Geen idee, klik even op de ad zou ik zeggen.quote:
zou eigenlijk een eipot moeten zijn gezien de ttquote:
ik heb pas een nieuwe toiletbril.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef snoopy het volgende:
En 300 verschillende soorten toiletzittingen
Ik heb hem ook, maar ik doelde op de ad benedenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou eigenlijk een eipot moeten zijn gezien de tt
maar gefeliciteert ermee.
leuk speelgoed, denk ik?
je maakt een geintje?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:22 schreef k_i_m het volgende:
Wij krijgen in ons nieuwe huis doorspoelknoppen met ingebouwde wcblokhouder.
[ afbeelding ]
Dan hoef je nooit meer van die gore dingen in je pot te hangen. Gewoon kleppie open, blokje erin, en gaan!
die blokken voor in je stortbak kan je toch al 6miljoen jaar kopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:22 schreef k_i_m het volgende:
Wij krijgen in ons nieuwe huis doorspoelknoppen met ingebouwde wcblokhouder.
[ afbeelding ]
Dan hoef je nooit meer van die gore dingen in je pot te hangen. Gewoon kleppie open, blokje erin, en gaan!
wat denk je nou zelf? die blokken zijn puur voor de commercie. voor de rest is het pure onzin.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:26 schreef mignonne het volgende:
wauw Kimmaar is dat net zo effectief dan? hoewel, hoe effectief is zo'n pleeblok eigk
![]()
en is ie dan niet tien keer zo snel 'op'?
Ik ookquote:
Ja, alleen is het wat lastig in je ingebouwde reservoir te krijgenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:32 schreef moussy het volgende:
[..]
die blokken voor in je stortbak kan je toch al 6miljoen jaar kopen?
Kan mij het schelen. Het kán.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:26 schreef mignonne het volgende:
wauw Kimmaar is dat net zo effectief dan? hoewel, hoe effectief is zo'n pleeblok eigk
![]()
en is ie dan niet tien keer zo snel 'op'?
rustigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf? die blokken zijn puur voor de commercie. voor de rest is het pure onzin.
waar je ze ook hangt
o god, ik ga weer tekort door de bocht hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
rustig![]()
is ook zo, commercie enzo. Maar wat Kim zegt, het kan, ik vind het wel geinig
mijn partner weigert in onze mooie tegeltjes te boren en echt recht in je nek is het niet hoor, net boven je hoofd is het meer. en hij staat op de laagste stand, dus het is om de 20 minuten ofzo. niet dat je tijdens je zitting constant belaagd wordt ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:46 schreef mignonne het volgende:
hahahaha waarom hang je die niet wat hoger dan?
ik ken dat wel, die blokken hangen bij mij ook in de wc voor het frisse idee ervan. Net als dat de fles bleek en hysterische doekjes ook in de wc-mand liggen. Zichtbaar schoon enzohoe kneuzig
ach, t is beter dan die vriendelijk-voor-je-aambei-vochtig-toiletpapier doekjes die mn schoonouders zo in t zicht hebben staan.
dubbelzijdig tape?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mijn partner weigert in onze mooie tegeltjes te boren en echt recht in je nek is het niet hoor, net boven je hoofd is het meer. en hij staat op de laagste stand, dus het is om de 20 minuten ofzo. niet dat je tijdens je zitting constant belaagd wordt ofzo.
ik denk dat dat niet gaat houden. zo hangt het haakje van de handdoek en die kukelde ook om de 5 minuten naar beneden. ik laat het maar zo.quote:
ja, die spuit altijd recht in Peet zn waffel, ik dacht laat ik hem lekker hoog omhangen, voor mij is hoog peet zn kopquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet gaat houden. zo hangt het haakje van de handdoek en die kukelde ook om de 5 minuten naar beneden. ik laat het maar zo.
misschien als de batterijen leeg zijn, dat ik m vergeet na te vullen ofzo.
jij hebt er toch ook zoeen?
Wc's met plateau zijn nérgens meer te krijgen. Ik wilde er ook één, kijk ook graag achterom. Bovendien volstaat dan slechts één velletje om sporen te voorkomen en indenken niet de halve pot vol papier te mikken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als ik een nieuw huis laat bouwen dan een met twee toiletten. Een met ene urinoir voor zeh men, en een zitpot. Met een plateautje, zodat ik m`n kunstwerk kan bekijken als ik klaar ben
zodat je voortaan door het doucheputje moet poepen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:03 schreef Cooki het volgende:
als ik de loterij win, wil ik een toiletloze badkamer
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:05 schreef mignonne het volgende:
zodat je voortaan door het doucheputje moet poepen?
