers dan Hoofddorpers. Oppassen met wat je zegt, kereltje.
[..]
Is gewoon een dorp hoor. 22 duizend inwoners ofzo. Bij lange na geen stad.
Ja dat snap ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel een dorp. Het heet tenslotte Leiderdorp.
26 al? Je kunt wel merken dat ik er al 4 jaar weg ben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgens Wiki iets meer dan 26 duizend.
Wij hebben er 75 duizend en het zal nooit een stad worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn hier meer Leiderdorpers dan Hoofddorpers. Oppassen met wat je zegt, kereltje.
[..]
Is gewoon een dorp hoor. 22 duizend inwoners ofzo. Bij lange na geen stad.
De flats zijn opgeknapt!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.Gaat me meer om de bouwstijl met al die oostblok flats langs het Engelendaal en dat briljante Winkelhof.
Geen ideequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:46 schreef palawan het volgende:
Waarom heeft iedereen het over trein en bustijden?
Al draagt een aap een gouden ring..quote:
Dat is belangrijk voor later.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:46 schreef palawan het volgende:
Waarom heeft iedereen het over trein en bustijden?
Wij zijn gewoon een suburb van Leiden. En Kingtoppie woont in een suburb van Leiderdorp.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hebben er 75 duizend en het zal nooit een stad worden.
maar met primarkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoofdstad zou ook een stomme naam zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoofdstad zou ook een stomme naam zijn
Wij hebben Nieuw-Vennep als suburb, wat een lelijk kutdorp is dat zeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon een suburb van Leiden. En Kingtoppie woont in een suburb van Leiderdorp.
Nee dat is gewoon een oud middeleeuws dorp waar ik woon, soort van archeon.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon een suburb van Leiden. En Kingtoppie woont in een suburb van Leiderdorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |