Dat zou wel moeten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:23 schreef Herfstblad het volgende:
Bij ons op het depot liggen die stickers niet.
Hele dikke watervaste stift kopen en het poststuk helemaal volkalken!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:28 schreef V__L_N het volgende:
Ik heb geen stickers. Nooit gezien ook. De helft van de tijd heb ik geen rood mapje of krat ook trouwens.
Andere suggestie?
Post it ook al gedaan, en het staat ook op het bezorgrapport (als ik die krijg).
Post verminking it's going to be then.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:38 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hele dikke watervaste stift kopen en het poststuk helemaal volkalken!
Het was vandaag gelukkig niet de dag geworden waar ik zo tegen op zag. Een hele berg post, maar het hah was maar een kleintje, en het is de hele dag best mooi weer geweest (afgezien van die zuidwesterstorm, uiteraard).
Was het pakket verzekerd? Je geeft aan dat er voor getekend had moeten worden, dus dan was het kennelijk een aangetekend en misschien zelfs een verzekerd pakket. Als dat niet aankomt, moet PostNL een schadevergoeding betalen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:53 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb een probleempje met PostNL, te weinig om er een topic over te openen dus doe ik het maar hier. De Track and Trace zei gister dat een pakketje met een waarde a (170~ euro aan elektronica) gister is afgeleverd. Maar er is dus helemaal niks afgeleverd. Normaal moet ik een handtekening zetten maar nu staat er ook geen handtekening op de website. En de buren om mij heen hebben ook niks ontvangen. En een standaard papiertje van dat het pakketje ergens anders is bezorgd heb ik ook niet ontvangen. Mijn vaste pakketbezorger is in ieder geval een aardige gozer die het niet zal stelen maar na een telefoontje na PostNL zeggen hun dat ze er ook niks aan kunnen doen.![]()
Iemand enig idee waar mijn pakket is gebleven?
er zijn toch ook plekken waar ze dit weer afgeschaft hebben?quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:39 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Dat is helemaal erg! Pff.
Ik ben wel benieuwd naar die georoute, maar het wordt hier voorlopig nog niet ingevoerd in elk geval.
Weet ik, maar wat je zegt, als je er op dinsdag 6 in de bus doet gaat dat niet meer op.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:06 schreef Bowler01 het volgende:
Het gaat met de post mee zodat ze beter opvallen (al gaat dat natuurlijk op dinsdag al minder op aangezien ze dan met meerdere tegelijkertijd in je bus vallen). Verstuur je het via Netwerk VSP dan komt de folder in een groot pakket te zitten en valt de folder minder op.
Nee onverzekerd, maar het is via een webshop en dan duurt het 3 weken voordat ze een onderzoek instellenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Was het pakket verzekerd? Je geeft aan dat er voor getekend had moeten worden, dus dan was het kennelijk een aangetekend en misschien zelfs een verzekerd pakket. Als dat niet aankomt, moet PostNL een schadevergoeding betalen.
Maar neem eerst contact op met de afzender. Hij is eigenlijk degene die het moet oplossen, en omdat hij feitelijk de klant is bij PostNL is hij ook degene die een schadeclaim kan indienen.
Maar dat vossen doen ze meestal maar met 1 of 2 man per team. Dus als je verder overal tijd vanaf haalt, dan is dat ongetwijfeld nog een behoorlijke besparing.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:32 schreef Bowler01 het volgende:
Vandaag was het erg rustig hier. Ik vraag me af hoe ze op deze manier tijd willen besparen. Aangezien men op woensdag en vrijdag steeds al begint met vossen voor de donderdag en de zaterdag waardoor de mensen op woensdag en vrijdag als nog meer uren maken.
Mag hopen dat je dat 's middags voorvossen bedoelt, want wij staan 's ochtends altijd met 4 man. Anders is er echt geen doorkomen aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:02 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar dat vossen doen ze meestal maar met 1 of 2 man per team. Dus als je verder overal tijd vanaf haalt, dan is dat ongetwijfeld nog een behoorlijke besparing.
Uiteraard, dat is immers waar Bowler01 het over hadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:16 schreef TokenW het volgende:
[..]
Mag hopen dat je dat 's middags voorvossen bedoelt, want wij staan 's ochtends altijd met 4 man. Anders is er echt geen doorkomen aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |