Geen idee, klik even op de ad zou ik zeggen.quote:
zou eigenlijk een eipot moeten zijn gezien de ttquote:
ik heb pas een nieuwe toiletbril.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef snoopy het volgende:
En 300 verschillende soorten toiletzittingen
Ik heb hem ook, maar ik doelde op de ad benedenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou eigenlijk een eipot moeten zijn gezien de tt
maar gefeliciteert ermee.
leuk speelgoed, denk ik?
je maakt een geintje?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:22 schreef k_i_m het volgende:
Wij krijgen in ons nieuwe huis doorspoelknoppen met ingebouwde wcblokhouder.
[ afbeelding ]
Dan hoef je nooit meer van die gore dingen in je pot te hangen. Gewoon kleppie open, blokje erin, en gaan!
die blokken voor in je stortbak kan je toch al 6miljoen jaar kopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:22 schreef k_i_m het volgende:
Wij krijgen in ons nieuwe huis doorspoelknoppen met ingebouwde wcblokhouder.
[ afbeelding ]
Dan hoef je nooit meer van die gore dingen in je pot te hangen. Gewoon kleppie open, blokje erin, en gaan!
wat denk je nou zelf? die blokken zijn puur voor de commercie. voor de rest is het pure onzin.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:26 schreef mignonne het volgende:
wauw Kimmaar is dat net zo effectief dan? hoewel, hoe effectief is zo'n pleeblok eigk
![]()
en is ie dan niet tien keer zo snel 'op'?
Ik ookquote:
Ja, alleen is het wat lastig in je ingebouwde reservoir te krijgenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:32 schreef moussy het volgende:
[..]
die blokken voor in je stortbak kan je toch al 6miljoen jaar kopen?
Kan mij het schelen. Het kán.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:26 schreef mignonne het volgende:
wauw Kimmaar is dat net zo effectief dan? hoewel, hoe effectief is zo'n pleeblok eigk
![]()
en is ie dan niet tien keer zo snel 'op'?
rustigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf? die blokken zijn puur voor de commercie. voor de rest is het pure onzin.
waar je ze ook hangt
o god, ik ga weer tekort door de bocht hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
rustig![]()
is ook zo, commercie enzo. Maar wat Kim zegt, het kan, ik vind het wel geinig
mijn partner weigert in onze mooie tegeltjes te boren en echt recht in je nek is het niet hoor, net boven je hoofd is het meer. en hij staat op de laagste stand, dus het is om de 20 minuten ofzo. niet dat je tijdens je zitting constant belaagd wordt ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:46 schreef mignonne het volgende:
hahahaha waarom hang je die niet wat hoger dan?
ik ken dat wel, die blokken hangen bij mij ook in de wc voor het frisse idee ervan. Net als dat de fles bleek en hysterische doekjes ook in de wc-mand liggen. Zichtbaar schoon enzohoe kneuzig
ach, t is beter dan die vriendelijk-voor-je-aambei-vochtig-toiletpapier doekjes die mn schoonouders zo in t zicht hebben staan.
dubbelzijdig tape?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mijn partner weigert in onze mooie tegeltjes te boren en echt recht in je nek is het niet hoor, net boven je hoofd is het meer. en hij staat op de laagste stand, dus het is om de 20 minuten ofzo. niet dat je tijdens je zitting constant belaagd wordt ofzo.
ik denk dat dat niet gaat houden. zo hangt het haakje van de handdoek en die kukelde ook om de 5 minuten naar beneden. ik laat het maar zo.quote:
ja, die spuit altijd recht in Peet zn waffel, ik dacht laat ik hem lekker hoog omhangen, voor mij is hoog peet zn kopquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet gaat houden. zo hangt het haakje van de handdoek en die kukelde ook om de 5 minuten naar beneden. ik laat het maar zo.
misschien als de batterijen leeg zijn, dat ik m vergeet na te vullen ofzo.
jij hebt er toch ook zoeen?
Wc's met plateau zijn nérgens meer te krijgen. Ik wilde er ook één, kijk ook graag achterom. Bovendien volstaat dan slechts één velletje om sporen te voorkomen en indenken niet de halve pot vol papier te mikken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als ik een nieuw huis laat bouwen dan een met twee toiletten. Een met ene urinoir voor zeh men, en een zitpot. Met een plateautje, zodat ik m`n kunstwerk kan bekijken als ik klaar ben
zodat je voortaan door het doucheputje moet poepen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:03 schreef Cooki het volgende:
als ik de loterij win, wil ik een toiletloze badkamer
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:05 schreef mignonne het volgende:
zodat je voortaan door het doucheputje moet poepen?
Ik vind het altijd zo onbevredigend als je denkt dat je echt een HE-LE grote dikke joekeloekes hebt gemaakt, hij keihard het toilet in plonst, en als je je dan snel omdraait, dat hij al het hoekie om is, en de pot leeg isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee Kim ik krijg dan altijd zo`n natte hol als ik weer vergeet er eerst papier in te stouwen.
En als ik er dan wel papier in stouw en een nogal ferme jongen heb, wil die hele handel het hoekje niet om en moet ik hem er met de pleeborstel doorraggen. Problems, I has them
Daarom dus een plateau. Dan kun je hem nog eens rustig bekijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo onbevredigend als je denkt dat je echt een HE-LE grote dikke joekeloekes hebt gemaakt, hij keihard het toilet in plonst, en als je je dan snel omdraait, dat hij al het hoekie om is, en de pot leeg is.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo onbevredigend als je denkt dat je echt een HE-LE grote dikke joekeloekes hebt gemaakt, hij keihard het toilet in plonst, en als je je dan snel omdraait, dat hij al het hoekie om is, en de pot leeg is.
Of nee! Erger nog!! Dat er alleen zo'n klein mini poepje in het water ligt, die als piece de resistance achter de enorme dikke drol aankwamquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
anders hang je een zak in de wc, vang je m daar in op?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:08 schreef k_i_m het volgende:
iehlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef Cooki het volgende:
[..]
anders hang je een zak in de wc, vang je m daar in op?
Poep en pies, the usualquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik kon gewoon niet posten dingen met grote rode vlakken ??
Anyway: Hoi ik was in de sportschool. Wat heb ik gemist?
Ik heb vandaag gescheten in de baas z'n tijd. Das echt goed. Betaald poepen.quote:
Hier hebben we de badkamer vorig jaar (okt 2010) verbouwd en ik kon voor toiletten nog gewoon kiezen tussen diepspoel en een plateauquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Wc's met plateau zijn nérgens meer te krijgen. Ik wilde er ook één, kijk ook graag achterom. Bovendien volstaat dan slechts één velletje om sporen te voorkomen en indenken niet de halve pot vol papier te mikken.
Écht? Hier niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier hebben we de badkamer vorig jaar (okt 2010) verbouwd en ik kon voor toiletten nog gewoon kiezen tussen diepspoel en een plateau
(vlakspoel?)
Werk je niet dan rust je tochquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gescheten in de baas z'n tijd. Das echt goed. Betaald poepen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:34 schreef easy-going het volgende:
[..]
Werk je niet dan rust je toch
Komt je baas dan poep je nog
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |