abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:10:41 #101
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_106442306
Kijk je uit, straks bestel je sneeuw met zo'n uitspraak.

Ik had 3 tassen en was in 2 uur en 15 minuten klaar. Had maar een paar gidsen. Waarvan 5 voor de scholen. Dus die zijn weer retour het sorteercentrum gegaan.

Had trouwens brieven in die bundels voor die scholen zitten die ik al een week retour doe. Is er een manier om te zorgen dat die krengen niet meer terug komen? Postitje met retour d'r op deed het ook al niet.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_106442754
Daarom ook het Niet alles er achter :P

En ik heb ook een school die geen post willen. Doe die stug elke keer terug(en opschrijven op het bezorgrapport) en nu heb ik nooit meer post voor ze. :)
pi_106442787
Daar zijn gewoon stickers voor, liggen wel op je depot.
Het afschrijven van dat soort dingen hoort ook bij je werk als postbezorger :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_106442869
Bij ons op het depot liggen die stickers niet. :(
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 januari 2012 @ 16:25:49 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_106443003
gewoon zo'n rolletje thuis hebben liggen *)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_106443103
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:23 schreef Herfstblad het volgende:
Bij ons op het depot liggen die stickers niet. :(
Dat zou wel moeten.
Anders zou ik ze, met post-it, in de bezorgmap doen :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:28:40 #107
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_106443134
Ik heb geen stickers. Nooit gezien ook. De helft van de tijd heb ik geen rood mapje of krat ook trouwens.
Andere suggestie?

Post it ook al gedaan, en het staat ook op het bezorgrapport (als ik die krijg).
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_106443585
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:28 schreef V__L_N het volgende:
Ik heb geen stickers. Nooit gezien ook. De helft van de tijd heb ik geen rood mapje of krat ook trouwens.
Andere suggestie?

Post it ook al gedaan, en het staat ook op het bezorgrapport (als ik die krijg).
Hele dikke watervaste stift kopen en het poststuk helemaal volkalken!

Het was vandaag gelukkig niet de dag geworden waar ik zo tegen op zag. Een hele berg post, maar het hah was maar een kleintje, en het is de hele dag best mooi weer geweest (afgezien van die zuidwesterstorm, uiteraard).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 5 januari 2012 @ 16:42:35 #109
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_106443834
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:38 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hele dikke watervaste stift kopen en het poststuk helemaal volkalken!

Het was vandaag gelukkig niet de dag geworden waar ik zo tegen op zag. Een hele berg post, maar het hah was maar een kleintje, en het is de hele dag best mooi weer geweest (afgezien van die zuidwesterstorm, uiteraard).
Post verminking it's going to be then.

Die storm is eigenlijk best lekker. Geen mens op straat en zolang het droog blijft. Werd alleen binnen spontaan duizelig. Zuurstof overschotje gehad buiten.
Loesje
  donderdag 5 januari 2012 @ 18:41:17 #110
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_106449107
Ik heb héérlijk binnen gezeten en bezig geweest met implementatie van Autobedrijf te Gorinchem *)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_106472156
Hopen dat het vandaag rustig is, ik heb vanavond een begrafenis en lag mede daarom vannacht pas om 01.00 in bed :')
  vrijdag 6 januari 2012 @ 08:53:38 #112
286575 Roces18
Chef de party
pi_106472455
Ik heb een probleempje met PostNL, te weinig om er een topic over te openen dus doe ik het maar hier. De Track and Trace zei gister dat een pakketje met een waarde a (170~ euro aan elektronica) gister is afgeleverd. Maar er is dus helemaal niks afgeleverd. Normaal moet ik een handtekening zetten maar nu staat er ook geen handtekening op de website. En de buren om mij heen hebben ook niks ontvangen. En een standaard papiertje van dat het pakketje ergens anders is bezorgd heb ik ook niet ontvangen. Mijn vaste pakketbezorger is in ieder geval een aardige gozer die het niet zal stelen maar na een telefoontje na PostNL zeggen hun dat ze er ook niks aan kunnen doen. :')

Iemand enig idee waar mijn pakket is gebleven?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_106473376
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 08:53 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb een probleempje met PostNL, te weinig om er een topic over te openen dus doe ik het maar hier. De Track and Trace zei gister dat een pakketje met een waarde a (170~ euro aan elektronica) gister is afgeleverd. Maar er is dus helemaal niks afgeleverd. Normaal moet ik een handtekening zetten maar nu staat er ook geen handtekening op de website. En de buren om mij heen hebben ook niks ontvangen. En een standaard papiertje van dat het pakketje ergens anders is bezorgd heb ik ook niet ontvangen. Mijn vaste pakketbezorger is in ieder geval een aardige gozer die het niet zal stelen maar na een telefoontje na PostNL zeggen hun dat ze er ook niks aan kunnen doen. :')

Iemand enig idee waar mijn pakket is gebleven?
Was het pakket verzekerd? Je geeft aan dat er voor getekend had moeten worden, dus dan was het kennelijk een aangetekend en misschien zelfs een verzekerd pakket. Als dat niet aankomt, moet PostNL een schadevergoeding betalen.

Maar neem eerst contact op met de afzender. Hij is eigenlijk degene die het moet oplossen, en omdat hij feitelijk de klant is bij PostNL is hij ook degene die een schadeclaim kan indienen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_106473615
Zo te horen is er vandaag weinig wind. Hopelijk ook weinig van die stomme telefoonboeklookalikes. :)
pi_106473689
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:39 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Dat is helemaal erg! Pff.

Ik ben wel benieuwd naar die georoute, maar het wordt hier voorlopig nog niet ingevoerd in elk geval.
er zijn toch ook plekken waar ze dit weer afgeschaft hebben?
pi_106474133
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:06 schreef Bowler01 het volgende:
Het gaat met de post mee zodat ze beter opvallen (al gaat dat natuurlijk op dinsdag al minder op aangezien ze dan met meerdere tegelijkertijd in je bus vallen). Verstuur je het via Netwerk VSP dan komt de folder in een groot pakket te zitten en valt de folder minder op.
Weet ik, maar wat je zegt, als je er op dinsdag 6 in de bus doet gaat dat niet meer op.
pi_106474281
Vandaag was het erg rustig hier. Ik vraag me af hoe ze op deze manier tijd willen besparen. Aangezien men op woensdag en vrijdag steeds al begint met vossen voor de donderdag en de zaterdag waardoor de mensen op woensdag en vrijdag als nog meer uren maken.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 januari 2012 @ 10:36:50 #118
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_106474385
is een goeie. Ik denk dat het zo is dat minder mensen die uren maken, waardoor het per saldo voor het bedrijf alsnog goedkoper is.

Het vossen op woensdag en vrijdag moet ook gewoon wel, omdat je anders op donderdag en zaterdag fors in de problemen komt bij de voorbereiding van de wijken.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 6 januari 2012 @ 11:15:41 #119
286575 Roces18
Chef de party
pi_106475455
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 09:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Was het pakket verzekerd? Je geeft aan dat er voor getekend had moeten worden, dus dan was het kennelijk een aangetekend en misschien zelfs een verzekerd pakket. Als dat niet aankomt, moet PostNL een schadevergoeding betalen.

Maar neem eerst contact op met de afzender. Hij is eigenlijk degene die het moet oplossen, en omdat hij feitelijk de klant is bij PostNL is hij ook degene die een schadeclaim kan indienen.
Nee onverzekerd, maar het is via een webshop en dan duurt het 3 weken voordat ze een onderzoek instellen :') . Maar ik kijk het nog enkele dagen aan... in ieder geval bedankt!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_106479149
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:32 schreef Bowler01 het volgende:
Vandaag was het erg rustig hier. Ik vraag me af hoe ze op deze manier tijd willen besparen. Aangezien men op woensdag en vrijdag steeds al begint met vossen voor de donderdag en de zaterdag waardoor de mensen op woensdag en vrijdag als nog meer uren maken.
Maar dat vossen doen ze meestal maar met 1 of 2 man per team. Dus als je verder overal tijd vanaf haalt, dan is dat ongetwijfeld nog een behoorlijke besparing.
pi_106479640
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:02 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Maar dat vossen doen ze meestal maar met 1 of 2 man per team. Dus als je verder overal tijd vanaf haalt, dan is dat ongetwijfeld nog een behoorlijke besparing.
Mag hopen dat je dat 's middags voorvossen bedoelt, want wij staan 's ochtends altijd met 4 man. Anders is er echt geen doorkomen aan.
pi_106479668
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:16 schreef TokenW het volgende:

[..]

Mag hopen dat je dat 's middags voorvossen bedoelt, want wij staan 's ochtends altijd met 4 man. Anders is er echt geen doorkomen aan.
Uiteraard, dat is immers waar Bowler01 het over had
pi_106479932
Moeten jullie ook bol.com pakjes registreren in het bezorgrapport?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106480260
in de middag vossen voor de volgende dag doen ze hier met 2 man ook idd. In de ochtend vossen ze met 3 man volgens mij..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_106480377
Erg rustig vandaag, 60% van wat mijn wijk normaal aan post heeft. 2 uur werken op een dag is de moeite ook niet waard :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')