Ik vind het altijd zo onbevredigend als je denkt dat je echt een HE-LE grote dikke joekeloekes hebt gemaakt, hij keihard het toilet in plonst, en als je je dan snel omdraait, dat hij al het hoekie om is, en de pot leeg isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee Kim ik krijg dan altijd zo`n natte hol als ik weer vergeet er eerst papier in te stouwen.
En als ik er dan wel papier in stouw en een nogal ferme jongen heb, wil die hele handel het hoekje niet om en moet ik hem er met de pleeborstel doorraggen. Problems, I has them
Daarom dus een plateau. Dan kun je hem nog eens rustig bekijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo onbevredigend als je denkt dat je echt een HE-LE grote dikke joekeloekes hebt gemaakt, hij keihard het toilet in plonst, en als je je dan snel omdraait, dat hij al het hoekie om is, en de pot leeg is.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo onbevredigend als je denkt dat je echt een HE-LE grote dikke joekeloekes hebt gemaakt, hij keihard het toilet in plonst, en als je je dan snel omdraait, dat hij al het hoekie om is, en de pot leeg is.
Of nee! Erger nog!! Dat er alleen zo'n klein mini poepje in het water ligt, die als piece de resistance achter de enorme dikke drol aankwamquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
anders hang je een zak in de wc, vang je m daar in op?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:08 schreef k_i_m het volgende:
iehlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef Cooki het volgende:
[..]
anders hang je een zak in de wc, vang je m daar in op?
Poep en pies, the usualquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik kon gewoon niet posten dingen met grote rode vlakken ??
Anyway: Hoi ik was in de sportschool. Wat heb ik gemist?
Ik heb vandaag gescheten in de baas z'n tijd. Das echt goed. Betaald poepen.quote:
Hier hebben we de badkamer vorig jaar (okt 2010) verbouwd en ik kon voor toiletten nog gewoon kiezen tussen diepspoel en een plateauquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Wc's met plateau zijn nérgens meer te krijgen. Ik wilde er ook één, kijk ook graag achterom. Bovendien volstaat dan slechts één velletje om sporen te voorkomen en indenken niet de halve pot vol papier te mikken.
Écht? Hier niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier hebben we de badkamer vorig jaar (okt 2010) verbouwd en ik kon voor toiletten nog gewoon kiezen tussen diepspoel en een plateau
(vlakspoel?)
Werk je niet dan rust je tochquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gescheten in de baas z'n tijd. Das echt goed. Betaald poepen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:34 schreef easy-going het volgende:
[..]
Werk je niet dan rust je toch
Komt je baas dan poep je nog
Neequote:
Dat is wel leuk trouwens, dat had ik alleen in Veenendaal eerder meegemaakt.... volgende keer maar naar Harderwijk danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:20 schreef Keshet het volgende:
Ze hebben er nog wel telefoontjes bij de stoelen waarmee je je drinken enzo kunt bestellen, dus als je eenmaal zit kun je blijven zitten.![]()
Goed zo, op je strepen blijven staan. En desnoods je rechtsbijstand inschakelen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef Vicky het volgende:
Net maar weer eens contact gehad met den Belgschen... de verwachte leverdatum van de bank: op zijn vroegst week 4 en de fabrikant blijft bij zijn 20% korting. De meneer aan de telefoon was het helemaal met me eens dat het zo lang duurde en ze twijfelen nu zelf (ook) aan de fabrikant.
Ennieweej, ik heb nu gezegd dat ik niet met alleen die 20% korting van de fabrikant accoord ga maar dat ik op zijn minst een korting van Heijlen verwacht omdat tot zeker 2x toe in gebreke zijn gebleven met betrekking tot hun eigen algemene voorwaarden. Hij zei dat hij daar niet over kon beslissen en dat dat aan de directie lag. Heb hem verzocht een terugbelverzoek bij de directie te leggen. Ik wil ze nu zelf spreken... We zijn ondertussen 20 weken verder....
To be continued...
Dat hebben ze hier in de bios ook. Heel vervelend vind ik. Steeds dat er iemand binnen komt lopen en voor je langs moet om de bestelling af te leveren. niet een keer nee dan weer die dan weer die.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel leuk trouwens, dat had ik alleen in Veenendaal eerder meegemaakt.... volgende keer maar naar Harderwijk dan
Ja, maar als je het niet gewend bent dan is het apart en leuk om eens mee te makenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:14 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier in de bios ook. Heel vervelend vind ik. Steeds dat er iemand binnen komt lopen en voor je langs moet om de bestelling af te leveren. niet een keer nee dan weer die dan weer die.
ja de fout lag bij de fabrikant, dat hebben ze toegegeven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:22 schreef Estrys het volgende:
Dus de fout lag bij de fabrikant Vicky? Waarom zouden ze anders met een korting komen?
Zo te lezen is er nog NIETS maar dan ook HELEMAAAAAL NIETS veranderd sinds dat wij daar een bankstel hebben gekochtquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef Vicky het volgende:
Net maar weer eens contact gehad met den Belgschen... de verwachte leverdatum van de bank: op zijn vroegst week 4 en de fabrikant blijft bij zijn 20% korting. De meneer aan de telefoon was het helemaal met me eens dat het zo lang duurde en ze twijfelen nu zelf (ook) aan de fabrikant.
Ennieweej, ik heb nu gezegd dat ik niet met alleen die 20% korting van de fabrikant accoord ga maar dat ik op zijn minst een korting van Heijlen verwacht omdat tot zeker 2x toe in gebreke zijn gebleven met betrekking tot hun eigen algemene voorwaarden. Hij zei dat hij daar niet over kon beslissen en dat dat aan de directie lag. Heb hem verzocht een terugbelverzoek bij de directie te leggen. Ik wil ze nu zelf spreken... We zijn ondertussen 20 weken verder....
To be continued...
Ah, zo te zien zou de fout wel eens niet bij de fabrikant kunnen liggen...quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:00 schreef Saffier het volgende:
[..]
Zo te lezen is er nog NIETS maar dan ook HELEMAAAAAL NIETS veranderd sinds dat wij daar een bankstel hebben gekocht
Er wordt ook veel te makkelijk 'toegegeven' van de telefoonmeneer uit dat het te lang duurt. En dan de korting die de fabrikant geef..... Neequote:Op woensdag 4 januari 2012 15:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, zo te zien zou de fout wel eens niet bij de fabrikant kunnen liggen...
Heb je zelf contact gehad met de fabrikant Vicky?
nee want ik weet niet wie dat is. De fabrikant heeft 20% korting gegevenomdat zij fout zaten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, zo te zien zou de fout wel eens niet bij de fabrikant kunnen liggen...
Heb je zelf contact gehad met de fabrikant Vicky?
een bedrijf in polen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee want ik weet niet wie dat is. De fabrikant heeft 20% korting gegevenomdat zij fout zaten.
dat denk ikookquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:31 schreef moussy het volgende:
[..]
een bedrijf in polen waarschijnlijk.
Dat of een Nederlands bedrijf met alleen maar Polen. Pools was bij mijn oude werkgever in de fabriek in ieder geval de voertaalquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:31 schreef moussy het volgende:
[..]
een bedrijf in polen waarschijnlijk.
als we in de woonkamer zitten dan op 2 tuinstoelen of op kussens op de grond en anders in bedquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef Vleugels het volgende:
Klote is het wel. Waar zitten jullie nu op trouwens? De oude meubels had je al weggedaan toch?
met heel veel geluidquote:
Volgens mij snoept ze niet. De jeugd van tegenwoordig eet een appel, dat is het gevolg van jarenlang campagne voeren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:15 schreef simmu het volgende:
als ik een tip mag geven; vraag der wat ze lekker vindt en ga dat dan de hele dag eten![]()
moet je zien hoe jaloers ze is![]()
moet je als ze weg is ws wel op dieet
het is dus allemaal bridget dr schuldquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Volgens mij snoept ze niet. De jeugd van tegenwoordig eet een appel, dat is het gevolg van jarenlang campagne voeren.
Ja!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:24 schreef moussy het volgende:
[..]
het is dus allemaal bridget dr schuld
Hier kennen ze mijn kids misschien en dan wil niemand zequote:
Die banaan komt natuurlijk van gaan met die banaan, dat druivennetwerk komt omdat ze allemaal aan elkaar verbonden zijn, maar voor een 16-jarige die vers van het VMBO is vind ik wel een beetje hip über alles antwoorden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja!
Ze moest van mij eigenschappen bij fruit associëren (don't ask) bij banaan schrijft ze: rechtstreeks. En bij druiven: netwerken
datquote:
Ik heb een keer een jongen een kruk onder zijn reet vandaan getrapt omdat hij me een arrogante kuthoer noemde. En dat vond hij nodig omdat ik zei geen interesse te hebben in zijn praatjes omdat ik bier aan het bestellen wasquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:17 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, je hep gelijk. Ik denk dat ik een prototype cockblocker ben eigenlijk.
En nu leven jullie al lang en gelukkig samenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb een keer een jongen een kruk onder zijn reet vandaan getrapt omdat hij me een arrogante kuthoer noemde. En dat vond hij nodig omdat ik zei geen interesse te hebben in zijn praatjes omdat ik bier aan het bestellen was.
dan deed je toch iets verkeerd. je had hem dat bier moeten laten halenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb een keer een jongen een kruk onder zijn reet vandaan getrapt omdat hij me een arrogante kuthoer noemde. En dat vond hij nodig omdat ik zei geen interesse te hebben in zijn praatjes omdat ik bier aan het bestellen was.
leuk hè, van zulke. Arrogante kuthoer is wel een beetje een standaardreactie voor een gekwetste Pick up artist.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee,zeker nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:21 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
En nu leven jullie al lang en gelukkig samen
met 1 zin heel een subforum door de pleequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:29 schreef RockabeIIa het volgende:
mannen die denken de vrouwelijke psyche met wat tips en trucs te kunnen doorgronden
nou inderdaad! ik erger me er kapot aan! zij helpt haar dochter niet echt en steunen al helemaal niet volgens mij.... sneuquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
jezus wat een dom element die moeder van dat te dikke meisje op rtl4
Nee, da's sanseveria.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:32 schreef Vanyel het volgende:
Gerberaatje? Is dat een ouwekindermoeder?
Oh zo he ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:39 schreef Ssserpente het volgende:
Oké, het begint met een O en het eindigt op rea.
+1quote:
Tx, ik heb ze gemailed.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:15 schreef Saffier het volgende:
Ken je deze al BE? http://www.europoortmeubelen.nl/banken.htm
Was die op MP toevallig?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb weer een bank met een 45graden hoek gevonden!
Jammer alleen dat deze ook weer een tikkie ver is.Morgen ritje Enschede dus!
Kom je langs??quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb weer een bank met een 45graden hoek gevonden!
Jammer alleen dat deze ook weer een tikkie ver is.Morgen ritje Enschede dus!
Nope.quote:
Ja erg leuk. Maar ook hectisch... en andere plek waar meer op mn scherm meegelezen kan worden...quote:
Ik ga zo ook naar de kapperquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:58 schreef Estrys het volgende:
Veel rust gewenst Simmu!
Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest. Waar een mens al niet van opknapt hè. Voel me ineens stukken beter. En daarna lekker rustig in mijn eentje ergens geluncht. Ik kan er weer tegen!
Tis een rookmelder trouwens!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef amaranta het volgende:
ik zit ook bij de kapper
enneh MeNicole, alles flex?
en door de waterleiding!quote:Op zondag 8 januari 2012 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Het sleutelwoord is "Pneumatische boorhamer" Als een warm mes door de boter.
Gelukkig hebben wij die ook... De buurman niet, en dat is schattig als die in de tussenmuur gaat boren..quote:Op zondag 8 januari 2012 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Het sleutelwoord is "Pneumatische boorhamer" Als een warm mes door de boter.
dat vind ik tofquote:Op zondag 8 januari 2012 11:41 schreef livelink het volgende:
Wij hebben ook zo'n boor, maar die lenen we wel uit aan de buren als ze hem nodig hebben.
Jaren 30 hier, wij hebben er wel één. Als je mazzel hebt boor je een mooi gat. Het kan ook zijn dat je een hele harde baksteen treft, kom je er nog niet door. Of een te zachtequote:Op zondag 8 januari 2012 11:14 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo'n boor hebben we niet, de meeste muren hier zijn dus zo, boren en je hebt hele gaten. Ik moet zelfs oppassen met een spijker in de muur slaan, als we pech hebben valt er een heel gat. Lange leve de jaren 20 woningen![]()
Jup! Ietstje later dan jullie, volgens mij. 3 februari komen we aan. We gaan met zn negenen: Nils zn hele familie en aanhang. Mn schoonmoeder, vriendin van zn broertje, Lente en ik gaan met de trein en de rest met de auto.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:57 schreef miss_sly het volgende:
Hee Ssserpente, gaan jullie met Lente op wintersport?
Oh sorry, ik dacht dat jullie ook gingen, vanwege je vraag om dat skipakje. Maar dat ging om Duitsland.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:20 schreef miss_sly het volgende:
Op, ik ben erg benieuwd hoe jullie dat gaan doen, en ook Ssserpente, zeker omdat Lente ongeveer even oud is als Senna. Wij waren een paar dagen naar Duitsland en hebben daa ook sneeuw gehad. Ik kreeg er zo'n zin n wintersport van. Ik wil Senna alleen nog niet een week uit logeren doen en moeten missen, maar vraag me wel af of zij, en wij dan ook, er wel iets aan hebben.
das een heel oud nummerquote:Op zondag 8 januari 2012 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
Oh, stom.
Het is dus Brigitte Kaandorp met 'ik heb een heel zwaar leven.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |