Yep, en dan ga je de overcompleetprocedure in.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:55 schreef ellenatmars het volgende:
Nu gaat 't opeens wel hard zeg... er worden nu in rap tempo "van boven af" PBZ'ers aangenomen en dus vervallen de wijken van de vaste postbodes. Die leveren hun wijken dus nu gewoon in... Dan gaan de postbussen volgende maand weg bij ons, en natuurlijk overal de aangetekende zendingen binnenkort. Door alles dat wegvalt komen er straks een heleboel in de minuren gok ik. Wat een verdomde naaierij is het ook zeg. Sjongejonge..
ach, wij hebben nog een Poiesz-folder, dus dan is het op zaterdag wel te doen, want die C1000-folder is echt te dun om zo los te bezorgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben oprecht blij dat er geen C1000 in de buurt is.
Nee er zit gelukkig geen enkele c1000 in de buurt waar ik loopquote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:18 schreef Deezertje het volgende:
Ja, minimaal C1000 als die in je buurt zit...
Gorinchem toevallig?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:53 schreef Herfstblad het volgende:
Ik had geen Kampioen vandaag. Ook geen Schoonenberg gelukkig. :p
Mijn depot gaat per 16 januari dicht. Heel jammer, want het is 3 min fietsen van mijn huis en in mijn wijk.
Gaat daar dan ook het autobedrijf van start?quote:
En hoe moet jij dan je post ophalen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:04 schreef Herfstblad het volgende:
Nee, per 13 februari, maar 16 januari gaan er al depots dicht.
Ahh, ok. Ja jammer voor je.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:19 schreef Herfstblad het volgende:
Mijn depot verhuist ergens anders heen. Maar ja, minder ideaal dus. Idealer kon ook niet
.
Komt er in de garagebox een dixietoilet te staan dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:24 schreef Herfstblad het volgende:
Ach, ik krijg wel een depot met wc ervoor in de plaats.
Staat er al. Ik ken het depot verder niet trouwens, dus ik heb geen idee wat voor soort depot het is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:09 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Komt er in de garagebox een dixietoilet te staan dan?
ad 1) Op z'n vroegst om 10.00 uur, maar kan ook later zijn, afhankelijk van het tijdstip van de 1e belevering van jouw depot.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:11 schreef honeyblack het volgende:
Ik wil gaan solliciteren bij postnl nu vraag ik me 2 dingen af:
1. hoe vroeg begin je als postbezorger als ze er 1 zoeken in de ochtend?
2. hoe vroeg begin je al postsorteerder als ze er 1 zoeken in de ochtend?
Weet niet of het iets uitmaakt maar wil bij postnl Spijkenisse solliciteren
gemiddeld toch 4 uur per dag als je voorbereider bent?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
ad 1) Op z'n vroegst om 10.00 uur, maar kan ook later zijn, afhankelijk van het tijdstip van de 1e belevering van jouw depot.
ad 2). Als je postbussen moet doen kan het al om 6 uur 's ochtends zijn, als je alleen wijken voorbereidt meestal vanaf een uur of 8.
Ik ga meestal bij een snackbar die dicht bij het depot zit. Naar huis zou me een uur extra kosten dus dat doe ik maar nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:05 schreef Anonymousz het volgende:
misschin een rare vraag voor de postbezorgers
stel je moet nodig naar de WC waar gaan jullie heen
helemaal naar huis of ergerns anders ofzo?
als je ver van huis woont gewoon naar een winkel gaan iddquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:06 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik ga meestal bij een snackbar die dicht bij het depot zit. Naar huis zou me een uur extra kosten dus dat doe ik maar niet
Ik ga naar huis, maar mijn wijk zit deels tegen mijn eigen woonwijk aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:05 schreef Anonymousz het volgende:
helemaal naar huis of ergens anders ofzo?
Openbare toiletten zijn hier nergens meer te vinden, en pispalen ook niet. In mijn wijk zijn ook geen cafés, dus al ik het echt niet meer hou pis ik gewoon ergens in de struiken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:25 schreef lbeew het volgende:
Ik zorgde er altijd voor dat ik nooit hoefde te pissen tijdens het lopen. Anders genoeg winkels/cafés/universiteitsgebouwen e.d. waar het wel kon. Of openbaar toilet voor klein bedrag. Daarnaast zijn er ook van die pispalen op straat.
Ik heb in mijn rondje een plaats waar ik altijd even stopquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:05 schreef Anonymousz het volgende:
Maar voor een vrouw is dat niet zo makkelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Openbare toiletten zijn hier nergens meer te vinden, en pispalen ook niet. In mijn wijk zijn ook geen cafés, dus al ik het echt niet meer hou pis ik gewoon ergens in de struiken.
kerstdrukte bij de post in noord-korea?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:54 schreef gekkewiebel het volgende:
Misschien niet bijzonder relevant voor tnt en/of jullie, maar ik wil het toch even delen
Afgelopen jaar een weekje op 'vakantie' in Noord-Korea geweest. Van daaruit een ansichtkaart én een envelop+brief naar mijn ouders gestuurd. De ansichtkaart was al lang aangekomen, maar de envelop kwam om een vage reden maar nooit aan.
Nou vandaag kreeg ik een brief van iemand met daarin de aan mijn ouders verstuurde envelop (woon bij hun atm) en nog 2 ansichtkaartjes voor anderen die ik totaal niet ken.
Er zat een briefje bij van dat al die brieven per ongeluk bij hun waren bezorgd omdat ze in het verleden contact hadden gehad met Noord-Korea. Ik vond het maar een vaag verhaal en begreep er niets van waarom mijn brief nou bij hun bezorgd was enz. Dus ik belde erachteraan kreeg ik de Zuid-Koreaanse vrouw van de afzender aan de lijn. Na een tijdje werd me duidelijk dat ze een oom had in Noord-Korea waarmee ze (met enige regelmaat) wat briefcontact had. Ze zei dat het postkantoor in Pyongyang (N-Korea) alle adressen wist waarmee internationaal briefcontact was, was zij de meest 'bekende' Nederlandse voor N-Korea's postkantoor..
N-Korea had dus besloten het setje brieven voor Nederland te bundelen met een touwtje en naar haar adres op te sturen...
Hele maffe situatie als je het mij vraagt en ik begrijp het nog steeds niet zo goed.. Ze dacht zelf dat N-Korea dit besloten had ivm de kerstdrukte en dat het zo misschien veiliger was.
Mij zelf leek het meest waarschijnlijk dat ze het zo gedaan hebben omdat het misschien goedkoper is om één grote brief/pakketje op te sturen in plaats van meerdere kleine brieven.
Ik weet het niet zeker, maar het zou me niets verbazen als N-Korea zelf geen internationaal briefverkeer afhandelt, maar dat ze de hele zooi aan China geven en dat die het verder vervoert. Ik weet alleen niet precies hoe de kosten worden verrekend bij internationale post. Ik dacht eens gelezen te hebben dat dit obv gewicht/kilo's ging; in dat geval zou een verzamelenvelop niks goedkoper zijn namelijk...
Hoe dan ook, een heel vreemd verhaal naar mijn mening, ik snap er eigenlijk nog steeds niet zoveel van, maar m'n envelop is aangekomen
Ik hoef eigenlijk nooit, tijdens het lopen en ik loop toch zo'n 4 uur achter elkaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:05 schreef Anonymousz het volgende:
Haha, ik denk dat ze de kerstdrukte in Nederland bedoelde, maar het lijkt me stug dat ze daar in N-Korea rekening mee houden.. Inderdaad idioot dat alles naar 1 adres ging, ik stuur de overige kaartjes nou ook maar weer door naar de eigenlijke bestemmingen met een kort verhaaltje met uitleg erbij, maar het is toch wel zó vreemd..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:11 schreef sbientje het volgende:
[..]
kerstdrukte bij de post in noord-korea?ik kan het me op de een of andere manier heel moeilijk voorstellen hahaha. Wel apart verhaal en heel bijzonder dat ze gewoon alles naar 1 adres sturen. Idioot eigenlijk.
Leuk die Rottweillerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:31 schreef Generalissimo het volgende:
Gewoon bij iemand in de tuin een dikke draaien
dat denk ik ook niet neequote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:29 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ze de kerstdrukte in Nederland bedoelde, maar het lijkt me stug dat ze daar in N-Korea rekening mee houden.. Inderdaad idioot dat alles naar 1 adres ging, ik stuur de overige kaartjes nou ook maar weer door naar de eigenlijke bestemmingen met een kort verhaaltje met uitleg erbij, maar het is toch wel zó vreemd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |