Yep, en dan ga je de overcompleetprocedure in.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:55 schreef ellenatmars het volgende:
Nu gaat 't opeens wel hard zeg... er worden nu in rap tempo "van boven af" PBZ'ers aangenomen en dus vervallen de wijken van de vaste postbodes. Die leveren hun wijken dus nu gewoon in... Dan gaan de postbussen volgende maand weg bij ons, en natuurlijk overal de aangetekende zendingen binnenkort. Door alles dat wegvalt komen er straks een heleboel in de minuren gok ik. Wat een verdomde naaierij is het ook zeg. Sjongejonge..
ach, wij hebben nog een Poiesz-folder, dus dan is het op zaterdag wel te doen, want die C1000-folder is echt te dun om zo los te bezorgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben oprecht blij dat er geen C1000 in de buurt is.
Nee er zit gelukkig geen enkele c1000 in de buurt waar ik loopquote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:18 schreef Deezertje het volgende:
Ja, minimaal C1000 als die in je buurt zit...
Gorinchem toevallig?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:53 schreef Herfstblad het volgende:
Ik had geen Kampioen vandaag. Ook geen Schoonenberg gelukkig. :p
Mijn depot gaat per 16 januari dicht. Heel jammer, want het is 3 min fietsen van mijn huis en in mijn wijk.
Gaat daar dan ook het autobedrijf van start?quote:
En hoe moet jij dan je post ophalen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:04 schreef Herfstblad het volgende:
Nee, per 13 februari, maar 16 januari gaan er al depots dicht.
Ahh, ok. Ja jammer voor je.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:19 schreef Herfstblad het volgende:
Mijn depot verhuist ergens anders heen. Maar ja, minder ideaal dus. Idealer kon ook niet
.
Komt er in de garagebox een dixietoilet te staan dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:24 schreef Herfstblad het volgende:
Ach, ik krijg wel een depot met wc ervoor in de plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |