quote:Ex-zaakwaarnemer Labyad spreekt zich uit: 'Optie is rechtsgeldig'
Dinsdag, 3 januari 2012 om 16:35
Arie Treffers is van mening dat de optie in het aflopende contract van Zakaria Labyad rechtsgeldig is. De aanvaller van PSV stelt dat hij komende zomer transfervrij is, maar PSV beroept zich op een eenzijdige optie voor twee extra contractjaren. De ex-zaakwaarnemer van Labyad geeft PSV gelijk.
"De optie die PSV heeft bedongen om hem twee jaar langer te binden is in mijn ogen wel degelijk rechtsgeldig", vertelt Treffers, als zaakwaarnemer betrokken bij het opstellen van het huidige contract van Labyad, in gesprek met het weekblad Voetbal International. "Deze toentertijd gemaakte afspraken zijn net zo hard als het asfalt waar ik nu op rijd."
Als voormalig zaakwaarnemer zou Labyad overigens recht hebben op commissie wanneer de aanvaller niet vertrekt en nog twee seizoenen in Eindhoven speelt. Het geïnteresseerde Sporting Portugal houdt de ontwikkelingen nauwgezet in de gaten. De club uit Lissabon kan het contract van de tiener afkopen of Labyad zal een rechtszaak aan moeten spannen om de rechtsgeldigheid van de contractuele samenwerking te betwisten.
Gaat lastig worden om te bewijzen denk ik..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:50 schreef mrstylo het volgende:
Volgens Thijs Slegers is er al een mondeling akkoord, maar als dat voor januari was dan is dat strafbaar. Dus hier kunnen we misschien iets mee doen.
''Yigh tfoehh'', dat is ehm.. ''potjandorie'' om het maar even stom te zeggen..quote:
Is dat van een Star Trek aflevering?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:04 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
''Yigh tfoehh'', dat is ehm.. ''potjandorie'' om het maar even stom te zeggen..
Nope, ben tijdje niet op FOK! geweest.. ben sinds vandaag weer beetje terug.quote:
Ja klopt, maar dat heeft niets te maken met EL atm. Dat zou wel uitmaken als bijv. RTL het wil kopen. Maarja. Er moet écht iets gebeuren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dankzij reclame kunnen ze dat geld betalen. Zonder advertentie is er geen budget voor de rechten.
Nee is van Marokkanen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dat van een Star Trek aflevering?
Wat is een Star Trek?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dat van een Star Trek aflevering?
quote:
Net zoals de verhalen gaan dat PSV al veel te vroeg een akkoord heeft met Zanka.....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gaat lastig worden om te bewijzen denk ik..
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:58 schreef Geo4kant het volgende:
Oh PSV wat ben je.. een rotzooi, hou toch eens op met al dat geklooi, Affelay, V/d Meijden, Labyad, het moet nu eens afgelopen zijjjjjjnnnnnnn
Hij gaat sowieso bij Kopenhagen wegquote:
Denk dat hij Zakaria bedoeldequote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso bij Kopenhagen weg
owquote:
Hij is gewoon een basisspeler bij de nummer 2 van Nederland, en 18 jaar...... dat lijkt me toch niet slecht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:33 schreef Xaobotnik het volgende:
We moeten zo'n Labyad ook weer niet overschatten. Hij heeft zeker potentieel, maar een topper is het niet, en zal het ook nooit worden. De wedstrijden van hem waarin hij in de basis stond vond ik ook niet om over naar huis te schrijven, hoewel hij momenteel wel de beste optie voor de rechtsbuiten lijkt te zijn. Een dik salaris is hij echter niet waard.
We moeten de lat niet te laag leggen. Labyad is gewoon geen potentiële topspeler. Ik zeg nergens dat hij slecht is, maar Aissati en Afellay waren beiden verder, op jongere leeftijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij is gewoon een basisspeler bij de nummer 2 van Nederland, en 18 jaar...... dat lijkt me toch niet slecht.
Spelers kunnen erg veel groeien in een paar jaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:06 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
We moeten de lat niet te laag leggen. Labyad is gewoon geen potentiële topspeler. Ik zeg nergens dat hij slecht is, maar Aissati en Afellay waren beiden verder, op jongere leeftijd.
De nummer 2 van Nederland stelt niet veel meer voor, dat klopt. Zeker met het zwakke voetbal dat PSV de afgelopen 2 jaar laat zien. Maar dat neemt niet weg dat een topper wel degelijk te herkennen is. Zie o.a. Strootman en Wijnaldum. Labyad is dat gewoon niet. Ik zou hem er graag bij houden, maar als hij dat niet wil, zou ik er niet rouwig om zijn.
JA en Aissati was een enorme belofte en haalde het niet. Afellay haalde wel Barca. Maar er kan zoveel gebeuren. Volgens mij was Jaap Stam op deze leeftijd nog niet eens prof.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:06 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
We moeten de lat niet te laag leggen. Labyad is gewoon geen potentiële topspeler. Ik zeg nergens dat hij slecht is, maar Aissati en Afellay waren beiden verder, op jongere leeftijd.
De nummer 2 van Nederland stelt niet veel meer voor, dat klopt. Zeker met het zwakke voetbal dat PSV de afgelopen 2 jaar laat zien. Maar dat neemt niet weg dat een topper wel degelijk te herkennen is. Zie o.a. Strootman en Wijnaldum. Labyad is dat gewoon niet. Ik zou hem er graag bij houden, maar als hij dat niet wil, zou ik er niet rouwig om zijn.
Gezien de concurrentie die Afellay destijds had en Labyad nu heeft zegt dat weinig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:25 schreef Paganitzu het volgende:
Afellay verder? Toen Afellay 18 a 19 was speelde hij slechts 7 wedstrijden voor PSV 1.
Koffiedik kijken. Blijft Labyad, vertrekt Toivonen, wie wordt de nieuwe trainer, wordt Lens dan nog steeds gebruikt als rechtsbuiten of als concurrent Matavz, welke spelers komen voor andere posities terug, blijft Wijnaldum middenveld of rechtsbuiten? En ga zo maar door. Komende seizoen is nog 1 grote grijze waas, daar valt op dit moment echt nog niets over te zeggen, denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
Moet Labyad niet uiteindelijk op de plek van Wijnaldum of Toyboy komen te staan?
zoals het dus zeg maar elk seizoen isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Koffiedik kijken. Blijft Labyad, vertrekt Toivonen, wie wordt de nieuwe trainer, wordt Lens dan nog steeds gebruikt als rechtsbuiten of als concurrent Matavz, welke spelers komen voor andere posities terug, blijft Wijnaldum middenveld of rechtsbuiten? En ga zo maar door. Komende seizoen is nog 1 grote grijze waas, daar valt op dit moment echt nog niets over te zeggen, denk ik.
hutch, pieters erbij en rust in de tent. Komt goed.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En Hutch komt terug na de winterstop
Een jurist van PSV zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:17 schreef Buitendam het volgende:
Maar even voor de goede orde; laat die zaak met Labyad nou lekker met rust. Die snotneus en Brands gaan over een paar dagen rond de tafel zitten, er komt natuurlijk een jurist mee om in begrijpelijke taal uit te leggen wat er nou allemaal tot de opties behoort.
We hebben het ondertussen al over voordelen in een rechtszaak voordat de twee partijen elkaar hebben gesproken.
http://www.sportknowhowxl.nl/case-closed/2962quote:Op grond van deze regels is het spelers onder de 18 jaar namelijk niet toegestaan om contracten af te sluiten voor een periode van langer dan drie jaar (in tegenstelling dus tot de vijf jaar bij meerderjarige spelers). FIFA voelde zich verplicht om hierover regels op te nemen om deze groep spelers zo goed mogelijk te beschermen. Dat FIFA hier streng op toeziet, blijkt wel uit de bekende ‘Leandro-zaak’. In deze zaak werd PSV door de DRC, en later het CAS, op de vingers getikt omdat zij met de speler Leandro toch een contract hadden afgesloten voor vijf jaar, terwijl op grond van de FIFA-regels maar hooguit drie jaar is toegestaan. In de praktijk zie je dat de clubs creatief proberen om te gaan met deze drie jaartermijn. Dit doen ze onder meer door contracten met de minderjarigen aan te gaan voor de maximale lengte van drie jaar met daarin een eenzijdige optie van bijvoorbeeld een of twee jaar. Naar mijn mening is dat niet geldig. Waarom niet? Om de simpele reden dat in de FIFA-reglementen uitdrukkelijk staat vermeld dat spelerscontracten met een minderjarige niet langer mogen zijn dan drie jaar en dat (zoals de letterlijke tekst van het artikel luidt) “any clause referring to a longer period shall not be recognised”.
ja zie je wel, er was al eens een vergelijkbare zaak bij PSV. Maargoed misschien staan er verder clausules in het contract. Die weer niet vergelijkbaar zijn en dus een andere situatie geven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Even googlen levert al heel snel informatie die mijn vermoeden alleen maar versterkt:
[..]
http://www.sportknowhowxl.nl/case-closed/2962
Dat lijkt me vrij duidelijke taal. Nou zijn dat de FIFA-reglementen en die zijn natuurlijk gewoon ondergeschikt aan de NL wetgeving, wat het verhaal nog een stuk ingewikkelder maakt. Maar eerlijk gezegd denk ik dat alle voetbalbonden die lid zijn van de FIFA gewoon verplicht zijn zich aan de reglementen te houden zolang die niet in stríjd zijn met de nationale wetgeving.
Salaris van Sporting kunnen wij niet betalen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:42 schreef BeamofLight het volgende:
Kap nou maar met rijdende rechter spelen. Die knaap wil gewoon een goed salaris en cl
Gaat weer een leuke soap wordenquote:'PSV heeft een ijzersterke zaak rond Labyad'
Zakaria Labyad wordt in verband gebracht met een zomerse overstap naar Sporting Lissabon. PSV is echter niet bang voor een snel vertrek van het talent. Volgens Arie Treffers, voormalig zaakwaarnemer van de aanvaller, heeft PSV een sterke zaak.
De zaak rondom Labyad valt te vergelijken met die van Luc Castaignos die Feyenoord afgelopen zomer verliet voor Internazionale. Beide spelers tekenden een contract, inclusief opties, met een lengte van meer dan drie jaar op het moment dat ze zestien jaar waren. Volgens de wereldvoetbalbond FIFA mag dat niet. Waar Feyenoord bang was een eventuele zaak te verliezen, is die vrees er bij PSV niet.
Labyad was in 2010 bereid om in de zomer van 2012 voor nog eens twee jaar bij te tekenen, dan zou hij wel een bepaald aantal wedstrijden in het eerste elftal achter de rug moeten hebben en hij zou een salarisverhoging krijgen. Dat is in een optie opgenomen en zo wordt de regelgeving van de FIFA omzeild. De mondiale voetbalbond stelt dat een zestienjarige voetballer maximaal voor drie seizoenen mag tekenen en dat daar met geen enkele clausule van mag worden afgeweken.
Brands is echter zeker van zijn zaak. "Wij twijfelen niet aan de rechtsgeldigheid van het contract." De PSV-manager wordt gesteund door Treffers, zaakwaarnemer van Castaignos en tot een half jaar geleden ook van Labyad. Treffers ontvangt overigens commissie als het contract in stand blijft.
"Zakaria was op de hoogte van de FIFA-regels", zegt Treffers in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Maar alle partijen waren ervan overtuigd dat deze oplossing voor zijn ontwikkeling het beste zou zijn. Toenmalig directeur Jan Reker, de familie van Zakaria en ondergetekende. PSV heeft een ijzersterke zaak. Zakaria wist precies waar hij voor tekende. Ik kan me niet voorstellen dat hij dit zal aanvechten."
Dit vooral. Jammer dat zo'n jonge gast alleen maar aan de centen denkt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
Jammer.. hij moet eigenlijk helemaal niet weg willen..
Gewoon nog 2/3 jaar blijven en dan naar een grotere club.
Waarom vraagt men niet waarom PSV denkt dat ze zo sterk staan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gaat weer een leuke soap worden
Dat staat er toch? Omdat zij denken dat het contract gewoon rechtsgeldig is.. waardoor zij die optie van 2 jaar kunnen lichten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom vraagt men niet waarom PSV denkt dat ze zo sterk staan?
Omdat PSV denkt dat het een rechtsgeldig contract is. De clausule in het contract zegt dat er een eenzijdig optie (vanuit PSV kamp) is. Brands/PSV denkt dat die rechtsgeldig is, Labyad (misschien) niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom vraagt men niet waarom PSV denkt dat ze zo sterk staan?
Ze mogen dat wel even uitleggen waarom die FIFA-regels die dergelijke clausules verbieden in dit geval niet zouden geldenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Omdat zij denken dat het contract gewoon rechtsgeldig is.. waardoor zij die optie van 2 jaar kunnen lichten.
Ja of dit contract zit dan weer net wat anders in elkaar. We kunnen er niet inkijken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze mogen dat wel even uitleggen waarom die FIFA-regels die dergelijke clausules verbieden in dit geval niet zouden gelden.
Het ziet er niet goed uit voor PSV en het lijkt erop dat Brands blufpoker speelt om er nog zoveel mogelijk aan over te houden.
De quote die ik eerder poste uit de FIFA-reglementen laat eigenlijk geen ruimte over voor uitzonderingen. Zou ook totaal onlogisch zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja of dit contract zit dan weer net wat anders in elkaar. We kunnen er niet inkijken.
Dat beweer ik ook nergens. Ik geef gewoon mijn kijk op de zaak als leek. Je weet wel, wat we hier allemaal doen en wat zo'n beetje het bestaansrecht van elk voetbalforum isquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ten eerste zijn ze jou of ons helemaal niet verplicht om uit te leggen hoe wat of waarom, ten tweede mogen wij het contract ook niet in zien.. dus of je hebt vertrouwen in die mensen of niet, hoe dan ook het is afwachten.
Ik denk dat jullie demagogen allemaal in opstand zullen komen als ondergetekende niet als grootste PSV'er uit de bus komt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
VBL Awards 2011! Stemronde #5 (Laatste!)
Laatste ronde mensen. Stemmen dus!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie demagogen allemaal in opstand zullen komen als ondergetekende niet als grootste PSV'er uit de bus komt?
Met je spam!quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd, wel in een andere categoriebij allemansvriend!
De zogenaamde 'Vriend van de joden'award. Prestigieus prijsje, me dunkt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd, wel in een andere categoriebij allemansvriend!
En toen was hij al 18? Als hij toen nog minderjarig was geldt nog gewoon hetzelfde:quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:09 schreef mrstylo het volgende:
Er staat vandaag een stuk over Labyad in het AD. Het contract van Labyad is volgens Brands gewoon rechtsgeldig en volgens zijn oude zaakwaarnemer ook. De situatie is ook niet hetzelfde als bij Castaignos aangezien de optie pas 9 maanden later in Labyad zijn contract is opgenomen. Het is dus niet zo dat Labyad een contract van langer dan 3 jaar heeft getekend destijds. Voorwaarde was ook dat hij een bepaald aantal wedstrijden in het eerste elftal zou spelen en een salarisverhoging zou krijgen. Volgens PSV is daarmee de regelgeving van fifa omzeild. Ook is Labyad destijds op de hoogte gesteld van de fifa regels.
Daarnaast schijnt Labyad niet van plan te zijn een rechtzaak te gaan starten.
quote:Om de simpele reden dat in de FIFA-reglementen uitdrukkelijk staat vermeld dat spelerscontracten met een minderjarige niet langer mogen zijn dan drie jaar en dat (zoals de letterlijke tekst van het artikel luidt) “any clause referring to a longer period shall not be recognised”.
Dat sowieso. Maar ik ben bang dat Brands en PSV nogal wat makkelijk ervan uitgaan dat ze gelijk hebben.quote:
Nog even en we worden net zo arrogant als daar in Amsterdam.quote:Ik twijfel enorm tussen Willems en Wijnaldum maar ik zie Willems meer opleveren omdat hij op zijn leeftijd al erg goed is.
Strootman en Mertens zullen ook wel de nodige centjes in het laatje brengen maar niet zoveel als Willems en Wijnaldum vermoed ik.
Dit gaat wel erg ver inderdaad..quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een opportunisme heerst er de laatste tijd onder ons PSV'ers, vooral op PN. Natuurlijk staat er nu een hoop kapitaal op het veld, maar menigeen daar denkt dat Willems aankomende zomer wel voor een miljoen of tien verkocht kan wordenDit is nog wel het toppunt:
[..]
Nog even en we worden net zo arrogant als daar in Amsterdam.
PN is altijd al een zooitje geweest, als ik de reacties onder de berichten daar leesquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een opportunisme heerst er de laatste tijd onder ons PSV'ers, vooral op PN. Natuurlijk staat er nu een hoop kapitaal op het veld, maar menigeen daar denkt dat Willems aankomende zomer wel voor een miljoen of tien verkocht kan wordenDit is nog wel het toppunt:
[..]
Eerste en de laatste keer dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
Veel supporters zijn al hard op weg hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dit kun je je afvragen. Het zijn een soort van spelregels die vanuit de Fifa worden opgelegd. Wat wetmatig wel of niet kan, is niet relevant. Zaken als vergoedingen voor opleiding zijn ook vanuit de FIFA geregeld. Wanneer een speler volgens FIFA-reglementen geen PSV speler meer is, ben ik benieuwd of het opgestelde contract de normen der Nederlands arbeidrecht nog wel doorstaat. De FIFA regels bieden juist mogelijkheden voor de kleinere clubs. Zonder die regels zouden contracten simpelweg afgekocht kunnen worden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Even googlen levert al heel snel informatie die mijn vermoeden alleen maar versterkt:
[..]
http://www.sportknowhowxl.nl/case-closed/2962
Dat lijkt me vrij duidelijke taal. Nou zijn dat de FIFA-reglementen en die zijn natuurlijk gewoon ondergeschikt aan de NL wetgeving, wat het verhaal nog een stuk ingewikkelder maakt. Maar eerlijk gezegd denk ik dat alle voetbalbonden die lid zijn van de FIFA gewoon verplicht zijn zich aan de reglementen te houden zolang die niet in strijd zijn met de nationale wetgeving.
Dit denk ik ook. En in de regel verliest men dit vrij vaak. Zeker iemand als Brands. Iets aan die kop van hem zegt me dat hij dit soort zaken gewoon vaak verliest...quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze mogen dat wel even uitleggen waarom die FIFA-regels die dergelijke clausules verbieden in dit geval niet zouden gelden.
Het ziet er niet goed uit voor PSV en het lijkt erop dat Brands blufpoker speelt om er nog zoveel mogelijk aan over te houden.
Niet relevant wat Rutten wel of niet durft, hij vertrekt immers, dus kan zijn mening mij eerlijk gezegd weinig meer schelen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:50 schreef rubbereend het volgende:
En Rutten zou het wel aandurven met Cocu
brrrrrrrrquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Van GaalTweede ronde CL, here we come.
Dan zou ik toch liever met Cocu in zee gaanquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:48 schreef tja77 het volgende:
Ron Jans???
http://www.nu.nl/sport/27(...)j-sc-heerenveen.html
Hij heeft natuurlijk al openlijk gesolliciteerd in de laatste competitiewedstrijd voor de winterstop.
Want?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zou ik toch liever met Cocu in zee gaan
Jans lijkt me vooralsnog geen topmateriaalquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:48 schreef tja77 het volgende:
Ron Jans???
http://www.nu.nl/sport/27(...)j-sc-heerenveen.html
Hij heeft natuurlijk al openlijk gesolliciteerd in de laatste competitiewedstrijd voor de winterstop.
Ja, maar je moet als trainer zijnde wel tactisch sterk zijn wil het team slagen. Dan pas haal je succes. Beetje eenzelfde gevoel had ik met van Basten als bondscoach. Toen Guus hem tactisch overklaste lag dat compleet bloot.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien minder ervaren als trainer maar meer ervaring in de top
En zelfs dan.. Guus Hiddink wordt ook gezien als toptrainer, maar hij kreeg het toch niet voor elkaar om Turkije naar het EK te loodsen..quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:27 schreef tja77 het volgende:
Jans lijkt me minder risico dan Cocu. Jonge coaches staan bekend om de fouten die ze maken in de beginfase van hun carriere.
Persoonlijk zie ik liever Ron Jans, dan Cocu aan de slag gaan, Cocu heeft zelf ook al aangegeven het nog te vroeg te vinden.
Jans is op dit moment misschien geen topmateriaal, maar wie is dat wel, en tegelijkertijd ook nog haalbaar?
Dat was Cocu als speler al en dat Guus van Basten tactisch versloeg had voor het grootste deel te maken met Boulahrouz (dat privé drama en de gevolgen daarvan)quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar je moet als trainer zijnde wel tactisch sterk zijn wil het team slagen. Dan pas haal je succes. Beetje eenzelfde gevoel had ik met van Basten als bondscoach. Toen Guus hem tactisch overklaste lag dat compleet bloot.
Wie stelde Boulahrouz op? Als van Basten van indruk was dat Boulahrouz geestelijk niet in staat was om te voetballen, had hij hem niet op moeten stellen. En als in de loop van de wedstrijd was gebleken dat Boulahrouz faalde, had van Basten hem alsnog moeten wisselen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was Cocu als speler al en dat Guus van Basten tactisch versloeg had voor het grootste deel te maken met Boulahrouz (dat privé drama en de gevolgen daarvan)
Beetje makkelijk om het daarop te gooien. Je zou het kunnen zeggen wanneer Boularouz individueel faalde. maar dat deed hij niet. Rusland speelde gewoon erg goed. Verder deed Van Basten de meest rare dingen als bondscoach. En als trainer van Ajax wederom. Van Basten is gewoon niet zo'n goeie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was Cocu als speler al en dat Guus van Basten tactisch versloeg had voor het grootste deel te maken met Boulahrouz (dat privé drama en de gevolgen daarvan)
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie stelde Boulahrouz op? Als van Basten van indruk was dat Boulahrouz geestelijk niet in staat was om te voetballen, had hij hem niet op moeten stellen. En als in de loop van de wedstrijd was gebleken dat Boulahrouz faalde, had van Basten hem alsnog moeten wisselen.
Maar dat de mogelijkheden niet legio zijn wil toch niet zeggen dat we dan nu maar voor veel mindere trainer moeten gaan. Daar zijn genoeg van.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:27 schreef tja77 het volgende:
Jans lijkt me minder risico dan Cocu. Jonge coaches staan bekend om de fouten die ze maken in de beginfase van hun carriere.
Persoonlijk zie ik liever Ron Jans, dan Cocu aan de slag gaan, Cocu heeft zelf ook al aangegeven het nog te vroeg te vinden.
Jans is op dit moment misschien geen topmateriaal, maar wie is dat wel, en tegelijkertijd ook nog haalbaar?
één goede reeks. Vorig jaar was een dramaquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:13 schreef tja77 het volgende:
Mindere trainer...Voor de zeperd tegen PSV was Jans goed bezig bij Heerenveen.
nee laten we daarom nu maar Jans nemen, nauwelijks internationale ervaring, nauwelijks aanzien, ploeg beter maken redelijk.quote:Een coach met internationaal ervaring EN aanzien EN die een ploeg beter kan maken? EN die bij PSV aan de slag wil gaan, EN die haalbaar/betaalbaar is?
hmmm succes....
Z'n maniertjesquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Why? "Past niet bij PSV", tja, als 'ie ons toch kampioen maakt...
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Z'n maniertjes
z'n Ajaxjudas uitstraling
Advocaat, om maar eens een topkandidaat te noemen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:20 schreef tja77 het volgende:
Ik heb in dit topic (en de voorgaande) weinig tot geen coaches genoemd zien worden die
Wel dat aanzien hebben,
Die wel internationaal ervaring hebben,
Die een ploeg wel beter maken.
Die wel reeel zijn en bij PSV passen.
Makkelijk andermans voorkeuren neerhalen, maar noem eens iemand die wel aan voldoet?
Dat ook nog eens.quote:
Koning Aad voldoetquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:20 schreef tja77 het volgende:
Ik heb in dit topic (en de voorgaande) weinig tot geen coaches genoemd zien worden die
Wel dat aanzien hebben,
Die wel internationaal ervaring hebben,
Die een ploeg wel beter maken.
Die wel reeel zijn en bij PSV passen.
Makkelijk andermans voorkeuren neerhalen, maar noem eens iemand die wel aan voldoet?
Advocaat en dan het risico lopen dat als er ergens een grote zak met geld ligt, dat hij pleite is. Hebben we al een keer meegemaakt met Koeman, nee dank je.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Advocaat, om maar eens een topkandidaat te noemen.
Maar waarom wel JAns en niet Maaskant om maar eens een andere vergelijkbare trainer te noemen. En ik haal jouw keuze neer in een discussie. Dat is een forum, je post wat en de ander die het er niet mee eens is reageert daarop.
En Aad is een garantie voor succesquote:
Dat heb je bij elke trainer. Advocaat wilde ook voor een stuk minder geld in België werken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Advocaat en dan het risico lopen dat als er ergens een grote zak met geld ligt, dat hij pleite is. Hebben we al een keer meegemaakt met Koeman, nee dank je.
Advocaat zal financieel niet haalbaar zijn vrees ik....
Totdat er een zak geld klaar stond...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat heb je bij elke trainer. Advocaat wilde ook voor een stuk minder geld in België werken.
Nou kom maar op met dat risico, je hebt ook het risico dat hij blijftquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Totdat er een zak geld klaar stond...
Risico heb je altijd, maar met Advocaat loop je net iets meer risico.
Dat heeft hij dacht ik wel bewezen, maar lijkt me financieel onhaalbaar en hij heeft het niet zo op jeugd invoegen en dat is in Nederland tegenwoordig wel noodzaakquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:53 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Waarom zou Advocaat een goede trainer zijn...?
Dat lijkt inderdaad zo maar misschien is dat uit respect voor de hoofdcoachquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:59 schreef tja77 het volgende:
Trouwens Cocu heb ik altijd een bleu persoon gevonden, zonder al teveel uitstraling. Ademt geen gezag uit, binnen de lijnen wel als aanvoerder wellicht, als coach gewoon een stuk minder. Maar das puur een gevoelskwestie.
Ronald?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat Faber of Cocu het met de hand van Van Marwijk en/of Guus goed zouden kunnen. Mij lijkt dat Frank Rijkaard het zou kunnen, al weet ik niet of die bij PSV past. Co is in beeld want is een vriendje van Brands. Ik denk dat dat de lijst zal zijn. Of er moet een buitenlander komen. de eerste 2 opties hebben iig mijn voorkeur, maar ik denk niet dat Brands zich er iets van aantrekt.
Zou een van de Koemans in beeld zijn?
Co is een vriendje van Brands ja. Heeft hem naar verluid afgelopen zomer al gepolst toen het nog niet helemaal duidelijk was of Rutten zou gaan blijven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef rubbereend het volgende:
Is Co een vriendje van Brands?
[..]
Ronald?![]()
![]()
![]()
Hij kent de groep wel door en door hè, niet mee eens dusquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef Caland het volgende:
Ach, een betere trainer dan Fredje Rutten is er altijd wel te vinden. Je gaat er dus eigenlijk nooit op achteruit.
Maar toch, de namen die nu genoemd worden... Is dat wel beter dan Rutten?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef Caland het volgende:
Ach, een betere trainer dan Fredje Rutten is er altijd wel te vinden. Je gaat er dus eigenlijk nooit op achteruit.
Mourinho?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:10 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik ben sowieso bang voor elke Nederlandse trainer behalve Bertje en Guus, maar die komen beide toch niet.
Ik wordt gewoon spontaan bang van alle namen die geroepen worden, Jans? Gullit? Erwin Koeman? Aad de Mos? Co Adriaanse? Dick Advocaat? Ik moet er godverdomme niet aan denken. Liever Louis van Gaal dan al deze namen, terwijl ik al een ontzettende hekel heb aan die vent, maar hij heeft tenminste laten zien iets te kunnen.
Ik opteer dan nog eerder voor een buitenlandse trainer, maar ja, noem er maar is één die haalbaar is en kwaliteiten heeft.
Meh, als het niet Guus Hiddink of Bert van Marwijk gaat worden, en die kans is groot, dan ging ik liever door met Fredje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef Caland het volgende:
quote:
Zal wel rond zijn. Zeker aangezien hij zelf zegt dat hij écht niets kan zeggen. Als er niets speelde, zou hij wel zeggen dat er niets speelde. Als het bericht trouwens klopt en Sporting in november al contact had en vergevorderd was, is dat ook tegen de reglementen. Kunnen we er misschien nog wat kleingeld voor krijgen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hmmm, ook de Portugese media schijnen nu te melden dat Labyad akkoord is met Sporting
Nee, daarom snap ik dat eeuwige gezeik op Rutten ook niet, alsof PSV zich in de strijd kan mengen om het gevecht van de toptrainersquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar toch, de namen die nu genoemd worden... Is dat wel beter dan Rutten?
Wat kleingeld zou al mooi zijn, maar denk maar ik verwacht niet dat Sporting überhaupt de portemonnee wil trekken aangezien die clausule er uiterst gammel uitziet in het licht van de FIFA-reglementen:quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zal wel rond zijn. Zeker aangezien hij zelf zegt dat hij écht niets kan zeggen. Als er niets speelde, zou hij wel zeggen dat er niets speelde. Als het bericht trouwens klopt en Sporting in november al contact had en vergevorderd was, is dat ook tegen de reglementen. Kunnen we er misschien nog wat kleingeld voor krijgen.
Jammer voor de carrière van zo'n jonge gast.
Voor zijn carrière lijkt het me juist een prima stap. Ik zie hem daar echt wel in de basis spelen. 2, 3 keer zo veel verdienen als hier en je dan lekker in de kijker spelen.quote:Om de simpele reden dat in de FIFA-reglementen uitdrukkelijk staat vermeld dat spelerscontracten met een minderjarige niet langer mogen zijn dan drie jaar en dat (zoals de letterlijke tekst van het artikel luidt) “any clause referring to a longer period shall not be recognised”.
Ik vind dat Affelay het netjes heeft geregeld toen hij wegging.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:33 schreef mrstylo het volgende:
We moeten gewoon stoppen met Marokkanen. Is echt niet racistisch bedoelt maar we verdienen echt niets aan hun.
Dat ligt aan hun afkomst idd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:33 schreef mrstylo het volgende:
We moeten gewoon stoppen met Marokkanen. Is echt niet racistisch bedoelt maar we verdienen echt niets aan hun.
Dat is niet waar, maar het gaat altijd fout. Noem me een Marokkaanse speler dat veel geld opgeleverd heeft.quote:
Afellay heeft het echt niet netjes geregeld, omdat hij bij PSV nooit als nummer 1 een prijs voor ons heeft gewonnen. Had altijd een sterkere speler achter zich.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik vind dat Affelay het netjes heeft geregeld toen hij wegging.
Wat de fuck heeft dat er mee te maken? Als Affelay een half jaar had gewacht had hij PSV niets opgeleverd en had hij zelf een dikkere tekenpremie kunnen scoren bij Barca. Hij heeft het keurig gedaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:37 schreef mrstylo het volgende:
Afellay heeft het echt niet netjes geregeld, omdat hij bij PSV nooit als nummer 1 een prijs voor ons heeft gewonnen. Had altijd een sterkere speler achter zich.
Half jaar eerder konden we 9 miljoen van HSV krijgen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat de fuck heeft dat er mee te maken? Als Affelay een half jaar had gewacht had hij PSV niets opgeleverd en had hij zelf een dikkere tekenpremie kunnen scoren bij Barca. Hij heeft het keurig gedaan.
Je hebt gelijk PSV betaalt hun spelers minimumloon.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
Vaak zorgen die gasten net als zuid amerikanen voor heel de familie/het gezin met hun inkomsten dus dan pakken ze elke kans om nog meer geld te verdienen..
gelukkig heeft een speler ook nog iets te zeggen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Half jaar eerder konden we 9 miljoen van HSV krijgen.
Bron VI:twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 05-01-2012 om 20:54:27#sporting heeft bij #PSV per e-mail toestemming gevraagd voor een gesprek met Labyad. Zie VI.nl over enkele minuten voor antwoord PSV reageer retweet
quote:PSV wijst toenadering van Sporting voor Labyad af
05/01/2012 21:02
Sporting Lissabon heeft zich officieel gemeld bij PSV voor Zakaria Labyad. De Eindhovense club weigert echter mee te werken aan een overgang.
Labyad bracht kort na Nieuwjaar al een bliksembezoek aan Lissabon. Maar de aanvaller, die met PSV ruziet over de rechtsgeldigheid van een optie in zijn contract, kan daar geen vervolg aan geven. De Eindhovense club geeft geen toestemming aan Sporting om officieel te gaan praten met Labyad.
'Sporting heeft zich per e-mail bij ons gemeld', zei technisch directeur Marcel Brands tegen Voetbal International. 'Morgen zullen we Sporting zeggen dat ze de speler met rust moeten laten.'
De verbintenis van de Marokkaans international loopt komende zomer af, maar daarin is een optie op twee extra contractjaren opgenomen. Daarop beroept PSV zich nu. Maar logischerwijs zijn niet alle betrokken partijen overtuigd van de rechtsgeldigheid.
Over de huidige verbintenis van de Marokkaanse international is veel te doen. Het contract loopt komende zomer af, maar PSV beroept zich op een optie. Wanneer de club deze licht, staat Labyad nog twee seizoenen langer onder contract in Eindhoven.
Maar juist rond deze optie zit de crux. KNVB-jurist Mark Boetekees liet eerder nog weten de optie niet als rechtsgeldig te zien, maar kwam daar later in een email aan VI op terug.
Of het emailadres als spam aanmerkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dan moet je ook gewoon een mailtje terugsturen met:
"Nee, pleur op."
Zakaria wil het seizoen toch afmaken. Wat is het probleem?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:13 schreef psvhooli het volgende:
Ben benieuwd hoe dit afloopt,maar een ding wil ik niet, een speler die niet bij psv wilt spelen.
Dat PSV hem aan die optie houdt van nog 2 jaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zakaria wil het seizoen toch afmaken. Wat is het probleem?
Ik heb het niet over afloppende contracten,ik heb het over de wil om voor psv te spelen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zakaria wil het seizoen toch afmaken. Wat is het probleem?
Of wil je (los van de kwaliteiten) Isaksson ook verbannen vanwege zijn aflopende contract.
Hij wil het seizoen toch bij PSV afmaken, wat is het probleem.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:04 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Ik heb het niet over afloppende contracten,ik heb het over de wil om voor psv te spelen.
het komt al maanden van redelijk goed ingevoerde journalisten van VIquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij wil het seizoen toch bij PSV afmaken, wat is het probleem.
Ze kunnen het ook stilhouden en het in de zomer afronden.
Bovendien; er is nog niets rond. Informatie is puur op basis van de riooljournalistiek van de Telegraaf.
ps. Het is; aflopende. 1 p'tje.
Uhm... Telegraaf zei maandag dat hij al getekend had. Daar is absoluut niets van waar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het komt al maanden van redelijk goed ingevoerde journalisten van VI
Labyad heeft zich daarover nog helemaal niet uitgelaten, dus wat je doet zijn aannames die nergens op gebaseerd zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:13 schreef psvhooli het volgende:
Tuurlijk dit seizoen opstellen,maar ik heb het over dat als zijn contract verlengt wordt door de optie en hij wilt niet ,dan zit je volgend seizoen met een speler die liever voor een andere club speelt.
Hii wilt wel naar sporting is al op bezoek geweest ,en hij wilt onder zijn contract uit dus mijn aanames zij wel ergens op gebaseerd beste boswachterquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Labyad heeft zich daarover nog helemaal niet uitgelaten, dus wat je doet zijn aannames die nergens op gebaseerd zijn.
Zolang ik hem dat niet letterlijk heb horen zeggen/zien schrijven zet ik dat in het rijtje 'speculaties'.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:18 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Hii wilt wel naar sporting,en hij wilt onder zijn contract uit
http://psv.netwerk.to/nie(...)j%20ben.php#reactiesquote:Labyad: geen twijfel dat ik komende zomer transfervrij ben
Wat nou als PSV hem "maar" 2 ton per jaar bied en Sporting houdt hem een contract voor 5 seizoenen met een salaris van 1 miljoen per jaar voor? Vind je hem dan nog steeds een kut jong?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nie(...)j%20ben.php#reacties
Wat een k*t jong
Hebben in het profvoetbal nooit bestaan, alleen waren vroeger de verschillen kleiner waardoor andere factoren zoals bijvoorbeeld leefomgeving de doorslag gavenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:58 schreef J2T het volgende:
Face it, voetballers met clubliefde zijn van een uitstervend ras.
En nu heeft hij zich er wel over uitgelaten. Die aanname bleek dus wel te kloppenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Labyad heeft zich daarover nog helemaal niet uitgelaten, dus wat je doet zijn aannames die nergens op gebaseerd zijn.
PSV heeft al even lang geen CL meer gespeeld als Sporting Portugal.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:54 schreef BeamofLight het volgende:
Toch vind ik het allemaal wel raar. Kijk ik snap het weer, de wijven, de afstand tot marokko (omg), de dollars. Maar cl, eigen eer, uitgestippelde toekomst... Fuck ik zou ook gaan.
Lekker continu om plaats 3 spelen.
t gaat dan ook níet om het verleden he. Kijk even naar de ranglijsten aub. Aan porto en benfica kan niemand tippen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
PSV heeft al even lang geen CL meer gespeeld als Sporting Portugal.
De FIFA regels zijn heel duidelijk hoor, Labyad heeft het gelijk aan zijn zijde.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gewoon ff snel die rechtszaak nu indienen dan weet iedereen waar hij aan toe is en kunnen we of een bak geld vragen of Labyad gewoon de rest van het seizoen in het 2e dumpen
We zullen zien...twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 09:29:34@AlwinWinnie Dat heeft VI laten uitzoeken en een jurist heeft laten weten dat het contract van Labyad met #PSV geldig is. reageer retweet
Ik dacht dat hij een bitch was maar blijkbaar gaf ik hem teveel credits.quote:“Advocaten hebben er naar gekeken en bij mij is er geen twijfel. De regels van de FIFA zijn helder”, aldus de dribbelaar.
Trololololquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
De FIFA regels zijn heel duidelijk hoor, Labyad heeft het gelijk aan zijn zijde.
Jeugd en PSV, het blijft toch een mooie combinatie
Het is heel simpel. Een speler op jonge leeftijd mag niet een dergelijk meerjarig contract tekenen, al dan niet met clausules. PSV kan dus hoog of laag springen, maar ze hebben geen zaak. net als dat wij dat niet hadden met Castaignos.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Trolololol
Heb je voor mij ook een digitaal exemplaar van het contract met Labyad? Want kennelijk weet jij precies hoe alles in het contract is opgenomen. In contractenland is niets zo eenvoudig als de media het nu in Jip en Janneke taal wil doen geloven. Dus totdat er daadwerkelijk een juridische toets heeft plaatsgevonden door een onafhankelijke jurist, slaat je geblaat nergens op en wordt dat alleen maar veroorzaakt door een anti-PSV bril.
En die algemene opmerking over PSV en jeugd? Fijn dat jouw cluppie er wel altijd zo goed in slaagt om de jeugd voor het eerste te behouden hè....?
Zo simpel is het helemaal niet, zo simpel wordt het gebracht. Toon mij de juridische onderbouwing, inclusief het feitelijke contract maar eens.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Een speler op jonge leeftijd mag niet een dergelijk meerjarig contract tekenen, al dan niet met clausules. PSV kan dus hoog of laag springen, maar ze hebben geen zaak. net als dat wij dat niet hadden met Castaignos.
De zaakwaarnemer van Labyad weet dit ook dondersgoed. Want heel toevallig is het dezelfde zaakwaarnemer als van Castaignos.
Ik wacht wel op de officiële berichten. "Ze hebben geen zaak." proeft voor mij hetzelfde als "Nee, maar van Nistelrooij komt dit jaar echt zeker terug." "Nog een seizoen, dan staat van Bommel zeker weer met een PSVshirt te ballen."quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV kan dus hoog of laag springen, maar ze hebben geen zaak.
Artikel 35 van het FIFA-reglement inzake transfers is toch redelijk duidelijk daarin, lijkt me.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de officiële berichten. "Ze hebben geen zaak." proeft voor mij hetzelfde als "Nee, maar van Nistelrooij komt dit jaar echt zeker terug." "Nog een seizoen, dan staat van Bommel zeker weer met een PSVshirt te ballen."
In voetballand heeft iedereen er verstand van, maar wachten op officiele berichten lijkt soms wat te lang wachten.
quote:A player who has not reached his eighteenth birthday may sign a contract as
non-amateur only for a period not exceeding three years. Any clause referring to
a longer period shall not be recognised by FIFA or a national sports tribunal.
Of je moet een speler onder de 18 gewoon een 3 jarig contract voorschotelen, en op zijn 18e verjaardag om tafel gaan zitten voor een 5 jarige verbintenis..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:40 schreef vivelafete het volgende:
Het is met deze regels dus wel erg moeilijk als (Nederlandse) club zonder al te veel geld om je jeugd fatsoenlijk door te laten stromen.
Het komt dus neer op redelijkheid, fatsoen en wat clubliefde. Precies waar het voetbal zo om bekend staat.
Voor we statische FIFA regels op contracten leggen zullen we eerste het contract 100% moeten kennen. Ik heb nu al verschillende quotes van juristen gelezen dat het een legitiem contract is en PSV het recht aan de zijde heeft, en daarna zegt een ander weer "Nee, Labyad heeft gelijk."quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Artikel 35 van het FIFA-reglement inzake transfers is toch redelijk duidelijk daarin, lijkt me.
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zo simpel is het helemaal niet, zo simpel wordt het gebracht. Toon mij de juridische onderbouwing, inclusief het feitelijke contract maar eens.
Als PSV gebonden is aan de FIFA reglementen (en ik zie geen enkele reden waarom dat niet zo zou zijn) is Zakaria gewoon transfervrij.quote:Players under the age of 18 may not sign a professional contract for a term longer than three years. Any clause referring to a longer period shall not be recognised.
Juristen die in opdracht van PSV werken, of nog erger: zaakwaarnemers die belang hebben bij wel of geen transfer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor we statische FIFA regels op contracten leggen zullen we eerste het contract 100% moeten kennen. Ik heb nu al verschillende quotes van juristen gelezen dat het een legitiem contract is en PSV het recht aan de zijde heeft, en daarna zegt een ander weer "Nee, Labyad heeft gelijk."
Daarom zeg ik even; even afwachten en neem ik de door mij gequote zin van jou niet aan.
Pertinente onzin natuurlijk. Als PSV gebonden is aan de FIFA-regels kan je die niet omzeilen in een contract. Die regel laat nul ruimte voor uitzonderingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor we statische FIFA regels op contracten leggen zullen we eerste het contract 100% moeten kennen. Ik heb nu al verschillende quotes van juristen gelezen dat het een legitiem contract is en PSV het recht aan de zijde heeft, en daarna zegt een ander weer "Nee, Labyad heeft gelijk."
Daarom zeg ik even; even afwachten en neem ik de door mij gequote zin van jou niet aan.
Jazeker, ik ook. Ik denk ook dat je gelijk hebt, trouwens. Dat die jongen gewoon transfervrij is. Ik ben alleen nog niet overtuigd, voordat ik een officiele uitspraak heb gehoord. Het zou echt niet de primeur zijn in voetballand als er weer een konijn uit de hoed wordt getoverd en de regels van Fifa omzeild zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Juristen die in opdracht van PSV werken, of nog erger: zaakwaarnemers die belang hebben bij wel of geen transfer.
Ik ga dan toch liever op FIFA-reglementen af
Dan is het toch niet pertinente onzin? Je laat de optie nu zelf toch ook open?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pertinente onzin natuurlijk. Als PSV gebonden is aan de FIFA-regels kan je die niet omzeilen in een contract. Die regel laat nul ruimte voor uitzonderingen.
De enige kans die PSV heeft lijkt me dan ook als ze kunnen aantonen waarom ze in dit geval niet gebonden zouden zijn aan die regels.
Ja, is dieptriest. Gewoon geld maken over de rug van een speler, maar het gaat al jaar en dag zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft Arie Treffers (oude zaakwaarnemer) belang bij het aanblijven van Labyad bij PSV, omdat hij dan nog commissie opstrijkt, en de nieuwe zaakwaarnemer van Labyad (z'n pa?) weer bij een transfer? Ook heel toevallig dat die twee elkaar in de media aan het tegenspreken zijn
Echt de aids van het voetbal, dergelijke praktijken.
Nee, jij zegt dat we het contract moeten kennen, dát is onzin. Wat er verder juridisch nog mogelijk is durf ik niet al te veel over te zeggen. Al denk ik dat we daar ook vrij kansloos mee zijn. Ik neem aan dat PSV om lid te zijn van de KNVB impliciet instemt met jurisdictie van de FIFA/UEFA/KNVB.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan is het toch niet pertinente onzin? Je laat de optie nu zelf toch ook open?
Denk dat Brands hoopt dat Sporting geen zin heeft om een gang naar de rechter te maken en een jodenfooitje op tafel legt om hem over te nemen om gezeik te voorkomen. Daarom speelt hij het nu even hard. Eigenlijk exact dezelfde situatie als met Inter - Castaignos. Die besloten toch maar 2 mio op tafel te leggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, is dieptriest. Gewoon geld maken over de rug van een speler, maar het gaat al jaar en dag zo.
Ik vraag me alleen af waarom Brands zo stellig is in zijn uitspraken dat het contract geldig is en Labyad dus niet de deur uit kan wandelen. Ik denk toch dat het bluffen is, omdat ie een paar dagen terug met Labyad en vader om de tafel is gaan zitten.
Waarom is dat dieptriest? Omdat ze geen fuck geven om de toekomst van die jongen en hun eigen zakken vullen? Dan moet zo'n jongen zelf onderhandelen of gewoon een advocaat in huren of zijn ouders het laten doen of weet ik wat..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, is dieptriest. Gewoon geld maken over de rug van een speler, maar het gaat al jaar en dag zo.
Ik vraag me alleen af waarom Brands zo stellig is in zijn uitspraken dat het contract geldig is en Labyad dus niet de deur uit kan wandelen. Ik denk toch dat het bluffen is, omdat ie een paar dagen terug met Labyad en vader om de tafel is gaan zitten.
Blufpoker idd zoals ik eerder al zei. Hopen er nog een transfersommetje uit te halen zonder het gezeik van een arbitragezaak en heul, heul misschien nog een contractverlenging. Ik geloof niet in dat laatste maar wie weet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gezien hoe het gaat denk ik dat dit realistisch is en ben ik het met je eens, zeker over het feit dat hij weg gaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Brands hoopt dat Sporting geen zin heeft om een gang naar de rechter te maken en een jodenfooitje op tafel legt om hem over te nemen om gezeik te voorkomen. Daarom speelt hij het nu even hard. Eigenlijk exact dezelfde situatie als met Inter - Castaignos. Die besloten toch maar 2 mio op tafel te leggen.
Beetje het beter iets dan niets principe. Dat Labyad weggaat lijkt me wel zo goed als zeker.
Ja, daar heb ik me ook bij neergelegd. Hij zit al met zijn kop in Portugal. Nu is alleen nog de vraag óf en hoeveel we nog kunnen vangen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezien hoe het gaat denk ik dat dit realistisch is en ben ik het met je eens, zeker over het feit dat hij weg gaat.
Dat is dieptriest, omdat er mensen veel geld willen verdienen over de rug van een 18 jarig kind. Je kunt niet van zo'n kereltje verwachten dat hij alle zaakjes op orde heeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom is dat dieptriest? Omdat ze geen fuck geven om de toekomst van die jongen en hun eigen zakken vullen? Dan moet zo'n jongen zelf onderhandelen of gewoon een advocaat in huren of zijn ouders het laten doen of weet ik wat..
Dat bedoelde ik eigenlijk. Met contract dacht ik dat alle juridische vormen wel meegenomen zouden zijn. Ik doelde op het feit dat mensen nu al concluderen dat PSV/Labyad geen zaak heeft, maar dat is in mijn ogen nog niet te zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat we het contract moeten kennen, dát is onzin. Wat er verder juridisch nog mogelijk is durf ik niet al te veel over te zeggen.
Het kán ook gewoon bij Labyad zijn onderhandelingstactiek horen voor een beter contract maar ik zou er geen 5 cent op durven zettenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezien hoe het gaat denk ik dat dit realistisch is en ben ik het met je eens, zeker over het feit dat hij weg gaat.
In het recht worden rare sprongen gemaakt maar ik zet de odds PSV-Labyad op ongeveer 10%-90%.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:06 schreef Buitendam het volgende:
Dat bedoelde ik eigenlijk. Met contract dacht ik dat alle juridische vormen wel meegenomen zouden zijn. Ik doelde op het feit dat mensen nu al concluderen dat PSV/Labyad geen zaak heeft, maar dat is in mijn ogen nog niet te zeggen.
Zeker waar, zeker waar. We zullen zien wat er van zal worden gebakken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het recht worden rare sprongen gemaakt maar ik zet de odds PSV-Labyad op ongeveer 10%-90%.
Dat is niet besttwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 15:26:28De flink uitgejoelde #Labyad mist strafschop. #PSVmvv reageer retweet
Gaan we open deuren intrappen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
Daar doen jullie toch helemaal niet aan?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
Komt in de beste families voor, zou me er niet te druk over makenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schandalig maar genoeg gebeurd in het verleden. Ik ben van mening dat je NOOIT één van je eigen spelers alleen uitfluit. Een team als geheel is prima.
Als we 5 miljoen kregen niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
expres missenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:29 schreef StijnDa het volgende:
Dat is niet besttwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 15:26:28De flink uitgejoelde #Labyad mist strafschop. #PSVmvv reageer retweet
Met alleen maar SCC-houders was hij ook uitgefloten hoor. En volledig terecht. Ik ben geen fluiter, maar voor mannetjes als Labyad maak ik graag een uitzondering.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:28 schreef Lemming22 het volgende:
Lees net op Twitter dat Labyad flink uitgefloten wordt door de dagjesmensen die nu bij PSV-MVV zitten.
Lijkt me niet bepaald bevorderlijk voor die kleine kans dat hij toch zou blijven.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schandalig maar genoeg gebeurd in het verleden. Ik ben van mening dat je NOOIT één van je eigen spelers alleen uitfluit. Een team als geheel is prima.
Bron: http://www.ed.nl/sport/psv/10210742/PSV-wint-ruim-van-MVV.ecequote:Zakaria Labyad werd tijdens het duel uitgefloten.
Dat verrast je toch niet van de Telegraaf? Wat doe je trouwens op die site?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:27 schreef mrstylo het volgende:
Telegraaf maakt special een nieuwsbericht over uitfluiten van Labyad.
http://www.telegraaf.nl/t(...)uit__.html?cid=short
Goede vergelijkingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:30 schreef Tarado het volgende:
Wordt op website van jullie eigen krant ook vermeld en terecht
[..]
Bron: http://www.ed.nl/sport/psv/10210742/PSV-wint-ruim-van-MVV.ece
Hoe spreek je dat uit?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:31 schreef HetBrabandertje het volgende:
En juist vandaag wordt bekend dat er een 17-jarige Franse aanvaller op proef komt: Guechguach. Toch maar begonnen aan de opvolging van Labyad?
Kwekzakquote:
Één artikel quoten maakt nog niet dat je het begrijpt. Sterker nog, in de regel staan er in juridische teksten nog allerlei uitzonderingen op de hoofdregels. Daarbij wordt uit deze tekst niet eens duidelijk wat de definitie van clausule is, waardoor het gequote artikel sowieso al zinloos is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Artikel 35 van het FIFA-reglement inzake transfers is toch redelijk duidelijk daarin, lijkt me.
[..]
Aldus de uitleg van Brands. Nogmaals, het is niet zo simpel als sommige niet-juridisch onderlegde sufferds hier willen doen geloven. Ik zeg niet dat de optie rechtsgeldig is, het is gewoon simpelweg niet te beoordelen als je niet alle ins en outs weet.quote:“Wij twijfelen niet aan de rechtsgeldigheid van het contract”, zo laat Brands er woensdag in gesprek met het Algemeen Dagblad geen twijfel over bestaan. Volgens hem heeft Labyad zich in 2010 bereid verklaard twee jaar bij te tekenen in de zomer van 2012. Voorwaarde was dat hij een bepaald aantal wedstrijden in het eerste elftal zou spelen en een salarisverhoging zou krijgen. Volgens PSV is daarmee de regelgeving van de wereldvoetbalbond (FIFA) omzeild.
quote:Labyad: 'Ik blijf sowieso bij PSV, ga voor vier of vijf jaar verlengen'
Vrijdag, 6 januari 2012 om 18:15
De soap rond Zakaria Labyad heeft een opvallende wending genomen. De jonge aanvaller van PSV claimde de afgelopen dagen dat hij na dit seizoen het recht heeft om transfervrij weg te gaan uit Eindhoven; zijn contract loopt dan af. PSV echter gaf telkens aan dat het een optie voor twee jaar in Labyads contract heeft opgenomen, die het kan lichten. De achttienjarige aanvaller zelf liet zich informeren door advocaten, die stelden dat de optie niet rechtsgeldig is.
Nu geeft Labyad aan ELF Voetbal te kennen dat hij voornemens is gewoon in Eindhoven te blijven, na dit seizoen. "Ik blijf sowieso bij PSV. Ik ga voor vier of vijf jaar verlengen hier. Hoelang precies, weten we nog niet. Daarover ben ik in gesprek met technisch directeur Marcel Brands”, laat de aanvaller weten aan het tijdschrift. Labyad zegt ook niet te begrijpen waar alle verhalen dat hij weg wil bij PSV, dan vandaan zijn gekomen.
“Ik lees en hoor ook van alles, maar dat komt niet van mij. Ik wil juist bij PSV blijven, zit hier al acht jaar. En de supporters laat ik echt niet zomaar in de steek. Ik wil eerst kampioen worden”, aldus de PSV'er. In het nieuwe contract met de Brabantse club zou hij erop vooruit gaan in salaris. Trainer Fred Rutten gaf reeds te kennen dat Labyad volgens hem eerst wat eelt op de ziel moest kweken, voordat hij weg zou gaan uit Eindhoven.
Of Labyad heeft zich wel echt zo kut opgesteld om wat druk op die verbeterde aanbieding te zetten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:33 schreef HetBrabandertje het volgende:
Hier
Dat zou betekenen dat het AD en de Telegraaf dus echt doelbewust de boel heeft lopen stangen en de supporters tegen hem in het harnas hebben gejaagd. Zou wel in lijn zijn met wat Slegers en Elfrink de hele tijd al zeggen dat het zo'n vaart allemaal niet loopt met Sporting. Hopelijk ziet Labyad het fluitconcert vooral als teken dat de supporters hem toch als belangrijke factor zien. Engelaar zou tenslotte groot applaus krijgen als hij op deze manier zou proberen de club te verlaten (los van het feit dat hij zich altijd keurig heeft opgesteld tegenover PSV en supporters en dus geen realistische situatie is)
Edit: op Twitter bevestigen zowel Paul Post (OB) als Rik Elfrink (ED) het feit dat Labyad verbeterde aanbieding heeft gekregen en hij hier positief tegenover staat. Dat gaat de goede kant op![]()
Hij zegt het nu zelf hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
Elf voetbal, is dat te vertrouwen? Nooit van gehoord..
Welke supporters? De jongens die ik ken en onder 'supporters' schaar waren niet de dagjestoeristen die vandaag liepen te fluiten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:33 schreef HetBrabandertje het volgende:
Hier
Hopelijk ziet Labyad het fluitconcert vooral als teken dat de supporters hem toch als belangrijke factor zien.
Wijnaldum kon naar een club die echt beter is. Labyad zou alleen maar voor het geld zijn gegaan...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:47 schreef Muto het volgende:
Fluitconcert? Dat jullie dan never nooit niet meer over Wijnaldum in De Kuip beginnen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:47 schreef Muto het volgende:
Fluitconcert? Dat jullie dan never nooit niet meer over Wijnaldum in De Kuip beginnen.
Als je die situaties met elkaar gaat vergelijken moet je jezelf even na laten kijken. Maarja, dit soort reacties kan je wel verwachten van Feyenoorders. Zijn niet de slimsten..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:47 schreef Muto het volgende:
Ik ben pas overtuigd als die krabbel daadwerkelijk is gezetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij zegt het nu zelf heMooie zaak.
Hoezo? Situatie is zeer vergelijkbaar met Castaignos bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je die situaties met elkaar gaat vergelijken moet je jezelf even na laten kijken. Maarja, dit soort reacties kan je wel verwachten van Feyenoorders. Zijn niet de slimsten..
Je had het over Wijnaldum gast. En voor Castaignos kregen jullie iig nog geld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoezo? Situatie is zeer vergelijkbaar met Castaignos bijvoorbeeld.
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 19:15:05De feiten: #Labyad heeft goede aanbieding van #PSV en een fantastische van #sporting. Geduld dus reageer retweet
Maar het heeft beide te maken met, zoals jullie dat noemen, je zaakjes als club in orde te hebben en sportieve verbetering als speler te maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je had het over Wijnaldum gast. En voor Castaignos kregen jullie iig nog geld.
Vroeg die andere ook toe dan .. bij mij werkt twitter niet lekker dus kon het zelf niet plaatsenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:54 schreef mrstylo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 19:15:05De feiten: #Labyad heeft goede aanbieding van #PSV en een fantastische van #sporting. Geduld dus reageer retweet
Sporting Portugal is geen sportieve verbetering ten opzichte van PSV.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar het heeft beide te maken met, zoals jullie dat noemen, je zaakjes als club in orde te hebben en sportieve verbetering als speler te maken.
Welke?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeg die andere ook toe dan .. bij mij werkt twitter niet lekker dus kon het zelf niet plaatsen
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 19:23:54#Labyad zegt tegen #VI dat zijn zaakwaarnemer met #sporting heeft gesproken en dat hij zelf een goed 2e gesprek met #PSV heeft gehad reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 19:32:17#Labyad heeft wel een zaakwaarnemer die voor hem de zaken met #sporting regelt. Zijn vader praat met #PSV reageer retweet
PSV niet ten opzichte van Feyenoord.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sporting Portugal is geen sportieve verbetering ten opzichte van PSV.
Zijn vader is toch zijn zaakwaarnemer? Ah, snelle edit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke?
Dit?twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 19:23:54#Labyad zegt tegen #VI dat zijn zaakwaarnemer met #sporting heeft gesproken en dat hij zelf een goed 2e gesprek met #PSV heeft gehad reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 19:32:17#Labyad heeft wel een zaakwaarnemer die voor hem de zaken met #sporting regelt. Zijn vader praat met #PSV reageer retweet
Dit denk ik ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Of Labyad heeft zich wel echt zo kut opgesteld om wat druk op die verbeterde aanbieding te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Helaas gaat dat niet gebeuren heeft hij al aangegeven. Na zijn drie(?)-jarig contract vertrekt hij. Als hij zo doorgaat als nu, met een standbeeld-onthulling wat mij betreft.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:44 schreef psvhooli het volgende:
Sanders is de eerste normale en echte voorzitter die we bij psv hebben.
Hoop dat hij nog lang blijft.
Waarom zegt hij dan dat hij sowieso 4-5 jaar gaat verlengenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:00 schreef mrstylo het volgende:
quote:Dick Advocaat
Een van de namen die in verband wordt gebracht met PSV is die van Dick Advocaat, de huidige bondscoach van Rusland.
Met een kwinkslag naar de bestuurlijke onrust bij Ajax zette Sanders echter gekscherend meteen een streep door die naam. ''Als we Keje Molenaar bij Ajax zien, is een advocaat bij PSV misschien toch niet zo'n goed idee.''
Een voorzitter die lollig probeert te zijn, asjeblieft zeg laat die clown zich gewoon op zijn taken concentrerenquote:
Zijn taken voert hij perfect uit, daarom heeft hij wel ruimte voor een grapje.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Een voorzitter die lollig probeert te zijn, asjeblieft zeg laat die clown zich gewoon op zijn taken concentreren
Dat is jammer, eigenlijk vind ik dat je in 3 jaar als voorzitter ook niet zo heel veel kan neerzetten. Dan ben je net begonnen imo....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:21 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Helaas gaat dat niet gebeuren heeft hij al aangegeven. Na zijn drie(?)-jarig contract vertrekt hij. Als hij zo doorgaat als nu, met een standbeeld-onthulling wat mij betreft.
Wie laat zich hier nou kennen manquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:15 schreef inZanity het volgende:
Wat laten de PSV'ers zich weer kennen zeg..En maar een grote mond hebben over hoe Wijnaldum werd behandeld na z'n vertrek.. Huilies
Wie noemen zij als kandidaten?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:50 schreef psvhooli het volgende:
Net AD gelezen over de mogelijke kandidaten om fred op te volgen.
Mooi stukie .
Adriaanse, van Gaal, Advocaat, van Marwijk, Gullit, Jans, Koeman, Koeman, Cocu, Faber, van Basten, de Mos, Jol, Hiddink, Rijkaard, Verbeek.quote:
Oh Koster, hoe kon ik die vergetenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:26 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Advocaat , Van Marwijk , Van Gaal,Verbeek ,Cocu,Faber,Koster,Van Basten.
Wie zou jij dan willen zien als nieuwe trainer ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh Koster, hoe kon ik die vergeten
Al die lijstjes zijn hetzelfde, gewoon een hoop namen droppen, zit je altijd wel gedeeltelijk goed
Ik zeg niet dat ik niemand uit dat rijtje wil. Ik zeg dat die rijtjes altijd heel erg voorspelbaar zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:30 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Wie zou jij dan willen zien als nieuwe trainer ?
Dat is inderdaad zo maar daarom vraag ik het ook, misschien een verrassing, Koster lijkt me een goeie trainer die ook haalbaar is maar Cocu lijkt me het beste voor de continuïteitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh Koster, hoe kon ik die vergeten
Al die lijstjes zijn hetzelfde, gewoon een hoop namen droppen, zit je altijd wel gedeeltelijk goed
Van Marwijk staat bij mij ook op 1 , maar ik vind chovanec ook wel een goede voor psvquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niemand uit dat rijtje wil. Ik zeg dat die rijtjes altijd heel erg voorspelbaar zijn.
Mijn droomkandidaat is overigens van Marwijk.
Was een goede voetballer, of hij ook een goede trainer is, internationaal heeft hij zich op dat gebied nog niet bewezenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:37 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Van Marwijk staat bij mij ook op 1 , maar ik vind chovanec ook wel een goede voor psv
En wie moet er dan voor atiba uit de basis ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:47 schreef Stevenzenl het volgende:
Hahah geweldig hoe die van Raaij op die nieuwjaars-borrel alleen zijn eigen gezin een goede gezondheid toewenst!
Trouwens, ik ben blij dat Atiba terug is. Wat mij betreft terug in de basis direct, en niet op rechtsback.
Das waar , maar denk dat hij het wel zou kunnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was een goede voetballer, of hij ook een goede trainer is, internationaal heeft hij zich op dat gebied nog niet bewezen
Ola!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:48 schreef psvhooli het volgende:
[..]
En wie moet er dan voor atiba uit de basis ?
Ola is beter dan atiba op die positie dus laat atiba maar op de bank.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:52 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ola!Gaat niet gebeuren i know, maar zou het geen gemis vinden.
Atiba is DE speler van het afgelopen seizoen self-claimed hooligan!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:53 schreef psvhooli het volgende:
[..]
Ola is beter dan atiba op die positie dus laat atiba maar op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |